Nooble

DeletedUser5148

Guest
Ik ben heel tevreden over me real life hoor, en nee ben daar bijlange na niet zo arrogant als ik hier misschien ben maar zoals ik al zeg boeit het me geen ene fuck wat mensen van me denken waar ik never nooit wat mee te maken krijg. Speel dit spel voor mezelf, niet om vriendjes te maken?

Zoals ik al eerder zei: het feit dat je je hier arrogant gedraagt wil zeggen dat je die behoefte hebt. Een behoefte die je in je RL niet wil/kan uiten (misschien ben je daar énorm verlegen, wie weet). Aangezien je behoeften wil inwilligen, doe je dit dan via ons op het AF. Laat dit soort gedrag nu typisch zijn voor pubers. Personen die niet weten hoe ze zich moeten gedragen in RL omdat er in onze maatschappij (en dus ook op het internet) een gebrek is aan normenloos kader. Je bent één van de vele jongetjes die niet weet hoe het zich moet gedragen en daarom stel jij jezelf maar op als een stoer en sterk iemand.

Kortom, niet voor tegenspraak vatbaar, want alles wat wij zeggen, ga jij tegenspreken met zaken die er niet toe doen zoals stabacties etc, dingen die dus van het onderwerp afwijken.

Jongens laten we aub niet meer op dat gassie reageren. Hij kickt duidelijk op aandacht, daarom doet hij zo, om reacties's uit te lokken zodat hij aan dat kleine pikkie van hem kan trekken.

Ik vertik het om dit AF te laten verzieken door een simpele ziel, excuseer.
 

DeletedUser71106

Guest
Zoals ik al eerder zei: het feit dat je je hier arrogant gedraagt wil zeggen dat je die behoefte hebt. Een behoefte die je in je RL niet wil/kan uiten (misschien ben je daar énorm verlegen, wie weet). Aangezien je behoeften wil inwilligen, doe je dit dan via ons op het AF. Laat dit soort gedrag nu typisch zijn voor pubers. Personen die niet weten hoe ze zich moeten gedragen in RL omdat er in onze maatschappij (en dus ook op het internet) een gebrek is aan normenloos kader. Je bent één van de vele jongetjes die niet weet hoe het zich moet gedragen en daarom stel jij jezelf maar op als een stoer en sterk iemand.

Kortom, niet voor tegenspraak vatbaar, want alles wat wij zeggen, ga jij tegenspreken met zaken die er niet toe doen zoals stabacties etc, dingen die dus van het onderwerp afwijken.



Ik vertik het om dit AF te laten verzieken door een simpele ziel, excuseer.

Nogmaals, jij gaat maar lekker fantaseren en denken over hoe mijn real life in elkaar steekt, of ik verlegen ben en geen vrienden heb enzo.. i dont give a fuck over wat jij daarover denkt.
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals, jij gaat maar lekker fantaseren en denken over hoe mijn real life in elkaar steekt, of ik verlegen ben en geen vrienden heb enzo.. i dont give a fuck over wat jij daarover denkt.

Rustig maar het komt allemaal wel goed ;)
 

DeletedUser

Guest
Wel even om daarop te reageren, want het komt op mij zo over van. "Ja nu vonden we het genoeg dat ze inactief waren dus hebben het probleem even opgelost."

Ik wil even kwijt dat we al eerder hadden aangegeven het druk te hebben op w34, doordat aan onze kant de fout werd gemaakt geen vv af te geven werd het account inactief.

Toen er vanuit Nooble niet gereageerd werd op mijn verzoek om er nieuwe hoofdspelers op te zetten moesten we er zelf maar voor gaan zorgen.

En tot die tijd bleef nooble aandringen om het account te internen.

Het is dus wel dat er vanuit nooble geen initiatief kwam om het account weer actief te maken, de enige oplossing zou zijn internen.

Ik wens het nieuwe team sterkte en succes op deze wereld, dit geldt natuurlijk ook voor alle andere stammen en spelers die hier zijn!

Thank you
 

DeletedUser54934

Guest
Ik geef geen fuck om wat mensen van mijn denken maar wel blijven reageren en blijven benoemen dat je jezelf de beste vind? fuck logica.
 

DeletedUser

Guest
Ik had verwacht dat dit forum over Nooble zou gaan maar, niks is minder waar.
 

DeletedUser

Guest
is weer een nieuwe nummer 1 hoelang zal deze blijven bestaan voor weer een nieuwe functies

PS : stabh! is een stab stam :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik kan me teminste vebeteren jij veranderd blijkbaar niet dus je blijft even slecht stabbertje:rolleyes:
 

DeletedUser54934

Guest
ik kan me teminste vebeteren jij veranderd blijkbaar niet dus je blijft even slecht stabbertje:rolleyes:

Ik heb me voorgenomen om niet meer op slecht of misschien zelfs totaal niet onderbouwde posts te gaan reageren en ik zal ook niet reageren op zinnen waar gewoon zo'n weinig tijd ingestoken is dat de wanhopigheid er vanaf spat.

Prima als je hier wil posten! Maar doe wat aan je onderbouwing en argumentatie want iedereen kan met losse flodders schieten. ;)
 

DeletedUser36093

Guest
eerst elkaar volledig afzeiken/belachelijk maken om vervolgens bij elkaar in de stam te zitten. Wel ik kan er in ieder geval om blijven lachen :D

kan iemand trouwens vertellen wat de reden is geweest nooble te laten vallen? ik had altijd het idee dat er behoorlijk moeite werd gedaan om het zooitje bij elkaar te houden :O
 

DeletedUser

Guest
eerst elkaar volledig afzeiken/belachelijk maken om vervolgens bij elkaar in de stam te zitten. Wel ik kan er in ieder geval om blijven lachen :D

kan iemand trouwens vertellen wat de reden is geweest nooble te laten vallen? ik had altijd het idee dat er behoorlijk moeite werd gedaan om het zooitje bij elkaar te houden :O

Ik kan er ook wel om lachen.. En verrek, het is nog gezellig ook! ;) :rolleyes:
 

DeletedUser36093

Guest
kunnen jullie uberhaupt on topic reageren?
ik zie namelijk de logica niet bij deze stap. eerst elkaar afzeiken (was zeer lachwekkend) daarna bij elkaar in de stam (kan ik ook om lachen, omdat het zo tegenstrijdig is), maar een uitleg geven is niet mogelijk?

ik vraag me bijvoorbeeld af:
waarom gaan bepaalde mensen niet mee? eerst wordt er dagenlang commentaar gegeven op een vuile backstab van de leden die naar nooble vertrekken. nu is het andersom en krijg ik enkel als antwoord dat devliegendehollander het allemaal wel gezellig vind. Kan me voorstellen dat het met je nieuwe stamgenoten heel gezellig is, maar vind je dat je je actie kan verantwoorden tegenover bijvoorbeeld 038, weplayspeed, annuaki of sheatethed? Dat de oude staph leden niet zijn gekomen vind ik zeer begrijpelijk, maar dat een aantal nooble leden hierdoor gestabt worden doet jullie niets?

Als ik het allemaal zo zie komt het neer op: we nakken de leden die bij ons weggegaan zijn door bij hun ook een aantal leden weg te halen.
kortom je doet de achterblijvers daar hetzelfde aan als wat er bij jou gebeurd is en waar je ontzettend om hebt lopen zagen/klagen?
 
Bovenaan