De toch meest spanningsvolle oorlog van wereld 26

DeletedUser14450

Guest
Lees je eigen ellenlange posts er eens op na. For the record, ze gaan totaal nergens over en zijn niet eens grappig. 'Grappig' dat jij over trollen begint :rolleyes:

VexX vandaag om 15:27 uur
oke.
................vandaag om 15:27 uur
af ligt er weer uit, hier je pm ;)

Niet iedereen hoeft de conversatie te zien, na 2 pm's gaat het al over andere zaken... ken hem al langer dan vandaag he ;)

http://upload.hulpmetcomputer.nl/vic.JPG

Dit vind ik best grappig. Jullie voorbeeld die jullie eigen stam onderuit haalt en toch nog blijft verdedigen.:eek:

Jouw zwakke geest ziet er niks in.
Je (ex?) co zale wel, daarom zat je ook in de stam.

Wij zijn groter dan je je kunt bedenken.
Denk eerst goed na voordat je zo'n slappe post maakt.
Aangezien niks de superkracht van P0r! zal veranderen.

Leve ons!

Idd, Ik ga o zo serieus in op jullie geweldige Por!. Jullie getrol valt niet op, grappig dat jullie steeds blijven happen..


Idd Tempert, vriendjes moeten te hulp schieten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Was ik geen vriendje van jou? :D

Ten tijde van acro won je veel 'respect' van me, maar waar je je nu mee in laat... W26gepeupel :p

Jij komt hier mee "peupelen", van mij mag dit topic gesloten worden en rap worden verwijderd... dat hele por geneuzel komt letterlijk me neus uit :p

Vroeger he... was het hier nog gezellig ^^

Wil het nog een beetje lukken op 21 trouwens?
 

DeletedUser

Guest
Tempert zei:
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
026|Dalhia (584|587) K55 4,310 Johnny English [Sir!] Patsers FTW [P0r!] 2012-04-08 03:08:05
BAM 034 (598|586) K55 4,832 Johnny English [Sir!] Patsers FTW [P0r!] 2012-04-03 01:38:20
BAM 021 (587|583) K55 3,929 Johnny English [Sir!] Patsers FTW [P0r!] 2012-03-27 20:27:34
BAM 022 (588|583) K55 4,600 Johnny English [Sir!] Patsers FTW [P0r!] 2012-03-25 13:02:23
212 (611|581) K56 3,710 Johnny English [Sir!] Patsers FTW [P0r!] 2012-03-23 16:06:52
BAM 050 (613|584) K56 4,459 Johnny English [Sir!] Patsers FTW [P0r!] 2012-03-23 01:08:32
010 Evil Town (373|447) K43 7,671 I.M.Boring [Sir!] klaus-trofobie [P0r!] 2012-03-15 00:38:05
S.W.A.T. 30 (362|456) K43 4,350 I.M.Boring [Sir!] klaus-trofobie [P0r!] 2012-03-14 18:46:48

Ik moet hier even een misselijkmakende vergissing de wereld uit helpen.
De dorpen van Johnny English (door Patsers overgenomen) waren interns. Le Miserable (M.) & Johnny English (L.) hebben mij dat weten te zeggen.

Totale aantal overnames komt dus neer op 2.

Ergo we hebben samen 8 dorpen overgenomen.

DouweJan & TerrorJor hebben op hun eentje de twee dorpjes van I.M.Boring overgenomen, de andere klunzen uit P0r! hebben daar niets mee te maken.

We pasten ons strenge recruteringsbeleid weer toe en beiden bleken waardige aanwinsten te zijn.

Vooral omdat ze zo lang gebleven zijn hé :rolleyes:

Dus waar verlies ik mijn geloofwaardigheid?

Nergens. Om aan geloofwaardigheid in te boeten moet je er eerst hebben.

Wat zink je weer dieper verder..

Ik bevestig deze claim. Victus is niet meer zichtbaar vanuit mijn Gouden Troon.

het was niets meer dan een trollstam.

Victus verkracht P0r!'s idealen! (vergeef me het taalgebruik)
Werkelijk Victus, schitterend gedaan.

je merkt zelf ook wel dat het op w26 aan grote namen en goede propaganda ontbreekt,

.Toontje:
Grote naam -> Check.
Goede propaganda? De kwaliteit van mijn propaganda neemt goddelijke proporties aan.

als er dus wat meer mensen hetzelfde verkondigen als ik en er komt niet of nauwelijks weerwoord, gaan mensen je boodschap geloven) hebben we ons op de kaart gezet

En je bent kwaad als ik je verwijt brainwashingstechnieken te gebruiken?

ook al stelden we ingame niets voor.

Ah, 't is al mooi dat je het beseft.

als je serieuze solli stuurde was het al direct een afwijzing, tot ergernis van vele spelers die serieus speelden xD).

En jij had niet door dat ze P0r! aan het trollen waren?

ps, gelieve dit niet aan VexX (of iemand anders) door te geven

~
Victus

Naar wie werd deze PM eigenlijk verzonden?

Mijn dag kan niet meer stuk nu ik dit stukje tekst te zien kreeg! Een ware mokerslag recht in P0r!'s fragiele gelaat.
 

DeletedUser

Guest
Jij komt hier mee "peupelen", van mij mag dit topic gesloten worden en rap worden verwijderd... dat hele por geneuzel komt letterlijk me neus uit :p

Vroeger he... was het hier nog gezellig ^^

Vroeger, toen P0r! er ook was?
-.-
 

DeletedUser

Guest
Hier geef je indirect aan, dat ik onwaarheden verspreid met die PM, wat dus toch niet zo blijkt te zijn..

Nee dat is zo niet. Dat lijkt op het eerste gezicht zo, maar helaas voor jou zijn mijn posts niet van basisschoolniveau.
Ik geef aan dat jij onwaarheden verspreidt ja. Maar die onwaarheden zijn niet de pm zelf, want die bestaat en dat wist ik destijds ook al, maar de inhoud. Ofterwijl, ik geef hier zelf al aan dat ik Tempert in die pm troll. Zoals ik net ook verklaarde.

oorlog stelt niks voor, punt.

Sterk hey :rolleyes:
Overigens heb ik vandaag gelezen dat je het toch wel indrukkend vond. Van ons forum.
En gezien er in de tussentijd geen nieuwe oorlogen deze oorlog overklast hebben, ben je hier duidelijk gewoon aan het liegen.

Goedzo, geef dan nu eens eerlijk aan of die post van jou, of ik die zelf op het forum van por! heb getypt, of dat jij of iemand anders bewerkt hebt. Om maar zo duidelijk mogelijk te zijn: Heb ik dat getypt of niet? Is het een leugen van je of niet?

Je doelt op die screens? Ja, die zijn allemaal echt. Dat heb jij (en de andere personen die erin reageren) allemaal zelf getypt, werkelijk waar. Dat je het vergeten bent, of niet toe durft te geven, is jammer, maar maakt ze nog niet nep.

Wow, wat perfect dat je er niet direct voor durft uit te komen.

Ik liet genoeg hints achter waaruit bleek dat ik er wel vooruit durfde te komen, het was alleen aan jou om erachter te komen.

dat je dit zo moet insinueren zegt al genoeg victus

Dat zegt inderdaad genoeg. Namelijk dat ik het bestaan van de pm niet ontken. En waarom zou ik hem niet ontkennen? Omdat hij echt bestaat. Uit dat stukje zou je dus al kunnen halen dat ik toegeef de pm gestuurd te hebben. Maar wat dat over mij zegt, begrijp ik niet.

Of je durft er gewoon niet direct voor uit te komen?!:rolleyes:

Vandaar alle hints ja :rolleyes:

Wat heb je dan gebruikt om de post op het forum van Por! die van mij zou moeten zijn te vervalsen?

Om hem te vervalsen niks, om hem te maken slechts Paint en tinypic.com

Voor mij was tempert onbekend voor jou, dus voor mij is het geen leugen. Als iemand dan zegt je wel te kennen, dan geef ik toe dat hij je langer kent, is geen leugen victus.

Nee, jij had geen idee of ik Tempert kende en dat had je niet kunnen weten.
Ik kan nu toch ook idioot gaan roepen dat jij je co TEAO niet voor deze wereld kende en wanneer hij hier op het AF komt toegeven dat dat wel zo was, dat ik dan zeg dat het geen leugen was en ik het niet kon weten? Dan ben je toch met me eens dat ik onzin rondbazuinde, omdat ik zoiets gewoon niet zou kunnen weten? Exact dezelfde situatie.
 

DeletedUser

Guest
Je zegt dat het vroeger beter was, toen jij er niet was.
Dus je vind jezelf niet gezellig? :D

Even een korte les in algemene kennis... nu = het heden.
Vroeger is een moment in tijd wat verstreken is. Het woord vroeger duid geen specifiek moment / plek in het ruimtetijd aan.

Gezellig was het in de periode na por, na mijn komst, voor dit geneuzel.

Leg mij eens uit waar jij op baseert dat ik mij zelf niet gezellig vind?
 

DeletedUser

Guest

Lieve jongen, ik heb nooit in Por gezeten noch zo naab geweest geld in deze wereld te steken. Uiteraard ben ik wel deel geweest van Stack. Voor een paar minuten toch

Jij komt hier mee "peupelen", van mij mag dit topic gesloten worden en rap worden verwijderd... dat hele por geneuzel komt letterlijk me neus uit :p

Vroeger he... was het hier nog gezellig ^^

Wil het nog een beetje lukken op 21 trouwens?

Ja , als ik dit allemaal lees... Jezus , en maar happen op de meest idiote manieren.

Ik ben sinds eind juni definitief gekapt, verslaafd zijn aan een spelletje als dit is gewoon te triest voor woorden.
Maar uiteraard doet LawZzZ het nog goed :p

Wereld is wel nog interessant. Maar een van de stammen die we het meest missen is sowieso acro. Vind ik toch althans :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lieve jongen, ik heb nooit in Por gezeten noch zo naab geweest geld in deze wereld te steken. Uiteraard ben ik wel deel geweest van Stack. Voor een paar minuten toch

Geld uitgeven hoeft niet hoor, slechts pa en fa aanwezig op mijn acc en geen halveren gs kopen etc.

Ja , als ik dit allemaal lees... Jezus , en maar happen op de meest idiote manieren.

Ik ben sinds eind juni definitief gekapt, verslaafd zijn aan een spelletje als dit is gewoon te triest voor woorden.
Maar uiteraard doet LawZzZ het nog goed

Wereld is wel nog interessant. Maar een van de stammen die we het meest missen is sowieso acro. Vind ik toch althans

[/QUOTE]

Dus nu 24/7 verslaaft aan het AF :D
Lees het forum zo af en toe is door, is veel veranderd maar wel leuk om te zien ^^

Jullie missen mij ;) Kan ik me voorstellen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik moet hier even een misselijkmakende vergissing de wereld uit helpen.
De dorpen van Johnny English (door Patsers overgenomen) waren interns. Le Miserable (M.) & Johnny English (L.) hebben mij dat weten te zeggen.

Totale aantal overnames komt dus neer op 2.

En hoe komt het dat Johnny English de moed opgegeven had? Hij zag geen andere uitweg, meevluchten kon niet door zijn directe front en hij was reeds (grotendeels) gecleard. Ook de mokerslagen van onze propaganda kwamen hard in zijn gezicht aan. Welke andere beslissing had hij kunnen nemen op nog een beetje eerbehoud?

DouweJan & TerrorJor hebben op hun eentje de twee dorpjes van I.M.Boring overgenomen, de andere klunzen uit P0r! hebben daar niets mee te maken.

Dat is dus de reden dat jij zo snel met het spel gestopt bent, op het moment dat teamwork er steeds meer toe begint te doen val je als egoïst en niet-teamspeler flink door de mand en moet je weg zijn. Zodat je achteraf kunt opscheppen met je accountje.
Samenspel is je totaal niet bekend en zodoende kon ik eigenlijk ook niet van je verwachten dat je het zou begrijpen.

Vooral omdat ze zo lang gebleven zijn hé :rolleyes:

Kwaliteit staat nog altijd boven kwantiteit.

Nergens. Om aan geloofwaardigheid in te boeten moet je er eerst hebben.

Een leuke uitspraak, maar helaas slechts bestaande uit loze woorden

Ik bevestig deze claim. Victus is niet meer zichtbaar vanuit mijn Gouden Troon.

Wakker uit je droom geworden?

Victus verkracht P0r!'s idealen! (vergeef me het taalgebruik)
Werkelijk Victus, schitterend gedaan.

Ik houd 1 persoon voor de gek en dan verkracht ik onze idealen? Ik had van jou verwacht dat je deze troll wel zou zien, maar vergeefs dus.

.Toontje:
Grote naam -> Check.
Goede propaganda? De kwaliteit van mijn propaganda neemt goddelijke proporties aan.

Ook al val jij niet onder het rijtje grote namen (zo bleek wel uit mijn kleine onderzoekje gisteren), deze discussie is irrelevant. De pm is al gestuurd voor jij hier op kwam dagen.

En je bent kwaad als ik je verwijt brainwashingstechnieken te gebruiken?

En jij gaat overal serieus op in? :D

En jij had niet door dat ze P0r! aan het trollen waren?

Aan de lange gesprekken en soms lichte ragemomenten kon ik merken dat ze serieus waren en onze stam dolgraag zouden willen joinen. Dus nee, zij waren niet aan het trollen.

wellicht moet je eens een kijkje komen nemen in Quiem! zie je wel gezelligheid is..
Tempert is een topper :p

Tempert is een subtopper, met alle respect voor hem.
En het is goed mogelijk dat het in Quiem! gezellig is, ik vind dat echter geen valide argument voor het wel of niet gezelligbevinden van zichzelf van Tempert.
 

DeletedUser

Guest
nooit beweert.

Tenzij jij niet meedoet aan fenomenen als 'begrijpend lezen' en 'logisch redeneren' heb je dat wel degelijk beweert. Als iemand interesse heeft om zelf te kijken of ze deze kwaliteiten wél bezitten mogen ze de quotes in kwestie zelf opzoeken. Ik ga uiteraard men tijd niet verdoen aan onzin opzoeken

Geld uitgeven hoeft niet hoor, slechts pa en fa aanwezig op mijn acc en geen halveren gs kopen etc.

Je mag zo'n wereld gewoon niet steunen, op geen enkele manier. Maar ieder zijn mening :eek::D
Dus nu 24/7 verslaaft aan het AF :D
Lees het forum zo af en toe is door, is veel veranderd maar wel leuk om te zien ^^

Jullie missen mij ;) Kan ik me voorstellen :p[/QUOTE]

Uiteraard. Altijd lachen als Drigun, Jij, Confusional, Bearguy of Teutonic Order trachten de kraaien in hun hemd te zetten.

Verslaafd aan het AF zou ik niet zeggen, af en toe eens komen kijken e, getuige zijn van wat voor wartaal de noobjes uitslaan etc ;)
 

DeletedUser

Guest
Tenzij jij niet meedoet aan fenomenen als 'begrijpend lezen' en 'logisch redeneren' heb je dat wel degelijk beweert. Als iemand interesse heeft om zelf te kijken of ze deze kwaliteiten wél bezitten mogen ze de quotes in kwestie zelf opzoeken. Ik ga uiteraard men tijd niet verdoen aan onzin opzoeken


Dus nu 24/7 verslaaft aan het AF :D
Lees het forum zo af en toe is door, is veel veranderd maar wel leuk om te zien ^^

Jullie missen mij ;) Kan ik me voorstellen :p

Uiteraard. Altijd lachen als Drigun, Jij, Confusional, Bearguy of Teutonic Order trachten de kraaien in hun hemd te zetten.

Verslaafd aan het AF zou ik niet zeggen, af en toe eens komen kijken e, getuige zijn van wat voor wartaal de noobjes uitslaan etc ;)

Die oorlog was op voorhand al verloren, we konden het alleen uit stellen. We stackten en defden goed maar het was allemaal uitstel. Veel te veel intern gezeik. Als klap op de vuurpijl kreeg ik een ban aan me broek en niet opschepperig bedoelt oid, maar ik was zeker 1 van de dragende muren binnen die stam.

Daarnaast was ons front klote, 80% van de stam lag een paar continenten naar beneden en konden amper wat uithalen, dat terwijl het hele kraaien nest naast mijn voordeur geparkeerd stond :p
 

DeletedUser

Guest
Die oorlog was op voorhand al verloren, we konden het alleen uit stellen. We stackten en defden goed maar het was allemaal uitstel. Veel te veel intern gezeik. Als klap op de vuurpijl kreeg ik een ban aan me broek en niet opschepperig bedoelt oid, maar ik was zeker 1 van de dragende muren binnen die stam.

Ban was super jammer. Eigenlijk hadden we jullie te hulp moeten schieten ( en die vogels in de tang sluiten). 100 procent front ftw ;)

Zalige oorlog was dat toch, verschillende waves van de kraaien gingen volledig stuk, ondanks de overmacht. In een nostalgische bui check ik dat oorlogstopic nog wel eens. ( Acro vs Crows ) :p:p

Maar we waren toen nogal isolationistisch. Zoals de Amerikanen vroeger:eek:. Daarmee dat we nu ook een sleutelfiguur zijn op W21.

Nu zou ik het mss anders aangepakt hebben, maar helaas. Whats done is done :)
 

DeletedUser14450

Guest
Tenzij jij niet meedoet aan fenomenen als 'begrijpend lezen' en 'logisch redeneren' heb je dat wel degelijk beweert. Als iemand interesse heeft om zelf te kijken of ze deze kwaliteiten wél bezitten mogen ze de quotes in kwestie zelf opzoeken. Ik ga uiteraard men tijd niet verdoen aan onzin opzoeken

met jullie stam beweer ik niet dat jij erin gezeten hebt ;) Zelfde spelletje van onze goede vriend victus :rolleyes:
 
Bovenaan