Gefeliciteerd -DR- !!

DeletedUser35523

Guest
Lord Cederic post dit op het openbare forum, dan kun je van iedereen reacties verwachten, en ook alle soorten reacties. Als je niet tegen kritiek kan, moet je niks op het AF zetten. Verder verzin ik niks, onderbouw ik alles, en is dit wel de plaats voor mijn reacties. Als je alleen felicitaties wilt moet je dit op je stammenforum zetten, dan heb je nergens last van.
Niet trots genoeg dat ik er een eigen topic over maak, maak je geen zorgen.

Ik weet dat het een openbaar forum is. Het gaat echter om een stukje fatsoen. Het blijkt maar weer dat er maar 2 mensen zijn die op dit forum kijken die dit niet kunnen opbrengen. Tegen kritiek kunnen we best. Het gaat echter om de juiste plaats en tijd.

Je onderbouwt niets tot weinig en je beschuldigingen van konten schoolikken zijn (zoals eerder genoteerd) ongefundeerd. Wilde je er iets anders mee zeggen dan had je dat moeten zeggen en niet direct beledigende tekst moeten uiten.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat het een openbaar forum is. Het gaat echter om een stukje fatsoen. Het blijkt maar weer dat er maar 2 mensen zijn die op dit forum kijken die dit niet kunnen opbrengen. Tegen kritiek kunnen we best. Het gaat echter om de juiste plaats en tijd.

Je onderbouwt niets tot weinig en je beschuldigingen van konten schoolikken zijn (zoals eerder genoteerd) ongefundeerd. Wilde je er iets anders mee zeggen dan had je dat moeten zeggen en niet direct beledigende tekst moeten uiten.
ween ween huil huil
moeder is in aantocht
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat het een openbaar forum is. Het gaat echter om een stukje fatsoen. Het blijkt maar weer dat er maar 2 mensen zijn die op dit forum kijken die dit niet kunnen opbrengen. Tegen kritiek kunnen we best. Het gaat echter om de juiste plaats en tijd.

Je onderbouwt niets tot weinig en je beschuldigingen van konten schoolikken zijn (zoals eerder genoteerd) ongefundeerd. Wilde je er iets anders mee zeggen dan had je dat moeten zeggen en niet direct beledigende tekst moeten uiten.

Dat heb ik al gedaan. Lees even de eerdere posts in dit topic.
 

DeletedUser

Guest
Is dit echt alles wat je toe te voegen hebt?
ik heb nog veel meer in men mars.
alleen is dit niet de tijd ervoor ;)
Verwijderd nam altijd maar 1 onderdeeltje van men argumenten, omdat hij weet dat ik gelijk heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35523

Guest
Dat heb ik al gedaan. Lees even de eerdere posts in dit topic.

Ja dat las ik maar dat had je in eerste instantie moeten doen.

ik heb nog veel meer in men mars.
alleen is dit niet de tijd ervoor ;)
Verwijderd nam altijd maar 1 onderdeeltje van men argumenten, omdat hij weet dat ik gelijk heb.

Nou dan hoop ik dat je voor de eeuwwisseling nog wat toevoegt aan de discussie! Maar je noemt toch geen RL namen he?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Meneer kan nergens meer iets tegenin brengen dus gaat hij leuk lopen doen. Lachwekkend.
 

DeletedUser

Guest
zo maak je niet snel vrienden he haha.


pot met bot betekent daat dan een lesbische met pit? gewoon nieuwsgierig^^
waarom word ik telkens als een vrouw beschouwd? niet dat ik het erg vind, zo weet ik dat men vermomming geslaagd is
 

DeletedUser11552

Guest
Ik zit niet eens in famous. Laat me volkomen koud ;)

En als je om feitjes vraagt, wees dan zeker dat ze er niet zijn jij bedplasser.
v45xfp.png

Zie hier de fusie, of is het louter toeval dat er zoveel leden dezelfde dag weg uit hun stam gaan en naar -dr- komen?
Zelfde met semper, zij zijn ook naar -DR- gekomen (behalve inactievelingen), alleen viddon maakte eerst nog even een tussenstopje bij Narrr!

En dan de laatste stam in het lijstje, was helaas te lui om alles daar nog van op te zoeken, maar het was de stam waarin kloetinge & loseyourmind& ... zaten.

allemaal leden die samen naar -DR- kwamen..

Hoezo zijn dit geen fusies/ recruits om conflicten te vermijden enzovoort..

Rechtopstaand plassen is zeker moeilijk voor jou?

Ik snap echt niet wat je spoiler met DU. te maken heeft?
Als ex-leider van DU. is dit maar even een kleine vraag.

Want jij kent het verhaal van DU. helemaal niet en dat waren 3 van de 15 leden ofso. En jij noemt dat dan een fusie? Raar hoor...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom zou je je moeten vermommen? Dat doe je alleen als je wat te verbergen hebt.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel lachen haha. doet me denken aan michielderuyter1 onder de filmpjes van rapper steen xd.
na mijn weten heeft dr niet echt een fusie gedaan. ze rekruteren gewoon de beste leden van een stam destijds:)
 
Reactiescore
768
@ Rafinator

Ik snap dat je hebt uitgelegd waarom jij jezelf dus verdedigd en dergelijke en dat is goed, maar waarom moest je op dit topic reageren. Officieel gezien hoort dit topic inderdaad hier niet thuis, maar je kunt ook eens een keer denken van: Weet je wat ik besteed er gewoon geen aandacht aan. Laat die lui van -DR- maar lekker hun feestje bouwen. Ik speel toch niet weer op wereld 25, dus het boeit me niet. Nu jij had gereageerd kon je verwachten dat er een discussie volgde (met wie dan ook). Maar de manier waarop jij reageert is net alsof jij gewoon gelijk wilt hebben i.p.v. van je mening te vertellen. Ten minste zo lees ik het nu.

@ Pot met Bot

Ik vind het wel iets hebben dat jij opkomt voor jouw vriend (the rafinator), maar als jij vindt dat dit een topic is voor wereld 25 leden. (zei je in 1 van je posts) en Mack76 zou niet op deze wereld spelen, mocht die dan niet reageren van jouw? Dat zou betekenen als je aan je standpunten vasthoudt dat the Rafinator ook niet mocht reageren, want die speelt namelijk niet meer op wereld 25. En het verbeteren van mensen om spelfouten/typfouten vind ik zielig, want dat is gewoon bijdehand doen en voegt niks toe aan een quote.

@ mensen die posts van spelers veranderen

Vind ik ook erg kinderachtig laat die reacties gewoon staan. Als je ze veranderd om de ander dan voor schut te zetten, zet je alleen jezelf voor schut. Het voegt ook niks toe aan dit topic.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan