De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Doe ik zeker niet, zeker omdat ze weten dat LawZzZ nu eenmaal kwalitatief sterker is.

zoals caporzo al toe gaf ze weten heel goed dat LawZzZ betere kwaliteiten heeft ;) & daarom zijn hun zo slim om het LawZzZ moeilijker te maken via anders clusteren dan vele :) vind het slim & handig van ze & k*t voor LawZzZ :D
 
Reactiescore
328
zoals caporzo al toe gaf ze weten heel goed dat LawZzZ betere kwaliteiten heeft ;) & daarom zijn hun zo slim om het LawZzZ moeilijker te maken via anders clusteren dan vele :) vind het slim & handig van ze & k*t voor LawZzZ :D

Had ik indd ookal door :p
 

DeletedUser62361

Guest
dat P|r niet 123 weg is net als fruit en resten geef ik toe.

Maar om te zeggen wij niet veel hebben gepresteerd.

kijk wij hebben wel individueel veel kwaliteit, en werken zeker goed samen met elkaar als stam zijnde

Echter wat veel niet zien is. Dat wij niet 1 front hebben, Maar alleen maar front.
waardoor effectief aanvallen lastig is.

Dat p|r kleiner is, wilt niet veel zeggen. Ze houden zeker goed stand.

Maar metal jullie bg's zijn jullie meen ik toch groter. En kunnen jullie veel effectiever aanvallen.

Zelf heb ik nu front gekregen met TLL. die ik ook niet onderschat. Moraal zal ook parten spelen,. maarja liever strijdend ten onder dan delete.

Persoonlijk vlak spreek ik liever met leden van P|R dan met leden fuit-war-IR, daar ze zo hoog uit de toren blazen, daar heb ik een hekel aan.
 

DeletedUser

Guest
pff wat ben jij arro zeg, voor een vijand heb ik altijd respect :D vooral als ik weet dat diegen beter is als me, miss zet ik soms wel een grote bek op maar echt arrogant ben ik niet :D
 
Reactiescore
328
pff wat ben jij arro zeg, voor een vijand heb ik altijd respect :D vooral als ik weet dat diegen beter is als me, miss zet ik soms wel een grote bek op maar echt arrogant ben ik niet :D

Respect voor de vijand, dat wel. Maar ik zal het nooit laten om goede propaganda tegen ze te voeren. Hoort ook bij het spelletje he :)
 

DeletedUser45033

Guest
zie maar dat jullie geen 5 dorpen verliezen aan jullie grote vijanden ;)

en ssschhhh... en verder internen jij
 

DeletedUser45033

Guest
:D welkom !!!

De stam is in oorlog met The Black Plague!

Oorlogsnaam: Zoete Hapjes

Verklaring:
De hond gaat met de staart tussen de benen weg. Maar goed dat wij op vossenjacht zijn en slechte honden afgeslacht worden.


wij zijn pinquins hé :rolleyes:
Als je op vossenjacht gaat zit je op het verkeerde continent
 

DeletedUser

Guest
WOW wel 7 dorpen :eek:

Sorry moet nog warm draaien, met meer dan de helft van de clears die nog intact zijn. Worden er wel mokerslagen uitgedeeld aan deze kant. Het aantal veroverde dorpen zal nog wel een stukje stijgen. :eek:


Maar wie heeft deze vage oorlogsverklaring gemaakt?

De stam is in oorlog met The Black Plague!

Oorlogsnaam: Zoete Hapjes

Verklaring:
De hond gaat met de staart tussen de benen weg. Maar goed dat wij op vossenjacht zijn en slechte honden afgeslacht worden.


» Oorlogsstatistieken weergeven
» Meld ongepaste oorlogsverklaring

Is dat het dametje genaamd S.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45033

Guest
we vinden het een eer door de nr1 - 3 en 4 de oorlog verklaard te worden.
en Lawzz zijn jullie bg dus maken we het rijtje waarschijnlijk wel vol.

Zal een hele uitdaging worden :eek:
 

DeletedUser62436

Guest
we vinden het een eer door de nr1 - 3 en 4 de oorlog verklaard te worden.
en Lawzz zijn jullie bg dus maken we het rijtje waarschijnlijk wel vol.

Zal een hele uitdaging worden :eek:

naja lawZzZ kans ons niet echt helpen tegen jullie :p
maarja dat is ook niet nodig :D
 

DeletedUser45033

Guest
Er is een gezegde van een beer en een vel verkopen???
ken het niet meer :confused: Zoek het eens op ;)
 
Bovenaan