Gefeliciteerd -DR- !!

DeletedUser

Guest
hij zegt dat het propaganda is, maar dat is het dus niet.
En nu we er toch over bezig zijn,
zsn343.jpg
Ojaa.. Wauhw, 1 lid dat gebleven is van het originele team. Echt stam om trots op te zijn!
Het is een stam met allemaal nieuwkomers, wat een prestatie joh.
Straks ga je nog beweren dat grace! ook goed bezig is.

en waarom ik mezelf niet bekend maak tegenover jan en alleman? Simpel
IK HEB DAAR EEN REDEN VOOR. En niet omdat ik noob ben, integendeel. ik ben zieke pro :cool:

Oh mijn excuses, Lady marja zat er ook al vroeg bij mij!
2 leden zeg! Goh, wat een bazen die -DR-'s en vooral niet vervangbaar

schrap @ die laatste alinea het woordje "mij", geen idee waarom ik dat zetten :D
(bijwerk knopje doet het niet om één of andere reden, leven gratis internet)

Volgens mij faalt jouwn observatievermogen een beetje. Voor zover ik weet zijn er een aantal leden die al zeer lang in -DR- zitten. Want even kijken, mijn award zegt dat ik er al 299 dagen in zit. Voor zover ik weet is -DR- een stabiele stam, stabiele groei. Ja, wel wat stamwissels, maar welke stam heeft dat niet?

Definier nieuwkomers? er zijn de laatste twee a drie maanden een paar nieuwe leden bijgekomen. De rest zit er echt al langer. En je durft jezelf gewoon niet bekend te maken ^^ Das heel wat anders dan gewoon ziek pro zijn ;P
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al eerder zei,ik had van jou niets anders verwacht.
Tenslotte heb jij altijd wel wat te zeiken.
Jij gebruikt het forum toch ook alleen voor je eigen belang??
Je frustraties van je RL hier botvieren en alles en iedereen daar de schuld van geven.
Wees eens wijs en hou eens je *%&$^mond.
LOL DEZE REACTIE HAD IK NOG NIET GEZIEN

LEVEN AAN DE SPAMMERS nuununununuu
U mad brada? are u?? Oh yes uu aree <33

Mensen zoals jij doen me lachen, een forum serieus nemen... Ghahahahaha
Ga toch weg man, je accounts trekken trouwens op geen zak. Waarom vermeld je ze überhaupt nog in je handtekening?

Volgens mij faalt jouwn observatievermogen een beetje. Voor zover ik weet zijn er een aantal leden die al zeer lang in -DR- zitten. Want even kijken, mijn award zegt dat ik er al 299 dagen in zit. Voor zover ik weet is -DR- een stabiele stam, stabiele groei. Ja, wel wat stamwissels, maar welke stam heeft dat niet?

Definier nieuwkomers? er zijn de laatste twee a drie maanden een paar nieuwe leden bijgekomen. De rest zit er echt al langer. En je durft jezelf gewoon niet bekend te maken ^^ Das heel wat anders dan gewoon ziek pro zijn ;P
Daar zit een goede reden achter die ik je IG wel wil vertellen. Maar jammer genoeg is men vertrouwen in je gedaald doordat het contact vervaardigd is. :)

en als je in detail wilt treden..

Semper
- >
DR

Tel ze op ;)

Aantal stam veranderingen: 133
stabiele stam joh
zelf famous heeft er minder:
Aantal stam veranderingen: 132

Wie is er dan stabiel?
XDDDDD
| Zij hebben tevens ook meer leden, wat aanduidt dat ze minder snel leaven ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik keur het af dat het éénjarig bestaan van een stam een AF topic krijgt. Nogmaals, er is hier een topic voor, dus een nieuw topic maken valt onder de categorie "spam". Als oprichter van -DR- is jouw mening over of deze mijlpaal een topic op het AF waard is of niet in dit geval uiterst subjectief en niets waard.

Ik ben niet zo gefrustreerd hoor. Momenteel ben jij degene bij wie de rol van het gefrustreerd mannetje het best past. Ik geef niemand ergens de schuld van, ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Ik heb alleen over dit topic wat te zeiken, en terecht. Mijn argument heb ik al gegeven: Er is hier al een topic voor. Het mijlpalen topic.

Hahahaha grappenmaker ben je ook...
Wie bepaalt of dit SPAM is???
Volgens mij heeft het forum daar kundige mensen voor,geen zeiksnorren zoals jij.

En zoals ik al eens eerder zei,ik ben geen mannetje.
Kun je nagaan hoe goed jij oplet.
Jij brult liever alleen maar....nu snap ik ook waarom jij zoveel vrienden maakt :D
 

DeletedUser

Guest
hij zegt dat het propaganda is, maar dat is het dus niet.
En nu we er toch over bezig zijn,
zsn343.jpg
Ojaa.. Wauhw, 1 lid dat gebleven is van het originele team. Echt stam om trots op te zijn!
Het is een stam met allemaal nieuwkomers, wat een prestatie joh.
Straks ga je nog beweren dat grace! ook goed bezig is.

en waarom ik mezelf niet bekend maak tegenover jan en alleman? Simpel
IK HEB DAAR EEN REDEN VOOR. En niet omdat ik noob ben, integendeel. ik ben zieke pro :cool:

Oh mijn excuses, Lady marja zat er ook al vroeg bij mij!
2 leden zeg! Goh, wat een bazen die -DR-'s en vooral niet vervangbaar

schrap @ die laatste alinea het woordje "mij", geen idee waarom ik dat zetten :D
(bijwerk knopje doet het niet om één of andere reden, leven gratis internet)

Dus jij vind dat je mag trots op je stam mag zijn als iedereen vanaf het begin in een stam zit? Wat een grap..

p.s. @ The Rafinator @ Pot met Bot. Stelletje azijnpissers :D
 

DeletedUser

Guest
Aantal stam veranderingen: 133
stabiele stam joh
zelf famous heeft er minder:
Aantal stam veranderingen: 132

Wie is er dan stabiel?
XDDDDD
| Zij hebben tevens ook meer leden, wat aanduidt dat ze minder snel leaven ;)

Gelukkig weten wij wel beter,een aantal dingen kloppen niet helemaal in je stelling.
Twee leden van Famous zijn in "rook opgegaan" :p

En als je in onze stats had gekeken zie je bijv dat ik een keer de stam verlaten hebben na een discussie met de stamleiding.
Maar goed,je amuseert je wel zo te lezen :D

Gelukkig ben ik niet zo'n haantje en is dit spelersprofiel van mijn broer.En zoals je kan lezen is hij gestopt.
 

DeletedUser

Guest
LOL DEZE REACTIE HAD IK NOG NIET GEZIEN

LEVEN AAN DE SPAMMERS nuununununuu
U mad brada? are u?? Oh yes uu aree <33

Mensen zoals jij doen me lachen, een forum serieus nemen... Ghahahahaha
Ga toch weg man, je accounts trekken trouwens op geen zak. Waarom vermeld je ze überhaupt nog in je handtekening?


Daar zit een goede reden achter die ik je IG wel wil vertellen. Maar jammer genoeg is men vertrouwen in je gedaald doordat het contact vervaardigd is. :)

en als je in detail wilt treden..

Semper
- >
DR

Tel ze op ;)

Aantal stam veranderingen: 133
stabiele stam joh
zelf famous heeft er minder:
Aantal stam veranderingen: 132

Wie is er dan stabiel?
XDDDDD
| Zij hebben tevens ook meer leden, wat aanduidt dat ze minder snel leaven ;)


zucht.. heel veel spelers die ooit -DR- hebben verlaten zijn mensen die gestopt waren met het spel. Of degene voegde niks meer toe aan de stam.. en dat is 1 a 2 keer gebeurt?

Wil je dat ik je nog meer aandacht geef? Aangezien je er wel heel veel om vraagt ;)
 

DeletedUser

Guest
zucht.. heel veel spelers die ooit -DR- hebben verlaten zijn mensen die gestopt waren met het spel. Of degene voegde niks meer toe aan de stam.. en dat is 1 a 2 keer gebeurt?

Wil je dat ik je nog meer aandacht geef? Aangezien je er wel heel veel om vraagt ;)
1 a 2 leden zeg je..
133 stamwijzigingen, lijken me toch wel wat meer als een paar..
denk je niet? :)
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha grappenmaker ben je ook...
Wie bepaalt of dit SPAM is???
Volgens mij heeft het forum daar kundige mensen voor,geen zeiksnorren zoals jij.
Een nieuw topic maken met een onderwerp dat al bij een ander topic (dat al als "belangrijk" gemarkeerd is) inbegrepen zit is spam, en dient vermeden te worden. Het is enkel logica, daar hoef je niet eens kundig voor te zijn.

En zoals ik al eens eerder zei,ik ben geen mannetje.
Kun je nagaan hoe goed jij oplet.
Jij brult liever alleen maar....nu snap ik ook waarom jij zoveel vrienden maakt :D
De enige die brult ben jij. Je roept dingen zonder ze ook maar een beetje te onderbouwen, en als ik je vervolgens onderuit haal ga je mij als persoon aanvallen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Een nieuw topic maken met een onderwerp dat al bij een ander topic (dat al als "belangrijk" gemarkeerd is) inbegrepen zit is spam, en dient vermeden te worden. Het is enkel logica, daar hoef je niet eens kundig voor te zijn.


De enige die brult ben jij. Je roept dingen zonder ze ook maar een beetje te onderbouwen, en als ik je vervolgens onderuit haal ga je mij als persoon aanvallen. :eek:

LOL, Als je zo erg op de puntjes gaat letten moet je vooral niet hier op gaan letten :eek:

1 a 2 leden zeg je..
133 stamwijzigingen, lijken me toch wel wat meer als een paar..
denk je niet? :)

Lees jij wel wat ik zeg??
 

DeletedUser

Guest
Want? Want daarvoor ben je in het verkeerde topic.

scheer je weg, azijnpisser :D
ik heb wel wat beters te doen dan je posts zorgvuldig lezen ;)
maar goed. Wat jij wil.

Je stamgenoten (behalve onze lieve Kloetinge, Viddon, en spelers zoals hen) en jezelf komen hier zeggen dat het nogal een prestatie is van -DR-
begot een jaar van bestaan !

En wat een prestatie, echt trots om te zijn die leden van -DR-

De meeste huidige leden hebben jullie (meerkeuzevraag - meerdere keuzes zijn mogelijk - GEEN Giscorrectie! )
A) Fuseren met een aantal stammetjes
B) Noobjes geïnvite die jullie niet aankonden
C) Zonder al te veel risico wouden spelen en dus optie B hanteren
D) Omdat jullie zo pro zijn, iedereen een pro sollicitatie schreef en iedereen was blij.


Nou laat ik jullie een hint geven, alles behalve D.
De ervaringen binnenin DR zijn alles behalve geruststellend. Uit ervaring weet ik dat nog niet elke DR'er (als ik ze zo mag noemen) kan T - timen/ Scroll timen. Sommigen doen het zelfs in 4 sec. Stoere boys moet ik zeggen.

Qua gezelligheid lijkt DR me ook alles behalve een topper. Zoveel stoppende leden, wow, wat voor een mensen trek jij.
Als je zo veel leden recruteerd verwacht je toch wel dat ze blijven..
Jullie zitten te haten op Famous, terwijl het enige verschil is dat zij wel loyale leden recruteren.

Ga nou maar weg, bedplassertje.
 
Reactiescore
768
133 stamwisselen vind ik redelijk normaal. Je kunt -DR- niet de schuld van geven dat leden zijn gestopt om wat voor reden. Veel hebben de motivatie niet en dat kokt niet dankzij de stam. Er zijn ook vast wel wat leden gefuseerd. Vooral in het begin stoppen mensen snel. Dus ik vind 133 voor een stam die 1 jaar bestaat redelijk normaal

Oja @ the rafinator: je bent vast een aardige knul, maar waarom moet jij op iedereen reageren? Ik snap jouw punt dat jij vindt dat dit topic hier niet thuis hoort, maar je hoeft dan ook niet erop te reageren. Dat je jezelf verdedigd is goed, maar reageer dan niet met woorden zoals: als ik je onderuit haal, want dan lijkt het net alsof je jezelf neerzet: Zo die heb ik eens even uitgebokt. Maarja jezelf verdedigen is goed hoor. Maar ik zeg het even ;)
 

DeletedUser

Guest
Oja @ the rafinator: je bent vast een aardige knul, maar waarom moet jij op iedereen reageren? Ik snap jouw punt dat jij vindt dat dit topic hier niet thuis hoort, maar je hoeft dan ook niet erop te reageren. Dat je jezelf verdedigd is goed, maar reageer dan niet met woorden zoals: als ik je onderuit haal, want dan lijkt het net alsof je jezelf neerzet: Zo die heb ik eens even uitgebokt. Maarja jezelf verdedigen is goed hoor. Maar ik zeg het even ;)

Ik post mijn mening en onderbouw deze. Vervolgens proberen mensen mijn onderbouwing te counteren, en die counter, counter ik. Ik haal geen personen onderuit, ik haal argumenten onderuit. Als mensen daar vervolgens niks tegen in weten te brengen, sterker nog, de boel straal negeren, dan krijg ik inderdaad de neiging deze personen "onderuit te halen". Het is niet respectvol om niet op mensen in te gaan die wel om reactie vragen, en als mensen mijn argumenten negeren en toch hun mening door blijven drukken, ga ik ook niet respectvol meer reageren. Met een simpele "je hebt een punt" of "daar zit wat in" kun je dat voorkomen. Dan erken je me namelijk als opponent en dan krijg je ook respect van mij terug.
 

DeletedUser

Guest
133 stamwisselen vind ik redelijk normaal. Je kunt -DR- niet de schuld van geven dat leden zijn gestopt om wat voor reden. Veel hebben de motivatie niet en dat kokt niet dankzij de stam. Er zijn ook vast wel wat leden gefuseerd. Vooral in het begin stoppen mensen snel. Dus ik vind 133 voor een stam die 1 jaar bestaat redelijk normaal

Oja @ the rafinator: je bent vast een aardige knul, maar waarom moet jij op iedereen reageren? Ik snap jouw punt dat jij vindt dat dit topic hier niet thuis hoort, maar je hoeft dan ook niet erop te reageren. Dat je jezelf verdedigd is goed, maar reageer dan niet met woorden zoals: als ik je onderuit haal, want dan lijkt het net alsof je jezelf neerzet: Zo die heb ik eens even uitgebokt. Maarja jezelf verdedigen is goed hoor. Maar ik zeg het even ;)
mijn lieve vriend rafinator even schaakmat proberen te zetten, hoe durf je!
Het feit dat ze blijven beweren dat dit hier wel hoort te zijn is juist een reden om door te argumenteren, om door te vechten voor ons gelijk! als -DR- even wou opscheppen, fijn. Dan doen ze dat maar in het top/flopstammen topic. ;)

En to be honnest. Veel goeie leden heeft -DR- nou ook niet..
Ik twijfel er niet aan dat er nog vele slechtere stammen zijn met vele minder stamveranderingen en die al zelf langer bestaan

Voorbeeld #01 die al 1 jaar bestaat (wel met meerdere stamveranderingen, maarja.. Wat wil je, was één grote internstam xDDD)
http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=5373

http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=tribe&id=771
Eenmaal in handen gevallen van onze lieve vriendjes uit Grace! stegen de stamveranderingen, leven hun.
en dit zijn nu 2/ 2 stammen die ik er zo kon uitpakken van hun jaar van bestaan.

stel dat die hier komen en beweren dat ze goed zijn?? Halloooo, wie zou er dat nu geloven
 

DeletedUser

Guest
De eerste maanden leek DR me een serieus grote n00bstam. 't kan verkeren :eek:

En 133 veranderingen is veel te veel man :eek:. Wat bazel je :D
 

DeletedUser

Guest
ik heb wel wat beters te doen dan je posts zorgvuldig lezen ;)
maar goed. Wat jij wil.

Je stamgenoten (behalve onze lieve Kloetinge, Viddon, en spelers zoals hen) en jezelf komen hier zeggen dat het nogal een prestatie is van -DR-
begot een jaar van bestaan !

En wat een prestatie, echt trots om te zijn die leden van -DR-

De meeste huidige leden hebben jullie (meerkeuzevraag - meerdere keuzes zijn mogelijk - GEEN Giscorrectie! )
A) Fuseren met een aantal stammetjes
B) Noobjes geïnvite die jullie niet aankonden
C) Zonder al te veel risico wouden spelen en dus optie B hanteren
D) Omdat jullie zo pro zijn, iedereen een pro sollicitatie schreef en iedereen was blij.


Nou laat ik jullie een hint geven, alles behalve D.
De ervaringen binnenin DR zijn alles behalve geruststellend. Uit ervaring weet ik dat nog niet elke DR'er (als ik ze zo mag noemen) kan T - timen/ Scroll timen. Sommigen doen het zelfs in 4 sec. Stoere boys moet ik zeggen.

Qua gezelligheid lijkt DR me ook alles behalve een topper. Zoveel stoppende leden, wow, wat voor een mensen trek jij.
Als je zo veel leden recruteerd verwacht je toch wel dat ze blijven..
Jullie zitten te haten op Famous, terwijl het enige verschil is dat zij wel loyale leden recruteren.

Ga nou maar weg, bedplassertje.

Haha je bent nog best grappig ook nog!
Als ik dit alles zo lees lach ik alleen maar meer en meer.. leg eens feitjes op tafel dan praat ik met je verder. Alles wat je hier opnoemt is onzin.

En als je al zo over mijn stam praat dan zal ik maar niet over famous beginnen! :D

Als je de onzin die je hier verkondigt niet eens kan verantwoorden kun je beter helemaal niet posten.

Je komt hier alleen de boel opnaaien, nou goed bezig! :)
 
Bovenaan