Revenge is Sweet? Zo te zien wel...

DeletedUser

Guest
Jij betwiste mij er al verschillende malen op dat ik speelde met veel co's(terwijl jij er zelf evenveel hebt)
En ik daardoor totaal geen goeie speler bent, want blijkbaar had ik volgens jou amper aandeel in GOTA

En dan, paar dagen, weken mss zelfs, kom je af met dit:
Maar toch heeft hij het solo opgebouwd :D
Ik heb mijn account niet solo opgebouwd

Maak je dat een slechtere spelers? :D
 

DeletedUser

Guest
Jij betwiste mij er al verschillende malen op dat ik speelde met veel co's(terwijl jij er zelf evenveel hebt)
En ik daardoor totaal geen goeie speler bent, want blijkbaar had ik volgens jou amper aandeel in GOTA

En dan, paar dagen, weken mss zelfs, kom je af met dit:

Het enige verschil is, dat ik veel co's heb in de vakantie.
Het andere verschil is, ik ga niet claimen dat ik het account zelf heb opgebouwd.
Ik zeg niet dat je amper aandeel hebt in Gota, je hebt gewoon niet het enige aandeel zoals je hier meermaals claimt.

En vrij raar

Je weet toch dat je jezelf aan het tegenspreken bent?

Als ik tegen mij zelf spreek, hoezo zou je er dan op reageren meerdere malen?
 

DeletedUser

Guest
Het enige verschil is, dat ik veel co's heb in de vakantie.
Het andere verschil is, ik ga niet claimen dat ik het account zelf heb opgebouwd.
Ik zeg niet dat je amper aandeel hebt in Gota, je hebt gewoon niet het enige aandeel zoals je hier meermaals claimt.


En vrij raar

Jij bent wel de laatste die daar mag over oordelen en die daar kan over oordelen, als jij daarover oordeelt kun je beter naar je holletje terugkeren.

Als ik tegen mij zelf spreek, hoezo zou je er dan op reageren meerdere malen?

:confused:?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303

DeletedUser

Guest
Het enige verschil is, dat ik veel co's heb in de vakantie.
Het andere verschil is, ik ga niet claimen dat ik het account zelf heb opgebouwd.
Ik zeg niet dat je amper aandeel hebt in Gota, je hebt gewoon niet het enige aandeel zoals je hier meermaals claimt.

En vrij raar
Robin heeft van alle spelers die erop gespeeld hebben meeste aandeel hoor;). Hij claimt (terecht) dat hij het acc solo heeft opgebouwd, dwz, helemaal aan het begin, tot GOTA een trein had. Kenneth/Johan speelde toen wel mee, maar die deden niet bijster veel(wat ik ze niet kwalijk neem, K. had het druk met z'n werk & J. druk met z'n examens, logisch dan), maar feit is dat R. toen zo goed als solo heeft gespeeld tot ik erbij kwam net na het 2e dorpje.
 

DeletedUser

Guest
Vind het toch triest om te zeggen solo aangeziennhij niet in zijn eentje het heeft gedaan maar met behulp van co's of medespelers (ondanks dat ze weinig online waren), op mijn acc ben ik ooknhet meeste online, heb het grootste aandeel maar de credits zouden van mijn part naar m'n medespelers gaan (co lijkt zo minwaardig) want zonder hun was het acc nooit geweest zoals het nu is.
 

DeletedUser

Guest
Vind het toch triest om te zeggen solo aangeziennhij niet in zijn eentje het heeft gedaan maar met behulp van co's of medespelers (ondanks dat ze weinig online waren), op mijn acc ben ik ooknhet meeste online, heb het grootste aandeel maar de credits zouden van mijn part naar m'n medespelers gaan (co lijkt zo minwaardig) want zonder hun was het acc nooit geweest zoals het nu is.

Dat 2e deel telt natuurlijk ook helemaal voor GOTA. ;)
En er was in de start tot 3K maar 1 medespeler hoor :p : Kenneth
 
Reactiescore
2.303
Je hebt in de start dus wel gewoon met meerdere spelers op het account gezeten, niks solo aan.

Al speelt hij nu met 20 op het account, als die andere 19 niets doen nog niet inloggen...
Ja dant speelt hij solo voor mij :)

Het feit is gewoon als discre Zwart zegt, dan zegt De Fokke wit...
Zo simpel is het :)
 

DeletedUser

Guest
Al speelt hij nu met 20 op het account, als die andere 19 niets doen nog niet inloggen...
Ja dant speelt hij solo voor mij :)

Het feit is gewoon als discre Zwart zegt, dan zegt De Fokke wit...
Zo simpel is het :)

Ze waren minder actief, maar deden wel wat?

En vanaf het tweede dorp kwam suramanga satra erbij, nuja dat is toch wel heel vroeg.

Solo-opbouw is iig geen sprake van. Dat is als je bv. tot in de late-game constant solo speelde zonder enige hulp van andere spelers.
 

DeletedUser

Guest
Ze waren minder actief, maar deden wel wat?

En vanaf het tweede dorp kwam suramanga satra erbij, nuja dat is toch wel heel vroeg.

Solo-opbouw is iig geen sprake van. Dat is als je bv. tot in de late-game constant solo speelde zonder enige hulp van andere spelers.
Wat doet dit ertoe als ik dit niet zei of erover had?
 
Reactiescore
2.303
Ze waren minder actief, maar deden wel wat?

En vanaf het tweede dorp kwam suramanga satra erbij, nuja dat is toch wel heel vroeg.

Solo-opbouw is iig geen sprake van. Dat is als je bv. tot in de late-game constant solo speelde zonder enige hulp van andere spelers.

En hoe weet jij dat meneer de wijsneus?
 

DeletedUser

Guest
Al speelt hij nu met 20 op het account, als die andere 19 niets doen nog niet inloggen...
Ja dant speelt hij solo voor mij :)

Het feit is gewoon als discre Zwart zegt, dan zegt De Fokke wit...
Zo simpel is het :)

racist :mad:
 

DeletedUser

Guest
Robin je bent schoolgaand, vertel jij maar even hoe jij solo dit account kon opbouwen ;)
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan