Gefeliciteerd -DR- !!

DeletedUser

Guest
Haha je bent nog best grappig ook nog!
Als ik dit alles zo lees lach ik alleen maar meer en meer.. leg eens feitjes op tafel dan praat ik met je verder. Alles wat je hier opnoemt is onzin.

En als je al zo over mijn stam praat dan zal ik maar niet over famous beginnen! :D
Ik zit niet eens in famous. Laat me volkomen koud ;)

En als je om feitjes vraagt, wees dan zeker dat ze er niet zijn jij bedplasser.
v45xfp.png

Zie hier de fusie, of is het louter toeval dat er zoveel leden dezelfde dag weg uit hun stam gaan en naar -dr- komen?
Zelfde met semper, zij zijn ook naar -DR- gekomen (behalve inactievelingen), alleen viddon maakte eerst nog even een tussenstopje bij Narrr!

En dan de laatste stam in het lijstje, was helaas te lui om alles daar nog van op te zoeken, maar het was de stam waarin kloetinge & loseyourmind& ... zaten.

allemaal leden die samen naar -DR- kwamen..

Hoezo zijn dit geen fusies/ recruits om conflicten te vermijden enzovoort..

Rechtopstaand plassen is zeker moeilijk voor jou?
 

DeletedUser11552

Guest
Daar zit een goede reden achter die ik je IG wel wil vertellen. Maar jammer genoeg is men vertrouwen in je gedaald doordat het contact vervaardigd is. :)

Mij ken je niet dus durf je het tegen mij wel zeggen want je vertrouwen kan niet gedaald zijn in mij ;)

Ach wat een zever hier boven allemaal :).
Het is is sowieso al mooi dat een stam zo lang volhoudt. Maakt niet uit hoeveel stamwisselingen er zijn ;) In elke stam zitten mensen die niet actief zijn of die gaan stoppen. Dan is dit normaal.

Als je geen goede stam had , dan zou je het niet zo lang volhouden en zouden er nog steeds niet zoveel mensen een sollicitatie doen bij -DR-.

Ach voor mij een dikke proficiat ;)!
Geniet van jullie 1 jarig bestaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat lees ik toch zo veel Jaloezie en afgunst. Bah!!:mad:.
Kunnen we dit spelletje niet gewoon spelen zonder een ander te onderuit te halen? Get a life allemaal. Een compliment geven is een kleine moeite en zeker op z'n plaats. Dat geldt ook voor andere stammen die al een jaar bestaan kunnen vieren zoals Foundation of Freedom e.d.
Ook als zij een topic hieraan zouden wenden zou ik ze hiermee feliciteren.
 

DeletedUser

Guest
Wat lees ik toch zo veel Jaloezie en afgunst. Bah!!:mad:.
Kunnen we dit spelletje niet gewoon spelen zonder een ander te onderuit te halen? Get a life allemaal. Een compliment geven is een kleine moeite en zeker op z'n plaats. Dat geldt ook voor andere stammen die al een jaar bestaan kunnen vieren zoals Foundation of Freedom e.d.
Ook als zij een topic hieraan zouden wenden zou ik ze hiermee feliciteren.
moet jij zo nodig zeggen, meneertje ik beledig eerst even iedereen en zeg daarna dat jullie kinderachtig zijn.
DIT IS EEN FORUM VOOR IETS.
Kwal;
 

DeletedUser35523

Guest
Gefeliciteerd DR!

Beste pot met bot en the rafinator als je het niet leuk of passend vindt dat een stam een topic opent om hun 1 jarig bestaan te vieren meldt je dit aan de bij dit forum behorende moderator. Die bekijkt wel of het passend is of niet en onderneemt actie of niet.

Laat ze tot die tijd lekker hun feestje vieren en plaats jullie zure clusterbommen en anti-propaganda op plaatsen waar het thuis hoort. Ik begrijp dat jullie leven je niet tot volle tevredenheid bejegend heeft tot op heden. Dit is zeer vervelend en we leven allemaal mee. Maar het feestje van anderen verpesten maakt dat echt niet beter.

Bedankt alvast voor jullie medewerking en hoop jullie zure berichten snel weer in andere topics te mogen lezen.

(Dit plaats ik overigens niet als mod. maar als simpele en eenvoudige forum bezoeker :D)
 

DeletedUser

Guest
even een reactie op Pot met bot

dit doe ik op een rustige volwassen manier:)

ik zelf speel in de stam /care een stam die 2 a 3 maanden oud is.

ik heb het volste respect voor dr en feliciteer hun dan ook graag met hun 1 jarige bestaan!

famous wordt hier constant naar boven gehaald maar iedereen in w25 weet dat famous een massa stam is.
het niveau op w25 is zeker niet het hoogste maar er zitten toch professionele spelers in verdeeld onder de top 4 stammen.

geen een stam is erg stabiel. er zijn altijd spelers die door ruzie leaven door inactiviteit of privé problemen in elke stam is dat zo.

je haalt uit naar dust raiders terwijl ik deze ook de verdiende 1e plaats geef. je bent nogal fan van famous maar deze stam blijft ook maar rekruteren en als er weer een speler wordt weggespeeld of stopt. oftewel een massa stam! die hoort niet in de top 4 thuis kijk hun spelersgemiddelde maar eens:)

met vriendelijke groet, team buzzzlightyear
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd DR!

Beste pot met bot en the rafinator als je het niet leuk of passend vindt dat een stam een topic opent om hun 1 jarig bestaan te vieren meldt je dit aan de bij dit forum behorende moderator. Die bekijkt wel of het passend is of niet en onderneemt actie of niet.

Laat ze tot die tijd lekker hun feestje vieren en plaats jullie zure clusterbommen en anti-propaganda op plaatsen waar het thuis hoort. Ik begrijp dat jullie leven je niet tot volle tevredenheid bejegend heeft tot op heden. Dit is zeer vervelend en we leven allemaal mee. Maar het feestje van anderen verpesten maakt dat echt niet beter.

Bedankt alvast voor jullie medewerking en hoop jullie zure berichten snel weer in andere topics te mogen lezen.

(Dit plaats ik overigens niet als mod. maar als simpele en eenvoudige forum bezoeker :D)

Niet wenen jongen,
w25 mod is al jaren spoorloos verdwenen. En zo niet, dan doet ie zijn job niet goed.
 

DeletedUser

Guest
je haalt uit naar dust raiders terwijl ik deze ook de verdiende 1e plaats geef. je bent nogal fan van famous maar deze stam blijft ook maar rekruteren en als er weer een speler wordt weggespeeld of stopt. oftewel een massa stam! die hoort niet in de top 4 thuis kijk hun spelersgemiddelde maar eens:)

met vriendelijke groet, team buzzzlightyear
Ik ben helemaal geen fan van famous.
Maar iemand iets kwalijk nemen voorwat ze zelf ook doen?
das gewoon dom xD
 

DeletedUser35523

Guest
Niet wenen jongen,
w25 mod is al jaren spoorloos verdwenen. En zo niet, dan doet ie zijn job niet goed.


Wenen mijn kindeke zal ik zeker niet doen. Het is immers slechts een spel! Ik begrijp dat dit lastig is voor je om op jou (mentale) leeftijd te begrijpen en zeker omdat jij slechts een sociaal leven hebt binnen de kaders van Tribal Wars.

Natuurlijk vind ook ik het vervelend dat je niet persoonlijk bent uitgenodigd voor dit feestje. Maar dat is geen reden om het te verpesten voor hen die wel zijn uitgenodigd. Daarom nogmaals mijn verzoek je gal in andere topics te spuwen en dit topic te laten voor hen die het feest mee willen vieren en hun felicitaties komen brengen.
 

DeletedUser

Guest
Wenen mijn kindeke zal ik zeker niet doen. Het is immers slechts een spel! Ik begrijp dat dit lastig is voor je om op jou (mentale) leeftijd te begrijpen en zeker omdat jij slechts een sociaal leven hebt binnen de kaders van Tribal Wars.

Natuurlijk vind ook ik het vervelend dat je niet persoonlijk bent uitgenodigd voor dit feestje. Maar dat is geen reden om het te verpesten voor hen die wel zijn uitgenodigd. Daarom nogmaals mijn verzoek je gal in andere topics te spuwen en dit topic te laten voor hen die het feest mee willen vieren en hun felicitaties komen brengen.
huil.
Speel je hier wel?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben helemaal geen fan van famous.
Maar iemand iets kwalijk nemen voorwat ze zelf ook doen?
das gewoon dom xD

daar kan ik wel wat in vinden, maarja geen reden om dat zo ter weeg te brengen natuurlijk

top 4 w25
1. dust raiders niveau goed, volgens pot instabiel
2. famous niveau wisselend , stabiel, massa stam
3. grace niveau goed,volgens pot instabiel
4. /care niveau goed, tot nu toe stabiel(geen oude stam).

zoiets dan maar:p?
 

DeletedUser

Guest
Wat lees ik toch zo veel Jaloezie en afgunst. Bah!!:mad:.
Kunnen we dit spelletje niet gewoon spelen zonder een ander te onderuit te halen? Get a life allemaal. Een compliment geven is een kleine moeite en zeker op z'n plaats. Dat geldt ook voor andere stammen die al een jaar bestaan kunnen vieren zoals Foundation of Freedom e.d.
Ook als zij een topic hieraan zouden wenden zou ik ze hiermee feliciteren.

Gefeliciteerd DR!

Beste pot met bot en the rafinator als je het niet leuk of passend vindt dat een stam een topic opent om hun 1 jarig bestaan te vieren meldt je dit aan de bij dit forum behorende moderator. Die bekijkt wel of het passend is of niet en onderneemt actie of niet.

Laat ze tot die tijd lekker hun feestje vieren en plaats jullie zure clusterbommen en anti-propaganda op plaatsen waar het thuis hoort. Ik begrijp dat jullie leven je niet tot volle tevredenheid bejegend heeft tot op heden. Dit is zeer vervelend en we leven allemaal mee. Maar het feestje van anderen verpesten maakt dat echt niet beter.

Bedankt alvast voor jullie medewerking en hoop jullie zure berichten snel weer in andere topics te mogen lezen.

(Dit plaats ik overigens niet als mod. maar als simpele en eenvoudige forum bezoeker :D)
Dit forum bestaat niet om elkaars konten schoon te likken, dat doe je maar als stamgenoten onder elkaar.
 

DeletedUser

Guest
daar kan ik wel wat in vinden, maarja geen reden om dat zo ter weeg te brengen natuurlijk

top 4 w25
1. dust raiders niveau goed, volgens pot instabiel
2. famous niveau wisselend , stabiel, massa stam
3. grace niveau goed,volgens pot instabiel
4. /care niveau goed, tot nu toe stabiel(geen oude stam).

zoiets dan maar:p?
ben je op je kop gevallen?
-DR-
Kan niet vallen ; Alleen zullen er bijzonder veel spelers geïnternd worden in de toekomst (zie stamcluster)

Famous -
Heeft alle leden nodig, is de stam die het dichtste bij de core zit

Grace -
Stam dat op nietsen trekt, heeft hulp nodig van 3 of meerdere stammen bij alles en nog wat.
-- > Penoza, PHX & anderen.

/Care
volkomen onbekend in mijn oren

Wel grappig dat juist JIJ die vraag hier stelt! Diegene die zich verschuilt achter een Alias. Maar ja ik speel hier zeker :cool:
Grappig dat ik me verschuil.. Wel, ik zeg toch dat je mod slecht werk verricht ;)
misschien moet je eens dieper graven
 

DeletedUser

Guest
Dit forum is voor spelers die spelen in W25. Misschien kan je een forum beginnen over met de staart tussen de benen weghollen en nu je wonden likken beginnen? :D
 

DeletedUser35523

Guest
Dit forum bestaat niet om elkaars konten schoon te likken, dat doe je maar als stamgenoten onder elkaar.

Nu zeg! Wat een taal!

Gelukkig weet iedereen dat diegenen die dit soort dingen roepen de discussie niet kunnen winnen met normaal taalgebruik!
 

DeletedUser

Guest
Dit forum is voor spelers die spelen in W25. Misschien kan je een forum beginnen over met de staart tussen de benen weghollen en nu je wonden likken beginnen? :D
Wonden likken? Welke wonden ? ;)
Loop nog met al men trots rond.
 

DeletedUser52567

Guest
Nou hier is dan de lieve kloetinge zoals pot in een bot of welke pot het ook is zegt.

Toch lief dat ik als lieve kloetinge word aangeduid kusje

wat een heerlijke onzin word er hier uitgekraamd door die pot, ik geloof dat hij /zij/ het niet goed in de gaten heeft waar de klepel hangt en daarom maar in het wilde weg wat dingen neer post om vooral intelligent over te komen (wat natuurlijk volledig in het niets is gevallen)
Een fusie tussen DU en DR???? ehhhmmm zal wel:p

Lieve DR leden....ik ben trots op een ieder van jullie DR is een top stam en ben blij en vol trots dat ik daar deel van uit mag maken.

Nu nog een BBQ organiseren heb zin om die hele koe te verorberen jij ook POT???
Moehhhhh zeg de koe :)
 

DeletedUser

Guest
Nu zeg! Wat een taal!

Gelukkig weet iedereen dat diegenen die dit soort dingen roepen de discussie niet kunnen winnen met normaal taalgebruik!
Als jullie elkaars konten schoonlikken mag ik dat best benoemen hoor.
 
Bovenaan