De toch meest spanningsvolle oorlog van wereld 26

DeletedUser

Guest
Denk dat met uitzondering van viccie, rukker(urt) en toon na, men dit topic minder interesseert als de hamster van mijn achter buren.

Wat een grappenmaker...
Dat mopje is al even afgezaagd als "een toontje lager zingen". Even onvolwassen en een even duidelijk gebrek aan creativiteit, ...

Leer jij maar gauw jongleren... Je klunzigheid heb je al, een beroep als clown zou bijzonder geschikt zijn voor iemand met jouw capaciteiten.

ik bedoel het niet alleen op die zin, maar ook altijd op je gestoef over jou grote prestatie in het verleden, maar die discussie ga ik niet weer beginnen.

Jullie kunnen verder sparren met Toontje.

Kijk eens aan, kijk eens aan...
Je krijgt de wind van voren, en dat van een voormalig P0r! lid. Zag VexX misschien het Licht?

Nou begin jij nou ook al?! Victus je zakt echt altijd maar dieper en dieper weg tot op een laag niveau. Of ben je ook zo een zelf ingenomen persoon? dit is w26 topic dus laat je blabla gezever maar

Het P0r! niveau. Nog net zichtbaar vanuit mijn Gouden Troon, al moet ik Khalids Verrekijker gebruiken.

Wat P0r! ook mag zijn het is niet meer of je het nu wil of niet.

"P0r! is niet meer..." Wijze woorden m'n beste.

Wat zelfzuchtig zeg. Dat het jullie niets uitmaakte maakt toch niet dat het ons niets uitmaakt? Ons maakt dit alles uit, en zijn wij dan geen W26-spelers. Hebben wij niet het recht dingen die wij relevant vinden te bespreken op dit forum? Dus jullie mogen, wat jullie kennelijk als interessant ervaren, over gestoorde jongeren aan computers praten en jullie mogen daarover een topic hebben, maar wij mogen niet over aan het spel gerelateerde zaken praten.
Neenee, want dan wordt het allemaal veel te inhoudelijk voor onze GoW, en dat moeten we natuurlijk niet hebben. We zouden onszelf moeten beperken tot onnozele prietpraat die we terugvinden in het praattopic. TW-gerelateerde zaken zouden verboden moeten worden op dit forum!!!!

Inderdaad, veel te weinig echte, hardcore PnP topics op het AF.

waarvan het onderwerp dan wel TW gerelateerd is maar de inhoud even laag is als het niveau in het praattopic.

Hier kom je wel zeer beledigend over, vooral mezelf & in mindere mate ook de P0r! zijde stoppen veel tijd in het creëren van literaire meesterwerken. Het is dan ook kortzichtig om op je eentje te besluiten dat de inhoud van onze teksten zeer laag is...

Sorry maar moest u nu even de moeite doen om een inhoudelijk topic te schrijven, dan wil ik me gerust mengen in die inhoudelijke discussie van je...

Ik ben van plan binnenkort ééntje te openen en de dingen die we zullen bespreken zullen niet van de poes zijn. Spaar al je krachten maar & kruip maar vroeg in bed want als ik het open zal je brein in optimale staat moeten zijn...

Ik zal het nogmaals proberen te verduidelijken rukurt: P0r! is voorbij

Zeer juist ja. Ik probeer dat nu ook al gedurende enkele maanden duidelijk te maken, maar ze beseffen het blijkbaar niet. Werkelijk hardleerse mensen, die P0r!'ers...

Ik bedoel maar, het is niet niks dat je zo open en bloot op het AF toe durft te geven dat je ons niet met ethisch verantwoorde methodes de baas kon zijn en dus andere manieren nodig had. In dit geval het gebruik van spionnen.

Victus toch... Je geheugen lijkt als het ware op een glasbol, er zitten immers een paar hele grote stinkende gaten in...
Herinner je me niet meer dat je me op een avond had uitgenodigd in de P0r! chat? Helemaal geen spionage dus...

M'n jongen toch, je geheugen is een ware zeef. Ik hoop maar dat je gauw met brugpensioen kan & een goed pensioenplan hebt afgesloten, want het zal nodig zijn...

Maar het nare gevoel overheerst toch. Van jou had ik niet dergelijk smerig spel verwacht, nee van jou verwachtte ik een eerlijke en schone oorlog. Spijtig dat je je zo hebt moeten verlagen, eerlijk waar jammer.

Het is werkelijk erg met je gesteld...

Die minstens 40 leden heb ik even nageteld. Ik kwam op 17 leden en 4 leaves, wat samen 21 is.

Dan hebben jullie vast een tweede room aangemaakt, aangezien er al zeker vijf leaves waren toen jij & Rukurt een liedje voor me zongen en daarbij de anderen tot waanzin dreef. En dan heb ik het gesprek ook nog eens verlaten, dan komen we dus uit op minimaal zes.
 

DeletedUser

Guest
Kijk eens aan, kijk eens aan...
Je krijgt de wind van voren, en dat van een voormalig P0r! lid. Zag VexX misschien het Licht?

Nee, VexX zelf werd eigenlijk niet goed genoeg bevonden door ons. Het komt door zijn co dat het account VexX toch die grote stap vooruit heeft kunnen zetten.

"P0r! is niet meer..." Wijze woorden m'n beste.

Wat is dit dan, mijn beste?

Victus toch... Je geheugen lijkt als het ware op een glasbol, er zitten immers een paar hele grote stinkende gaten in...
Herinner je me niet meer dat je me op een avond had uitgenodigd in de P0r! chat? Helemaal geen spionage dus...

Dan hebben jullie vast een tweede room aangemaakt, aangezien er al zeker vijf leaves waren toen jij & Rukurt een liedje voor me zongen en daarbij de anderen tot waanzin dreef. En dan heb ik het gesprek ook nog eens verlaten, dan komen we dus uit op minimaal zes.

De val is uiterst zorgvuldig voorbereid, het aas is uitgezet en de prooi tuint er met open ogen in. Fantastisch is het. Het is net een natuurfilm die ik bekijk. Ik kan van zulke momenten zó onwijs genieten dat ik met mijn afstandsbediening het bewuste fragment keer op keer laat afspelen.

Ik heb je inderdaad een avond uitgenodigd in de P0r!-chat. Dat valt inderdaad ook niet onder spionage. Maar kijk eens terug naar mijn post. Of nog specifieker, naar het gequote deel van mijn post. Ik heb daar enkel het relevante laten staan. En toch staat er ook 'Of waren dat allemaal criticasters?', wat in eerste instantie niks met mijn post te maken heeft.
Maar gezien jij, als aartsvijand durf ik toch wel te stellen, je in onze stamchat hebt weten te wroeten, waarom zou dit dan niet mogelijk zijn voor andere critici en opponenten?
 

DeletedUser14450

Guest
Nee, VexX zelf werd eigenlijk niet goed genoeg bevonden door ons. Het komt door zijn co dat het account VexX toch die grote stap vooruit heeft kunnen zetten.



Wat is dit dan, mijn beste?



De val is uiterst zorgvuldig voorbereid, het aas is uitgezet en de prooi tuint er met open ogen in. Fantastisch is het. Het is net een natuurfilm die ik bekijk. Ik kan van zulke momenten zó onwijs genieten dat ik met mijn afstandsbediening het bewuste fragment keer op keer laat afspelen.

Ik heb je inderdaad een avond uitgenodigd in de P0r!-chat. Dat valt inderdaad ook niet onder spionage. Maar kijk eens terug naar mijn post. Of nog specifieker, naar het gequote deel van mijn post. Ik heb daar enkel het relevante laten staan. En toch staat er ook 'Of waren dat allemaal criticasters?', wat in eerste instantie niks met mijn post te maken heeft.
Maar gezien jij, als aartsvijand durf ik toch wel te stellen, je in onze stamchat hebt weten te wroeten, waarom zou dit dan niet mogelijk zijn voor andere critici en opponenten?

Beste Victus,

Ik vraag me af hoe jij bij deze onzin komt en dit durft te verkondigen. Voor de mensen die niet weten waar het over gaat wil ik wel even duidelijkheid verschaffen.

Zaletio, mijn eerdere co, die welgeteld 1 a 2 weken op het acc heeft gespeeld, is bij victus gaan aankloppen om bij Por! te komen, omdat hij hier mensen kon. Por! heeft mij toen uitgenodigd en ik had er geen problemen mee om bij zo'n noob en zelfingenomen stam te gaan, in het begin van het spel. Dan moet je toch voor jezelf spelen.

Na enige tijd toen mijn co alweer weg was en ik alles alleen deed en de wereld een beetje gevorderd was, heb ik de keuze genomen om de stam Por! (uitgestorven) met hun verschrikkelijke idealen en slechte tactieken te verlaten en Quiem! op te richten. Dat Por! nu nog steeds is het stoefen met een nietszeggende oorlog tegen Sir! zegt in mijn ogen al genoeg. Wellicht dat Por! eens serieus moet doen van plaats al deze onzin, om maar te genieten van de aandacht en reacties die ze steeds krijgen. :p

Dus laat mij hier even duidelijkheid in brengen dat ik Por! heb verlaten, omdat ze niet konden tippen aan mijn niveau en ze alleen zelfingenomen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dubbel Post..

Trololololol

Wat trololololol? Hier zeg je zelf toch ook gewoon letterlijk dat je zonder je co Zaletio nooit in P0r! had gezeten?

Zaletio, mijn eerdere co, die welgeteld 1 a 2 weken op het acc heeft gespeeld, is bij victus gaan aankloppen om bij Por! te komen, omdat hij hier mensen kon. Por! heeft mij toen uitgenodigd en ik had er geen problemen mee om bij zo'n noob en zelfingenomen stam te gaan, in het begin van het spel. Dan moet je toch voor jezelf spelen.

Oei, zijn jullie dan zo verbitterd uit elkaar gegaan dat je je oude co nu nog moet natrappen, maanden na dato en wetende dat hij zich toch niet kan verweren?
P0r! heeft jou niet uitgenodigd, P0r! heeft het account VexX uitgenodigd vanwege Zaletio. Sterker nog, toen we de sollicitatie ontvingen barstten we eerst in lachen uit, totdat duidelijk werd dat Zaletio er (ook) speelde.

Na enige tijd toen mijn co alweer weg was en ik alles alleen deed en de wereld een beetje gevorderd was, heb ik de keuze genomen om de stam Por! (uitgestorven) met hun verschrikkelijke idealen en slechte tactieken te verlaten en Quiem! op te richten. Dat Por! nu nog steeds is het stoefen met een nietszeggende oorlog tegen Sir! zegt in mijn ogen al genoeg.

Nietszeggende oorlog? P0r! heeft het lef gehad de door vrijwel niemand in twijfel getrokken ruime nummer 1 stam de oorlog te verklaren en die dan ook nog eens met een niet zo marginaal verschil te winnen. Compleet tegen iedereens, behalve onze eigen dan natuurlijk, verwachtingen in.
Maar wat heeft Quiem! dan bereikt tot op heden? Geen noemenswaardige oorlog, geen noemenswaardige bijdrage aan de community door middel van een (bijv.) startguide.

Dus laat mij hier even duidelijkheid in brengen dat ik Por! heb verlaten, omdat ze niet konden tippen aan mijn niveau en ze alleen zelfingenomen zijn.

De enige reden dat jij P0r! verlaten hebt, want dit klopt inderdaad, is dat wij geen actie durfden te ondernemen gezien Zaletio ook nog speelde en we hem niet kwijt wilden. Had je ons vermeld dat hij al weg was, stond jij binnen 5 minuten natuurlijk ook weer buiten.

Dus laat mij hier even duidelijkheid in brengen dat ik Por! heb verlaten, omdat ze niet konden tippen aan mijn niveau en ze alleen zelfingenomen zijn.

Sweet irony
 

DeletedUser

Guest
Nietszeggende oorlog? P0r! heeft het lef gehad de door vrijwel niemand in twijfel getrokken ruime nummer 1 stam de oorlog te verklaren en die dan ook nog eens met een niet zo marginaal verschil te winnen. Compleet tegen iedereens, behalve onze eigen dan natuurlijk, verwachtingen in.
Maar wat heeft Quiem! dan bereikt tot op heden? Geen noemenswaardige oorlog, geen noemenswaardige bijdrage aan de community door middel van een (bijv.) startguide.

Hoho, quiem buiten beschouwing laten :) Waarom moet er een startguide geschreven worden. De guide bibliotheek, forum (nationaal en internationaal) staan er vol mee. Compleet nutteloos om er meer te schrijven. Moet trouwens zeggen dat de start guide van PoR! wel erg anders is als menig start guide :rolleyes:

Voor de rest heeft por ook niet heel veel laten zien, slechts 8 dorpen overgenomen van sir. Dus eigenlijk kan je alleen die 2 spelers die daar verantwoordelijk voor zijn credit geven, de rest niet.
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
026|Dalhia (584|587) K55 4,310 Johnny English [Sir!] Patsers FTW [P0r!] 2012-04-08 03:08:05
BAM 034 (598|586) K55 4,832 Johnny English [Sir!] Patsers FTW [P0r!] 2012-04-03 01:38:20
BAM 021 (587|583) K55 3,929 Johnny English [Sir!] Patsers FTW [P0r!] 2012-03-27 20:27:34
BAM 022 (588|583) K55 4,600 Johnny English [Sir!] Patsers FTW [P0r!] 2012-03-25 13:02:23
212 (611|581) K56 3,710 Johnny English [Sir!] Patsers FTW [P0r!] 2012-03-23 16:06:52
BAM 050 (613|584) K56 4,459 Johnny English [Sir!] Patsers FTW [P0r!] 2012-03-23 01:08:32
010 Evil Town (373|447) K43 7,671 I.M.Boring [Sir!] klaus-trofobie [P0r!] 2012-03-15 00:38:05
S.W.A.T. 30 (362|456) K43 4,350 I.M.Boring [Sir!] klaus-trofobie [P0r!] 2012-03-14 18:46:48
 

DeletedUser

Guest
Hoho, quiem buiten beschouwing laten :) Waarom moet er een startguide geschreven worden. De guide bibliotheek, forum (nationaal en internationaal) staan er vol mee. Compleet nutteloos om er meer te schrijven. Moet trouwens zeggen dat de start guide van PoR! wel erg anders is als menig start guide :rolleyes:

Waarom er nieuwe startguides geschreven moeten worden? Serieus, meen je dat Tempert?
Daar zijn zo onwijs veel redenen voor, ik kan ze geeneens allemaal opsommen, maar ik zal speciaal voor jou de belangrijkste even uit de doeken doen:

1. Veel guides behandelen de oudste instellingen van TW. Maar wat bij snelheid 1 het beste is, is niet hetzelfde als bij bijv. snelheid 3. En met de toevoeging van boog en bereden boog is wederom alles veranderd. Ook de kerk ontbreekt in veel guides. Ten slotte worden de nieuwste functies zoals de Farm Assistent, de Account Manager en halveren, gs-bonus en handelaren afkopen veelal weggelaten, terwijl zij toch wel degelijk een rol vervullen. En de afwezigheid van de quests in veel startguides maakt ze al achterhaald. Daarom is het belangrijk dat er nieuwe guides geschreven worden, of de oude up-to-date gehouden blijven worden.

2. Nieuwe vernuftigheden worden bedacht of gevonden, de kennis van TW stijgt en daarmee het aantal technieken. Maar deze worden illegaal, er komen nieuwe trucjes of nieuwe tools. Dit alles kan een zeer grote impact hebben op je groei, dus ook hierom moeten er nieuwe guides geschreven worden of bijgewerkt worden.

3. Omdat timen nu voor de gemiddelde subtopper niet echt meer iets nieuws is, evenals snipen, zal het verschil op andere vlakken gehaald moeten worden. Om een hoge ranking te halen vereist men nu veel meer kennis naast nog altijd veel activiteit. De guides die aanvankelijk slechts voor een select groepje spelers geschreven werden, zijn nu wijdverspreid en toegankelijk voor iedereen. Het zal dus niemand verbazen dat het gemiddelde niveau gestegen is.

4. De kans dat er een genie een geniale inval heeft, is groter over let's say 6 jaar dan over 2 jaar. Dus met de tijd zullen er steeds nieuwere, creatievere en betere guides komen, omdat men er simpelweg eerst niet bij stil stond dat dit ook tot de mogelijkheden behoorde. Aanvankelijk was dat met de algemeen geaccepteerde lc-rush, nu is dat met Rukurts tactiek. Geloof me, over een jaartje of 2 zal iedereen deze aanhangen en zal men lachen om de zot die zich scheel farmt en toch voorbijgestoken wordt.

Voor de rest heeft por ook niet heel veel laten zien, slechts 8 dorpen overgenomen van sir. Dus eigenlijk kan je alleen die 2 spelers die daar verantwoordelijk voor zijn credit geven, de rest niet.

Oh, ik weet het nog goed, onze eerste oorlog. Ik wilde beproeving zeggen, maar dat was het natuurlijk niet. De voorbereiding was enorm goed (gelijk aan alle andere onderdelen overigens), we zorgden voor wat propaganda, zorgen ervoor dat wij ons niet zouden laten imponeren, bevalen de smid wat nieuwe bijlen te smeden, daar de oude reeds versleten en dus bot waren, en bevalen de speervechters hun speren te pakken uit de vitrines, waar ze veilig opgeborgen waren, en ontketenden deze tweestrijd.

Het resultaat is eenieder wel bekend. Zonder enige twijfeling is Sir! van de wereld weggevaagd. Jammer voor hen, maar van P0r! valt niet te winnen. Om dan weer op je opmerking terug te komen: Ja, in veel stammen zou dat inderdaad zo zijn, maar P0r! is anders. Bij ons staan individuele acties niet centraal, nee het teamwork is waar bij voor gaan. We leveren zelf dus geen prestaties, maar gezamenlijk, als stam dus. Ergo we hebben samen 8 dorpen overgenomen. In zo'n vroeg stadium is dat veel. Maar dat niet alleen, door de uitstekende propaganda, tevens bereikt door teamwork, hebben we de vijand zo hard weten te demotiveren dat zij de toekomst niet meer rooskleurig inzagen. Gevolg: de eerste vijand wierp zich knielend voor onze voeten. Vergeefs natuurlijk, wanneer men een oorlog start maakt men die af. Toen Sir! doorhad dat zichzelf overgeven ook geen oplossing was, lieten ze de aangevallen personen stikken en vluchtten weg. Ik kan me de paniek die ontstaan was wel voorstellen. Iedereen voor zichzelf, niemand die ook maar een secondje aan zijn buur of broeder dacht. Exact het tegenovergestelde van de sfeer bij P0r! dus. Die vluchters hebben dus CoVa opgericht.

Goed, natuurlijk valt Sir! (en de leden van CoVa) niets te verwijten, wisten zij veel? Ik heb ergens wel enig respect voor ze, zij waren toch wel mooi de eerste personen die aanvankelijk niet terugdeinsden voor een oorlog met ons. Achteraf gezien was dat onterecht optimisme, vermoedelijk verkregen door hun riante nummer 1 positie, maar dat maakt niet uit. Het belangrijkste is dat P0r!, zoals gewoonlijk, overwon en jij verkeerd zit.

Ik hoop dat ik je wat heb geleerd, want daarvoor zit ik op dit forum, maar mocht je je nog iets afvragen sta je natuurlijk vrij om vragen te stellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14450

Guest
Wat trololololol? Hier zeg je zelf toch ook gewoon letterlijk dat je zonder je co Zaletio nooit in P0r! had gezeten?

Klopt, welke malloot wil nu in de stam Por! zitten, een stam die niks gepresteerd heeft en alleen maar trollen :rolleyes:


Oei, zijn jullie dan zo verbitterd uit elkaar gegaan dat je je oude co nu nog moet natrappen, maanden na dato en wetende dat hij zich toch niet kan verweren?
P0r! heeft jou niet uitgenodigd, P0r! heeft het account VexX uitgenodigd vanwege Zaletio. Sterker nog, toen we de sollicitatie ontvingen barstten we eerst in lachen uit, totdat duidelijk werd dat Zaletio er (ook) speelde.

Waar lees je dat ik hem natrap? Van mij mocht hij naar Por! gaan geen probleem, was voor te trollen.. Wou erna alleen beginnen met Quiem! toen was de keuze makkelijk tussen die en Por! :eek:

Victus:
Zaletio, co van VexX, vernam dat ik leider was van P0r!, en stuurde op Skype 'hey mag ik in P0r!?', waarna ik dus een invite stuurde (en idd, zo was ons recruteringsbeleid, als je serieuze solli stuurde was het al direct een afwijzing, tot ergernis van vele spelers die serieus speelden xD).

Welke sollicitatie victus? :eek: volgens mij zeg je zelf hier dat je van zaletio een vraag hebt gekregen en jij ons direct hebt uitgenodigd, zo te zien hadden jullie een kwaliteit boost nodig :p Denk je nu werkelijk dat ik ooit voor Por! gesolliciteerd zou hebben? :eek:

Nietszeggende oorlog? P0r! heeft het lef gehad de door vrijwel niemand in twijfel getrokken ruime nummer 1 stam de oorlog te verklaren en die dan ook nog eens met een niet zo marginaal verschil te winnen. Compleet tegen iedereens, behalve onze eigen dan natuurlijk, verwachtingen in.
Maar wat heeft Quiem! dan bereikt tot op heden? Geen noemenswaardige oorlog, geen noemenswaardige bijdrage aan de community door middel van een (bijv.) startguide.

Hier ga ik verder niet op in, een stam die hier wat onrust komt stoken op het AF en maar wat deed ingame en heeft gewonnen door leden van Sir! over te nemen in Por! noem ik niet groots, integendeel zelfs.. En dan dat met Quiem! vergelijken:eek:

Appels met Peren Victus.

De enige reden dat jij P0r! verlaten hebt, want dit klopt inderdaad, is dat wij geen actie durfden te ondernemen gezien Zaletio ook nog speelde en we hem niet kwijt wilden. Had je ons vermeld dat hij al weg was, stond jij binnen 5 minuten natuurlijk ook weer buiten.

:eek: probeer jij nu zo je hachje te redden? Je zinkt steeds dieper weg Victus.. Wellicht dat je ooit nog geloofwaardig kan overkomen, maar hier heb jij je kansen verspeelt met je spelletjes om te trollen.. :p


In de start was P0r! op het AF oververtegenwoordigd, een stam met allemaal toffe mensen, geleid door moi btw, en het was niets meer dan een trollstam.

~
Victus

De ondergang van Por! op het AF.. Goed bezig Victus, bedankt. Ga nu ergens anders leuk proberen te doen aub :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nietszeggende oorlog? P0r! heeft het lef gehad de door vrijwel niemand in twijfel getrokken ruime nummer 1 stam de oorlog te verklaren en die dan ook nog eens met een niet zo marginaal verschil te winnen. Compleet tegen iedereens, behalve onze eigen dan natuurlijk, verwachtingen in.
Maar wat heeft Quiem! dan bereikt tot op heden? Geen noemenswaardige oorlog, geen noemenswaardige bijdrage aan de community door middel van een (bijv.) startguide.

Uit bovenstaande post (die van Tempert). Blijkt dat jouw oorlogje ook maar wat opgeblazen is hoor... Jij spreekt van een oorlog en er worden maar enkele dorpen ge-edeld?
En dan kom jij hier nog even uithalen naar Quiem! dat wij niets bewezen zouden hebben? Kom zeg, je kan zeggen wat je wil maar bekijk de stats maar eens goed!
Toen Quiem werd (her)opgericht na de fusie met Breach. stonden we net buiten de top40 een maand later sloten we al aan bij de top 10 (rang 11-12) en nog een maand later waren we al een vaste waarde in die top 10, en oja onze groei is nog lang niet op zijn eind hoor!

En dan nog iets, een noemenswaardige oorlog? (Laat me nu even heel hard lachen) Want als jij dan al van oorlog spreekt, de nummer 1 stam buiten beschouwing gelaten want dat is dan ook het enige weermee je kan uitpakken: we hebben de nummer 1 stam aangevallen, joepie. :rolleyes:
Wat ben jij een superheld man :cool:

Op dat moment in het spel is geen enkele oorlog noemenswaardig, die komen pas later in het spel. Maar jij met al je ervaring zou dat toch moeten weten? VexX weet dit, en dan stel jij zijn kunnen/denken in vraag?

En de reden hierboven maakt dan ook weer duidelijk waarom Quiem! nog niet vernoemt kan worden. =>lees: er zijn nog geen noemenswaardige oorlogen.

Je kan een oorlog wel noemenswaardig maken door er veel tam tam rond te maken op het AF.. Doet me wat denken aan de propaganda van Back Up: "Lekker dorpjes van brain edelen."
Maar in theorie gaat het dan maar om 1-2 dorpen, en hij spreekt alsof hij er 20 neemt.

Maar goed, het is jullie oorlogje en waarschijnlijk een van de eerste op w26 maar het is een opgeblazen propaganda. Dus mijn beste Victus je valt hier wel even door de mand...
 

DeletedUser

Guest
Klopt, welke malloot wil nu in de stam Por! zitten, een stam die niks gepresteerd heeft en alleen maar trollen :rolleyes:

Waar lees je dat ik hem natrap? Van mij mocht hij naar Por! gaan geen probleem, was voor te trollen.. Wou erna alleen beginnen met Quiem! toen was de keuze makkelijk tussen die en Por! :eek:

Volgens mij valt jouw geheugen goed te vergelijken met een klein ijsblokje in de brandende zon, veel verder dan een paar minuten komt het niet.
Eerst vraag je je af welke malloot in P0r! zou willen zitten en vervolgens zeg je dat je je co naar P0r! liet gaan. Ergo, hij wilde in P0r!, dus jij vindt hem een malloot. Ik vraag me nu alleen af of je dat ook tegen hem durfde te zeggen toen hij nog speelde en hij er nog op kon reageren, ik denk het niet.

Hier ga ik verder niet op in, een stam die hier wat onrust komt stoken op het AF en maar wat deed ingame en heeft gewonnen door leden van Sir! over te nemen in Por! noem ik niet groots, integendeel zelfs.. En dan dat met Quiem! vergelijken:eek:

Appels met Peren Victus.

Ik weet dat het niet helemaal een eerlijke vergelijking is, daar Quiem! nog geen grote oorlog heeft gewonnen en P0r! des te meer, maar dat is niet het punt.
Je beweert dat we gewonnen hebben door hun leden over te nemen, maar dat is wel erg kortzichtig. Goed, niet geheel onverwacht, maar toch jammer.

De realiteit lag volkomen anders en dat weet jij zelf denk ik ook nog wel (of was je reeds weg?). De oorlog was aangevangen, maar we kregen een pm van Patsers FTW en Le Miserable. Zij zaten al langer in Sir! en waren daar ontevreden over, ze verlangden een overstap. We pasten ons strenge recruteringsbeleid weer toe en beiden bleken waardige aanwinsten te zijn. En zoals Jezus ons geleerd heeft: men moet genade hebben voor degenen die weten dat zij gezondigd hebben. Vandaar dat wij die leer in de praktijk brachten en 2 nieuwe leden verkregen. Geen 25 (of hoeveel leden Sir! dan ook mocht hebben).
Dat we dus hebben gewonnen door Sir! over te nemen is totaal niet waar. We hebben gewonnen door een combinatie van ons tot in de puntjes geperfectioneerde strijdplan, dat niet enkel dorpjesovernames bevatte, maar ook een massa, een grote afleidingsmassa en verschillende kata-aanvallen. Voor Sir! was er simpelweg geen beginnen aan, deze oorlog was gestreden.

:eek: probeer jij nu zo je hachje te redden? Je zinkt steeds dieper weg Victus.. Wellicht dat je ooit nog geloofwaardig kan overkomen, maar hier heb jij je kansen verspeelt met je spelletjes om te trollen.. :p

Mijn hachje te redden? Ik hoef mijn hachje niet te redden.
Ik wilde enkel wat opgehelderd hebben.
Maar jij beweert dus dat jij ons ervan op de hoogte hebt gebracht dat de persoon die ervoor zorgde dat het account VexX P0r! in mocht gestopt was? Nee, dat was niet zo. Jij beweert dus dat we jou zo graag hadden, ook al streden we toen reeds op het AF tegen elkaar? Nee, dat was ook niet zo.
Dus waar verlies ik mijn geloofwaardigheid? En waar zit ik hier spelletjes te spelen? Waar troll ik?
Bij voorbaat dank.

De ondergang van Por! op het AF.. Goed bezig Victus, bedankt. Ga nu ergens anders leuk proberen te doen aub :eek:

Toen mijn co Zaletio stopte, zei ik dat niet uit angst om uit P0r! ontslagen te worden.
~VexX

Nadat ik P0r! verlaten had, omdat mijn kick eraan zat te komen en ik de eer aan mezelf wilde houden, en Quiem! opgericht had, begonnen de tranen pas echt te lopen. Ik zal waarschijnlijk nooit meer in zo'n topstam komen, waar iedereen, maar dan ook echt iedereen, zo onvoorstelbaar goed op elkaar ingespeeld is.
~Vexx

Hey, ik kan ook quotes vervalsen :rolleyes:
 

DeletedUser14450

Guest
Ach lieve Victus toch.. Het zegt al genoeg dat je zo groots moet blijven door te zeggen dat ik Quotes vervals.. Wat zink je weer dieper verder..


Mijn Co is naar Por! gegaan voor te trollen ja, naar enige tijd houdt dit op en ga ik serieus spelen.. Iets wat bij jullie niet voor komt.. Die oorlog tegen Sir! ga ik niet meer op in, jullie blijven toch steeds hetzelfde herhalen, terwijl jezelf weet dat het niks voorstelt. Geweldig gewoon..

Even het ware gezicht van Victus.

Hey,

Zoals in dat topic gezegd, hier de geschiedenis rondom P0r!.
In de start was P0r! op het AF oververtegenwoordigd, een stam met allemaal toffe mensen, geleid door moi btw, en het was niets meer dan een trollstam. Met heel wat propaganda (je merkt zelf ook wel dat het op w26 aan grote namen en goede propaganda ontbreekt, als er dus wat meer mensen hetzelfde verkondigen als ik en er komt niet of nauwelijks weerwoord, gaan mensen je boodschap geloven) hebben we ons op de kaart gezet, ook al stelden we ingame niets voor.
Zaletio, co van VexX, vernam dat ik leider was van P0r!, en stuurde op Skype 'hey mag ik in P0r!?', waarna ik dus een invite stuurde (en idd, zo was ons recruteringsbeleid, als je serieuze solli stuurde was het al direct een afwijzing, tot ergernis van vele spelers die serieus speelden xD). Zale deed zelf natuurlijk mee aan het trollen (op het interne forum), maar toen VexX zelf terug van vakantieBen ik niet geweest, was er al die tijd bullshit vicuts :p kwam, zag hij dit niet in. Hij bleef wel in de stam, maar liet weten dat hij eigenlijk niet zelf achter die keuze stond. Op de dorpsuitbouw-tactiek van Rukurt (staat ook op het AF) reageerde hij serieus, wat ofc. leidde tot nog meer trollen. Alleen snapte VexX dat niet
Van het een komt het ander, ik (en soms Rukurt) ben op het AF doorgegaan met trollen en P0r! op te hemelen en VexX meent na enkele maanden nog steeds dat ik serieus ben. Vandaar dat ik elke kans aangrijp om P0r! in een positief daglicht te zetten

ps, gelieve dit niet aan VexX (of iemand anders) door te geven

~
Victus

Geweldig dat je denkt dat ik ook nog serieus op jou in ga, dit is vermaak voor mij, om je ware gezicht te laten zien.. Kan je nu tenminste weer zeggen dat ik Quotes Vervals niet?!

Fijn dat je zelf ook even toegeeft dat Por! niks voorsteld en jullie totale onzin uitstaan om maar wat te trollen. :eek:

Groet VexX

Nog even toevoegen, nu heeft victus zichzelf op de p..m.l getrapt en ga hij zijn verhaal terugdraaien, door het goede deceptie te noemen..

HOE diep kan je zinken victus? Ga mens erger je niet spelen :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Uit bovenstaande post (die van Tempert). Blijkt dat jouw oorlogje ook maar wat opgeblazen is hoor... Jij spreekt van een oorlog en er worden maar enkele dorpen ge-edeld?

Enige verduidelijking heb ik reeds gepost.

En dan kom jij hier nog even uithalen naar Quiem! dat wij niets bewezen zouden hebben? Kom zeg, je kan zeggen wat je wil maar bekijk de stats maar eens goed!
Toen Quiem werd (her)opgericht na de fusie met Breach. stonden we net buiten de top40 een maand later sloten we al aan bij de top 10 (rang 11-12) en nog een maand later waren we al een vaste waarde in die top 10, en oja onze groei is nog lang niet op zijn eind hoor!

Een fusie. Oftewel, toegeven dat je het op eigen kracht niet redt en een andere stam nodig hebt om te kunnen blijven bestaan.
En jullie groeien rap, dat geef ik toe, maar wat zeggen punten nu eigenlijk? Ze hebben Sir! niet bepaald kunnen behoeden voor ons ..

En dan nog iets, een noemenswaardige oorlog? (Laat me nu even heel hard lachen) Want als jij dan al van oorlog spreekt, de nummer 1 stam buiten beschouwing gelaten want dat is dan ook het enige weermee je kan uitpakken: we hebben de nummer 1 stam aangevallen, joepie. :rolleyes:
Wat ben jij een superheld man :cool:

Niet aangevallen, verpulverd.
Maar als dat zo'n koud kunstje is, waarom doet Quiem! het dan niet? Toch vrees dat het moeilijker blijkt dat je denkt? Vooralsnog is het enige wat jullie kunnen leveren een grote mond.

Op dat moment in het spel is geen enkele oorlog noemenswaardig, die komen pas later in het spel. Maar jij met al je ervaring zou dat toch moeten weten? VexX weet dit, en dan stel jij zijn kunnen/denken in vraag?

Daar zit je verkeerd. Juist deze oorlogen zijn noemenswaardig, daar ze het verloop van de wereld drastisch beïnvloeden. Zonder die oorlog was er immers geen CoVa (en mogelijk geen Quiem!). Dus 2 van de betere stammen zouden vermoedelijk niet bestaan hebben, maar jij noemt dat niet noemenswaardig? Frappant.

[quoteJe kan een oorlog wel noemenswaardig maken door er veel tam tam rond te maken op het AF.. Doet me wat denken aan de propaganda van Back Up: "Lekker dorpjes van brain edelen."
Maar in theorie gaat het dan maar om 1-2 dorpen, en hij spreekt alsof hij er 20 neemt.[/quote]

Back Up edelt inderdaad slechts wat dorpjes van slechts een stam, wij vermorzelden de nummer 1 stam.

Ach lieve Victus toch.. Het zegt al genoeg dat je zo groots moet blijven door te zeggen dat ik Quotes vervals.. Wat zink je weer dieper verder..


Mijn Co is naar Por! gegaan voor te trollen ja, naar enige tijd houdt dit op en ga ik serieus spelen.. Iets wat bij jullie niet voor komt.. Die oorlog tegen Sir! ga ik niet meer op in, jullie blijven toch steeds hetzelfde herhalen, terwijl jezelf weet dat het niks voorstelt. Geweldig gewoon..

Even het ware gezicht van Victus.



Geweldig dat je denkt dat ik ook nog serieus op jou in ga, dit is vermaak voor mij, om je ware gezicht te laten zien.. Kan je nu tenminste weer zeggen dat ik Quotes Vervals niet?!

Fijn dat je zelf ook even toegeeft dat Por! niks voorsteld en jullie totale onzin uitstaan om maar wat te trollen. :eek:

Groet VexX

Nog even toevoegen, nu heeft victus zichzelf op de p..m.l getrapt en ga hij zijn verhaal terugdraaien, door het goede deceptie te noemen..

HOE diep kan je zinken victus? Ga mens erger je niet spelen :eek:

Die pm is gelijk God. De personen die erin geloven zien het als bewijs, maar in de praktijk bestaat hij niet.
 

DeletedUser14450

Guest
Ach lieve Victus toch.. Het zegt al genoeg dat je zo groots moet blijven door te zeggen dat ik Quotes vervals.. Wat zink je weer dieper verder..


Mijn Co is naar Por! gegaan voor te trollen ja, naar enige tijd houdt dit op en ga ik serieus spelen.. Iets wat bij jullie niet voor komt.. Die oorlog tegen Sir! ga ik niet meer op in, jullie blijven toch steeds hetzelfde herhalen, terwijl jezelf weet dat het niks voorstelt. Geweldig gewoon..

Even het ware gezicht van Victus.



Geweldig dat je denkt dat ik ook nog serieus op jou in ga, dit is vermaak voor mij, om je ware gezicht te laten zien.. Kan je nu tenminste weer zeggen dat ik Quotes Vervals niet?!

Fijn dat je zelf ook even toegeeft dat Por! niks voorsteld en jullie totale onzin uitstaan om maar wat te trollen. :eek:

Groet VexX

Nog even toevoegen, nu heeft victus zichzelf op de p..m.l getrapt en ga hij zijn verhaal terugdraaien, door het goede deceptie te noemen..

HOE diep kan je zinken victus? Ga mens erger je niet spelen :eek:

Enige verduidelijking heb ik reeds gepost.


Die pm is gelijk God. De personen die erin geloven zien het als bewijs, maar in de praktijk bestaat hij niet.

Och Victus, wat wil je nu zeggen? Dat jij dit niet geschreven hebt? Dat het een misleidende PM is ? Hou toch op en kom er gewoon voor uit dat(zoals je in de PM doet ) Por! niks voorsteld, jullie alleen maar trollen en dat jij je nu zelf op de p..m.l hebt getrapt..

Hij bestaat, jij hebt hem geschreven en haalt zelf Por! neer.. Mooier als dit kan niet..:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik was bezig met printscreens van ons forum te maken. Van die pm kan ik er geen maken, daar hij niet bestaat, maar jouw (en Patsers) reacties op het forum zeggen ook een hoop.
Of, voor de mensen die te lui zijn om de spoiler te openen:
in deze fragmenten geeft Patsers toe dat zijn (en die van le miserable) overstap niets te doen met het vallen van Sir!, dat kwam puur door de druk van P0r!
2i21thh.jpg


2ih581t.jpg


xmrj20.jpg


nv4fmq.png

Tevens ben ik nu op zoek naar dat bericht waarin je P0r! ophemelt en toegeeft blij te zijn dat Zaletio ervoor gezorgd heeft dat je erin bent gekomen.
 

DeletedUser14450

Guest
Even het ware gezicht van Victus.

Citaat:
Hey,

Zoals in dat topic gezegd, hier de geschiedenis rondom P0r!.
In de start was P0r! op het AF oververtegenwoordigd, een stam met allemaal toffe mensen, geleid door moi btw, en het was niets meer dan een trollstam. Met heel wat propaganda (je merkt zelf ook wel dat het op w26 aan grote namen en goede propaganda ontbreekt, als er dus wat meer mensen hetzelfde verkondigen als ik en er komt niet of nauwelijks weerwoord, gaan mensen je boodschap geloven) hebben we ons op de kaart gezet, ook al stelden we ingame niets voor.
Zaletio, co van VexX, vernam dat ik leider was van P0r!, en stuurde op Skype 'hey mag ik in P0r!?', waarna ik dus een invite stuurde (en idd, zo was ons recruteringsbeleid, als je serieuze solli stuurde was het al direct een afwijzing, tot ergernis van vele spelers die serieus speelden xD). Zale deed zelf natuurlijk mee aan het trollen (op het interne forum), maar toen VexX zelf terug van vakantieBen ik niet geweest, was er al die tijd bullshit vicuts :p kwam, zag hij dit niet in. Hij bleef wel in de stam, maar liet weten dat hij eigenlijk niet zelf achter die keuze stond. Op de dorpsuitbouw-tactiek van Rukurt (staat ook op het AF) reageerde hij serieus, wat ofc. leidde tot nog meer trollen. Alleen snapte VexX dat niet
Van het een komt het ander, ik (en soms Rukurt) ben op het AF doorgegaan met trollen en P0r! op te hemelen en VexX meent na enkele maanden nog steeds dat ik serieus ben. Vandaar dat ik elke kans aangrijp om P0r! in een positief daglicht te zetten

ps, gelieve dit niet aan VexX (of iemand anders) door te geven

~
Victus

Ik was bezig met printscreens van ons forum te maken. Van die pm kan ik er geen maken, daar hij niet bestaat, maar jouw (en Patsers) reacties op het forum zeggen ook een hoop.
Of, voor de mensen die te lui zijn om de spoiler te openen:
in deze fragmenten geeft Patsers toe dat zijn (en die van le miserable) overstap niets te doen met het vallen van Sir!, dat kwam puur door de druk van P0r!
2i21thh.jpg


2ih581t.jpg


xmrj20.jpg


nv4fmq.png

Tevens ben ik nu op zoek naar dat bericht waarin je P0r! ophemelt en toegeeft blij te zijn dat Zaletio ervoor gezorgd heeft dat je erin bent gekomen.


Beste victus,

Wat heeft dit stuk in godsnaam te maken mijn bovenstaande post? Wat haal je uit mijn posts? Dat ik de oorlog van Sir! niks vind? KLOPT!.. Geen ene reet :eek:
Wat probeer je nu? Ergens een uitweg te vinden? Het kan mij niks schelen die hele over de top gegooide oorlog met Sir!..

Wat mij interesseert zijn jou leugens en "vermaak".. Je probeert mensen ervan te overtuigen dat jullie o zo goed zijn en geweldig.. Maar zelf geef je aan dat het niks meer dan trollen is en het allemaal geen ene fuck voorstelde.

Dus geef daar maar antwoord op, ofja eerlijk toe dat dit gewoon trollen is en Por! niks is en niks was en jij je alleen probeert te vermaken met onzin en mooie praatjes.
 

DeletedUser

Guest
Ook dit is wel even een mooi fragment:

2ajs2g9.png

Zie hier het teamwork binnen P0r!. Binnen 3 minuten staat een stamlid in nood prop- en propvol.

Ik vraag me nu af, wanneer een stam zo goed op elkaar is ingespeeld als P0r!, zoals uit de screens wel blijkt, is het dan zoals je beweert slechts een trollstam?
 

DeletedUser

Guest
1. Veel guides behandelen de oudste instellingen van TW. Maar wat bij snelheid 1 het beste is, is niet hetzelfde als bij bijv. snelheid 3. En met de toevoeging van boog en bereden boog is wederom alles veranderd. Ook de kerk ontbreekt in veel guides. Ten slotte worden de nieuwste functies zoals de Farm Assistent, de Account Manager en halveren, gs-bonus en handelaren afkopen veelal weggelaten, terwijl zij toch wel degelijk een rol vervullen. En de afwezigheid van de quests in veel startguides maakt ze al achterhaald. Daarom is het belangrijk dat er nieuwe guides geschreven worden, of de oude up-to-date gehouden blijven worden.

2. Nieuwe vernuftigheden worden bedacht of gevonden, de kennis van TW stijgt en daarmee het aantal technieken. Maar deze worden illegaal, er komen nieuwe trucjes of nieuwe tools. Dit alles kan een zeer grote impact hebben op je groei, dus ook hierom moeten er nieuwe guides geschreven worden of bijgewerkt worden.

3. Omdat timen nu voor de gemiddelde subtopper niet echt meer iets nieuws is, evenals snipen, zal het verschil op andere vlakken gehaald moeten worden. Om een hoge ranking te halen vereist men nu veel meer kennis naast nog altijd veel activiteit. De guides die aanvankelijk slechts voor een select groepje spelers geschreven werden, zijn nu wijdverspreid en toegankelijk voor iedereen. Het zal dus niemand verbazen dat het gemiddelde niveau gestegen is.

4. De kans dat er een genie een geniale inval heeft, is groter over let's say 6 jaar dan over 2 jaar. Dus met de tijd zullen er steeds nieuwere, creatievere en betere guides komen, omdat men er simpelweg eerst niet bij stil stond dat dit ook tot de mogelijkheden behoorde. Aanvankelijk was dat met de algemeen geaccepteerde lc-rush, nu is dat met Rukurts tactiek. Geloof me, over een jaartje of 2 zal iedereen deze aanhangen en zal men lachen om de zot die zich scheel farmt en toch voorbijgestoken wordt.

Je verklaart hier waarom er een guide geschreven moet worden, met nogal logische redenen. Je verklaart niet waarom wij (quiem) een guide moeten schrijven of zoals ik aangaf in mijn post er nog meer guides geschreven moeten worden.
 

DeletedUser14450

Guest
Beste victus,

Wat heeft dit stuk in godsnaam te maken mijn bovenstaande post? Wat haal je uit mijn posts? Dat ik de oorlog van Sir! niks vind? KLOPT!.. Geen ene reet :eek:
Wat probeer je nu? Ergens een uitweg te vinden? Het kan mij niks schelen die hele over de top gegooide oorlog met Sir!..

Wat mij interesseert zijn jou leugens en "vermaak".. Je probeert mensen ervan te overtuigen dat jullie o zo goed zijn en geweldig.. Maar zelf geef je aan dat het niks meer dan trollen is en het allemaal geen ene fuck voorstelde.

Dus geef daar maar antwoord op, ofja eerlijk toe dat dit gewoon trollen is en Por! niks is en niks was en jij je alleen probeert te vermaken met onzin en mooie praatjes.

Ook dit is wel even een mooi fragment:

2ajs2g9.png

Zie hier het teamwork binnen P0r!. Binnen 3 minuten staat een stamlid in nood prop- en propvol.

Ik vraag me nu af, wanneer een stam zo goed op elkaar is ingespeeld als P0r!, zoals uit de screens wel blijkt, is het dan zoals je beweert slechts een trollstam?

Even het ware gezicht van Victus.

Citaat:
Hey,

Zoals in dat topic gezegd, hier de geschiedenis rondom P0r!.
In de start was P0r! op het AF oververtegenwoordigd, een stam met allemaal toffe mensen, geleid door moi btw, en het was niets meer dan een trollstam. Met heel wat propaganda (je merkt zelf ook wel dat het op w26 aan grote namen en goede propaganda ontbreekt, als er dus wat meer mensen hetzelfde verkondigen als ik en er komt niet of nauwelijks weerwoord, gaan mensen je boodschap geloven) hebben we ons op de kaart gezet, ook al stelden we ingame niets voor.
Zaletio, co van VexX, vernam dat ik leider was van P0r!, en stuurde op Skype 'hey mag ik in P0r!?', waarna ik dus een invite stuurde (en idd, zo was ons recruteringsbeleid, als je serieuze solli stuurde was het al direct een afwijzing, tot ergernis van vele spelers die serieus speelden xD). Zale deed zelf natuurlijk mee aan het trollen (op het interne forum), maar toen VexX zelf terug van vakantieBen ik niet geweest, was er al die tijd bullshit vicuts :p kwam, zag hij dit niet in. Hij bleef wel in de stam, maar liet weten dat hij eigenlijk niet zelf achter die keuze stond. Op de dorpsuitbouw-tactiek van Rukurt (staat ook op het AF) reageerde hij serieus, wat ofc. leidde tot nog meer trollen. Alleen snapte VexX dat niet
Van het een komt het ander, ik (en soms Rukurt) ben op het AF doorgegaan met trollen en P0r! op te hemelen en VexX meent na enkele maanden nog steeds dat ik serieus ben. Vandaar dat ik elke kans aangrijp om P0r! in een positief daglicht te zetten

ps, gelieve dit niet aan VexX (of iemand anders) door te geven

~
Victus


Je beweert het zelf victus.. Wie kan dit nu wat schelen, het gaat om jou woorden, waar jij jezelf mee pakt..
Haha je blijft je in bochten wringen om op één of andere manier er onderuit te komen?

Zwak zeg, toegeven zou nu een stuk volwassener zijn victus en laten zien dat je toch een groots man kan zijn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Een fusie. Oftewel, toegeven dat je het op eigen kracht niet redt en een andere stam nodig hebt om te kunnen blijven bestaan.
En jullie groeien rap, dat geef ik toe, maar wat zeggen punten nu eigenlijk? Ze hebben Sir! niet bepaald kunnen behoeden voor ons ..

De redenen van die fusie ga ik niet aan jouw neus hangen. Maar de reden die jij opnoemt was ze niet...

Niet aangevallen, verpulverd.
Back Up edelt inderdaad slechts wat dorpjes van slechts een stam, wij vermorzelden de nummer 1 stam.

Victus? Ik heb een voorstel voor je: onthou wat je post!

Eerst beweer je dat p0r! gewonnen heeft met een gering verschil en nu spreek je over verpulveren? :rolleyes: Het enige wat je hier aan het verpulveren bent is je geloofwaardigheid.

Ik moet het toegeven, de propaganda van P0r! is zeer sterk :confused:
 
Bovenaan