arssus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 2075062

Guest
Snipen is inderdaad moeilijk, dat ik het niet kan is een andere ding ;) Ik ben een noob ? Hoe kwam ik dan in Discre met al die oh zo grote pro's? bosaap!! Wat het domste actie was van jou was om naar Nemo te gaan, je werd omsingeld en nu stop je omdat je ban kreeg vind ik een heel mooie uitvlucht
Een groot probleem op het Af is dat iedereen gaat zwijgen wanneer mensen zoals wouter gaan beginnen omdat hun reputatie oh zo mooi moet blijven haha
Maar fuck die reputatie tis maar een spel ;) Ik weet heel goed hoe ik ben en wat ik waard ben! ;)

hahahaha :p ik heb nooit een bladvoor me mond gehouden, ook niet als Wouter sprak. En dat doe ik nu dus ook niet bij jou blaaskaak.

Uit je post is duidelijk te zien dat je totaal geen vestand hebt van de situatie en gewoon maar wat aan het brabbelen bent. Je weet totaal niet wat je zegt. En nee, ik geloof idd niet dat jij kan snipen. En snipen is echt heel makkelijk hoor jochie.

Misschien moet je eerst is naar jezelf kijken voor je over anderen gaat lullen. Het enige wat ik jou op dit AF zie doen is mensen afzeiken zonder argumentatie, en vervolgens kruip je weer onder je steen voor onbepaalde periode ( meestal wel een maandje of langer ).

Ik raad je aan een keer te laten zien wat je in je mars hebt in plaats van constant mensen af te zeiken hier.

@ Robin, ik hoop toch echt dat je een grapje maak hier. Anders vind ik het wel heel erg laag hoor.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af hoeveel edelclears arssus nodig heeft om eindelijk eens één van de pas veroverde dorpjes van GOTA te kunnen edelen :rolleyes:

We zullen maar even zwijgen of het aantal def dorpen je verliest bij het deffen op muur lager dan 5? Ow die rekening heb je nog niet gemaakt. Maak dan ook even de rekening wanneer je def terug klaar is, en wanneer de offence terug klaar is ;). Fijn dat je het zelf inziet.

Snipen is inderdaad moeilijk, dat ik het niet kan is een andere ding ;) Ik ben een noob ? Hoe kwam ik dan in Discre met al die oh zo grote pro's? bosaap!! Wat het domste actie was van jou was om naar Nemo te gaan, je werd omsingeld en nu stop je omdat je ban kreeg vind ik een heel mooie uitvlucht
Een groot probleem op het Af is dat iedereen gaat zwijgen wanneer mensen zoals wouter gaan beginnen omdat hun reputatie oh zo mooi moet blijven haha
Maar fuck die reputatie tis maar een spel ;) Ik weet heel goed hoe ik ben en wat ik waard ben! ;)

Het is niet moeilijk om te weten hoeveel je waard ben als je niets waard bent. Fijn dat je dat deeltje zelfkennis al beheert.

Ooow daar hebben we onze autist die zo'n grote muil had op W28. Waar was die gebleven toen ik rang 1 stond vent?

Volgens mij ben jij degene met autistische trektjes tegen broodje Salami, zie je toch te keer gaan man. Haha :)

Ooow wat een onzin joh. Het respect is trouwens allang weg voor jou hoor. Zo'n egoistische snol als jou moet je levenslang bannen. Beetje te groot doen op het AF, gaat het goed met het account is er geen leven meer te bekennen zelfs niet na een paar replies. En dan nu is het opeens Robin zijn schuld. Geloof me jochie, het team dat toen rang 1 speelde was het 24/7 team. En daar deed iedereen aan mee, niet alleen Robin. Dus wees nou maar stil tegen Mehdi of Robin en probeer je, je gewoon te gedragen en toegeven dat je domweg fout zat.



Leuk dat je hetgeen wat hij zei over autisme rechtzet, zo zie je maar dat je wat leerde uit onze vorige discussie ^^

Anyway, w25 stond ie rank1 op CJ toen hij rond de 1.7mio denk ik? In het nieuwe team zat die op CJ ging.

W28 stond hij samen met ik op Egoism 1e maar duurde idd niet lang, mede doordat ik stopte daar


CasperJantzen(hoofdspeler Casper) Stond gewoon solo rang 1, Robin speelde op patatje joepi waarvan hij is gekickt wegens niet goed genoeg. (Niet goed voor stam & account). Farm 4 life en Robin hebben helemaal niets te maken met de rang van Casper. Rang 1 account joinen is easy als het al rang 1 staat. Over w28 oordeel ik niet, omdat ik het gewoon niet weet.
 

DeletedUser38984

Guest
We zullen maar even zwijgen of het aantal def dorpen je verliest bij het deffen op muur lager dan 5? Ow die rekening heb je nog niet gemaakt. Maak dan ook even de rekening wanneer je def terug klaar is, en wanneer de offence terug klaar is ;). Fijn dat je het zelf inziet.



Het is niet moeilijk om te weten hoeveel je waard ben als je niets waard bent. Fijn dat je dat deeltje zelfkennis al beheert.



Volgens mij ben jij degene met autistische trektjes tegen broodje Salami, zie je toch te keer gaan man. Haha :)








CasperJantzen(hoofdspeler Casper) Stond gewoon solo rang 1, Robin speelde op patatje joepi waarvan hij is gekickt wegens niet goed genoeg. (Niet goed voor stam & account). Farm 4 life en Robin hebben helemaal niets te maken met de rang van Casper. Rang 1 account joinen is easy als het al rang 1 staat. Over w28 oordeel ik niet, omdat ik het gewoon niet weet.

Toen ik CJ joinde had het net een ban gehad. Vind het lief dat Robin me zo hoog prijst maarja.
Maar het wat een rotzooi toen ik erop moest gaan spelen.
 

DeletedUser38984

Guest
We zullen maar even zwijgen of het aantal def dorpen je verliest bij het deffen op muur lager dan 5? Ow die rekening heb je nog niet gemaakt. Maak dan ook even de rekening wanneer je def terug klaar is, en wanneer de offence terug klaar is ;). Fijn dat je het zelf inziet.



Het is niet moeilijk om te weten hoeveel je waard ben als je niets waard bent. Fijn dat je dat deeltje zelfkennis al beheert.



Volgens mij ben jij degene met autistische trektjes tegen broodje Salami, zie je toch te keer gaan man. Haha :)








CasperJantzen(hoofdspeler Casper) Stond gewoon solo rang 1, Robin speelde op patatje joepi waarvan hij is gekickt wegens niet goed genoeg. (Niet goed voor stam & account). Farm 4 life en Robin hebben helemaal niets te maken met de rang van Casper. Rang 1 account joinen is easy als het al rang 1 staat. Over w28 oordeel ik niet, omdat ik het gewoon niet weet.

Lol ik ben te dom voor autisme. Ik kan tenminste tegen verandering die jongen niet, hij kan niet tegen de verandering dat ik nu beter ben als hem.
 

DeletedUser

Guest
Toen ik CJ joinde had het net een ban gehad. Vind het lief dat Robin me zo hoog prijst maarja.
Maar het wat een rotzooi toen ik erop moest gaan spelen.

En dan nog heb je er geen verdienste aan. De speler van Casper was superactief. Dus ga nou niet gaan claimen dat je uberhaupt er iets mee te maken hebt met zijn toprang want dat heb je niet. Dat heeft maar 1 speler en dat is Casper himself door zijn superstart.
 

DeletedUser38984

Guest
En dan nog heb je er geen verdienste aan. De speler van Casper was superactief. Dus ga nou niet gaan claimen dat je uberhaupt er iets mee te maken hebt met zijn toprang want dat heb je niet. Dat heeft maar 1 speler en dat is Casper himself door zijn superstart.

Brilletje nodig? Dat zegt Robin hoor, weet niet waar jij je idioote antwoorden vandaan haalt?
 

DeletedUser38984

Guest
Ik zorg dat je niets in je hoofd moet halen ;)

En wat is dit voor nutteloze post? Ik ben niet zoals die andere hoor, weet niet of je me kent, maar je bent lang bezig om een discussie van mij te winnen.
 

DeletedUser

Guest
Ga jij maar weer bans verzamelen hahahah x'D

Lol, ik kan tenminste trots zijn op mijn prestaties van W27, in tegenstelling tot jouw die na de intern van PrinceV nog steeds faalt.

Het is omdat jullie Bram op interncatrez lieten anders was het account al lang weg.

En nee ik geloof dat je idd niet kan snipen, waarschijnlijk laat je op speed alle skills aan je co's over en laten hun uit medelijden je een keer op het account.
 

DeletedUser38984

Guest
Ga me maar aanbidden door me in je dorpsnaam te zetten:rolleyes:

Kan jij een pm sturen wat voor spacecake ze op hebben? Want wat mijn co's toch allemaal doen vandaag, die hebben echt iets verkeerds genomen hoor :confused:
 

DeletedUser

Guest
Haha ben op vakantie, atm in oosterijk.. Niet veel te doen hier dus dan het AF checken
Zit op iPad dus kijk niet ingame egt :p volgende weken hebben jullie helemaal geen last van mij als ik in frankrijk zit met neef en in een levenderige buurt -.-
 

DeletedUser

Guest
hahahaha :p ik heb nooit een bladvoor me mond gehouden, ook niet als Wouter sprak. En dat doe ik nu dus ook niet bij jou blaaskaak.

Uit je post is duidelijk te zien dat je totaal geen vestand hebt van de situatie en gewoon maar wat aan het brabbelen bent. Je weet totaal niet wat je zegt. En nee, ik geloof idd niet dat jij kan snipen. En snipen is echt heel makkelijk hoor jochie.

Misschien moet je eerst is naar jezelf kijken voor je over anderen gaat lullen. Het enige wat ik jou op dit AF zie doen is mensen afzeiken zonder argumentatie, en vervolgens kruip je weer onder je steen voor onbepaalde periode ( meestal wel een maandje of langer ).

Ik raad je aan een keer te laten zien wat je in je mars hebt in plaats van constant mensen af te zeiken hier.

@ Robin, ik hoop toch echt dat je een grapje maak hier. Anders vind ik het wel heel erg laag hoor.


mooi zo dat jij ook iets gaat zeggen :) enjah vraag maar aan jullie toekomstige stamgenoot als ik niet kan snipen hé, Haahhaha x'D
ohjah ik zeik ook niet ik geef gewoon antwoord, de meeste die hier zeiken zijn de gasten van nemo ;)

Lol, ik kan tenminste trots zijn op mijn prestaties van W27, in tegenstelling tot jouw die na de intern van PrinceV nog steeds faalt.

Het is omdat jullie Bram op interncatrez lieten anders was het account al lang weg.

En nee ik geloof dat je idd niet kan snipen, waarschijnlijk laat je op speed alle skills aan je co's over en laten hun uit medelijden je een keer op het account.
Wat je nu zegt is echt bullshit !!!
Vraag maar aan Bram hoelang die op acc is Hahahah Gast ga is navragen voordat je zo gaat beginnen sprekn ;) En over intern moeten jullie van Queim echt niet praten LOL!! Steeds iedereen die een bedreiging kan zijn van de wereld laten jullie joinen pffff :eek:
Ohjah op speeds speel ik vaak solo en de mensen komen mij vragen, dus beter hou je je smoel ;)Als je wilt zien dak geen skills heb kun je op speed komen ^^

 

DeletedUser

Guest
Lol ik ben te dom voor autisme. Ik kan tenminste tegen verandering die jongen niet, hij kan niet tegen de verandering dat ik nu beter ben als hem.

rofl...

Sorry, maar waar baseer jij ook al weer op dat je de beste was? Oja, die korte tijd dat je op rang 1 stond en de slaaf van Robin en Sven was.

Dude droom lekker verder, jij zult in geen miljoen jaar tippen aan mij.
 

DeletedUser

Guest
't Is dat .Medic niet zo te werk gaat.. :)

Medic gaat zo te werk.

Aanvaller: calleeuwer
Herkomst: #020 Calleeuwer (534|578) C55

Aantal: 398 0 0 184 0 38 0 0 0
Verliezen: 57 0 0 0 0 5 0 0 0

mooi zo dat jij ook iets gaat zeggen :) enjah vraag maar aan jullie toekomstige stamgenoot als ik niet kan snipen hé, Haahhaha x'D
ohjah ik zeik ook niet ik geef gewoon antwoord, de meeste die hier zeiken zijn de gasten van nemo ;)


Wat je nu zegt is echt bullshit !!!
Vraag maar aan Bram hoelang die op acc is Hahahah Gast ga is navragen voordat je zo gaat beginnen sprekn ;) En over intern moeten jullie van Queim echt niet praten LOL!! Steeds iedereen die een bedreiging kan zijn van de wereld laten jullie joinen pffff :eek:
Ohjah op speeds speel ik vaak solo en de mensen komen mij vragen, dus beter hou je je smoel ;)Als je wilt zien dak geen skills heb kun je op speed komen ^^


Hoe zou het komen dat we zo zeiken met zo'n pispaal als jij ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Medic gaat zo te werk.

Aanvaller: calleeuwer
Herkomst: #020 Calleeuwer (534|578) C55

Aantal: 398 0 0 184 0 38 0 0 0
Verliezen: 57 0 0 0 0 5 0 0 0

Mooi gedaan van arssus? :D Achja, zoveel leden op korte tijd binnenhalen is nooit goed.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
mooi zo dat jij ook iets gaat zeggen :) enjah vraag maar aan jullie toekomstige stamgenoot als ik niet kan snipen hé, Haahhaha x'D
ohjah ik zeik ook niet ik geef gewoon antwoord, de meeste die hier zeiken zijn de gasten van nemo ;)


Wat je nu zegt is echt bullshit !!!
Vraag maar aan Bram hoelang die op acc is Hahahah Gast ga is navragen voordat je zo gaat beginnen sprekn ;) En over intern moeten jullie van Queim echt niet praten LOL!! Steeds iedereen die een bedreiging kan zijn van de wereld laten jullie joinen pffff :eek:
Ohjah op speeds speel ik vaak solo en de mensen komen mij vragen, dus beter hou je je smoel ;)Als je wilt zien dak geen skills heb kun je op speed komen ^^


Leuk te weten is dat Stefan kompleet is gestopt en het acc alleen onder vv staat dus voor quiem praat die niet, verder was hij een van de weinige die niet interne in de top. Jij mag dan net zo weinig praten als quiem want je hebt ook aardig wat interns achter je naam staan
Verder is het leuk dat je jezelf zo laag inschat want wij hebben openlijk gezegd dat wij jullie niet in onze stam willen dus vorm jij volgens jou theori bak je er dan niks van :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan