Rate The Player

DeletedUser

Guest
ja,maja jullie hebben de luxe alles vol te stacken zeg ik al de hele tijd..
wij hebben dat nou eenmaal niet,daarom heb ik veel eigen deff he dat ik dat nog enigsinds alleen kan opvangen..

Front dorpen stacken met 3 def dorpen is ook de moeite niet waard dan ... je zegt het zelf, veel def is er niet ...

Kan je dan niet beter een aantal dorpen goed stacken i.p.v een aantal dorpen zo te stacken dat je er met het grootste gemak door heen komt? ^^
 

DeletedUser

Guest
wel luxe dit van amorfati :p

3 edels maar en dan zo getimed :D

Aanval Raise_Your_Weapon (478|367) C34 Amorfati vandaag om 19:17:01 uur 0:57:37
Aanval Raise_Your_Weapon (478|367) C34 Amorfati vandaag om 19:17:02 uur 0:57:38
Aanval Raise_Your_Weapon (478|367) C34 Amorfati vandaag om 19:17:02 uur 0:57:38
 

DeletedUser38246

Guest
haha,dus je wilt zeggen dat elke trein die in 2sec aankomt dat je die sniped?:p

Daarbij heb ik leren snipen op een ms wereld dus dat kan ik ook hoor:)

en idd,is niet goed te praten,maja iemand hier vind het knap dat die een dorpje van mij kan pakken zonder te timen nog wel,alsof dat lastig is als er niemand online is he..


Zos op w18 bedoel je? Hoeveel dorpjes verloor je ook alweer in 2 dagen? 100of 120z...
 

DeletedUser56633

Guest
haha ziggy,je hebt hem niet gesniped dus wat zeur? zou jij uberhaupt niet kunnen:p

@Navis,
achja,komt niet door mij..
dat is gebeurd toen ik geen laptop ter beschikking had en dus geen vv af kon geven,is bekent bij L..
Is mijn fout geweest,maar zonder internet kon ik niet anders..
en voor de betweters hier,ik had geen enkel moment toegang tot internet,niet bij school of een of andere plaats..
Maja,praat je verhaaltje lekker in het rond,toch gek dat ik op deze wereld er nog steeds lig he..
 

DeletedUser65185

Guest
haha ziggy,je hebt hem niet gesniped dus wat zeur? zou jij uberhaupt niet kunnen:p

@Navis,
achja,komt niet door mij..
dat is gebeurd toen ik geen laptop ter beschikking had en dus geen vv af kon geven,is bekent bij L..
Is mijn fout geweest,maar zonder internet kon ik niet anders..
en voor de betweters hier,ik had geen enkel moment toegang tot internet,niet bij school of een of andere plaats..
Maja,praat je verhaaltje lekker in het rond,toch gek dat ik op deze wereld er nog steeds lig he..

Als je het zelf raar vind zullen we dat maar veranderen zeker :eek:
 

DeletedUser57137

Guest
Huto:

Punten:13.358.831 plaats 49 niet mis maar ook niet super 7
OD: Rang 2: ODA plaats 18 ODD plaats 4 goed tot zeer goed in vergelijking met punten rang 8.5
Reputatie: Nog niet veel last van gehad sinds we zijn buren zijn geworden, had er meer van verwacht... 6.5
Ligging: Zeer mooi cluster aan het front 8.5
Stam: X-Mas nummer 1 in punten maar hebben nog niet bewezen dat ze die plaats ook waard zijn... 7

7+8.5+6.5+8.5+7 = 7.5

Hopelijk kun je hiermee leven :D
 

DeletedUser47003

Guest
ok zal je ff raten
0+0+0+0+0=0 done the job:p

Nee kzal eerlijk zijn, heb geen zin om nu iemand te raten. Kan je wachten tot februari want dan kom ik waarschijnlijk nog eens een avondje spammen?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Huto:

Punten:13.358.831 plaats 49 niet mis maar ook niet super 7
OD: Rang 2: ODA plaats 18 ODD plaats 4 goed tot zeer goed in vergelijking met punten rang 8.5
Reputatie: Nog niet veel last van gehad sinds we zijn buren zijn geworden, had er meer van verwacht... 6.5
Ligging: Zeer mooi cluster aan het front 8.5
Stam: X-Mas nummer 1 in punten maar hebben nog niet bewezen dat ze die plaats ook waard zijn... 7

7+8.5+6.5+8.5+7 = 7.5

Hopelijk kun je hiermee leven :D

zijn we buren geworden? dan ben je of ene nieuwe speler op viper, of je bent coco. Als je viper bent kom je nog wel aan de beurt als je het niet verwacht. als je coco bent moet ik bekennen dat ik meer tijd kwijt ben aan internen wat ook moet gebeuren :( Maar dan kom je ook nog wel aan de beurt ;)
 

DeletedUser

Guest
wat een gezelligheid en geklaag op dit forum.

had natuurlijk niks anders verwacht hier :D
 
Bovenaan