Golden Speed Awards

DeletedUser

Guest
Het is een mening, als hij die mening heeft moet je die respecteren. Niet persoonlijk ofzo maar dit zijn geen leuke berichten om te lezen als je je mening geeft!

Noob..?
Als iemand een mening geeft mag k daarop reageren?
Of je het nu leuk vind op niet.
Deze mening van die jongen is gewoon geplaatst door een noob die niets van SPEED werelden kent. (Ik zeg niet dat deze jongen geen ervaring heeft op de andere werelden.')
 

DeletedUser

Guest
Noob..?
Als iemand een mening geeft mag k daarop reageren?
Of je het nu leuk vind op niet.
Deze mening van die jongen is gewoon geplaatst door een noob die niets van SPEED werelden kent. (Ik zeg niet dat deze jongen geen ervaring heeft op de andere werelden.')

Vind best als je zegt dat je er niet mee eens bent , maar dan hoef je nog niet zo te reageren vind ik!

En hier wil ik het bij houden.

Back on topic
 

DeletedUser

Guest
Hehe.
Jij bent vast een pro speeder:cool:

Succes.
Tuaha.

Noobs for president?

*Noobs: Prullukuh & Co.'

@On-Topic.

Patrick - Kenneth - Mike
OWNAGE;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe.
Jij bent vast een pro speeder:cool:

Succes.
Tuaha.

Noobs for president?

*Noobs: Prullukuh & Co.'

@On-Topic.

Patrick - Kenneth - Mike
OWNAGE;)

Tis jammer dat je niet weet wie ik ben. ik ga eerst volgende speed spelen denk ik met mijn stam

- prullie
 

DeletedUser

Guest
Beste speed stam: SIX
Slechtste speed stam: LOTRS! tog maar
Beste startende speed speler: stanzano1
Beste team speler: stay alive
Slechtste team speler: kingyoda
Beste speed speler in opkomst: speedwarrior
Slechtste speler: kingyoda
 

DeletedUser

Guest
denk het niet. wij zijn nieuw team en hebben allemaal goede spelers. Wat van de oude garde en een paar nieuwen die ons team opvullen

net alsof oude spelers newbies willen versterken ^^ ze versterken nog eerder mijn stam dan de joune :)
 

DeletedUser

Guest
net alsof oude spelers newbies willen versterken ^^ ze versterken nog eerder mijn stam dan de joune :)

niet als je weet wie ik ben:p, Denk dat we op het moment 8 goede spelers hebben en nog wel 2/3 erbij kunnen.

ik denk dat wij een goede opkomende stam zijn, we zullen eerste volgende speed wel zien
 

DeletedUser

Guest
niet als je weet wie ik ben:p, Denk dat we op het moment 8 goede spelers hebben en nog wel 2/3 erbij kunnen.

ik denk dat wij een goede opkomende stam zijn, we zullen eerste volgende speed wel zien

danheb je bij deze je eerste vijand en word je gebashed en als je dan zo geheim bent zeg dan wie je bent ;)
 
Bovenaan