Top/Flop Spelers!

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser69488

Guest
topspelers-topic wordt altijd in het begin ge-opent. Kan je ook zelf wat inschatten welke spelers wel top kan zijn, alhoewel dat er een grote kans is dat later andere spelers in de top zullen zitten, altijd besproken kan worden.



En elke topper kan weer een faalhaas worden;)

Bijv. Ik denk dat noire een goede miljoenenaccount onderhouder is maar een start maken op een nieuwe wereld zal hem niet lukken.. Dat hangt altijd af aan je omgeving..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44415

Guest
Ik zeg het om te kijken of iemand aan ons record komt.

Rutger Castricum w27: 15 uur en 20 minuten

Tha fuck? Nice, je begint Farmox record te verbeteren :p.

Speel jij ook schat? :D

Yo, nee, 3 weken geleden gestopt

En elke topper kan weer een faalhaas worden;)

Bijv. Ik denk dat noire een goede miljoenenaccount onderhouder is maar een start maken op een nieuwe wereld zal hem niet lukken.. Dat hangt altijd af aan je omgeving..

Sorry :p

Een echte topper faalt amper tot nooit hoor, maar plotse inactiviteit kan er wel eens voor zorgen dat het account moeilijk zal krijgen. In de start zijn er vele spelers die individueel te werk gaan, maar degene die als stam werken geraken er wel.

Noire is inderdaad goed in miljoenen-acci's, maar hij heeft gewoon in de start slim & tactisch gespeeld waar hij gemakkelijk naar de top gestegen had & kan hij dat weer doen hoor :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit net als de laatste 10 wereld weer zo'n wereld word die na 1 jaar praktisch dood is. Waarschijnlijk is er nu in de start een enorm hoge activiteit mede door de instellingen maar is er na een jaar wanneer de ' echte ' oorlogen beginnen bijna niemand die nu hier post nog te bekennen.

Dit is ook waarom ik de nieuwere werelden niet erg interessant vind. Aan het begin is het redelijk actief maar na 10 maand/ 1 jaar is er bijna geen activiteit meer op het AF/ IG. En dat is naar mijn mening de meest interessant periode van een wereld. In de start komt het bijna enkel aan op veel farmen. Later in het spel word er veel maar dan ook veel meer van je gevraagd. Ook begint de periode waarin je goede propaganda kan voeren pas na een half jaar/jaar.

Kijk nu bijvoorbeeld eens naar de activiteit op de werelden 29, 30,31, 32 & 33 die is nu al schrijnend laag. Iets wat ik ook bij deze wereld verwacht na een maand of 6 ;)
 

DeletedUser69350

Guest
^^Mindfuck :eek:

Dit betekent dus.. Dat we beter gewoon nu al kunnen stoppen :(
 

DeletedUser

Guest
De wereld begint net, kijk eerst even hoe iedereen het gaat doen lijkt mij :)?

De wereld begint net, kijk eerst even hoe iedereen het gaat doen lijkt mij :)?
 

DeletedUser

Guest
Ik zou zeggen dat z'n internet even traag was, maar dat verklaart enkel dubbele posts... Ach ja.

Khann Nix gaat het sowieso goed doen, gewoon omdat dat wel moet als je naam zo fantastisch is ;D
 

DeletedUser69350

Guest
Ik zou zeggen dat z'n internet even traag was, maar dat verklaart enkel dubbele posts... Ach ja.

Khann Nix gaat het sowieso goed doen, gewoon omdat dat wel moet als je naam zo fantastisch is ;D

Ik zal je niet teleurstellen :cool:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan