BackStabben

DeletedUser66220

Guest
Davey als jij nu is 2 namen geeft die ik gestabt hebt dan praten we verder oke? mooi man!

Jij hebt zeker nooit gestabt op Koning M... Kan me nog wat keren herinneren maar dat was matjas zeker alleen? :)
jij was ook zo een brave jonge ;)
 

DeletedUser48693

Guest
Jij hebt zeker nooit gestabt op Koning M... Kan me nog wat keren herinneren maar dat was matjas zeker alleen? :)
jij was ook zo een brave jonge ;)

Zoals ik al zei davey voordat jij iets ga beweren geef dan is namen, noob.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind stabben niet goed!
Ook al heb ik het een paar keer gedaan.
Stabben, is eigenlijk een teken van zwakte tonen, omdat je te gierig bent aan een dorp dat dichtbij ligt, goede gs, goede kaz,etc...
Ik heb me zelf voorgenomen niet meer te stabben. Gisteren, op de nachtronde, had ik een BG met ER, en zei hem ook een kwartoer voor ik hem aanvalde. Ik wil geen BG meer zijn, en ik ga je dus straks aanvallen. Omdat je anders geen respect toont. Dit terzijde.
 

DeletedUser68622

Guest
Ik heb nog nooit gestabd..
Spelers die ik verovert heb ben ik later vrienden meegeworden ;)

Gewoon even berichtje sturen, zich excuseren, zo maak je geen vijanden ;)
 

DeletedUser

Guest
backstabben was cool toen alleen ik het nog deed en het nog een kunst was .
 

DeletedUser

Guest
Ik vind stabben niet goed!
Ook al heb ik het een paar keer gedaan.
Stabben, is eigenlijk een teken van zwakte tonen, omdat je te gierig bent aan een dorp dat dichtbij ligt, goede gs, goede kaz,etc...
Ik heb me zelf voorgenomen niet meer te stabben. Gisteren, op de nachtronde, had ik een BG met ER, en zei hem ook een kwartoer voor ik hem aanvalde. Ik wil geen BG meer zijn, en ik ga je dus straks aanvallen. Omdat je anders geen respect toont. Dit terzijde.

Maar het blijft een stab :p
Een bg geldt in mijn optiek voor een hele ronde.
 
Bovenaan