saints vs cth

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nu we toch aan het moddergooien zijn valt het me op dat een speler van 1,5 miljoen nog nooit een dorp heeft verloren.

Hoe kan dat toch? :confused:

Een kleine "wetenschappelijke" visie geeft aan dat meneer xeqoom niet zonder reden tot deze positie is gekomen.
Als je midden in het stamcluster zit, en al je omliggende spelers stoppen met het spel, dan zit je al gauw op een laag aanvalsgemiddelde. En dat je dan geen dorpen verliest is niet zo bijzonder, want de eigen stamleden zullen niet zo maar hun leider aanvallen.

@ xeqoom; ga spelen;> , en ga proberen om je stam in dit spel op de top 10 kaart te zetten. En zo je aanvalsranking wat op te schroeven!:p Want alleen met interne overnames wordt je geen topstam, maar dan ga je als speler yeronimo achterna.

en voordat je hier weer een mening over hebt; Saints is geen top-stam, maar doet aardig mee op deze wereld zonder bondgenoten en met maar één NAP.
We gaan fijn door met het recruteren van nieuwe, overlopende, aanstaande "top"spelers die wel eens hebben gevoeld hoe het is om een aantal dorpen aan de tegenstander te verliezen.:D
 

DeletedUser

Guest
Als je dan toch met statistieken aan komt zetten vermeld dan ook alles.

Even voor de duidelijkheid.
-----------------
xeQooM:

OD Defense Rank: 1004. (205,377 score)
Verloren dorpen: 0
-----------------
kjew:

OD Defense Rank: 530. (407.009 score)
Verloren dorpen: 14
-----------------

"als je nu echt denkt, dat het bij ons politiek en spionage is dan zou je juist in de cijfertjes saints moeten verslaan."

Daar heb je je cijfertjes. En als je iets komt melden moet je geen dingen achterwege laten natuurlijk. ;)

Ondermaats? Jij dan? \o/

Ga spelen. ;>

ik heb wel eens een paar dorpjes geruild , en als ik een barbarendorp nobel maar een bnd of nap heeft het geveegd dan geef ik dat netjes terug, zo kom je dan aan verloren dorpen.

zoek het maar op, je zult zien.

maar niemand die zal twijfelen wie van ons de betere speler is , behalve jij zelf :D
daarom dat ik dat vergelijk voor jou maar achterwegen liet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
het onmogelelijke is daar cth doet een massa aanval ^^
maar liefst 65incomings waarvan 55fake is XD
 

DeletedUser

Guest
Nu we toch aan het moddergooien zijn valt het me op dat een speler van 1,5 miljoen nog nooit een dorp heeft verloren.

Het valt je op? Ik geef het aan, niet te moeilijk dacht ik zo. Daarnaast vul ik de statistieken enkel op. ;>


Een kleine "wetenschappelijke" visie geeft aan dat meneer xeqoom niet zonder reden tot deze positie is gekomen.
Als je midden in het stamcluster zit, en al je omliggende spelers stoppen met het spel, dan zit je al gauw op een laag aanvalsgemiddelde. En dat je dan geen dorpen verliest is niet zo bijzonder, want de eigen stamleden zullen niet zo maar hun leider aanvallen.

Mja, links van me zie ik Saints, rechts van me zie ik Saints. Niet zo slap ouwehoeren èh. Een laag aanvalsgemiddelde? Mja, misschien omdat m'n tegenstanders nou niet bepaald veel weerstand gaven? Oh, en in mijn persoonlijke geval sta ik nog altijd 1-0 voor op Saints. All-inclusive dus. ;)

Daarnaast heb ik niet alleen te maken met omliggende spelers die stoppen. Zelfs spelers die vanuit het hart van onze cluster vertrekken naar Saints.


We gaan fijn door met het recruteren van nieuwe, overlopende, aanstaande "top"spelers die wel eens hebben gevoeld hoe het is om een aantal dorpen aan de tegenstander te verliezen.:D

Mja, dit zegt alles denk ik? En inderdaad, verliezers horen in Saints. Vanuit elk perspectief. ^_^

Blijf lekker recruteren, zoals je zegt. Hoop dat je op deze wijze wèl de top weet te halen. \o/


@ kjew; Al zijn het er 5, \o/. Mijn verdedigingsscore is de helft van die van jou, zoveel heb je dus ook niet hoeven afslaan. Daarnaast vul ik de statistieken enkel op. Blijven oefenen dus. ;>

Overigens is deze discussie wat mij betreft voor de 2e keer afgesloten. Maar weer is dat uiteraard afhankelijk. Saints opent, ik kop hem in, scoor en sluit.

Ajuus. ;>
 

DeletedUser

Guest
Als je dan toch met statistieken aan komt zetten vermeld dan ook alles.

Even voor de duidelijkheid.
-----------------
xeQooM:

OD Defense Rank: 1004. (205,377 score)
Verloren dorpen: 0
-----------------
kjew:

OD Defense Rank: 530. (407.009 score)
Verloren dorpen: 14
-----------------

daarvan zijn er 4 dorpen waarvan hij zichzelf had overgenomen + kijk naar de punten verschil en een paar van die overgenomen dorpen had hij ook weer overgenomen
 

DeletedUser

Guest
@ kjew; Al zijn het er 5, \o/. Mijn verdedigingsscore is de helft van die van jou, zoveel heb je dus ook niet hoeven afslaan. Daarnaast vul ik de statistieken enkel op. Blijven oefenen dus. ;>


Ajuus. ;>

heel sneu voor jou dat het er ook geen 5 zijn maar 0
 

DeletedUser

Guest
heel sneu voor jou dat het er ook geen 5 zijn maar 0

0? Hoop dat je het zelf geloofd. Even een snelle blik en zie dat je een dorp aan .Re. verloren bent, ook een dorp aan kaitjek welke momenteel ook in het bezit van .Re. is.

Als je een discussie voert moet je niet gaan zitten liegen, dan kan je beter wegblijven. Alhoewel het wel in jullie plaatje past. ;)

@ snitser; Puntenverschil? Hij is toch de "grote speler"? ;>

Oh, en gezien de defence score is hij ook weer niet zovaak aangevallen. \o/
 

DeletedUser

Guest
0? Hoop dat je het zelf geloofd. Even een snelle blik en zie dat je een dorp aan .Re. verloren bent, ook een dorp aan kaitjek welke momenteel ook in het bezit van .Re. is.

aah wij dus niet de enige die niet kunnen lezen ik zou de post van kjew nog maar eens goed door lezen ik citeer het wel even

"en als ik een barbarendorp nobel maar een bnd of nap heeft het geveegd dan geef ik dat netjes terug, zo kom je dan aan verloren dorpen"
 

DeletedUser

Guest
Gurt11
nu al jou kansloze amper goede clears op saints aub:p

post ze eens :)

Die heb ik niet meer, sorry :)
Vraag eens aan BREEZZZ, misschien heeft hij ze nog...

O, en @pobo, ik lees je berichtje net over dat zolder gedoe enzo:
Die aanvallen zijn van ergens in Juni... oke, misschien beetje lang geleden, dat geef ik toe, maar ik zit pas enkele dagen op het forum :p
En ze zijn weldegelijk van 1 dag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
aah wij dus niet de enige die niet kunnen lezen ik zou de post van kjew nog maar eens goed door lezen ik citeer het wel even

"en als ik een barbarendorp nobel maar een bnd of nap heeft het geveegd dan geef ik dat netjes terug, zo kom je dan aan verloren dorpen"

Zo zo, dan heeft Saints pittig wat conflicten met bondgenoten/nap's. En heel toevallig is het allemaal eenrichtingsverkeer > .Re. \o/

Maar goed, bij mij nog steeds een nul dus ik hoef er niet zo omheen te zwijmelen. ;)

Let the stats speak. :eek:

P.s. Lezen kon je niet maar spellen/typen zit je volgens mij ook niet mee. Hoef ik niet te citeren denk ik. ;>
 

DeletedUser

Guest
Zo zo, dan heeft Saints pittig wat conflicten met bondgenoten/nap's. En heel toevallig is het allemaal eenrichtingsverkeer > .Re. \o/

Maar goed, bij mij nog steeds een nul dus ik hoef er niet zo omheen te zwijmelen. ;)

Let the stats speak. :eek:

P.s. Lezen kon je niet maar spellen/typen zit je volgens mij ook niet mee. Hoef ik niet te citeren denk ik. ;>

/care als je het niet leuk vind ga maar in een hoekje staan
 

DeletedUser

Guest
0? Hoop dat je het zelf geloofd. Even een snelle blik en zie dat je een dorp aan .Re. verloren bent, ook een dorp aan kaitjek welke momenteel ook in het bezit van .Re. is.

Als je een discussie voert moet je niet gaan zitten liegen, dan kan je beter wegblijven. Alhoewel het wel in jullie plaatje past. ;)

\o/
far_cry Was een PB (gestopt) en .re. een nap van ons, als je samen het zelfde barbarendorp nobeld dan is de regel dat de persoon die het veegt hem krijgt, en dan sta je dus gewoon netjes je dorp af

kaitjek was een stamgenoot.(gestopt) dat hij het later verspeeld of aan een ander geeft is dan zijn zaak.

en ik ben inderdaat niet veel aangevallen , over het algemeen laat ik er geen gras over groeien , of je bent PB of je bent er niet meer als je me aanvalt
ook dat kun je terug zoeken.

maar ik zal verder geen moeite doen het is niet zo belangerijk, denk verder wat je wil denken, je hebt het geluk dat je nog niet met me te maken hebt gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Rofl betrek .Re. niet bij deze onzin aub. We zijn bg's en hebben binnen de stam saints meerder pbs zitten en juist omdat we om elkaar liggen kan het weleens zo zijn dat je hetzelfde dorp wilt dus als een goede pb geef je gewoon netjes je dorpje af als die al gecleard is door de ander.

Trouwens ik dacht dat dit Saints vs CTH is en niet Saints vs ROV ...
 

DeletedUser

Guest
ipv dat cth een aanval opzet tegen saints doen ze dit tegen mij ^^ ik ruik angst ...
terwijl ze tegen mij evenmin kanzen hebben op een dorpje XD
 

DeletedUser8460

Guest
Hallo lieve mensen :)
Ik las ergens in de bovenstaande posts dat er teveel gezeverd werd en er te weinig rapportjes getoond werden :p je hebt vrees ik gelijk

Ter verandering: hier wat rapportjes van BREEZZZ (Saints) tegen mij (RoV)
Ook om eens aan te duiden dat ook zij kunnen verliezen :p
Er zijn natuurlijk ook heel wat troepen van mij gesneuveld, maar goed, die moet iemand anders maar plaatsen :p

@ Saints: hopelijk heb ik jullie niet té hard op de tenen getrapt met deze cijfers, namen van dorpen heb ik weggelaten omdat niemand behalve ik daar zakes mee heeft en uit het beetje respect voor jullie dat ik nog heb :)
Take it like a man :p
---------------------------------------
Aanvaller: BREEZZZ
Dorp: ??

Aantal: 0 0 7010 0 2877 0 300 0 0
Verliezen: 0 0 7010 0 2877 0 300 0 0
---------
Aanvaller: BREEZZZ
Dorp: ??

Aantal: 0 0 7332 0 2806 0 300 0 0
Verliezen: 0 0 7332 0 2806 0 300 0 0
--------
Aanvaller: BREEZZZ
Dorp: ??

Aantal: 0 0 7366 0 2920 0 300 0 0
Verliezen: 0 0 7366 0 2920 0 300 0 0
--------
Aanvaller: BREEZZZ
Dorp: ??

...
Dit was op 1 dag tijd :) (misschien zelfs enkele uren)

Er zijn nog meer recente rapportjes, maar de zin om te allemaal te copy-paste'en ontbreekt :p


Hmm zal ik eens de rapportjes terugzoeken van dorpen die wel veroverd zijn? en je koestert onze aanvallen precies wel erg hard, deze clears zijn nog van in 1980 ofzo. Misschien ook eens rapportjes plaatsen van de dorpen die rov al verloren heeft of houden jullie die niet bij?

Ik denk dat ik mijn handtekening nog eens moet aanpassen, het zal nu al wel 40-2 ofzo zijn?
 

DeletedUser17586

Guest
Saints

@Breezzz

Gebaseerd op wat is het volgens jou 40-2 voor jou? Eén persoon tegen een stam? yeah sure, je bent nog niet eens in conflict met de helft van RoV.
Dus ga niet nep lopen doen, dat je tegen RoV vecht. Als je in k83 lag, was er niks meer van je over.

@pobo

Voor een retard uit een lijp drenths dorpje, heb je jezelf wel erg hoog zitten. Statistisch gezien stel je niet veel voor. En probeer eens spelers te recruiten die niet overlopen van een vijandelijke stam.
 

DeletedUser

Guest
@Breezzz

Gebaseerd op wat is het volgens jou 40-2 voor jou? Eén persoon tegen een stam? yeah sure, je bent nog niet eens in conflict met de helft van RoV.
Dus ga niet nep lopen doen, dat je tegen RoV vecht. Als je in k83 lag, was er niks meer van je over.

maar hij zit niet in k83 dus pech voor je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan