BackStabben

DeletedUser48745

Guest
Idd ik startte ook wel is op rue en robbie op little en dat ik dan tot 20k groeide en hij internde :$ ja je wil toch winnen of nie :D

Daar doelt Mark dan weer niet op :p. Jullie starten dan puur om te "feeden". Wat Mark doet is gewoon speeden, als het er dan op aan komt en luuk heeft net niet genoeg punten internt hij mark, anders spelen ze door. Ze startten niet met de gedachte "Oh ik word dalijk geinternd".
 

DeletedUser62889

Guest
IamDownstairs waarom claimen dat je op Koning M hebt gespeeld, maar dat niet zo is?
 

DeletedUser66220

Guest
@Maurits....

Ik vind het heel leuk als jij een keertje beter start en dan toevallig iedereen dood is maar dat je dan gelijk mij moet stabben vind ik altijd zo een vage reden....
Als ik jou eruit start dus ik bijv 50k heb en jij 20k wil je nooit warren maar andersom wel??

Als je dat ff uitlegt.... Dan begin k het vieze spelletje van jou ook te snappen..
 

DeletedUser57908

Guest
backstabben is vies, zwak en zielig en toch doet bijna iedereen het op speed. Jammer is dat.
Gelukkig zelf nooit gestabt:)
 

DeletedUser67467

Guest
Hmm , ik denk dat het heel logisch is waarom er zoveel gebackstabt wordt. Spelers gaan te vaak in op een NAP of PBG omdat ze bv onder druk staan van een aanval. Ook om dat er te veel met teams gespeelt wordt en met te veel co's dat je soms niet eens weet wie op welk account speelt. Zo worden er al heel rap vergissingen gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Het is tactisch slim maar niet netjes. Ik moet toegeven dat ik het ook gedaan heb, maar ik was er nooit tevreden mee dat ik het gedaan heb en vervolgens kreeg ik een shitload een rages op me af. Terecht ook, maar dit deed me nadenken en ik doe het gewoon niet meer. Behalve als ik iemand echt niet mag, dan doe ik het met liefde. :)
 
Reactiescore
76
Mijn mening: het hoort erbij je moet nieti edereen is zomaar vertrouwen op dit spelletje je hebt meet inzicht en je moet scherper opletten. Sommige mensen vragen er ook om door claims te negeren en te profiteren van spelers die jij helemaal pakte, dan lijkt het me best logish.
 

DeletedUser66220

Guest
Mijn mening: het hoort erbij je moet nieti edereen is zomaar vertrouwen op dit spelletje je hebt meet inzicht en je moet scherper opletten. Sommige mensen vragen er ook om door claims te negeren en te profiteren van spelers die jij helemaal pakte, dan lijkt het me best logish.

Tsjah inzicht heb ik dan niet, eerst Siemen en Noud teamde ik mee... Toen ging ik naar jullie....

Maar hopelijk pakt het bij Luuk beter uit :p

(tsjah het kan niet slechter als jullie me meer stabbte dan Siemen en Noud )
 

DeletedUser

Guest
Tsjah inzicht heb ik dan niet, eerst Siemen en Noud teamde ik mee... Toen ging ik naar jullie....

Maar hopelijk pakt het bij Luuk beter uit :p

(tsjah het kan niet slechter als jullie me meer stabbte dan Siemen en Noud )

Ja ik heb je de nieuwe regels via skype gestuurd, zal vast een tipje v/d sluier geven:
1. 5 min voor het einde word je geinternd :bijl:
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening: het hoort erbij je moet nieti edereen is zomaar vertrouwen op dit spelletje je hebt meet inzicht en je moet scherper opletten.

true that
Stabben gaat obvious nooit verdwijnen, en je moet er gewoon rekening mee houden dat een speler je elk moment kan stabben. Door dus je omgeving in de gaten te houden !!!!
 

DeletedUser62889

Guest
ik ontken alles:eek:



kijk mijn handtekening en dan dat naast koning m. voordat je wat zegt.

ONTOPIC GRAAG

Zoals ik het interpreteer heeft dit ook met backstabben te maken.
Je claimt op iemands account te hebben gespeeld. Deze persoon (M.) ken je dus, ben je misschien vrienden mee (op TW dan..). Dat hoeft echter niet per se zo te zijn.

Maar je kan het obviously ook interpreteren als wannabe gedrag, hé ;).
 

DeletedUser48693

Guest
Zoals ik het interpreteer heeft dit ook met backstabben te maken.
Je claimt op iemands account te hebben gespeeld. Deze persoon (M.) ken je dus, ben je misschien vrienden mee (op TW dan..). Dat hoeft echter niet per se zo te zijn.

Maar je kan het obviously ook interpreteren als wannabe gedrag, hé ;).

Zucht, nogmaals voordat je wat dom gaat praten, ik heb rond de 100 speeds op koning M. gespeeld, samen met daan hebben wij koning m. #1 endless gebracht, en hoe dat tw tekstje komt heel simpel:

Mathias naaide mij en daan door ons van acc te kicken en pa voor zich zelf te houden ( 1,5k+) die WIJ hadden verdient, ik pikte het niet en heb gezorgd dat Koning M. Global ban heeft, hij changde ww en typte op twtotal een fake skype berichtje, verder heeft hij 100x gezegd: Zorg dat ik unbanned word anders bel ik je werk, nja ik werd der niet warm of koud van en zei : Doe maar kunnen ze lachen wat voor downie je bent:) maar kerel je moet eerst je bronnen checken voordat je een berichtje stuurt om iemands zwart van te maken.....
 

DeletedUser

Guest
Zucht, nogmaals voordat je wat dom gaat praten, ik heb rond de 100 speeds op koning M. gespeeld, samen met daan hebben wij koning m. #1 endless gebracht, en hoe dat tw tekstje komt heel simpel:

Mathias naaide mij en daan door ons van acc te kicken en pa voor zich zelf te houden ( 1,5k+) die WIJ hadden verdient, ik pikte het niet en heb gezorgd dat Koning M. Global ban heeft, hij changde ww en typte op twtotal een fake skype berichtje, verder heeft hij 100x gezegd: Zorg dat ik unbanned word anders bel ik je werk, nja ik werd der niet warm of koud van en zei : Doe maar kunnen ze lachen wat voor downie je bent:) maar kerel je moet eerst je bronnen checken voordat je een berichtje stuurt om iemands zwart van te maken.....

Niet lachen met iemand ze werk bellen, ik heb al zoveel mensen gehoord die zeiden dat jij ze een global aan zou smeren of hun werk/vriendin/maat ging bellen :D:D
 

DeletedUser

Guest
Zucht, nogmaals voordat je wat dom gaat praten, ik heb rond de 100 speeds op koning M. gespeeld, samen met daan hebben wij koning m. #1 endless gebracht, en hoe dat tw tekstje komt heel simpel:

Mathias naaide mij en daan door ons van acc te kicken en pa voor zich zelf te houden ( 1,5k+) die WIJ hadden verdient, ik pikte het niet en heb gezorgd dat Koning M. Global ban heeft, hij changde ww en typte op twtotal een fake skype berichtje, verder heeft hij 100x gezegd: Zorg dat ik unbanned word anders bel ik je werk, nja ik werd der niet warm of koud van en zei : Doe maar kunnen ze lachen wat voor downie je bent:) maar kerel je moet eerst je bronnen checken voordat je een berichtje stuurt om iemands zwart van te maken.....

Honderd speeds ja maar niet honderd bekers. Misschien dertig tot vijftig.
 

DeletedUser

Guest
Backstabben hmm. 't is mij weinig overkomen, omdat ik weinig bg's/nap's aanging. vooral in het begin als speler wel eens gedaan maar naarmate je meer wint en meer tot inzich tkomt dat je het niet nodig hebt omdat elke speed na een paar dagen weer vergeten is dan ga je geowon normaal lekker spelen en ik wil iedereen aanraden dit ook te doen.
 
Bovenaan