Gefeliciteerd -DR- !!

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan!!:D

Met name heeft de stamleiding een groot compliment verdiend,jullie hebben ervoor gezorgd dat -DR- de meest stabiele stam is op W25 en dat is toch wel een hele prestatie als je zo het verloop van stammen ziet op W25.
Ook alle stamleden uiteraard,zonder jullie en de goede samenwerking was dit ook niet gelukt,mijn complimenten!!

Uiteindelijk hebben jullie dan nu ook de NR 1 plek van W25 die jullie zeker verdiend hebben.
Ik ben trots dat ik deel mag uitmaken van zo'n fijne en gezellige stam.

Ik kan nog maar 1 ding zeggen:

GEFELICITEERD en ga zo door!!!
Mijn complimenten.
 

DeletedUser

Guest
Het stammenforum kun je IG vinden ;)

:confused:

Bedankt voor je reactie en "felicitatie",had eigenlijk niet anders van jou verwacht.:p
Volgens mij is dit forum bedoeld als propaganda??
En dan mag deze heugelijke gebeurtenis toch wel even gedeeld worden met alle andere spelers van W25 volgens mij.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad. Dit is iets wat een enthousiast lid op zijn eigen stammenforum zet. Ik vind zeker dat -DR- het tot nu toe prima heeft gedaan, maar kom op dit kun je geen propaganda noemen. Als lid van -DR- een topic maken waarin je je eigen stam feliciteert :eek:
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad. Dit is iets wat een enthousiast lid op zijn eigen stammenforum zet. Ik vind zeker dat -DR- het tot nu toe prima heeft gedaan, maar kom op dit kun je geen propaganda noemen. Als lid van -DR- een topic maken waarin je je eigen stam feliciteert :eek:

Dus je mag niet trots zijn op zo'n mijlpaal?
 

DeletedUser

Guest
Dus je mag niet trots zijn op zo'n mijlpaal?

Zeg ik dat? Je mag zeker trots zijn. Daar heb je een reden voor. Er zijn echter meer stammen die één jaar hebben bestaan, te veel om voor elke stam een AF topic te hebben. We hebben zelfs een topic precies voor waar dit topic over gaat, die is niet voor niets als belangrijk gemarkeerd ;)

Ook weer waar :p Excuses voor mijn vorige comment :)

Np :)
 

DeletedUser

Guest
Zeg ik dat? Je mag zeker trots zijn. Daar heb je een reden voor. Er zijn echter meer stammen die één jaar hebben bestaan, te veel om voor elke stam een AF topic te hebben. We hebben zelfs een topic precies voor waar dit topic over gaat, die is niet voor niets als belangrijk gemarkeerd ;)



Np :)
mijn objectieve mening was weer eens jouw redding.
Zou je me niet eens gaan bedanken ?
 

DeletedUser

Guest
Zeg ik dat? Je mag zeker trots zijn. Daar heb je een reden voor. Er zijn echter meer stammen die één jaar hebben bestaan, te veel om voor elke stam een AF topic te hebben. We hebben zelfs een topic precies voor waar dit topic over gaat, die is niet voor niets als belangrijk gemarkeerd ;)



Np :)

Nou ik zie toch echt dat je het inpricipe afkeurt om je eigen stam te feliciteren.
Op die manier mag je toch wel laten blijken dat je trots bent? We hebben het ten slotte met zijn allen gedaan.

Ik vind dat dit wel een belangrijk plaatstje verdient :)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad. Dit is iets wat een enthousiast lid op zijn eigen stammenforum zet. Ik vind zeker dat -DR- het tot nu toe prima heeft gedaan, maar kom op dit kun je geen propaganda noemen. Als lid van -DR- een topic maken waarin je je eigen stam feliciteert :eek:

Zoals ik al eerder zei,ik had van jou niets anders verwacht.
Tenslotte heb jij altijd wel wat te zeiken.
Jij gebruikt het forum toch ook alleen voor je eigen belang??
Je frustraties van je RL hier botvieren en alles en iedereen daar de schuld van geven.
Wees eens wijs en hou eens je *%&$^mond.
 

DeletedUser

Guest
Toch wel knap voor een wereld die net 1 jaar bestaat de stam ook 1 jaar bestaat en zo voluit en gecoördineerd heeft kunnen groeien.
Vanuit de stam ~FS~ wil ik jullie graag feliciteren met deze uitzonderlijke prestatie. :p
 

DeletedUser60178

Guest
Wat is het tegenwoordig voor sommige spelers toch moeilijk om eens een 'Gefeliciteerd! of goed gedaan!' te typen, laat staan te zeggen.
Ik vind het ook wel een hele gebeurtenis, dus mijn mening hierover is duidelijk, het hoort hier wel thuis.

Een 1 jarig bestaan is toch wel iets speciaals.
Maar ik zal het onthouden als jullie stam een 1 jarig bestaan viert en het hier post.. Als dat ooit gebeurd ;)
 
Reactiescore
768
Wat is het tegenwoordig voor sommige spelers toch moeilijk om eens een 'Gefeliciteerd! of goed gedaan!' te typen, laat staan te zeggen.
Ik vind het ook wel een hele gebeurtenis, dus mijn mening hierover is duidelijk, het hoort hier wel thuis.

Een 1 jarig bestaan is toch wel iets speciaals.
Maar ik zal het onthouden als jullie stam een 1 jarig bestaan viert en het hier post.. Als dat ooit gebeurd ;)

The rafinator speelt niet meer op wereld 25 en pot met bot is toch iemand uit famous? En famous bestaat al langer dan een jaar toch?
 

DeletedUser65733

Guest
Congratzz! Mooie prestatie!

Hey raf! Stam bestaat langer als wat jij deed :p
Alleen dat is al goed nieuws!

Btw vind dat je niet echt wat te spreken heb " pot met bot" zeker zolang je jezelf niet eens durft kenbaar te maken..
 

DeletedUser

Guest
Congratzz! Mooie prestatie!

Hey raf! Stam bestaat langer als wat jij deed :p
Alleen dat is al goed nieuws!

Btw vind dat je niet echt wat te spreken heb " pot met bot" zeker zolang je jezelf niet eens durft kenbaar te maken..
hij zegt dat het propaganda is, maar dat is het dus niet.
En nu we er toch over bezig zijn,
zsn343.jpg
Ojaa.. Wauhw, 1 lid dat gebleven is van het originele team. Echt stam om trots op te zijn!
Het is een stam met allemaal nieuwkomers, wat een prestatie joh.
Straks ga je nog beweren dat grace! ook goed bezig is.

en waarom ik mezelf niet bekend maak tegenover jan en alleman? Simpel
IK HEB DAAR EEN REDEN VOOR. En niet omdat ik noob ben, integendeel. ik ben zieke pro :cool:

Oh mijn excuses, Lady marja zat er ook al vroeg bij mij!
2 leden zeg! Goh, wat een bazen die -DR-'s en vooral niet vervangbaar

schrap @ die laatste alinea het woordje "mij", geen idee waarom ik dat zetten :D
(bijwerk knopje doet het niet om één of andere reden, leven gratis internet)
 

DeletedUser

Guest
Nou ik zie toch echt dat je het inpricipe afkeurt om je eigen stam te feliciteren.
Op die manier mag je toch wel laten blijken dat je trots bent? We hebben het ten slotte met zijn allen gedaan.

Ik vind dat dit wel een belangrijk plaatstje verdient :)
Ik keur het af dat het éénjarig bestaan van een stam een AF topic krijgt. Nogmaals, er is hier een topic voor, dus een nieuw topic maken valt onder de categorie "spam". Als oprichter van -DR- is jouw mening over of deze mijlpaal een topic op het AF waard is of niet in dit geval uiterst subjectief en niets waard.
Zoals ik al eerder zei,ik had van jou niets anders verwacht.
Tenslotte heb jij altijd wel wat te zeiken.
Jij gebruikt het forum toch ook alleen voor je eigen belang??
Je frustraties van je RL hier botvieren en alles en iedereen daar de schuld van geven.
Wees eens wijs en hou eens je *%&$^mond.
Ik ben niet zo gefrustreerd hoor. Momenteel ben jij degene bij wie de rol van het gefrustreerd mannetje het best past. Ik geef niemand ergens de schuld van, ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Ik heb alleen over dit topic wat te zeiken, en terecht. Mijn argument heb ik al gegeven: Er is hier al een topic voor. Het mijlpalen topic.
 
Bovenaan