De Grote Oorlog.

DeletedUser61935

Guest
Je moet de film eerst eens goed zien. Die driehonderd man waren de strijders uit het dichtsbijzijnde dorp. Toen die verslagen werden en heel wat troepen gekilld waren stuiten ze op het echte Spartaanse leger (laatste minuutje van de film ;).

En het gaat mij ook meer over de samenhorigheid, de listen en de moed die ze getoont hebben om met slechts een handvol troepen de strijd aan te gaan met een overweldigende meerderheid

Weet ik nu ook wel :eek:
Zelf denk ik dat Meet The Spartans beter bij jullie past ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zo, zal ik ook maar weer is reageren hier:D
ff paar puntjes aanhalen:

1. Allereerst natuurlijk veel succes naar onze nieuwste vijandjes, de happers:)

2. Jullie hadden deze oorlog natuurlijk allang kunnen verwachten met de nieuwe recruits uit Sweet of course.

3. Gentje, ik wil een frontaccie tegen jou aan:(


Iedereen veel succes:D

PS: Happers, zie dit niet als een nieuwe oorlogsverklaring van onze kant, we zetten gewoon de oorlog voort waar we al mee bezig waren.
 

DeletedUser50691

Guest
Zo, zal ik ook maar weer is reageren hier:D
ff paar puntjes aanhalen:

1. Allereerst natuurlijk veel succes naar onze nieuwste vijandjes, de happers:)

2. Jullie hadden deze oorlog natuurlijk allang kunnen verwachten met de nieuwe recruits uit Sweet of course.

3. Gentje, ik wil een frontaccie tegen jou aan:(


Iedereen veel succes:D

PS: Happers, zie dit niet als een nieuwe oorlogsverklaring van onze kant, we zetten gewoon de oorlog voort waar we al mee bezig waren.

thnx maar als je tegen gent wil dan zal je ook tegen mij moeten ;)
 

DeletedUser

Guest
daar kan je wel vanuit gaan ja dat je mag gaan deffen :p

Pas je handtekening aan wil je :eek:



Dat kaartje dat onze goede Philips hier poste ziet er idd vrij '300' (barslechte film trouwens) uit. Maar wat nuance mag wel. Het zuiden trekt op de zak ( citroentjes) en gezien LawZzZ geen front heeft sinds Ragequiter Loyee zijn duivels ontbond kunnen we niet bepaald voor actie zorgen. Zelf ook front te over :)D)
 

DeletedUser61408

Guest
Ik gebruik liever de endless manier ^^
Bashen, bashen, maar op een verstandige manier :D
Blitzkrieg FTW ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat denk ik niet

Zelden zo'n slechte speler als zoeperman meegemaakt. Op w11 waar hij speelde was die tijdens het deffen in geen velden of wegen te bekennen. Gebeurde alles via vv. Toen dat niet meer werkte is die op delete gegaan.

Ik hoop voor plague dat het bij de rest van de spelers niet het geval is.
 

DeletedUser

Guest
Zelden zo'n slechte speler als zoeperman meegemaakt. Op w11 waar hij speelde was die tijdens het deffen in geen velden of wegen te bekennen. Gebeurde alles via vv. Toen dat niet meer werkte is die op delete gegaan.

Ik hoop voor plague dat het bij de rest van de spelers niet het geval is.

Ok ok, je hebt nou wel weer genoeg laten merken wat je van zoepie vindt. Verpest aub de (imo) goede sfeer hier nou niet.. Het was hier net zo gezellig;)
 

DeletedUser

Guest
Zelden zo'n slechte speler als zoeperman meegemaakt. Op w11 waar hij speelde was die tijdens het deffen in geen velden of wegen te bekennen. Gebeurde alles via vv. Toen dat niet meer werkte is die op delete gegaan.

Ik hoop voor plague dat het bij de rest van de spelers niet het geval is.

Propaganda ftw. Alleen moet je weten dat de zender even belangrijk als de boodschap is bij goeie propaganda. Dus een gloednieuwe speler op W21 die dat zegt over de man die de nummer 1 stam eigenhandig recht gehouden heeft in verschillende moeilijke periodes, en die daarbij al uitstekend deffwerk heeft verricht hier. Beetje mis geschoten :D
 

DeletedUser

Guest
Laten we nou allemaal over Gent gaan roddelen, hij kan toch niet meer reageren:D
 

DeletedUser50691

Guest
Pas je handtekening aan wil je :eek:



Dat kaartje dat onze goede Philips hier poste ziet er idd vrij '300' (barslechte film trouwens) uit. Maar wat nuance mag wel. Het zuiden trekt op de zak ( citroentjes) en gezien LawZzZ geen front heeft sinds Ragequiter Loyee zijn duivels ontbond kunnen we niet bepaald voor actie zorgen. Zelf ook front te over :)D)

nee hoor want ik log in nog niet in op mons :D
 
Bovenaan