De toch meest spanningsvolle oorlog van wereld 26

DeletedUser

Guest
Pfft, een dag weg en zoveel nieuw materiaal :D
I love it :p



Dag beste lieden,

Omdat in het praattopic onze discussie overschaduwd werd door oninteressant geleuter over geestelijk gehandicapten en andere prietpraat open ik een nieuw topic, geheel gewijd aan de oorlog tussen P0r! en Toontje & Zijn Vazallen, wie dat ook mogen zijn.

Nu jij vind dat misschien geleuter, en een ander vermaak... Maar ik ben wel blij dat je een post opent voor je eigen geleuter! Je maakt het ons makkelijk om het niet te lezen :cool:

Op een mooie en faire oorlog!

Verder wens ik .Toontje alvast succes, zal ie nl. nodig hebben

Nu mooi zal hij niet zijn, want hij is al voorbij. Je kan net zozeer de geschiedenisboeken induiken en een topic over WOII beginnen en dan misschien ook nog een topic over WOI? Kan jij dat alvast doen Victus dan leren we misschien nog wat? ;)

Ik zie dat je door dat als 'doelloos gitaargetokkel' af te doen ook al geen sterke smaak voor muziek hebt. Geen zorgen, het bevestigd enkel dat je een smakeloos figuurtje bent.

Het overgrote deel van je post zal ik negeren, heel bewust hoor. Aan een herinnering valt niets te veranderen, en ik geef jou het genot van een mooie herinnering, hoe verkeerd die ook is.

Dude what the ****?!
In een discussie mag je niets negeren, daar draait het net om? Negeren is toegeven... Jullie moeten nog veel leren

Reported. Tot over een aantal weken.

Jammer nu kunnen we downonme zijn inbreng wel vergeten... zwak om een tegenstander zo op de knieën te krijgen :eek:


Sterke woordgrap.

Quiem! heeft dan ook uiterst goede humor :D

Je was een s vergeten

Nou begin jij nou ook al?! Victus je zakt echt altijd maar dieper en dieper weg tot op een laag niveau. Of ben je ook zo een zelf ingenomen persoon? dit is w26 topic dus laat je blabla gezever maar

ik bedoel het niet alleen op die zin, maar ook altijd op je gestoef over jou grote prestatie in het verleden, maar die discussie ga ik niet weer beginnen.

Verleden is het echt wel :) maar voor hun is het nog 100% heden, maar ik vraag me sterk af waarom? :speer:

Jullie kunnen verder sparren met Toontje.

Bekvechters! Al moet ik zeggen dat Toontje. langzaam aan het verbeteren is ;)






In dan nu nog eens mijn reactie er bij gooien. Wat P0r! ook mag zijn het is niet meer of je het nu wil of niet. En wat die oorlog betreft is en blijft het voor vele mensen een groot vraagteken hoe de steel aan de vork zit. En voor de overgrote meerderheid van dit w26 forum maakt het geen bal meer uit wat jullie zeggen of beweren!
Propaganda? Neen, zever!

En nu nog een zinnetje voor de mods :)

Sluit dit spamtopic aub!!!
 

DeletedUser24056

Guest
Dude what the ****?!
In een discussie mag je niets negeren, daar draait het net om? Negeren is toegeven... Jullie moeten nog veel leren

Lees even wat ik zeg en kom dan terug met je wijze levenslessen over hoe ik me al dan niet op moet stellen op dit forum.

Jammer nu kunnen we downonme zijn inbreng wel vergeten... zwak om een tegenstander zo op de knieën te krijgen :eek:

DownOnMe is geen tegenstander, gewoon een aparte knul.

Quiem! heeft dan ook uiterst goede humor :D

Dat zegt dan een boel over jou.

In dan nu nog eens mijn reactie er bij gooien. Wat P0r! ook mag zijn het is niet meer of je het nu wil of niet. En wat die oorlog betreft is en blijft het voor vele mensen een groot vraagteken hoe de steel aan de vork zit. En voor de overgrote meerderheid van dit w26 forum maakt het geen bal meer uit wat jullie zeggen of beweren!
Propaganda? Neen, zever!

Wat zelfzuchtig zeg. Dat het jullie niets uitmaakte maakt toch niet dat het ons niets uitmaakt? Ons maakt dit alles uit, en zijn wij dan geen W26-spelers. Hebben wij niet het recht dingen die wij relevant vinden te bespreken op dit forum? Dus jullie mogen, wat jullie kennelijk als interessant ervaren, over gestoorde jongeren aan computers praten en jullie mogen daarover een topic hebben, maar wij mogen niet over aan het spel gerelateerde zaken praten.
Neenee, want dan wordt het allemaal veel te inhoudelijk voor onze GoW, en dat moeten we natuurlijk niet hebben. We zouden onszelf moeten beperken tot onnozele prietpraat die we terugvinden in het praattopic. TW-gerelateerde zaken zouden verboden moeten worden op dit forum!!!!
 

DeletedUser

Guest
Wat zelfzuchtig zeg. Dat het jullie niets uitmaakte maakt toch niet dat het ons niets uitmaakt? Ons maakt dit alles uit, en zijn wij dan geen W26-spelers. Hebben wij niet het recht dingen die wij relevant vinden te bespreken op dit forum? Dus jullie mogen, wat jullie kennelijk als interessant ervaren, over gestoorde jongeren aan computers praten en jullie mogen daarover een topic hebben, maar wij mogen niet over aan het spel gerelateerde zaken praten.
TW-gerelateerde zaken zouden verboden moeten worden op dit forum!!!!

Het lijkt me beter dat jullie dan alles via pm beginnen doen of anders skype? Beetje zinloos een post openen voor 3 mensen waarvan het onderwerp dan wel TW gerelateerd is maar de inhoud even laag is als het niveau in het praattopic.

Neenee, want dan wordt het allemaal veel te inhoudelijk voor onze GoW, en dat moeten we natuurlijk niet hebben. We zouden onszelf moeten beperken tot onnozele prietpraat die we terugvinden in het praattopic.

Sorry maar moest u nu even de moeite doen om een inhoudelijk topic te schrijven, dan wil ik me gerust mengen in die inhoudelijke discussie van je...
Ik zal het nogmaals proberen te verduidelijken rukurt: P0r! is voorbij! Leer er mee leven, wie de oorlog verloren of gewonnen heeft maakt me niet uit maar gedraag je als een goed persoon en wees een goede overwinnaar of goede verliezer.

Een goede winnaar is een persoon die in stilte geniet van zijn overwinning en anderen maar wat laat aanmodderen over wat zij vonden over bepaalde zaken.
En de naasten van deze winnaar of het nu een team of vrienden zijn etc etc. deze weten hoe het echt zit. En ik hoop hoe jij weet hoe het zit? ;)

Een goede verliezer is een persoon die zwijgt na zijn nederlaag of zijn tegenstander met respect in de ogen kan kijken en zeggen: proficiat met je overwinning, tot de volgende ontmoeting.

Voorlopig zie ik geen van beide hier op dit forum dus het blijft naar mijn mening een welles-nietesspelletje tussen 2 kanten die mislukte propaganda de wereld insturen. En zoiets relateer ik dan direct aan prietpraat!

Succes nog met je bekvecht oorlog :cool:
 

DeletedUser24056

Guest
Het lijkt me beter dat jullie dan alles via pm beginnen doen of anders skype? Beetje zinloos een post openen voor 3 mensen waarvan het onderwerp dan wel TW gerelateerd is maar de inhoud even laag is als het niveau in het praattopic.

Oh maar er zijn wel meer mensen die weten waar het over gaat en er bestaan er zelfs welke zich interesseren in deze mondelinge oorlog. Zij laten echter weinig van hunzelf horen.
Het punt van de oorlog is juist dat hij via het AF uitgevochten wordt. Begrijp ons niet verkeerd, Toontje en wij zijn nooit gebotst ingame.



Sorry maar moest u nu even de moeite doen om een inhoudelijk topic te schrijven, dan wil ik me gerust mengen in die inhoudelijke discussie van je...
Ik zal het nogmaals proberen te verduidelijken rukurt: P0r! is voorbij! Leer er mee leven, wie de oorlog verloren of gewonnen heeft maakt me niet uit maar gedraag je als een goed persoon en wees een goede overwinnaar of goede verliezer.

Ik denk dat in al de topics op dit forum, er in geen van allen zoveel gediscussieerd zal worden als in een topic als dit. Ik denk tevens dat deelnemers aan deze discussie de meeste moeite nemen om iets inhoudelijks neer te pennen, dus je hebt alle reden jezelf te mengen, als dat voor jou een belemmering zou zijn.

Een goede winnaar is een persoon die in stilte geniet van zijn overwinning en anderen maar wat laat aanmodderen over wat zij vonden over bepaalde zaken.
En de naasten van deze winnaar of het nu een team of vrienden zijn etc etc. deze weten hoe het echt zit. En ik hoop hoe jij weet hoe het zit? ;)

Een goede verliezer is een persoon die zwijgt na zijn nederlaag of zijn tegenstander met respect in de ogen kan kijken en zeggen: proficiat met je overwinning, tot de volgende ontmoeting.

Voorlopig zie ik geen van beide hier op dit forum dus het blijft naar mijn mening een welles-nietesspelletje tussen 2 kanten die mislukte propaganda de wereld insturen. En zoiets relateer ik dan direct aan prietpraat!

Succes nog met je bekvecht oorlog :cool:

Het punt van een oorlog is dat er een winnaar uitkomt. Als wij nu oorlog aan het voeren zijn, dan kunnen wij dus verliezer noch winnaar zijn. Geloof me, als wij deze oorlog verliezen zal ik Toontje best met respect in de ogen kijken. Ik weet dan dat hij ons verslagen heeft, en daarvoor heb ik respect, maar wat ik juist nu poog te doen is te voorkomen dat Toontje ons verslaat. Daarna zal ik, dat weet ik van mezelf wel, dan zal ik best voldoen aan één der beide beschrijvingen. Tot die tijd vecht ik de oorlog uit.
 

DeletedUser

Guest
Gaan we maar op die toer, komt het niveau van Por! bovendrijven :eek:

Laat het nu maar aan Toontje en Rukker(urt) over.

Waar moet ik het anders over hebben, de resultaten uit de toekomst? :rolleyes:

Het lijkt me beter dat jullie dan alles via pm beginnen doen of anders skype? Beetje zinloos een post openen voor 3 mensen waarvan het onderwerp dan wel TW gerelateerd is maar de inhoud even laag is als het niveau in het praattopic.

Kan hetzelfde niet gezegd worden over de nerdrage-filmpjes in de praathoek? Zijn ook maar 3 a 4 man, waarom gaan jullie dan niet naar Skype toe?



Ik zal het nogmaals proberen te verduidelijken rukurt: P0r! is voorbij!

I lol'd

Een goede winnaar is een persoon die in stilte geniet van zijn overwinning en anderen maar wat laat aanmodderen over wat zij vonden over bepaalde zaken.
En de naasten van deze winnaar of het nu een team of vrienden zijn etc etc. deze weten hoe het echt zit. En ik hoop hoe jij weet hoe het zit? ;)

En waar kan ik deze definitie van een goede winnaar terugvinden? Of heb je hem zelf bedacht? Dan is het nogal makkelijk om het volgende te zeggen:
Een goede winnaar is een persoon die iedereen zijn overwinning toont, ook al hebben zij er geen interesse in. Iedereen weet dus hoe het zit.

Wat maakt mijn definitie van een goede winnaar nu slechter dan de jouwe?

Een goede verliezer is een persoon die zwijgt na zijn nederlaag of zijn tegenstander met respect in de ogen kan kijken en zeggen: proficiat met je overwinning, tot de volgende ontmoeting.

En indien P0r! verloren had, zouden we exact zo doen.

Voorlopig zie ik geen van beide hier op dit forum dus het blijft naar mijn mening een welles-nietesspelletje tussen 2 kanten die mislukte propaganda de wereld insturen.

Welles-nietesspelletje? Duidelijk dat jij niet zeer bekwaam bent met discussies, of noem je elke discussie een welles-nietesspelletje?

Oh maar er zijn wel meer mensen die weten waar het over gaat en er bestaan er zelfs welke zich interesseren in deze mondelinge oorlog. Zij laten echter weinig van hunzelf horen.

Een bewijs daarvan is het 'Mijn woorden aan P0r!'-topic dat bijna 8k bezichtigingen heeft. Dat is evenveel als het nachterstopic en meer dan de mijlpalen, het beoordeel de speler boven je, droomspeler, show je cluster en automatisch geupdatete kaarten-topic. In kortere tijd, want waar al die topics nog open zijn, is het eerstgenoemde topic al een tijd gesloten. Daarbij zijn bijv een aantal topics ook nog eerder geopend (geen zin om dat voor elke apart te verifiëren). Blijkbaar is er dus toch veel interesse voor deze oorlog, en terecht.

Het punt van de oorlog is juist dat hij via het AF uitgevochten wordt. Begrijp ons niet verkeerd, Toontje en wij zijn nooit gebotst ingame.

Nee, daar liet .Toontje het niet toe komen, hij zorgde er wel voor dat hij daar niet ook aan de verliezende hand was.

Het punt van een oorlog is dat er een winnaar uitkomt. Als wij nu oorlog aan het voeren zijn, dan kunnen wij dus verliezer noch winnaar zijn. Geloof me, als wij deze oorlog verliezen zal ik Toontje best met respect in de ogen kijken. Ik weet dan dat hij ons verslagen heeft, en daarvoor heb ik respect, maar wat ik juist nu poog te doen is te voorkomen dat Toontje ons verslaat. Daarna zal ik, dat weet ik van mezelf wel, dan zal ik best voldoen aan één der beide beschrijvingen. Tot die tijd vecht ik de oorlog uit.

In theorie zullen we dan inderdaad nederig onze nederlaag toegeven, maar in de praktijk weten we dat wij toch zullen overwinnen.
 

DeletedUser64131

Guest
Kan hetzelfde niet gezegd worden over de nerdrage-filmpjes in de praathoek? Zijn ook maar 3 a 4 man, waarom gaan jullie dan niet naar Skype toe?

Ik denk dat iedereen die nerdrage-filmpjes zalig vonden :D Beter dan deze urenlange gespreken over het verleden neem ik aan.. bij zo iets kunnen we nog eens goed lachen ;)

Denk dat meer mensen die filmpjes apprecieren dan heen en weer geschrijf, :rolleyes:
 

DeletedUser24056

Guest
Ik vind die filmpjes doodsaai en geniet van het schrijven van topics als deze.
 

DeletedUser56558

Guest
Heerlijk dit topic hoef ik niet al die rommel over die "nerdrage" filmpjes tussendoor te lezen!
 

DeletedUser

Guest
Dan zijn we al met drieën. En ik vermoed dat dit voor .Toontje ook geldt.

Overigens bevalt niet enkel het schrijven me, ook het lezen van andermans werk bevalt me goed.
 

DeletedUser56558

Guest
Dan zijn we al met drieën. En ik vermoed dat dit voor .Toontje ook geldt.

Overigens bevalt niet enkel het schrijven me, ook het lezen van andermans werk bevalt me goed.

Ik lees liever jullie maken me namelijk onzeker altijd met die spellingsfouten controleren en dergelijke haha
 

DeletedUser

Guest
Ik kijk eerlijk waar nooit bewust naar fouten, maar soms vallen ze me gewoon erg op en nog sporadischer wijs ik ze dan aan, maar ik doe het nooit om er een punt van te maken, enkel om de ander aan te tonen hoe je de woorden wel schrijft in hoop dat híj ervan leert :)
 

DeletedUser56558

Guest
Zoveel fouten maak ik ook weer niet. Ben niet de ergste..
 

DeletedUser14450

Guest
Zo is 't maar net.

Beste Rukurt,

Af en toe kan u zich goed verwoorden, alleen jammer dat u die energie steekt in dit topic.
Mijn vraag aan u is, waarom gaat u niet eens iets inhoudelijks schrijven over w26, als een tw-weekblad reporter?

Dat lijkt me nu een mooie taak voor u. Er is genoeg aan de hand, zolang je maar diep genoeg graaft, kan u eigenhandig leven blazen in dit forum. Ik wil u best hierbij helpen, dan hoeven we gelukkig niks meer te horen/lezen over Por! of een discussie met Toontje.
 

DeletedUser56558

Guest
Nee nee dat wilde ik ook helemaal niet beweren hoor. Sterker nog, ik bedoelde jou niet eens, ik sprak gewoon in het algemeen ;)

Ja snap ik maar wou gewoon ook even melden dat ik niet de slechtste was haha :p
 
Bovenaan