De toch meest spanningsvolle oorlog van wereld 26

DeletedUser24056

Guest
Dag beste lieden,

Omdat in het praattopic onze discussie overschaduwd werd door oninteressant geleuter over geestelijk gehandicapten en andere prietpraat open ik een nieuw topic, geheel gewijd aan de oorlog tussen P0r! en Toontje & Zijn Vazallen, wie dat ook mogen zijn.

Laten we een beeld schetsen van de prestaties tot dusverre:
Lang geleden, tijdens P0r's hoogtijdagen stond Toontje op. Hij had ferme kritiek op het collectief van P0r en besloot tot in de eeuwigheid te volharden in zijn eenzame strijd.
Kritiek kwam vooral door de opstelling van P0r. P0r besloot geheime tactieken als De houd-je-dorp-zo-onaantrekkelijk-mogelijk-tactiek prijs te geven en Toontje en zijn vazallen (destijds had hij nog wel enige support. Die jongen heeft het ook al opgegeven) voelden zich gedreven zich kritisch uit te laten over deze tactieken en het prijsgeven ervan.
Al snel ontstond er een enorme tweedeling op het forum, en Toontje besloot zijn onvrede over de aanwezigheid van P0r op deze manier te uiten. Waar dat toe leidde is duidelijk geworden: de meest epische oorlog tot dusverre op wereld 26. Er wordt gezegd dat dat wat zegt over het niveau van de spelwereld.
Hoe dan ook, na een stevige pauze is de discussie over de hegemonie van P0r weer opgelaaid, en die discussie werd gevoerd in het praattopic. Omdat dat topic overheerst wordt door onverlaten als Notorious en consorten, open ik hierbij een topic voor enkel stevige praat, gerelateerd aan deze mondiale en mondelinge oorlog.

Om de huidige stand van zaken en laatst uitgedeelde tikken te displayen:
Post Rukurt

Daar waren we gebleven, en repliek van Toontje is gewenst.

Namens het P0r-collectief,

Rukurt
 

DeletedUser

Guest
Op een mooie en faire oorlog!

Verder wens ik .Toontje alvast succes, zal ie nl. nodig hebben
 

DeletedUser

Guest
Dag beste lieden,

Omdat in het praattopic onze discussie overschaduwd werd door oninteressant geleuter over geestelijk gehandicapten en andere prietpraat open ik een nieuw topic, geheel gewijd aan de oorlog tussen P0r! en Toontje & Zijn Vazallen, wie dat ook mogen zijn.

Laten we een beeld schetsen van de prestaties tot dusverre:
Lang geleden, tijdens P0r's hoogtijdagen stond Toontje op. Hij had ferme kritiek op het collectief van P0r en besloot tot in de eeuwigheid te volharden in zijn eenzame strijd.
Kritiek kwam vooral door de opstelling van P0r. P0r besloot geheime tactieken als De houd-je-dorp-zo-onaantrekkelijk-mogelijk-tactiek prijs te geven en Toontje en zijn vazallen (destijds had hij nog wel enige support. Die jongen heeft het ook al opgegeven) voelden zich gedreven zich kritisch uit te laten over deze tactieken en het prijsgeven ervan.
Al snel ontstond er een enorme tweedeling op het forum, en Toontje besloot zijn onvrede over de aanwezigheid van P0r op deze manier te uiten. Waar dat toe leidde is duidelijk geworden: de meest epische oorlog tot dusverre op wereld 26. Er wordt gezegd dat dat wat zegt over het niveau van de spelwereld.
Hoe dan ook, na een stevige pauze is de discussie over de hegemonie van P0r weer opgelaaid, en die discussie werd gevoerd in het praattopic. Omdat dat topic overheerst wordt door onverlaten als Notorious en consorten, open ik hierbij een topic voor enkel stevige praat, gerelateerd aan deze mondiale en mondelinge oorlog.

Om de huidige stand van zaken en laatst uitgedeelde tikken te displayen:
Post Rukurt

Daar waren we gebleven, en repliek van Toontje is gewenst.

Namens het P0r-collectief,

Rukurt

Goed idee van je om er een topic aan te wijden Het was immers maar al te jammer dat onze interessante discussie bedolven werd onder hersenloos gezever, doelloos gitaargetokkel & Zweeds gebleir (laat de totale oorlog beginnen).

Ik had toch enkele wijzigingen willen aanbrengen aan je post. Maar toen ik begon de post aan de realiteit aan te passen, had ik gauw door dat er geen beginnen aan was, dus besloot ik om hem te herschrijven:

----

Op een koude winteravond zat Zijne Verhevenheid weeral eens voor het warme, knetterende haardvuur de laatste nieuwtjes van W26 door te lezen. Zoals reeds enkele weken nu al het geval was zag ik tot mijn grootse ontsteltenis dat die rabauwen uit het P0r!-collectief weeral brainwashende propaganda aan het verspreiden waren. Wat nog veel erger was dan hun achterbaks gekwijl, was dat sommigen werkelijk geloofden in de verachtelijke idealen die ze tentoonstelden.

Omdat ik mezelf altijd voorhield het rechtvaardige na te streven besloot ik de belangen van de inwoners van W26 vanaf dan te verdedigen alsof het de mijne waren. Desnoods tot ik mijn laatste adem uitblies, steeds maar zou ik P0r!'s zwakke argumenten counteren. Ik maakte dus een AF-account aan en vocht als een leeuw tegen de ratten zonder geweten van het P0r! collectief.

.Toontje deed zijn intrede in de Praathoek, en de rest is geschiedenis.

Nu, enkele maanden later, mijn volgersaantallen swingen de pan uit en ik kan met trots melden dat ik & mijn Vazallen het P0r! collectief reeds op vele mokerslagen in het gelaat hebben getrakteerd. Na iedere duizelingwekkende moker leek het alsof P0r! deze keer haar kansloze strijd ging opgeven, maar neen, ze bleven terugkomen (onkruid vergaat immers niet). Alhoewel P0r! uiteindelijk wel zwaar aan het verliezen is, en de overgave niet veraf meer lijkt te zijn blijft het collectief toch verwoede pogingen te doen om het Verheven imago van Zijne Majesteit af te breken door het verspreiden van leugens en geruchten (achterbaks gedrag hoort nu eenmaal bij P0r! & haar Trawanten).

Een sleutelmoment dat iedere onderdrukte bewoner van P0r! zich wel weet te herinneren is "Mijn woorden aan P0r!...". Vele harten sloegen een klopje over bij het openen van dat topic...
Dat één enkele post zoveel genialiteit & superioriteit kon bevatten had ieder voor onmogelijk gehouden. Alsook de vijand... In de posts die op de openingspost volgden bleek al gauw dat de zwakbegaafde individuen die het moesten opnemen tegen .Toontje het niet lang gingen uithouden. Dus verlaagden ze zich maar tot spammen.

Enkele dagen daarna was de impact van mijn epische oorlogsverklaring al duidelijk te merken, de helft van het vijandige team had het op een lopen gezet. Enkel Rukurt, Victus & Le Miserable ondernamen een zwakke poging om te blijven vechten. Een weekje later zette ook Le Miserable het op een lopen, sindsdien heeft niemand nog iets van hem vernomen (zo ziet U maar wat voor een krachtige uitwerking mijn posts op mensen hebben).

Ook Rukurt ontkwam niet aan het besef dat hij inferieur was t.o.v Zijne Majesteit.
Onaangekondigd vluchtte hij weg naar veiliger oorden, daarbij zijn strijdmakker Victus in de steek latent...

En dan rest ons nog Victus... Vreselijk Verwaande Victus... Blijkbaar de enige die over genoeg moed beschikte om mijn genadeloze, vlijmscherpe uitvallen te incasseren. Het resultaat is dan ook duidelijk te zien aan Victus' toestand. Een minderwaardigheidscomplex & een leven in de schaduw van Nobel .Toontje waren het resultaat van zijn roekeloze poging. Alhoewel diep verbitterd na zijn smadelijke nederlaag staat hij er nog steeds.

En nu, beste mensen, die vraag die op ieders lippen ligt: "Rukurt, vanwaar je terugkeer? Hoorde je eindelijk Victus' schreeuw op hulp na hem voor zo'n lange periode te negeren?"

de meest epische oorlog tot dusverre op wereld 26.
Daarin, m'n beste Rukurt, moet ik je volledig gelijk geven. Zelfs al breekt er nu een wereldoorlog uit op W26 waarin elk account betrokken is, dan nog zal dat maar een peuleschilletje zijn vergeleken met onze Heilige Strijd.

Antwoord op jouw laatste post komt zo snel mogelijk.
 

DeletedUser

Guest
Goed idee van je om er een topic aan te wijden Het was immers maar al te jammer dat onze interessante discussie bedolven werd onder hersenloos gezever, doelloos gitaargetokkel & Zweeds gebleir (laat de totale oorlog beginnen).

Heerlijk dit, alsof je het expres voor ons zo makkelijk mogelijk wilt maken.
Waar jij een heuse cultuurbarbaar bent, geen respect voor het verleden kunt opbrengen en alles met geweld moet oplossen, zijn wij meer van de fijnere aanpak. We kijken met zeer veel waardering naar het verleden, de way of life van destijds, de cultuur, de gedachtegangen, en verbeteren die, om ze mee te nemen naar de toekomst. Niet alles moet met zinloos geweld 'opgelost' worden, maar een subtiele aanpak is dikwijls de beste. Onze aanpak. Werkt dat niet, schakelen ook wij over naar bloedvergieten, maar enkel als de situatie erom roept.
Wel heel dapper van je om dit punt zo delicaat te vernoemen, bedankt!

Ook Rukurt ontkwam niet aan het besef dat hij inferieur was t.o.v Zijne Majesteit.
Onaangekondigd vluchtte hij weg naar veiliger oorden, daarbij zijn strijdmakker Victus in de steek latent...

En dan rest ons nog Victus... Vreselijk Verwaande Victus... Blijkbaar de enige die over genoeg moed beschikte om mijn genadeloze, vlijmscherpe uitvallen te incasseren. Het resultaat is dan ook duidelijk te zien aan Victus' toestand. Een minderwaardigheidscomplex & een leven in de schaduw van Nobel .Toontje waren het resultaat van zijn roekeloze poging. Alhoewel diep verbitterd na zijn smadelijke nederlaag staat hij er nog steeds.

En nu, beste mensen, die vraag die op ieders lippen ligt: "Rukurt, vanwaar je terugkeer? Hoorde je eindelijk Victus' schreeuw op hulp na hem voor zo'n lange periode te negeren?"

Maar goed dat je geen bouwvakker bent, want je slaat de plank keer op keer mis.
De enige reden dat mijn strijdmakkers zich niet meer op het toneel lieten zien, is omdat naarmate de tijd vorderde ons meer en meer duidelijk werd dat je slechts een mannetje met een grote mond was in plaats van de mogelijke bedreiging die we eerst in je zagen. Het sprak dus voor zich dat we niet onze volledige bezetting op het forum hoefden te zetten, dus dat deden we niet meer. Na een tijd was het zelfs duidelijk dat ikzelf hier alles onder controle had en vertelde ik Rukurt dat hij ook niet meer nodig was.
Waarom hij nu terug is vraag je? Dat komt omdat hij geniet van je onwetendheid, niet omdat het nodig is.
 

DeletedUser14450

Guest
Heerlijk dit, alsof je het expres voor ons zo makkelijk mogelijk wilt maken.
Waar jij een heuse cultuurbarbaar bent, geen respect voor het verleden kunt opbrengen en alles met geweld moet oplossen, zijn wij meer van de fijnere aanpak. We kijken met zeer veel waardering naar het verleden, de way of life van destijds, de cultuur, de gedachtegangen, en verbeteren die, om ze mee te nemen naar de toekomst. Niet alles moet met zinloos geweld 'opgelost' worden, maar een subtiele aanpak is dikwijls de beste. Onze aanpak. Werkt dat niet, schakelen ook wij over naar bloedvergieten, maar enkel als de situatie erom roept.
Wel heel dapper van je om dit punt zo delicaat te vernoemen, bedankt!



Maar goed dat je geen bouwvakker bent, want je slaat de plank keer op keer mis.
De enige reden dat mijn strijdmakkers zich niet meer op het toneel lieten zien, is omdat naarmate de tijd vorderde ons meer en meer duidelijk werd dat je slechts een mannetje met een grote mond was in plaats van de mogelijke bedreiging die we eerst in je zagen. Het sprak dus voor zich dat we niet onze volledige bezetting op het forum hoefden te zetten, dus dat deden we niet meer. Na een tijd was het zelfs duidelijk dat ikzelf hier alles onder controle had en vertelde ik Rukurt dat hij ook niet meer nodig was.
Waarom hij nu terug is vraag je? Dat komt omdat hij geniet van je onwetendheid, niet omdat het nodig is.

Zegt al genoeg dat je telkens in het verleden blijft hangen. Vandaag is de dag en die moet je leven. Niet teren op je prestatie of aanpakken van vroeger..

spreek je hier ook over jezelf? Jullie verschillen niks van elkaar zo te zien.

(verder zal ik me hierin niet mengen.)
 

DeletedUser

Guest
Denk dat met uitzondering van viccie, rukker(urt) en toon na, men dit topic minder interesseert als de hamster van mijn achter buren.
 

DeletedUser24056

Guest
Goed idee van je om er een topic aan te wijden Het was immers maar al te jammer dat onze interessante discussie bedolven werd onder hersenloos gezever, doelloos gitaargetokkel & Zweeds gebleir (laat de totale oorlog beginnen).

Ik zie dat je door dat als 'doelloos gitaargetokkel' af te doen ook al geen sterke smaak voor muziek hebt. Geen zorgen, het bevestigd enkel dat je een smakeloos figuurtje bent.

Het overgrote deel van je post zal ik negeren, heel bewust hoor. Aan een herinnering valt niets te veranderen, en ik geef jou het genot van een mooie herinnering, hoe verkeerd die ook is.

En nu, beste mensen, die vraag die op ieders lippen ligt: "Rukurt, vanwaar je terugkeer? Hoorde je eindelijk Victus' schreeuw op hulp na hem voor zo'n lange periode te negeren?"

Je weet goed zat hoe dit zit.


Denk dat met uitzondering van viccie, rukker(urt) en toon na, men dit topic minder interesseert als de hamster van mijn achter buren.

Sterke woordgrap.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14450

Guest
Zegt al genoeg dat je blijkbaar niet eens een hele zin kunt lezen.

ik bedoel het niet alleen op die zin, maar ook altijd op je gestoef over jou grote prestatie in het verleden, maar die discussie ga ik niet weer beginnen.

Jullie kunnen verder sparren met Toontje.
 

DeletedUser

Guest
ik bedoel het niet alleen op die zin, maar ook altijd op je gestoef over jou grote prestaties in het verleden, maar die discussie ga ik niet weer beginnen.

Jullie kunnen verder sparren met Toontje.

Je was een s vergeten
 

DeletedUser64131

Guest
Geen idee waar dit allemaal over gaat maar als het een discussie is tussen 2 personen waarom dan niet in privé chat wat gaan discussieren? :p
 
Bovenaan