Top/Flop Spelers!

DeletedUser53561

Guest
Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit net als de laatste 10 wereld weer zo'n wereld word die na 1 jaar praktisch dood is. Waarschijnlijk is er nu in de start een enorm hoge activiteit mede door de instellingen maar is er na een jaar wanneer de ' echte ' oorlogen beginnen bijna niemand die nu hier post nog te bekennen.

Dit is ook waarom ik de nieuwere werelden niet erg interessant vind. Aan het begin is het redelijk actief maar na 10 maand/ 1 jaar is er bijna geen activiteit meer op het AF/ IG. En dat is naar mijn mening de meest interessant periode van een wereld. In de start komt het bijna enkel aan op veel farmen. Later in het spel word er veel maar dan ook veel meer van je gevraagd. Ook begint de periode waarin je goede propaganda kan voeren pas na een half jaar/jaar.

Kijk nu bijvoorbeeld eens naar de activiteit op de werelden 29, 30,31, 32 & 33 die is nu al schrijnend laag. Iets wat ik ook bij deze wereld verwacht na een maand of 6 ;)

geheel met je eens, maar mensen kunnen niet altijd online zijn vandaar zijn goede co's belangrijk
 

DeletedUser

Guest
Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit net als de laatste 10 wereld weer zo'n wereld word die na 1 jaar praktisch dood is. Waarschijnlijk is er nu in de start een enorm hoge activiteit mede door de instellingen maar is er na een jaar wanneer de ' echte ' oorlogen beginnen bijna niemand die nu hier post nog te bekennen.

Dit is ook waarom ik de nieuwere werelden niet erg interessant vind. Aan het begin is het redelijk actief maar na 10 maand/ 1 jaar is er bijna geen activiteit meer op het AF/ IG. En dat is naar mijn mening de meest interessant periode van een wereld. In de start komt het bijna enkel aan op veel farmen. Later in het spel word er veel maar dan ook veel meer van je gevraagd. Ook begint de periode waarin je goede propaganda kan voeren pas na een half jaar/jaar.

Kijk nu bijvoorbeeld eens naar de activiteit op de werelden 29, 30,31, 32 & 33 die is nu al schrijnend laag. Iets wat ik ook bij deze wereld verwacht na een maand of 6 ;)

Ik moet wel zeggen dat W31 redelijk actief is ingame, er zijn gewoon minder TWspelers, dat speelt ook een grote rol...
 

DeletedUser52174

Guest
Je kunt idd wel goed zijn mey grote accounts maar nog steeds noob zijn in een start. Mijn co Luuk is daar het levende voorbeeld van. Op grote accounts is hij in mijn ogen een van de besten die er nog rondloopt op tw.nl maar in een start is hij zo traag als dikke stront omhoog langs de muur. Vandaar dat ik altijd een start verzorg en jij niet :p, of ik geef hem commandos
 

DeletedUser53561

Guest
Je kunt idd wel goed zijn mey grote accounts maar nog steeds noob zijn in een start. Mijn co Luuk is daar het levende voorbeeld van. Op grote accounts is hij in mijn ogen een van de besten die er nog rondloopt op tw.nl maar in een start is hij zo traag als dikke stront omhoog langs de muur. Vandaar dat ik altijd een start verzorg en jij niet :p, of ik geef hem commandos

als starter kan je jezelf geen betere wensen dan de barmhartige samaritaan :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit net als de laatste 10 wereld weer zo'n wereld word die na 1 jaar praktisch dood is. Waarschijnlijk is er nu in de start een enorm hoge activiteit mede door de instellingen maar is er na een jaar wanneer de ' echte ' oorlogen beginnen bijna niemand die nu hier post nog te bekennen.

Dit is ook waarom ik de nieuwere werelden niet erg interessant vind. Aan het begin is het redelijk actief maar na 10 maand/ 1 jaar is er bijna geen activiteit meer op het AF/ IG. En dat is naar mijn mening de meest interessant periode van een wereld. In de start komt het bijna enkel aan op veel farmen. Later in het spel word er veel maar dan ook veel meer van je gevraagd. Ook begint de periode waarin je goede propaganda kan voeren pas na een half jaar/jaar.

Kijk nu bijvoorbeeld eens naar de activiteit op de werelden 29, 30,31, 32 & 33 die is nu al schrijnend laag. Iets wat ik ook bij deze wereld verwacht na een maand of 6 ;)

w30? Lage activiteit? Duidelijk geen verstand van w30. :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
86
Het is gewoon prachtig om te zien hoe sommige mensen zsm een aantal topic's willen openen terwijl er geen vraag naar is.. Begin nou maar eerst met mensen te kennen voordat je een topic opent..
Doelloos pagina refreshen en daarna een topic openen, levenloos..

Hebben we hem ook weer:eek:

w30? Lage activiteit? Duidelijk geen verstand van w30. :)

Haha echt he
 

DeletedUser68252

Guest
Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit net als de laatste 10 wereld weer zo'n wereld word die na 1 jaar praktisch dood is. Waarschijnlijk is er nu in de start een enorm hoge activiteit mede door de instellingen maar is er na een jaar wanneer de ' echte ' oorlogen beginnen bijna niemand die nu hier post nog te bekennen.

Dit is ook waarom ik de nieuwere werelden niet erg interessant vind. Aan het begin is het redelijk actief maar na 10 maand/ 1 jaar is er bijna geen activiteit meer op het AF/ IG. En dat is naar mijn mening de meest interessant periode van een wereld. In de start komt het bijna enkel aan op veel farmen. Later in het spel word er veel maar dan ook veel meer van je gevraagd. Ook begint de periode waarin je goede propaganda kan voeren pas na een half jaar/jaar.

Kijk nu bijvoorbeeld eens naar de activiteit op de werelden 29, 30,31, 32 & 33 die is nu al schrijnend laag. Iets wat ik ook bij deze wereld verwacht na een maand of 6 ;)

W30 heeft waarschijnlijk het hoogste activiteit gehalte vanaf W25, zijn op deze wereld de beste spelers gestart van de laatste werelden.

w30? Lage activiteit? Duidelijk geen verstand van w30. :)

Volledig mee eens, maar goed hij had altijd al een negatief beeld van wereld 30.

Het is ook een laag activiteit! :D

Er is enkel maar een wereldwijde oorlog aan de gaande!

Precies, valt best mee toch? :D Als jij nu weer eens terug kwam zou de activiteit weer een stuk hoger zijn. :rolleyes:

Komt die spammerd ook nog eens langs

Mijn welgemeende excuses dat ik me hier dan ook nog maar eens heb laten zien.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Bovenaan