De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Zelden zo'n slechte speler als zoeperman meegemaakt. Op w11 waar hij speelde was die tijdens het deffen in geen velden of wegen te bekennen. Gebeurde alles via vv. Toen dat niet meer werkte is die op delete gegaan.

Ik hoop voor plague dat het bij de rest van de spelers niet het geval is.

bla bla bla bla hou jij je mondje nou maar gewoon dicht ;) zoepie heeft hier genoeg bedewezen & ken veel spelers die heel wat slechter zijn dan hem ;) daarbij bewijs jij eerst iets voor dat je dat mondje van je open doet :rolleyes:
 

DeletedUser61408

Guest
bla bla bla bla hou jij je mondje nou maar gewoon dicht ;) zoepie heeft hier genoeg bedewezen & ken veel spelers die heel wat slechter zijn dan hem ;) daarbij bewijs jij eerst iets voor dat je dat mondje van je open doet :rolleyes:

Maikelzzz, spelling :rolleyes:

Maar inderdaad. Zoepie heeft zich al bewezen en ik twijfel toch echt wel over de informatie die jij vertelt. Het lijken eerder slechte roddels, dan op valse feiten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Maikelzzz, spelling :rolleyes:

Maar inderdaad. Zoepie heeft zich al bewezen en ik twijfel toch echt wel over de informatie die jij vertelt. Het lijken eerder slechte roddels, dan op valse feiten :rolleyes:

die spelling kan je in je achter werk steken :rolleyes:

neem dat het 2de deel niet op mijn slaat?
 

DeletedUser

Guest
Zelden zo'n slechte speler als zoeperman meegemaakt. Op w11 waar hij speelde was die tijdens het deffen in geen velden of wegen te bekennen. Gebeurde alles via vv. Toen dat niet meer werkte is die op delete gegaan.

Ik hoop voor plague dat het bij de rest van de spelers niet het geval is.

Nogmaals Gent. Je zwetst maar raak. Onderstaande post van Idunno wijst mijn ware aard. Op W11 tijdens die periode heb ik 1 massa zelf gedeft. Daarna heb ik vv afgestaan omdat het op mijn opleiding wat drukker werd en ik daar even volledig op moest focussen. De delete actie was een ludieke actie van mij + 8 anderen. De reden hierom lijkt me wel duidelijk. Het vuile spel dat door jouw en je maten op W11 gespeeld wordt.

Propaganda ftw. Alleen moet je weten dat de zender even belangrijk als de boodschap is bij goeie propaganda. Dus een gloednieuwe speler op W21 die dat zegt over de man die de nummer 1 stam eigenhandig recht gehouden heeft in verschillende moeilijke periodes, en die daarbij al uitstekend deffwerk heeft verricht hier. Beetje mis geschoten :D

Idunno bedankt voor de woorden. Echter boeit het gent. toch niet wat je typt hij leeft in zijn eigen droomwereld en ziet de realiteit niet in.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk gozert, wanneer jij ooit de waarheid gaat vertellen ga ik niet meer meemaken :)
 

DeletedUser45033

Guest
misschien kunnen gent. en zoeper zo eens een spelwereld huren en eens 1 vs 1 spelen. Sponsers gezocht!!!!!
 
Bovenaan