w21 Meeting

DeletedUser58227

Guest
Ja en weeral geblaat. Lukraak wat lopen roepen en niets van de situatie afweten.
Ga zo door joh :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je kan het simpel wegvuiwen nu maar het is en blijft een feit...
 

DeletedUser

Guest
VOlgens mij ben ik de n00b die tot nu toe meer bereikt heeft en omhoog gewerkt heeft dan jou :rolleyes: Dus je zou eerder complimenten moeten geven dan neerbuigend neer kijken, want ik zie jou jezelf nog niet omhoog werken... Daarbij ben je ook nog is 2 jaar ( dacht ik ) geleaved dus de aanhouder wint dus jij bent hier de n00b.

Ik hoef me niet omhoog te werken want ik stond al aan de top. :rolleyes: En je kan nog steeds geen normale zinnen maken zie ik. "Ben je ook nog is 2 jaar geleaved dus de aanhouder wint dus jij bent hier de n00b." Maak nou eens ff een normale Nederlandse zin zodat ik je ook kan begrijpen.
 

DeletedUser58227

Guest
Je kan het simpel wegvuiwen nu maar het is en blijft een feit...
Nee het is geen feit. Een fabeltje dat jij de wereld in helpt is geen feit, misschien dat jij dat denkt maar dat is helaas toch echt niet het geval.
Zoals ik al zei loop je gewoon lukraak wat te roepen en kun jij daar niet over oordelen want je weet er niets vanaf. Oftewel, het waren geen smoesjes

Je kan 'm zo toch ook begrijpen of niet dan? :p

Zijn zinnen zijn meestal nog wel maar hoe hij conclusies trekt enzo dat blijft voor mij toch telkens een raadsel
 

DeletedUser60153

Guest
Jorny zoveel heb je niet bereikt hoor. Op 1 wereldje met wat account hoppen op Jatu.Dread terecht gekomen, je oude account (jorny) helemaal laten verpesten. Ik zou er niet heel trots op zijn. Je bent geen leider van een stam geweest, je hebt geen grote spelers weggespeeld... Enkel veel moeten deffen, nou wauw. Daarnaast post je op 't AF niet heel erg inhoudelijk sterk, in tegenstelling tot Ash. Ik snap dat het leuk is om ash te bashen op dit forum maar doe dat dan goed en geef hem niet een reden om arrogant te kunnen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Met wat "account hoppen" dat duid aan dat jij het hele verhaal niet kent waarom dat gedaan is etc. Ik vind het ook jammer dat jorny daarna verpest is maar daar was ik de eigenaar en bespeler niet meer van dus daar zit je ook weer compleet naast. dat ik geen leider ben geweest van een stam duid ook weer aan dat je mijn geschiedenis totaal niet kent dus kom maar weer feiten op tafel leggen als je die ook echt hebt. Met enkel deffen kan je nog steeds een topspeler zijn zonder deffers in de stam wordt je zo overlopen aangezien ik ook graag vv's op pak in fruit en opgepakt heb in plague heb ik toch het eea tegengehouden en weten te behouden. Dat ik op AF misschien niet heel sterk ben boeit mij totaal niets. 3 mensen die beweren dingen van me die mij amper kennen daarbij zijn ze ook nog is gestopt op w21 behalve fresomnia ( als ik je handtekening mag geloven ) dus kunnen ze de tijden daarna niet van mij weten hoe het achter de schermen verloopt. Dus kom nou niet praten dat je alles van mij weet want dat weet je niet freso...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is echter wel zo dat toen je in TfC zat je totaal overrompeld werd door jatu en dread.
Er valt niet te zeggen dat daar goed gedeft werd.
Toen koos je ervoor om met Jatu en Dread in zee te gaan en hun mb te worden, wat niets anders inhield dan het afgeven van dorpen die J en D nog wilden waarna je van je verplichtingen als mb verlost was.
In FTNWO werd wel weer bevestigd dat het je ook aan tactisch inzicht ontbrak, gezien je toen het veroveren van bb's ten westen van je cluster die goed aansloten bij je cluster prefereerde boven het internen van de tactischer gelegen dorpen van Klaus, die wanneer ze niet geïnternd zouden worden in handen zouden komen van Resist.
Om maar te zwijgen over hoe het er bij .J.D. bij stond bij de eerste massa die Resist op .J.D. gooide terwijl jij er speelde.
Alle def stond bij het front geparkeerd, save def was ver te zoeken. De edelclears/treinen die Resist toen op het achterland gooide, liepen dan ook gemakkelijk door. Je mag van geluk spreken, dat toen enkele spelers uit Fruit. het account weer fatsoenlijk neer hadden gezet.
Ik vraag me af of jij het op .J.D. beter zou doen dan Stan op Aegon, zonder die massale stacks die je nu aan je front hebt staan.

Kom dan als een antwoord op dit bericht niet aan dat ik ook niet veel gepresteerd heb op W21, ik weet namelijk dat mijn stats van W21 niet beter zijn, maar ik beweer ten minste niet dat ik wel wat heb bereikt op W21.
 

DeletedUser58227

Guest
[...] Dus kom nou niet praten dat je alles van mij weet want dat weet je niet freso...
Dat doe jij ook over mij (& anderen?) :)


Het is echter wel zo dat toen je in TfC zat je totaal overrompeld werd door jatu en dread.
Er valt niet te zeggen dat daar goed gedeft werd.
Toen koos je ervoor om met Jatu en Dread in zee te gaan en hun mb te worden, wat niets anders inhield dan het afgeven van dorpen die J en D nog wilden waarna je van je verplichtingen als mb verlost was.
In FTNWO werd wel weer bevestigd dat het je ook aan tactisch inzicht ontbrak, gezien je toen het veroveren van bb's ten westen van je cluster die goed aansloten bij je cluster prefereerde boven het internen van de tactischer gelegen dorpen van Klaus, die wanneer ze niet geïnternd zouden worden in handen zouden komen van Resist.
Om maar te zwijgen over hoe het er bij .J.D. bij stond bij de eerste massa die Resist op .J.D. gooide terwijl jij er speelde.
Alle def stond bij het front geparkeerd, save def was ver te zoeken. De edelclears/treinen die Resist toen op het achterland gooide, liepen dan ook gemakkelijk door. Je mag van geluk spreken, dat toen enkele spelers uit Fruit. het account weer fatsoenlijk neer hadden gezet.
Ik vraag me af of jij het op .J.D. beter zou doen dan Stan op Aegon, zonder die massale stacks die je nu aan je front hebt staan.

Kom dan als een antwoord op dit bericht niet aan dat ik ook niet veel gepresteerd heb op W21, ik weet namelijk dat mijn stats van W21 niet beter zijn, maar ik beweer ten minste niet dat ik wel wat heb bereikt op W21.

+1 Nette post
 

DeletedUser

Guest
Dus jij hebt naar jou zeggen dus het account van binnen kunnen zien? volgens mij waren dat warre stefan en jack voor de rest kan me mij weinig meer herrineren dat iemand heeft gevv't ... Dat het account niet helemaal op orde was geef ik je gelijk in. Helaas ia 2 accounts volledig goed beheren bijna niet te doen als ik daarnaast ook nog school sport en andere hobbies heb... Misschien dat jij het beter kan maar ik heb jou nergens gezien in FTNWO om hulp aan te bieden... Dat ik totaal overompeld werd door jatu en dread klopt ook maar dat komt omdat er een spion in TFC/ANB zat die onze massas en onze def door gaf aan Plague dan wordt je idd zo overompeld... Dat er veel edel treinen doorliepen is ook totaal fout. De stats zijn 20 voor dread en 17 voor resist, dan klopt jou verhaal totaal niet denk dat er zo'n 10 echte dorpen zijn geedeld door Resist, daarna zijn het heen en weer dorpjes dat geld ook voor dread waarbij het ook zo'n 10 of 12 echte dorpjes zijn en daarna heen en weer geedeld.

Dat ik de keuze maakte om ergens anders te edelen heeft totaal niets met mijn tactisch inzicht te maken. Ik heb gekozen voor mijn cluster te verbreden daar.
Maar wat ik niet aan jou begrijp is dat je in game amper iets gedaan hebt qua vv's enzo maar toch komt zeuren op de personen die de vv's op durven pakken en zelfs 2 accounts deft waar massas op komen dat kost bergen tijd iets wat jij niet wilde uitgeven om stamgenoten te helpen dat heb ik in ftnwo wel gemerkt bij jou, alleen maar zeuren was wat je deed...
 

DeletedUser58227

Guest
Als jij dat zeuren noemt... Wat een vreselijk zeur forum is dit dan :(
Daarbij had je op Jorny in de tijd van TfC. wel een hele hoop stacks, heb ik zelfs nog heel ff vv van gehad als ik het goed heb. En het was nu ook niet bepaald om naar huis te schrijven dat het er netjes uitzag daar.
Dat je 2 accounts moest deffen klopt ook niet, want je zei toendertijd dat Jorny je niets boeide en de vv voor ging. Daarom dat je toen ook enkele dorpen op Jorny bent verloren & gewoon al je troepen in 1 dorp had gezet ofzo iets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als jij dat zeuren noemt... Wat een vreselijk zeur forum is dit dan :(

Ik heb het over de tijd in ftnwo op het forum ook niet alleen hier dat hij zeurt op mij terwijl hij zelf geen poot heeft uitgestoken om te helpen vvén of iets...
 

DeletedUser60153

Guest
Jorny als er toen niet iemand anders insprong om te deffen was je de lul geweest. Er liepen toen 20 a 30 edelclear treintjes. Het staat overigens 25 25, jij hebt sinds dat Muay-ray begon met aanvallen op Jatu.Dread altijd de vv'er / bespeler geweest. En ik niet eens de bespeler (laatste 2 massa's speelde ik amper meer, vooral vv en frozenduck)

En je bent van account gehopt en wat ik nu lees heb je ook nog de ballen gelikt van Dread om gered te worden. Je niet normaal hoge activiteit maakt veel goed, omdat als je veel online bent kan je veel doen. Maar ik weet 100% zeker dat ik als ik evenveel tijd als jouw zou hebben om TW te spelen ik je kei hard inmaak.

En over je tactisch inzicht te spreken, je geloofde alles wat ik je voorschotelde, waar clears, edels, fakes zouden komen. En je deffde er ook nog naar. Hoe dom kan je ooit zijn? En om nog eens terug te komen op wat ik eerder zei, je bent ook nog nooit een stamleider geweest. Activiteit voldoende, maar tactisch vernuft en communicatie skills - 2

Trouwens, mooie post gioc4tor3. Voor Jorny, hij heeft zich bewezen. Misschien niet in w21, maar des te meer in w18. Waar hij volgens mij ook stamleider is, but don´t shoot me if i´m wrong.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jorny als er toen niet iemand anders insprong om te deffen was je de lul geweest. Er liepen toen 20 a 30 edelclear treintjes. Het staat overigens 25 25, jij hebt sinds dat Muay-ray begon met aanvallen op Jatu.Dread altijd de vv'er / bespeler geweest. En ik niet eens de bespeler (laatste 2 massa's speelde ik amper meer, vooral vv en frozenduck)

En je bent van account gehopt en wat ik nu lees heb je ook nog de ballen gelikt van Dread om gered te worden. Je niet normaal hoge activiteit maakt veel goed, omdat als je veel online bent kan je veel doen. Maar ik weet 100% zeker dat ik als ik evenveel tijd als jouw zou hebben om TW te spelen ik je kei hard inmaak.

En over je tactisch inzicht te spreken, je geloofde alles wat ik je voorschotelde, waar clears, edels, fakes zouden komen. En je deffde er ook nog naar. Hoe dom kan je ooit zijn? En om nog eens terug te komen op wat ik eerder zei, je bent ook nog nooit een stamleider geweest. Activiteit voldoende, maar tactisch vernuft en communicatie skills - 2

Trouwens, mooie post gioc4tor3. Voor Jorny, hij heeft zich bewezen. Misschien niet in w21, maar des te meer in w18. Waar hij volgens mij ook stamleider is, but don´t shoot me if i´m wrong.

Jij gelooft wat gioc zegt ik geloof wat dread mij heeft gezegd is een heel ander verhaal van "ballen likken" want dat was het dus totaal niet ;) Tenminste als ik Dread persoonlijk mag geloven wat ik vlak voordat hij wegging nog tegen mij gezegd heeft omdat ik toen nog dingen gevraagd heb over mijn toetreding bij toenmalig plague

Jij zegt dat ik nog nooit stamleiding ben geweest nee, maar wie zegt dat dat klopt want meestal kraam je bullshit uit over de dingen die je denkt te weten maar heel anders zitten zoals je nu ook zegt over mijn geschiedenis die totaal niet klopt, en over "de ballen likken" van dread wat jij ook denkt te weten nadat gioc iets heeft voorgeschoteld wat ook totaal niet klopt
 

DeletedUser

Guest
Dus jij hebt naar jou zeggen dus het account van binnen kunnen zien? volgens mij waren dat warre stefan en jack voor de rest kan me mij weinig meer herrineren dat iemand heeft gevv't ... Dat het account niet helemaal op orde was geef ik je gelijk in.

Ik heb nergens zitten beweren dat ik het acc van binnen heb kunnen zien. Ik heb het enkel gehoord van iemand die het acc wel van binnen heeft gezien. Verder is dat irrelevant, waar het om ging is dat het account niet op orde stond, zoals je hierboven zelf ook beaamt.

Helaas ia 2 accounts volledig goed beheren bijna niet te doen als ik daarnaast ook nog school sport en andere hobbies heb... Misschien dat jij het beter kan maar ik heb jou nergens gezien in FTNWO om hulp aan te bieden...

Daar had je dan ook zelf voor gekozen, net zoals ik ervoor koos het rustig aan te doen met tw.

Dat ik totaal overompeld werd door jatu en dread klopt ook maar dat komt omdat er een spion in TFC/ANB zat die onze massas en onze def door gaf aan Plague dan wordt je idd zo overompeld... Dat er veel edel treinen doorliepen is ook totaal fout. De stats zijn 20 voor dread en 17 voor resist, dan klopt jou verhaal totaal niet denk dat er zo'n 10 echte dorpen zijn geedeld door Resist, daarna zijn het heen en weer dorpjes dat geld ook voor dread waarbij het ook zo'n 10 of 12 echte dorpjes zijn en daarna heen en weer geedeld.

Veel edeltreinen zijn er inderdaad niet doorgekomen, maar er zijn wel edeltreinen zonder al te veel moeite doorgelopen om je safedorpen weg te kapen. Dat die dorpen later weer terugveroverd zijn en dat het account weer op orde is gezet, komt niet op jouw naam, maar op die van de VV'ers.

Dat ik de keuze maakte om ergens anders te edelen heeft totaal niets met mijn tactisch inzicht te maken. Ik heb gekozen voor mijn cluster te verbreden daar.

Dat is juist het punt. Jij koos ervoor om het cluster van je account, dat overigens helemaal safe lag, te verbreden in plaats van met het massale aantal edels dat je had, de dorpen van Klaus te edelen om daarmee het je vijand een stuk lastiger te maken. Volgens mij heeft dat wel degelijk wat met tactisch inzicht te maken.

Maar wat ik niet aan jou begrijp is dat je in game amper iets gedaan hebt qua vv's enzo maar toch komt zeuren op de personen die de vv's op durven pakken en zelfs 2 accounts deft waar massas op komen dat kost bergen tijd iets wat jij niet wilde uitgeven om stamgenoten te helpen dat heb ik in ftnwo wel gemerkt bij jou, alleen maar zeuren was wat je deed...

In game heb ik inderdaad niet altijd evenveel gedaan, maar van het beeld dat jij hier van mij schetst, klopt vrij weinig.
In FTNWO was ik bezig met het plannen van een massa-aanval op muay-ray, dat weet jij ook, echter waren enkelen van mening dat er eerst een ander plan (van Dread als ik het me goed herinner) voor moest komen, die ik dan ook voorrang verleende, uiteindelijk was er van beide plannen nooit iets gekomen. VV's heb ik inderdaad amper gedaan, maar tegen de tijd dat het nodig was om te VV'en lag mijn moraal dan ook op nul, vanwege al het interne gezeik wat er toen in FTNWO was. Echter klopt het niet dat ik op VV'ers heb lopen zeuren, tenzij jij dit als gezeur opvat. Maar dit is geen gezeur, dit is het AF, waarop jij je beter voordoet dan je eigenlijk bent, wat ik weerleg. Als jij dit als gezeur opvat, kun je beter van het AF wegblijven, want dit soort dingen hoort men op het AF te doen, in plaats van het veelvuldig gespam dat je op het W21 AF naast de goede posts ook tegenkomt.

Dat ik op W21 niet veel heb gedaan, heeft ook mede te maken met W18, die ik veelal voorrang verleende boven W21, gezien dat voor mij een leukere wereld was. Op W18 ben ik via VV's dan ook minstens evenveel incommings tegengekomen als jij bent tegengekomen op W21 VV's en heb ik als leider meermalig mijn inzet getoont.
 
Reactiescore
133
Dat accie liep juist over naar de verkeerde zijde en tegelijkertijd naar zijn ondergang :D




Nogal dom die keuze :D Je was zo easy om weg te spelen.



Idd, simpel :p domme keus van hem om naar de vijand te gaan :D

Indd, op mijn 2e wereld ooit ben ik weggespeeld, tegen 6 vs 1. Ik had zoveel gedefft, na de 3e massa was het over. Dus ga nou niet zeggen easy weggespeeld man. Buiten het feit dat dit mijn 2e wereld was en ook gebleven is. Tegenwoordig ben ik vaak op speeds te zien :) Onder dit AF naam. Laatste seizoen 3e geworden met solo account en 2e geworden met team account.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gewoon gekozen voor een andere weg, dat heeft niet met tactisch oogpunt te maken is gewoon een keuze die ik gemaakt heb en heb niet gekozen voor klaus zijn dorpen maar om mijn cluster te verbreden. later heb ik weer in samenwerking met dread een plan op gesteld dat ik naar klaus zou gaan groeien en zo front af gaan pakken helaas kwam niet heel lang daarna het nieuws dat dread zou stoppen. Ik heb de plaatjes nog voor je mocht je het nit geloven...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Jorny, geef is toe dat je niet de beste speler bent die er rondloopt. En ook niet de op een na beste etc. Gewoon een gemiddelde speler met tijd teveel. Net zoals ik een gemiddelde speler ben met leiderscapaciteiten waardoor ik beter lijk dan ik ben. Mja, als je altijd door iedereen geholpen wordt en men gaat voor jouw / de stam (je zorgt dat de stam om jouw draait waardoor men voor de stam door 't vuur gaat) lijk je beter.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit gezegd dat ik de beste speler ben weet niet waar je die bullshit nou weer vandaan haalt...
 
Bovenaan