Rate de speler

DeletedUser40933

Guest
Jaa rimmen klinkt in het algemeen gewoon gay. Ik ga geen PM naar iemand sturen met dat ik je hebt "gerimt"?
Dat is vragen om problemen. Dus wees er trots op en ga deze wereld spelen ouwe rimmert

Zo een hele lijst stammen (waarbij je volgens mij bij geen enkel het hoogtepunt meemaakte maar goed) en nog niet eens vatten wat gerimmed worden in tw termen betekent.

:rolleyes:
 

DeletedUser65116

Guest
Zo een hele lijst stammen (waarbij je volgens mij bij geen enkel het hoogtepunt meemaakte maar goed) en nog niet eens vatten wat gerimmed worden in tw termen betekent.

:rolleyes:

Zooo Detje uit welke steen ben jij gekropen? Dacht die is verdwenen?
Maar idd ik weet niet wat rimmen betekent, in jou zin staat namelijk het antwoord al weet je:

(waarbij je volgens mij bij geen enkel het hoogtepunt meemaakte maar goed)

Daarnaast maakt mij niet uit wat ie ervan maakt, pownen klinkt veel beter dan rimmen. Of kom jij vaker thuis als je heb gewonnen met een portje voetbal. Mama ik heb hun team gerimt? Nee dacht eerder gewoon het normale gedrag met ik heb kei hard gewonnen of ik heb ze kapot gespeelt. Maar rimmen, ik geloof nooit dat iemand dat zou zeggen.

Dus dan kan je nu wel leuk komen doen na een jaartje of 2 als het niet meer is, maar ik spreek wel de waarheid
 

DeletedUser40933

Guest
Daarnaast maakt mij niet uit wat ie ervan maakt, pownen klinkt veel beter dan rimmen. Of kom jij vaker thuis als je heb gewonnen met een portje voetbal. Mama ik heb hun team gerimt? Nee dacht eerder gewoon het normale gedrag met ik heb kei hard gewonnen of ik heb ze kapot gespeelt. Maar rimmen, ik geloof nooit dat iemand dat zou zeggen.

Dus dan kan je nu wel leuk komen doen na een jaartje of 2 als het niet meer is, maar ik spreek wel de waarheid

Ik heb geen idee wie jij moet voorstellen.

Althans niet onder die naam. Voor de rest gaat het over tw termen waarbij rimmen al sinds jaar en dag de vaste term is voor iemand edelen en doet je hele verhaaltje totaal niet ter zake.
 

DeletedUser65116

Guest
Ik heb geen idee wie jij moet voorstellen.

Althans niet onder die naam. Voor de rest gaat het over tw termen waarbij rimmen al sinds jaar en dag de vaste term is voor iemand edelen en doet je hele verhaaltje totaal niet ter zake.

Farm 4 Life komt je vast wel bekender voor. Maar zal het simpel weg uitleggen voor je want dat verhaaltje doet zoiezo ter spraken.
Een korte samenvatting is: Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zei, ik heb je gerimt. Dus kan je die flauwe opmerkingen lekker thuis laten?
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk bedoelt hij gewoon dat hij iemand heeft overgenomen en zijn slachtoffer start opnieuw.
Heb het ook nog nooit gehoord.
Zal wel komen omdat niemand van het AF opnieuw begint, maar schaamteloos in een hoekje gaan zitten huilen. :eek:

Als je in de core speelt en een vriend naast je uitnodigt heb je dan iemand gecored? :tongue:
 
Reactiescore
31
Rate de speler heet niet voor niets rate de speler.
Meer rate lijstjes svp! :)
 

DeletedUser

Guest
Punten: 7,5. Rang 33, netjes.
Reputatie: 7. Ken je niet persoonlijk maar over het algemeen positief.
Ligging/omgeving: 8. Schoon cluster, moet nog wel 1 speler opgeruimt worden ^.^ Ligging met SAP is ook wel leuk.
Stam:
ODA: 9.5 Rang 7 ODA met 68 dorpen is nice!

:mad:
 

DeletedUser

Guest
2 spelers uit dezelfde stam, en dan zeg je dat je elkaar niet persoonlijk kent :confused:
leuk stamgevoel is dat dan :p
 
Reactiescore
31
Raten, niet eromheen draaien.
Niet zeuren wie moet raten gewoon doen. ;)
 
Bovenaan