Val van Quiem

DeletedUser

Guest
Heb een stukje gelezen, want heb hier ook nog effe gespeeld, en vind het allemaal wel heel gemakkelijk om eigen falen te richten op Castiel.


Sorry maar RL gaat altijd voor op TW, als je dan niet man genoeg bent om zolang je eigen ding te doen. Verdien je het niet om in een naam van stam te zitten, want dat was Quiem wel. Dan hoor je gewoon niet thuis.

Het is natuurlijk een welgekend fenomeen, na de start word het allemaal wat meer werk doe je minder en tja verlies je intresse in een wereld. Maar als jezelf niet eens de moeite doet om zelf te deffen ben je gewoon faal en heb je al zeker geen recht om iemand die een jaar lang alle werk in die stam gestoken heeft de vinger te wijzen.

De reputatie van Castiel is niet verkeerd, integendeel, enkel zijn posts op het AF misschien wat lang :p

Verder is het gemakkelijker een wereld naar je hand te zetten late game, dan begin of mid game, zonder weliswaar afbreuk te doen aan de winnende stammen, draag trill gewoon nog steeds een warm hart toe. :) en gun ze het zeker.

Maar hoe sommige ego's nu proberen eigen falen op Castiel te schuiven vind ik gewoon verachtelijk
 

DeletedUser

Guest
Heb een stukje gelezen, want heb hier ook nog effe gespeeld, en vind het allemaal wel heel gemakkelijk om eigen falen te richten op Castiel.


Sorry maar RL gaat altijd voor op TW, als je dan niet man genoeg bent om zolang je eigen ding te doen. Verdien je het niet om in een naam van stam te zitten, want dat was Quiem wel. Dan hoor je gewoon niet thuis.

Het is natuurlijk een welgekend fenomeen, na de start word het allemaal wat meer werk doe je minder en tja verlies je intresse in een wereld. Maar als jezelf niet eens de moeite doet om zelf te deffen ben je gewoon faal en heb je al zeker geen recht om iemand die een jaar lang alle werk in die stam gestoken heeft de vinger te wijzen.

De reputatie van Castiel is niet verkeerd, integendeel, enkel zijn posts op het AF misschien wat lang :p

Verder is het gemakkelijker een wereld naar je hand te zetten late game, dan begin of mid game, zonder weliswaar afbreuk te doen aan de winnende stammen, draag trill gewoon nog steeds een warm hart toe. :) en gun ze het zeker.

Maar hoe sommige ego's nu proberen eigen falen op Castiel te schuiven vind ik gewoon verachtelijk

Zou je aub ff alles willen lezen voordat je zo'n reactie geeft?
 

DeletedUser68032

Guest
Spreek niet als je niet weet waarover je spreekt. Ik raad je aan dan gewoon wijs je mond te houden. Ik heb mijn Real Life boven dit spel gekozen, niks andere wereld boven deze wereld. Dus stop met die belachelijke babbels en leugens want je wint er helemaal niks mee.

Ik weet wat ik gehoord heb, dus ga mij nu niet vertellen wat ik wel of niet gehoord heb..
Inmiddels weet iedereen wel dat je RL boven het spel gekozen hebt wat logisch is, maar je moet niet alle feiten aan de kant gaan schuiven door er lappen tekst overheen te typen.
Belachelijke babbels en leugens?? Oké de waarheid kan soms hard aankomen ;)
 

DeletedUser

Guest
Zeer correct gezegd :)
Het valt me wel op dat zowel Discre als Quiem gevallen zijn door hun recruiteringspolitiek. Want hoe je het ook draait of keert, in essentie is het zo.

Maar nog even terzijde en totaal niet zo belangrjik: ik vind dat daar zeker ook nog joep42 bij in dat rijtje mag, ik kan me vergissen maar volgens kunnen er op W27 niet veel accounts zeggen dat ze het defensief zo goed gedaan hebben.
(Jou vermeldde ik niet omdat je reeds zo vroeg stopte.)

Naja ik kan geen oordeel over joep42 vellen sinds ik hem niet ken, en in de tijd dat ik nog speelde heb ik ook nog geen spectaculaire actie van hem gezien. Ik begrijp waarom je licor43 niet vermeldt had, we waren ook vrij snel weer weg. Krijg er nu een beetje spijt van dat ik geen extra CO op het account wou maar goed dat is achteraf gepraat.

Ik weet wat ik gehoord heb, dus ga mij nu niet vertellen wat ik wel of niet gehoord heb..
Inmiddels weet iedereen wel dat je RL boven het spel gekozen hebt wat logisch is, maar je moet niet alle feiten aan de kant gaan schuiven door er lappen tekst overheen te typen.
Belachelijke babbels en leugens?? Oké de waarheid kan soms hard aankomen ;)

Een oordeel geven over iets waar jezelf geen geheel van bent geweest is vrij vreemd. Ik geef BaBa gelijk, de leiding van een stam de schuld geven is altijd het makkelijkste wat je kan doen. Maar als de leden zonder BaBa hopeloos worden dan ligt het niet meer aan de leiding maar puur aan de leden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2075062

Guest
Ik weet wat ik gehoord heb, dus ga mij nu niet vertellen wat ik wel of niet gehoord heb..
Inmiddels weet iedereen wel dat je RL boven het spel gekozen hebt wat logisch is, maar je moet niet alle feiten aan de kant gaan schuiven door er lappen tekst overheen te typen.
Belachelijke babbels en leugens?? Oké de waarheid kan soms hard aankomen ;)

Jou mening is dus gebaseerd op dingen die je van anderen gehoord hebt? shocking :eek:

Je weet helemaal niks van de situatie af, je zegt in een post eerder nog dat ik een andere wereld boven deze zou hebben verkozen. Terwijl het om mijn RL ging en niet om een andere wereld.

De feiten aan de kant schuiven? Er teksten overheen typen? Volgens mij staan de feiten aan mijn kant en volgens mij hebben meerdere zeer gewaardeerde TW spelers zoals Ildraco, NowItsMyTurn ( de echte ) en Full Version dat ook al aangegeven.

Ook jij leest zeer selectief en reageert alleen op datgene dat je leest, de rest laat je erbuiten vallen en volgens mij kijk je er geeneens meer naar. Lees de feiten en dan zie je hoe de situatie echt zat en dat wat hier allemaal is gezegd en geroepen niet bepaald klopt. Natuurlijk heb ik een aandeel gehad in de val van Quiem, echter is het onzin dat ze de schuld op 1 persoon proberen te schuiven terwijl de schuld bij hun allemaal ligt.

Zo afhankelijk waren ze niet hoor, ze konden het spelletje allemaal prima spelen, ook zonder mij naar mijn weten. Helaas is anders gebleken, en waren ze toch wel te afhankelijk van 1 persoon nota bene.

Dan nog je laatste zinnetje, wat ik al helemaal triest vind, jij bent hier degene die leugens aan het verkondigen is over dat ik een andere wereld boven deze zou hebben verkozen en bla bla bla. Dus ja, hou je leugens en je babbels voor je.
 

DeletedUser

Guest
En dan ga je niet in op mijn lang verwachte brief? :eek:

En de echte NowItsMyTurn, zeg dan gewoon B. want ik ookal is hij de hoofdspeler ik heb evenveel aan dat account gedaan dan B. ;)
 

DeletedUser

Guest
Laat maar zitten hij valt niet meer te overtuigen ;)

Hoe kun jij iemand overtuigen van jouw gelijk als je geen deel van Quiem uitmaakte en alleen dingen heb gehoord?

Beetje kortzichtig om je mening te baseren op dingen die je hebt gehoord zonder goede achtergrond informatie..
 

DeletedUser68032

Guest
Jou mening is dus gebaseerd op dingen die je van anderen gehoord hebt? shocking :eek:
Als die dingen toch waar zijn :)

De feiten aan de kant schuiven? Er teksten overheen typen? Volgens mij staan de feiten aan mijn kant en volgens mij hebben meerdere zeer gewaardeerde TW spelers zoals Ildraco, NowItsMyTurn ( de echte ) en Full Version dat ook al aangegeven.
Volgensmij hebben andere mensen die toch ook zeer gewaardeerd ook deels het tegendeel bewezen ;)

Ook jij leest zeer selectief en reageert alleen op datgene dat je leest, de rest laat je erbuiten vallen en volgens mij kijk je er geeneens meer naar. Lees de feiten en dan zie je hoe de situatie echt zat en dat wat hier allemaal is gezegd en geroepen niet bepaald klopt. Natuurlijk heb ik een aandeel gehad in de val van Quiem, echter is het onzin dat ze de schuld op 1 persoon proberen te schuiven terwijl de schuld bij hun allemaal ligt.
Ik lees zover ik weet alles, geen zin om hier over begrijpend lezen te beginnen waar ik een 8,5 voor had :)
Natuurlijk ligt de schuld bij hun allemaal. Zover ik weet schuift niemand de schuld alleen op jou, ze zeggen alleen dat dit één van de oorzaken was voor de val van Quiem.


Dan nog je laatste zinnetje, wat ik al helemaal triest vind, jij bent hier degene die leugens aan het verkondigen is over dat ik een andere wereld boven deze zou hebben verkozen en bla bla bla. Dus ja, hou je leugens en je babbels voor je.
Hier ga ik niet meer op reageren..
Daar hebben we toch beide een andere mening over terwijl we elkaar toch ergens treffen.

Jou mening is dus gebaseerd op dingen die je van anderen gehoord hebt? shocking :eek:
Als die dingen toch waar zijn :)

De feiten aan de kant schuiven? Er teksten overheen typen? Volgens mij staan de feiten aan mijn kant en volgens mij hebben meerdere zeer gewaardeerde TW spelers zoals Ildraco, NowItsMyTurn ( de echte ) en Full Version dat ook al aangegeven.
Volgensmij hebben andere mensen die toch ook zeer gewaardeerd ook deels het tegendeel bewezen ;)

Ook jij leest zeer selectief en reageert alleen op datgene dat je leest, de rest laat je erbuiten vallen en volgens mij kijk je er geeneens meer naar. Lees de feiten en dan zie je hoe de situatie echt zat en dat wat hier allemaal is gezegd en geroepen niet bepaald klopt. Natuurlijk heb ik een aandeel gehad in de val van Quiem, echter is het onzin dat ze de schuld op 1 persoon proberen te schuiven terwijl de schuld bij hun allemaal ligt.
Ik lees zover ik weet alles, geen zin om hier over begrijpend lezen te beginnen waar ik een 8,5 voor had :)
Natuurlijk ligt de schuld bij hun allemaal. Zover ik weet schuift niemand de schuld alleen op jou, ze zeggen alleen dat dit één van de oorzaken was voor de val van Quiem.


Dan nog je laatste zinnetje, wat ik al helemaal triest vind, jij bent hier degene die leugens aan het verkondigen is over dat ik een andere wereld boven deze zou hebben verkozen en bla bla bla. Dus ja, hou je leugens en je babbels voor je.
Hier ga ik niet meer op reageren..
Daar hebben we toch beide een andere mening over terwijl we elkaar toch ergens treffen.

Hoe kun jij iemand overtuigen van jouw gelijk als je geen deel van Quiem uitmaakte en alleen dingen heb gehoord?

Beetje kortzichtig om je mening te baseren op dingen die je hebt gehoord zonder goede achtergrond informatie..

Ik hoef hem ook niet te overtuigen wil alleen horen dat ik ergens wel gelijk heb en als het goed is weet hij dat ook.
Tja het is maar wat je kortzichtig noemt, als niemand echt weet hoe het bij hem er in RL aan toegaat wat hij zelf heet gezegd.. Dan is dit misschien toch niet zo kortzichtig? Voor de rest heb ik aardige info hoe dat het er in de stam aan toe ging na het weggaan/inactief worden van baba. Dus ook daar heb ik aardig wat informatie
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ook al is alles wat je hier heb gezegd al meerdere malen weerlegt komt dan nogmaals een enorme brief:

Ok, het zijn geen scheldwoorden. Dan zal ik het anders formuleren, je beledigt Thomas. En welk recht heb je daartoe? Je bent (wel terecht) een tijdje weggeweest. Als je dan terug komt op Skype en je zegt begint gelijk te klagen over wtf Thomas aan het doen is (ik kan het helaas niet terugzoeken omdat de Requiem chat naar de kloten is). Ga dan eerst even normaal praten met Thomas en stel hij gaat dan een grote mond naar je opzetten, dan mag je van mij zo praten. Nu ben ik van mening dat je er het recht niet toe had.

Zoals ik al zei, de waarheid is voor sommigen iets wat ze liever niet willen horen. Dat is helemaal probleem op zich hoor. Maar ik beledig helemaal niemand, ik vertel iemand hoe de situatie zit en hoe hij zich gedraagt. Ik weet niet welke delen van het gesprek hij jou heeft laten zien maar dit gesprek was in privé en hij was zeer zeker niet netjes in dat gesprek. Dus ik weet echt totaal niet waar jij dat vandaan haalt.

Daarnaast heb ik dat recht inderdaad, ik ben, ook in inactieve periode, nog altijd iemand die zeer veel heeft gedaan voor Quiem en zeer veel tijd in Quiem heeft gestoken. Als iemand dan Quiem de rug toekeert omdat het even niet gaat zoals hij dacht of wilde dan kan je zoiets als dit verwachten ja. Niet heel goed in mijn optiek.

Jullie zaten met zijn allen te wachten tot ik terug kwam en dachten dat zodra ik terug was alles op één of andere wijze weer geweldig zou gaan. Zo werkt het helaas niet.

Waarom zou ik per se moeten weten hoe en wat jouw Rl situatie eruit ziet. Ik weet dat het tijd opslokt en dat je soms ineens weg moet. Waarom moet ik dan weten waarom en al dat gebeuren. Zolang ik weet dat je er niks aan kan doen zit het goed toch?

Je sprak alsof je wist waar het om ging en dat weet je niet, mijn excuses als je dit niet zo bedoelde, het kwam wel zo over.

Het lijkt me sterk dat Pepijn de hele tijd tegen mij klaagt dat hij een co wilt maar tegen jou niet? Als dit wel het geval is moet je me vooral corrigeren maar tegen mij heeft hij meerdere malen aangegeven dat hij een co wilde en dat jij ernaar op zoek zou gaan. Daar is ook niet echt veel van gekomen of wel?

Pepijn heeft dat wel aangegeven ja en ik zou me best doen inderdaad, echter is het probleem dat ik 20 uur per dag op pad was en dat elke dag van de week. Dan gaat het zoeken van een co wat moeizaam jongen. Of kan je zelfs dat niet begrijpen?

Dus jij weet beter dan ik hoe IK denk over de val van Quiem. Dat vind ik dan wel verdomd knap. Je vindt mij impulsief? Ben ik ook een beetje maar daar is niks mis mee. Alsof jij alles perfect doet :eek:. Jij bent een koppig mannetje dat zijn fouten niet toegeeft, vind ik veel erger dan impulsief zijn.

Het gaat er nu niet om hoe jij denkt ;) Het gaat erom wat jij hier zegt en daar halen mensen jou mening uit naar voren. Uit jou woorden, uit jou teksten hier jegens mij, is zeer zeker het één en ander af te leiden en daar komt zeer zeker wel in naar voren dat jij mij de volledige schuld geeft van de val van Quiem.

Als je vind dat het niet zo is, raad ik je aan een keertje wat te gaan doen aan je teksten en vooral aan de betekenis achter je eigen woorden. Want je eigen mening overbrengen is vrij lastig voor je heb ik gemerkt.

Waar zie jij mij in godsnaam zeggen dat je meer tijd in Quiem had moeten steken? Ik vond je een geweldige leider die zijn stam geweldig leidde. Echter toen je inactief werd heb je het naar mijn mening goed hard verkloot. Je zegt dat ik slecht ben ik begrijpend lezen maar blijkbaar jij dus ook.

Hahaha, makkelijk he, als iemand iets over jou zegt dat je hetzelfde terug gaat roepen. Zo werkt het bij kleuters, maar hier helaas niet meer. Hier je tekstje over meer tijd erin steken/meer je best doen ervoor:

''Ik ben het zeker met je een dat Quiem beter verdient. Maar als je dat vond, waarom kom je dan op Skype en scheld je Thomas helemaal uit. Is dat een goed voorbeeld aan je leden? Nee. Als je vind dat Quiem beter verdiende had er dan meer je best aan gedaan. Ik weet dat je je inactieve periode had maar had Quiem dan goed achter gelaten zodat ze overeind konden blijven.''

Hier kan je duidelijk zien dat jij beweerd dat ik Thomas uitschold, iets dat al weerlegt is. Vervolgens kom je af met dat ik meer me best had moeten doen voor deze stam. Meer je best doen staat gelijk met meer tijd erin steken. Vervolgens kom je nog met de slappe zin erachter aan dat ik wel een inactieve periode heb gehad inderdaad. Ik liet Quiem goed achter, naar mijn mening had Quiem geen directe leider nodig indien de leden gewoon zouden uitvoeren wat in het takenpakket stond. Omdat jullie jong en gretig waren gingen jullie dingen doen die buiten jullie taakomschrijving viel en daardoor kwam de stam in moeilijkheden. Ik heb de stam niet weerloos, slecht, zwak of wat dan ook achtergelaten.

Jullie hebben het zo gemaakt door allerlei rare dingen te gaan doen. Niet meer in elkaar te geloven, niet meer voor elkaar door het vuur te gaan. Ik had jullie beter aangeleerd! Maar als ik er niet meer ben om jullie om je gedrag te wijzen dan vallen jullie terug in jullie oude gewoontes? En dan kijk je mij erop aan dat jullie jezelf in de steek hebben gelaten? Sorry hoor maar zo werkt het niet.

Het hele punt is, dat ik deze stam in mijn eentje voor een vol jaar zo heb kunnen leiden, no problem, koste me wat tijd per dag, toch zeker uurtje of wat maar ik deed het voor jullie. Ik krijg privé problemen en dan is het mijn schuld dat jullie het werk van 1 met een mannetje of 35 niet kunnen bolwerken? Ach komop, je eigen luiheid op deze manier verdoezelen is een beetje simpel vind je niet?

Och man Thomas gedroeg zich rustig en jij beledigde hem. Hij vond het eerder lachwekkend wat jij zei want wij zaten jou uit te lachen om je woorden omdat het gewoon belachelijk was wat je zei. Dat je hier nu nog durft te zeggen dat hij zich niet normaal gedroeg is nog erger.

Thomas gedroeg zich rustig? Misschien wel rustig inderdaad, maar hij sprak tegen een leider en niet tegen één van zijn schoolvriendjes en hij toonde zeer zeker geen respect. Dan krijg je daar inderdaad een reactie op, die iedereen hier heeft mogen lezen.

@Iedereen. Denk niet dat ik niet vind dat Castiel. de stam slecht leidde, ik vond hem de beste stamleider tijdens zijn actieve periode. Ik ben slechts van mening dat hij het daarna heeft verkloot.

Niks op te zeggen, gaat hier over een mening. Hoe apart deze ook tot stand komt.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Als die dingen toch waar zijn :)


Volgensmij hebben andere mensen die toch ook zeer gewaardeerd ook deels het tegendeel bewezen ;)

Ik lees zover ik weet alles, geen zin om hier over begrijpend lezen te beginnen waar ik een 8,5 voor had :)
Natuurlijk ligt de schuld bij hun allemaal. Zover ik weet schuift niemand de schuld alleen op jou, ze zeggen alleen dat dit één van de oorzaken was voor de val van Quiem.



Hier ga ik niet meer op reageren..
Daar hebben we toch beide een andere mening over terwijl we elkaar toch ergens treffen.



Ik hoef hem ook niet te overtuigen wil alleen horen dat ik ergens wel gelijk heb en als het goed is weet hij dat ook.
Tja het is maar wat je kortzichtig noemt, als niemand echt weet hoe het bij hem er in RL aan toegaat wat hij zelf heet gezegd.. Dan is dit misschien toch niet zo kortzichtig? Voor de rest heb ik aardige info hoe dat het er in de stam aan toe ging na het weggaan/inactief worden van baba. Dus ook daar heb ik aardig wat informatie

En jij weet zeker dat die dingen kloppen? Jij hebt er niks van mee gekregen etc. etc. dus hoezo weet jij dat dat soort dingen kloppen. Ik verschuil me niet, hoef niet te liegen en doe dat uberhaupt al nooit. Dus zie ik niet in waar jij je gelijk dan zou moeten krijgen.

Je zal vast en zeker een aantal punten hebben aangehaald waar enige vorm van waarheid in zit, maar jij beweerd dat ik een andere wereld voor deze heb geplaatst en dat is gewoon een leugen. Daar is volgens mij ook geen discussie over mogelijk? Dus daar is jou eerste leugen al.

Niemand weet hoe het er aan toe gaat inderdaad, is ook wel beter hoor jongen, denk er maar niet te simpel over. Ik weet, helaas, ook hoe het er aan toe ging. Echter was ik 20 uur per dag op pad dus kon ik vrij weinig doen om me eigen stam te redden.
 

DeletedUser68032

Guest
En jij weet zeker dat die dingen kloppen? Jij hebt er niks van mee gekregen etc. etc. dus hoezo weet jij dat dat soort dingen kloppen. Ik verschuil me niet, hoef niet te liegen en doe dat uberhaupt al nooit. Dus zie ik niet in waar jij je gelijk dan zou moeten krijgen.
Via via heb ik aardig wat meegekregen, natuurlijk kan deze info beperkt zijn.
Maar ik weet wel bijna 100% zeker dat de dingen die ik weet kloppen.


Je zal vast en zeker een aantal punten hebben aangehaald waar enige vorm van waarheid in zit, maar jij beweerd dat ik een andere wereld voor deze heb geplaatst en dat is gewoon een leugen. Daar is volgens mij ook geen discussie over mogelijk? Dus daar is jou eerste leugen al.
Dus ontkennen van de dingen die ik zeg die dus wel degelijk waar zijn is dus geen leugen?


Niemand weet hoe het er aan toe gaat inderdaad, is ook wel beter hoor jongen, denk er maar niet te simpel over. Ik weet, helaas, ook hoe het er aan toe ging. Echter was ik 20 uur per dag op pad dus kon ik vrij weinig doen om me eigen stam te redden.
Dat wil ik best geloven en hoef ook niet te weten hoe het er aan toe gaat. Tenzij dat je een praatpersoon nodig heb ik sta voor iedereen open :) Ik snap dat je veel op pad was om een of andere reden.. Dus sorry als dat ik op een of andere manier bot overkom in mijn argumentatie tegen jou. Alleen als ik ergens de waarheid van weet en deze verkondig en dan vervolgens wordt beweerd dat ik leugens/babbels heb.. Daar kan ik dan niet tegen ;)
Voor de rest veel succes in RL
 

DeletedUser

Guest
Ach Castiel. ik zal er maar gewoon niet meer op in gaan. Blijkbaar weet jij mijn mening beter dan ikzelf. Blijkbaar weet jij zelf beter dat ik denk dat jij de volledige schuld hebt. Ik vind het wel knap dat jij dat weet en ik niet btw.

Je blijft het koppige ventje die zijn fouten niet durft toe te geven. Ik snap niet waar je de tactiek vandaan haalt om geen leider aan te stellen want een leider is altijd nodig, hoe goed het dan ook gaat in de stam.
 

DeletedUser65664

Guest
Aangezien iedereen zijn zegje doet zal ik dat dan ook maar doen zeker?

Ik moet baba trouwens bedanken, ik was een onbekende speler (had 4jaar niet meer gespeeld) en baba bood me de oplossing om bij de top te spelen. Ik had een geweldige tijd bij Quiem, veel geleerd en Baba deed zijn taak super. Alles ging goed, spelers werden weggespeeld.
Maar het ging eigenlijk te goed, iedereen in quiem die tijd had behoorlijk veel skills en we waren hecht. De recruits waren goed op dat moment. Quiem was er domineerde en kon alles doen wat het wou.
Het probleem wanneer quiem omlaag ging, ging gepaard met de afwezigheid van Baba (wat ik begijp).
Nu het is eigenlijk waar wat baba zegt, we waren allemaal ervaren en elk lid is gelijk dus zouden we er zelf uit moeten kunnen geraken. Maar ons front was immens groot, dat er net teveel vraag was naar massa's. Het was ongestructureerd want iedereen wou een massa op zijn front.
Hier was het nuttig dat er een leider stond. Is dit Baba zijn fout, bwa ik weet het niet. Het was fout om te denken dat xanthippus een actieve leider ging zijn terug. Maar op dat moment was hij activer. Kan je baba afrekenen, nja niet echt. Dit is een inschattingsfout.
Maar naast de massa's wegsturen, moesten we er ook een hele boel opvangen. Veel personnen hadden deff nodig, ieder lid was terugtrekkend doordat hij zijn eigen front had. Ook hier was het nuttig dat een leider precieze maatregelen kon doorvoeren.
Deze 2 dingen zorgen steeds voor meer frustraties, wat zorgde voor een delete van fyuryus.
ook hier moet je het in de omstandigheden bekijken, de leden hadden het zelf druk met hun eigen front en er was geen structuur. Quiem lag ook gespreid over de ganse wereld. Dit kon Baba op het moment dat hij inactief werd niet voorspellen maar je kan wel zeggen dat Baba misschien net iets teveel vertrouwen had in Quiem waardoor xanthippus voeldoende moest zijn om te sturen, dit is dus weer het inschattingsfoutje.

Dit alles begon op te stappelen, meer en meer mensen werden gedemotiveerd, GITM die iets doms doet -- waar noch quiem leden noch baba iets aan kon doen. UA1 en SF/pure deden hun ding: verder beuken, het noorden was gekraakt.

Wij op Ti zagen het gebeuren, wij wisten dat quiem ging vallen. We wouden quiem leaven tot dat pepijn vertelde dat baba zou terugkeren na een week. We hadden hoop en we hebben gewacht. Nu of Baba terug kwam of niet er moest veel gebeuren en wouden zo goed als vertrekken. Baba kwam niet, nja vonden we jammer.

Nu moraal van het verhaal: iedereen wilt zijn eigen wat redden denk ik. Maar het zijn alle kleine factoren die gepaard gaan, want deze problemen waren in december lichtjes begonnen.
Wat Luuk zegt: baba is onderdeel van quiem -- nja foute leider en of te weinig aangesteld.
Baba zegt: leden zijn onderdeel van quiem -- ook hier klopt het, we hadden het beter kunnen/moeten doen. Maar het was moeilijk door de niet structuur die erwas.

Betreft het verhaal rond Thomas, ik weet niet wat er precies gezegd is. Maar wat ik uit de berichten van baba lees:
" Thomas gedroeg zich rustig? Misschien wel rustig inderdaad, maar hij sprak tegen een leider en niet tegen één van zijn schoolvriendjes en hij toonde zeer zeker geen respect. Dan krijg je daar inderdaad een reactie op, die iedereen hier heeft mogen lezen."

Nja hier deze zin zit je wel beetje fout baba.
In mijn ogen was je eigenlijk geen leider meer (na zo lang inactief) maar goed naast het feit dat je leider bent, wij zijn toch evenwaardig als jij? Want ik leid daar uit af dat het erg is om je als een schoolvriend aan te spreken ipv een leider (wat wil je hier trouwens mee zeggen? moeten we meer respect tonen, knielen dan een andere tw-speler?).
Maar als dit dan ook weer langs de kant leg, dan nog moet je niet zo reageren ongeacht wat de andere doet. Als Thomas zo kwaad reageerde en jij je als leider beschouwt dan vind ik dat een leider beter moet weten dan dat.

Maar nogmaals, heb geweldige tijd gehad en heb veel geleerd natuurlijk. Verwijt je niks, gewoon jammer van de leider en van thomas.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik me dan vooral afvraag is. Waarom nam niemand anders zijn verantwoordelijkheid? Castiel inactief oke, geen leiding oke maar waarom nam niemand dan die verantwoordelijkheid?
 

DeletedUser

Guest
En opnieuw reageer je zonder iets te weten. LL deed dat maar omdat de stam al zo naar de kloten was, is dat niet goed afgelopen.
 

DeletedUser

Guest
En opnieuw reageer je zonder iets te weten. LL deed dat maar omdat de stam al zo naar de kloten was, is dat niet goed afgelopen.

Het gaat niet over niks weten he kerel, dit gaat over logisch nadenken :rolleyes:

Als je in een stam zit en het gaat ineens minder, zet je oftewel je schouders eronder, los je de problemen op voor alles om zeep is, dat jullie aan struisvogeltactiek doen kan je echt niet gaan afschuiven op iemand dat zoveel gedaan heeft en RL problemen krijgt.

Is zo'n typisch fenomeen in TW, mijn account en de rest ... pfff
 

DeletedUser65664

Guest
lees in het vervolg mijn post, dan zie je dat ik het voor een klein deel op baba afschuif.
Daarnaast was VA leider, pepijn op castiel en zover ik weet durfden ze niks veranderen omdat ze kritiek zouden krijgen (dit heb ik gehoord)
LL heeft dan uiteindelijk de moed bijeen gerapen, ik weet niet zeker maar denk dat baba hier niet blij mee was. Maar LL had zich zelf leider gesteld.
Dus snap niet wat er aan de hand is ildraco?
 

DeletedUser66354

Guest
LL had echt super geprobeerd.. maar het ging niet.. Iedereen deed z'n eigen ding, de samenwerking was er niet meer..

ps: mooie posts hier btw :D
 

DeletedUser52513

Guest
lees in het vervolg mijn post, dan zie je dat ik het voor een klein deel op baba afschuif.
Daarnaast was VA leider, pepijn op castiel en zover ik weet durfden ze niks veranderen omdat ze kritiek zouden krijgen (dit heb ik gehoord)

ik mocht niks, ik zat op Castiel. als Co. het was niet mijn account noch mijn recht om dingen te veranderen zonder BaBa zijn toezeggen.

LL heeft dan uiteindelijk de moed bijeen gerapen, ik weet niet zeker maar denk dat baba hier niet blij mee was. Maar LL had zich zelf leider gesteld.

Ward/LL heeft een stevig gesprek gehad met BaBa waarin hij aanbood om het leiderschap (tijdelijk) over te nemen totdat BaBa weer actief kon meespelen. heeft dus niet zichzelf als leider gesteld ;)
 
Bovenaan