Revenge is Sweet? Zo te zien wel...

DeletedUser

Guest
Verder wie is discre om te oordelen wat mij ermee doen? Wie nam Gearshift in de stam nadat hij backstabte? En stamgenoot treinen is ook een serieuze backstab.

Dus wie zijn jullie om hier over te oordelen? Ik keur dit absoluut niet goed. Maar discre zit zelf met backstabbers in de stam.
 

DeletedUser

Guest
Fokke jongen... Deze win je niet.. geef het op...

Backstabben valt nie goed te praten... Echter The Boxing Sheep steunen en die f*ggot uit je stam kicken fzo wel ;-)
 
Reactiescore
2.303
Wa ne kut mongol junge!
ziede de argumentatie De fokke?

Het is gewoon een faal, je vind Interne nuub... hij zit in jouw stam, faal voor jouw...
Backstabben ben jij totaal niet aan, hij zit in jouw stam, faal voor jouw...

En jij vind nomi de slechtste leider?
Jij bent misschien wel een puntegeiler, jij neemt ook alles aan wat punten heeft.

Edit fokkert
 

DeletedUser

Guest
Verder wie is discre om te oordelen wat mij ermee doen? Wie nam Gearshift in de stam nadat hij backstabte? En stamgenoot treinen is ook een serieuze backstab.

Dus wie zijn jullie om hier over te oordelen? Ik keur dit absoluut niet goed. Maar discre zit zelf met backstabbers in de stam.

Doar got et nu nie om he Fokke xD
 

DeletedUser

Guest
Verder wie is discre om te oordelen wat mij ermee doen? Wie nam Gearshift in de stam nadat hij backstabte? En stamgenoot treinen is ook een serieuze backstab.

Dus wie zijn jullie om hier over te oordelen? Ik keur dit absoluut niet goed. Maar discre zit zelf met backstabbers in de stam.

Als jij dit een backstabber vindt dan zit jij eigenlijk met een zeer zware backstabber in jou stam aangezien benja mijn troepen allemaal heeft doodgelopen en Gearshift ten minste nog genoeg eer voor de vijand had om hem een kans te geven, spijtig voor de vijand was hij niet zo heel erg pro en heeft Gearshift deze strijd dus gewonnen.
 

DeletedUser

Guest
Wa ne kut mongol junge!
ziede de argumentatie De fokke?

Het is gewoon een faal, je vind Interne nuub... hij zit in jouw stam, faal voor jouw...
Backstabben ben jij totaal niet aan, hij zit in jouw stam, faal voor jouw...

En jij vind nomi de slechtste leider?
Jij bent misschien wel een puntegeiler, jij neemt ook alles aan wat punten heeft.

Een verschil een rang 1 speler aannnemen of rang 1000 is een verschil ea ;) Dus puntengeilen :rolleyes:

Als jij dit een backstabber vindt dan zit jij eigenlijk met een zeer zware backstabber in jou stam aangezien benja mijn troepen allemaal heeft doodgelopen en Gearshift ten minste nog genoeg eer voor de vijand had om hem een kans te geven, spijtig voor de vijand was hij niet zo heel erg pro en heeft Gearshift deze strijd dus gewonnen.

Ik snap je frustratie, en je mag mij altijd IGM sturen om over oplossing te komen.
Maar je punt over gearshift klopt echt niet.
 

DeletedUser

Guest
Verder wie is discre om te oordelen wat mij ermee doen? Wie nam Gearshift in de stam nadat hij backstabte? En stamgenoot treinen is ook een serieuze backstab.

Dus wie zijn jullie om hier over te oordelen? Ik keur dit absoluut niet goed. Maar discre zit zelf met backstabbers in de stam.

Als jij oordeelde over de recruitering van Gearshift, ivm. hij een stabber is. Mogen wij dit toch ook doen over uw, minderwaardige, stammetje? Of meer specifiek over Revinge
 
Reactiescore
116
Ja want dat staat in zijn solli: Ik ben een backstabber, stond ook niet in de solli van gearshift.

Zelf weet ik er het fijne niet van, maar het is blijkbaar je enige steunpunt.
Meteen heel Discre over dezelfde kam scheren is ook fout. Dit is gewoon een smerige actie en of een discre-lid er iets op zegt of een andere speler => Blijft een smerige actie.
 

DeletedUser

Guest
Ik geef De Fokke erin gelijk dat je steeds beide kanten van het verhaal moet horen!

Achja dit is gewoon een zielige actie en die persoon komt in zijn communicatie al niet veel beter over.
Hij staat al genoteerd bij notities hier alleszins!

Maar wat ik het vreemdste van alles vind: die speler ging normaal Discre joinen!
 

DeletedUser

Guest
Als jij oordeelde over de recruitering van Gearshift, ivm. hij een stabber is. Mogen wij dit toch ook doen over uw, minderwaardige, stammetje? Of meer specifiek over Revinge

Hoezo minderwaardig stammetje, dus wij hebben minder punten, dan zijn wij minderwaardig? Kan het nog kortzichtiger? Qua kwaliteit zit er meer in onze stam dan in discre hoor.

Zelf weet ik er het fijne niet van, maar het is blijkbaar je enige steunpunt.
Meteen heel Discre over dezelfde kam scheren is ook fout. Dit is gewoon een smerige actie en of een discre-lid er iets op zegt of een andere speler => Blijft een smerige actie.

Ik geef De Fokke erin gelijk dat je steeds beide kanten van het verhaal moet horen!

Achja dit is gewoon een zielige actie en die persoon komt in zijn communicatie al niet veel beter over.
Hij staat al genoteerd bij notities hier alleszins!

Maar wat ik het vreemdste van alles vind: die speler ging normaal Discre joinen!

De meeste snappen hier niet dat ik op dit moment moet oordelen als een soort "rechter" en juist ja een rechter luistert naar de 2 kanten van het verhaal.
Al die mensen die nu oordelen, wil ik werkelijk nooit als stamleider hebben, blindelings het af gaan volgens, goed bezig jongens. Het kan zijn dat het bezwarende feiten zijn, maar je moet iemand de kans geven om het te weerleggen.
 
Reactiescore
2.303
Een verschil een rang 1 speler aannnemen of rang 1000 is een verschil ea ;) Dus puntengeilen :rolleyes:



Ik snap je frustratie, en je mag mij altijd IGM sturen om over oplossing te komen.
Maar je punt over gearshift klopt echt niet.

De rang 10000 wil jullie nog niet joinen, maar de rang 1 wil wel naar ons komen...

Maar de rang 10000 heeft ook punten hee...

Ik braak van hyprocrieten als jij, jullie mogen interne, backstabben...
Maar ho als wij of Quiem of eenandere stam dat doet.
Ja dat zijn nuubs he...
 

DeletedUser

Guest
Ja want dat staat in zijn solli: Ik ben een backstabber, stond ook niet in de solli van gearshift.

Ook leuk dat de 2 spelers die op het account zaten ten tijden van de overname van je dorp, er momenteel niet eens meer op zitten. Dus je kan roepen wat je wilt, maar als je ons een stabber noemt ben jij net zo goed een stabber, omdat jij ook op een account hebt gespeeld die gestabbed heeft voor je er op kwam.

Oh, en je vriendje Bigbenny bleek ook een stabber te zijn (liet iemand niet op het account na te hebben gefuseerd).
 
Reactiescore
116
Hoezo minderwaardig stammetje, dus wij hebben minder punten, dan zijn wij minderwaardig? Kan het nog kortzichtiger? Qua kwaliteit zit er meer in onze stam dan in discre hoor.

U wish.
 

DeletedUser

Guest
Een verschil een rang 1 speler aannnemen of rang 1000 is een verschil ea ;) Dus puntengeilen :rolleyes:



Ik snap je frustratie, en je mag mij altijd IGM sturen om over oplossing te komen.
Maar je punt over gearshift klopt echt niet.

In dit topic word alles zwart op wit bewezen en vind het topic over Gearshift ook wel redelijk duidelijk ;) je had nog een grote kans om dit te winnen maar over deze pro gaat he nu niet man het gaat hier even over een backstabber zonder respect voor de vijand in jou stammetje ;)
 

DeletedUser10429

Guest
Wij hebben gearshift ook de kans gegeven voor zijn verhaal te doen, dus zou deze speler ook de kans moeten krijgen. Je kan wel al reeds in de post zien dat Nomi hem contacteerde en zo is het al redelijk duidelijk. Nu moet jij de keuze maken of je even vergevingsgezind bent als de spelers van Discre of je er even hard zal tegen optreden.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo minderwaardig stammetje, dus wij hebben minder punten, dan zijn wij minderwaardig? Kan het nog kortzichtiger? Qua kwaliteit zit er meer in onze stam dan in discre hoor.

Neuje, maar als er een speler wilt joinen voor Discre of voor Wazect zal zeker meer dan 70% van de spelers voor Discre kiezen. Verder, als we oordelen over de accounts in uw stam, is de beslissing snel gemaakt, welke nou echt beter groeien ;)/ beter zijn
 

DeletedUser

Guest
De rang 10000 wil jullie nog niet joinen, maar de rang 1 wil wel naar ons komen...

Maar de rang 10000 heeft ook punten hee...

Ik braak van hyprocrieten als jij, jullie mogen interne, backstabben...
Maar ho als wij of Quiem of eenandere stam dat doet.
Ja dat zijn nuubs he...

Dat is geen hypocretie dat jij toont, is gewoon ontwetende post van kneusje van 16 jaar. Bah doe er wat aan.
Ik snap niet waar ik als leider van WaZect in de fout meega door te luisteren naar beide partijen?


Dan weet je duidelijk niet wie er in onze stam speelt. Kwalitatief zijn we goed.

In dit topic word alles zwart op wit bewezen en vind het topic over Gearshift ook wel redelijk duidelijk ;) je had nog een grote kans om dit te winnen maar over deze pro gaat he nu niet man het gaat hier even over een backstabber zonder respect voor de vijand in jou stammetje ;)

Ik vind dit ook redelijk duidelijk, maar laat ons toe om revenge zijn kant te horen en om dit te weerleggen.

Neuje, maar als er een speler wilt joinen voor Discre of voor Wazect zal zeker meer dan 70% van de spelers voor Discre kiezen. Verder, als we oordelen over de accounts in uw stam, is de beslissing snel gemaakt, welke nou echt beter groeien ;)/ beter zijn

Serieus dat je dat als argument gaat gebruiken de groei van de accounts. Jullie zijn allemaal maand eerder gestart wat wil je.
Ik had het louter over de kwaliteit in de stam. Dus moet je niet de groei enc erbij nemen. Tuurlijk gaat 70% voor discre kiezen, dat kan ons ook niet schelen, dat is ook mijn punt niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57186

Guest
Wat een triestig verhaal. :( Jammer voor The boxing sheep dat ik niet op wereld 27 speel. Anders mocht hij op mijn nr1 account dat nu rond de 450k zouden hebben mogen spelen uit compassie.
 

DeletedUser10429

Guest
Ik moet wel toevoegen, als het verhaal effectief klopt en houdt revenge binnen jouw stam, ben je wel hypocriet. Je zou zelf een stam verlaten omdat iemand jouw "backstabbed", maar zou er wel zelf één in jouw stam houden. Dan stopt hier ook wel de eindeloze discussie van de afgelopen maand over Gearshift.
 
Bovenaan