saints vs cth

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo lieve mensen :)
Ik las ergens in de bovenstaande posts dat er teveel gezeverd werd en er te weinig rapportjes getoond werden :p je hebt vrees ik gelijk

Ter verandering: hier wat rapportjes van BREEZZZ (Saints) tegen mij (RoV)
Ook om eens aan te duiden dat ook zij kunnen verliezen :p
Er zijn natuurlijk ook heel wat troepen van mij gesneuveld, maar goed, die moet iemand anders maar plaatsen :p

@ Saints: hopelijk heb ik jullie niet té hard op de tenen getrapt met deze cijfers, namen van dorpen heb ik weggelaten omdat niemand behalve ik daar zakes mee heeft en uit het beetje respect voor jullie dat ik nog heb :)
Take it like a man :p
---------------------------------------
Aanvaller: BREEZZZ
Dorp: ??

Aantal: 0 0 7010 0 2877 0 300 0 0
Verliezen: 0 0 7010 0 2877 0 300 0 0
---------
Aanvaller: BREEZZZ
Dorp: ??

Aantal: 0 0 7332 0 2806 0 300 0 0
Verliezen: 0 0 7332 0 2806 0 300 0 0
--------
Aanvaller: BREEZZZ
Dorp: ??

Aantal: 0 0 7366 0 2920 0 300 0 0
Verliezen: 0 0 7366 0 2920 0 300 0 0
--------
Aanvaller: BREEZZZ
Dorp: ??

Aantal: 0 0 8580 0 2725 0 300 0 0
Verliezen: 0 0 8580 0 2725 0 300 0 0
--------
Aanvaller: BREEZZZ
Dorp: ??

Aantal: 0 0 6354 0 2848 0 300 0 0
Verliezen: 0 0 6354 0 2848 0 300 0 0
-------
Aanvaller: BREEZZZ
Dorp: ??

Aantal: 0 0 7118 0 2789 0 300 0 0
Verliezen: 0 0 7118 0 2789 0 300 0 0
--------
Aanvaller: dwarf
Dorp: ??

Aantal: 0 0 4595 0 2000 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 4595 0 2000 0 0 0 0
----------
Aanvaller: dwarf
Dorp: ??

Aantal: 0 0 6135 0 2500 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 6135 0 2500 0 0 0 0
----------
Aanvaller: dwarf
Dorp: ??

Aantal: 0 0 4617 0 2425 0 339 0 0
Verliezen: 0 0 4617 0 2425 0 339 0 0
--------
Aanvaller: dwarf
Dorp: ??

Aantal: 0 0 3978 0 1807 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 3978 0 1807 0 0 0 0
--------
Aanvaller: dwarf
Dorp: ??

Aantal: 0 0 4566 0 1610 0 400 0 0
Verliezen: 0 0 4566 0 1610 0 400 0 0
-----------
Aanvaller: dwarf
Dorp: ??

Aantal: 0 0 5478 0 2500 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 5478 0 2500 0 0 0 0
------------
Aanvaller: dwarf
Dorp: ??

Aantal: 0 0 8071 0 2500 0 391 0 0
Verliezen: 0 0 8071 0 2500 0 391 0 0
-----------
Aanvaller: pobo
Dorp: ??

Aantal: 0 0 9763 0 2197 0 300 0 0
Verliezen: 0 0 9763 0 2197 0 300 0 0
-----------
Aanvaller: dwarf
Dorp: ??

Aantal: 0 0 2141 0 975 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 2141 0 975 0 0 0 0
---------
Aanvaller: pobo
Dorp: ??

Aantal: 0 0 8263 0 2447 0 400 0 0
Verliezen: 0 0 8263 0 2447 0 400 0 0
-----------
Aanvaller: dwarf
Dorp: ??

Aantal: 0 0 5641 0 2345 0 400 0 0
Verliezen: 0 0 5641 0 2345 0 400 0 0
--------------
Aanvaller: pobo
Dorp: ??

Aantal: 0 0 9173 0 2412 0 246 0 0
Verliezen: 0 0 9173 0 2412 0 246 0 0
------------
Aanvaller: dwarf
Dorp: ??

Aantal: 0 0 1930 0 1132 0 400 0 0
Verliezen: 0 0 1930 0 1132 0 400 0 0
--------------
Aanvaller: pobo
Dorp: ??

Aantal: 0 0 6854 0 3048 0 201 0 0
Verliezen: 0 0 6854 0 3048 0 201 0 0
--------------
Aanvaller: pobo
Dorp: ??

Aantal: 0 0 8629 0 2563 0 234 0 0
Verliezen: 0 0 8629 0 2563 0 234 0 0
------------
Aanvaller: dwarf
Dorp: ??

Aantal: 0 0 4466 0 0 621 0 0 0
Verliezen: 0 0 4466 0 0 621 0 0 0
-------------
Aanvaller: pobo
Dorp: ??

Aantal: 0 0 8641 0 2566 0 229 0 0
Verliezen: 0 0 8641 0 2566 0 229 0 0
---------------

Dit was op 1 dag tijd :) (misschien zelfs enkele uren)

Er zijn nog meer recente rapportjes, maar de zin om te allemaal te copy-paste'en ontbreekt :p
 

DeletedUser

Guest
saints vroeg me terug en ik vond het goed ik verliet CTH door de leiding en ik dacht dat rov wel iets voorstelde maar had et mis maja geloof maar wat je wil heb er geen problemen mee

Nee, je huidige leiding is lekker. \o/

Je hebt overigens nooit een reden gehad voor je vertrek, net als de 2 andere, een rotte appel en een angsthaas.

Daarnaast zeg je wel dat je er geen problemen mee hebt maar er is momenteel een aanval van jou naar mij onderweg. Op je teentjes getrapt? :)

Hoe zou dat nou komen èh? ^_^

Nou, rapportje later dus. ;>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15169

Guest
sunnyboy niet zon grote monde als terror je geen defence had gestuurd vroeger was je allang door cth/TSQ gemold dus je mag blij zijn dat terror je wat heeft geholpen ;)

Ik heb geen grote mond. Ik weet wat er gebeurt/ gaat gebeuren. En terror had me geen def gestuurd.:) NIEMAND trouwens dus.;) En het was TSQ ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee, je huidige leiding is lekker. \o/

Je hebt overigens nooit een reden gehad voor je vertrek, net als de 2 andere een rotte appel en een angsthaas.

Daarnaast zeg je wel dat je er geen problemen mee hebt maar er is momenteel een aanval van jou naar mij onderweg. Op je teentjes getrapt? :)

Hoe zou dat nou komen èh? ^_^

Nou, rapportje later dus. ;>

de leiding van RoV is lekker dan wil je zeggen haha

en dat heet troepen dumpen als je het niet wist die dorpje vind ik wel een mooie plek om me overtollige troepen te dumpe
 

DeletedUser15169

Guest
100 jarige oorlog? hmmm, zodra de oorlog 'losbarst' (want echt kan dat niet, gezien het feit je gewoon té klein bent en nog een verschrikkelijker n@@b bent dan terror) ben jij ook ineens 'poef' weg.... (dan zittie lekker bij zen broertje terror, een spelletje spelen waar ze hun wél accepteren:p)

Noob ben ik niet. Verzeker ik je wel even.;)Ik ben niet goed, maar ook niet slecht;) Weg, Neej hoor. Mwa. Hij is me broer misschien wel, maar ik wil niet in ZIJN verleden gedrukt worden..!!!! Dat heeft er gewoon nix mee te maken, en ik weet niet wat iedereen zegt met, ondersteuning van terror. Maar kennen jullie de regels niet? Zelfde internetverbinding ?
 

DeletedUser

Guest
de leiding van RoV is lekker dan wil je zeggen haha

en dat heet troepen dumpen als je het niet wist die dorpje vind ik wel een mooie plek om me overtollige troepen te dumpe

Maar natuurlijk, wat toevallig? ;>

Nja, bij ons is er nog enigzins beleid. Overlopers/stamhoppers komen er bij ons niet in. Laat staan vijanden, LOL.

Mja, 1 van de manieren om een oorlog te winnen èh. Lekker veel waardigheid en eer, want dat hadden jullie toch? o// \o/ \\o
 

DeletedUser

Guest
Noob ben ik niet. Verzeker ik je wel even.;)Ik ben niet goed, maar ook niet slecht;) Weg, Neej hoor. Mwa. Hij is me broer misschien wel, maar ik wil niet in ZIJN verleden gedrukt worden..!!!! Dat heeft er gewoon nix mee te maken, en ik weet niet wat iedereen zegt met, ondersteuning van terror. Maar kennen jullie de regels niet? Zelfde internetverbinding ?

terror is vaak genoeg gebanned geweest met als smoes dat hij was vergeten inet vebinding delen op te zetten dus ^^
 

DeletedUser

Guest
Na een lange procedure? Maar natuurlijk, dat klopt. Snitser was lid van CTH, kwam toen een week ((?) als het niet korter was) even rondkijken/spioneren in RoV en vertrok toen naar Saints.

En tja, statistisch een betere stam. Of ik het kan hebben? Wel hoor, kom enkel duidelijk maken wat er werkelijk gaande is en hoe ze hun doelen bereiken. Iets wat velen volgens mij niet weten. ;>

Ik verkies een andere speelwijze.

xQM.


zozo mannetje denkt heel veel te zijn maar ROV is bang en jankt om iedere aanval:)

CTh is ook niet zo veel

en saints is gewoon goed:) ;)lata
 

DeletedUser

Guest
Gurt11
nu al jou kansloze amper goede clears op saints aub:p

post ze eens :)
 

DeletedUser

Guest
volgens mij horen de voorgaande berichten niet in dit topic thuis, maar ik begrijp dat de frustraties bij ROV hoog op beginnen te lopen.:confused:

de leiding van ROV doet het hier voorkomen alsof er ook een oorlog tussen onze stammen woedt. Maar dat is geenzins het geval. We hebben de stam wel eens uitgedaagd om haar als kleinste partij een oorlog uit te laten roepen, maar ze hadden andere dingen te doen, werd ons toen verteld. En als naburige stam waar geen NAP of BG mee bestaat, staat het de leden van saints vrij om aan te vallen wanneer ze dat goed lijkt.


Die rapporten van gurt11 komen ergens van een zolder, want ik kan me niet meer herinneren dat we zo,n grote aanval op hem hebben gedaan., de laatste tijd. Sterker nog; Ik durf te wedden dat de rapporten die hier op het forum worden geplaatst niet van één dag zijn. Als gurt11 het tegendeel bewijst hier op het forum, mag hij mijn nieuwste veroverde dorp van me hebben!

Wat snitser betreft;
Waar gaat het in vredesnaam over!!!
Hij behoort al tot het vaste meubilair in onze stam.
Hij zit al maanden in onze stam, en zat op zijn moment van toetreden in geen enkele stam.

Daar komt bij, we hebben oorlog met CTH en geen oorlog met ROV dus wat houdt ons tegen om leden van deze stam aan te nemen, als het ze daar niet meer bevalt?:rolleyes:
Eén van onze spelers(fran) is een tijdje geleden vanuit de stam guerre (ken je die?;)) naar ons toegekomen, omdat zijn grootste cluster in ons gebied ligt. Ze hebben hem vanuit guerre een goede toekomst gewenst, zonder verwijten over stanhoppen o.i.d.

De laatste twee aanwinsten van saints zullen in de ogen van ROV stamhoppers zijn, maar ROV zou ook moeten weten dat spelers van hun formaat wel een paar keer nadenken voordat ze de overstap maken naar een andere stam.

Dat ze dan bij saints terechtkomen zal een strategische keuze zijn, maar om ze dan als lafaards e.d. uit te maken hier op forum, zie ik als een belediging naar deze spelers, en naar de stam waar ze zijn toegetreden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17527

Guest
Mja wat boeit het dat Gurt11 die aanvallen post.. Zelfs ik zou van zulke verliezen niet wakker liggen :D
 

DeletedUser

Guest
Die reden hoef je ook niet te geven, heb ik gedaan. Hoopte eigenlijk dat hier mensen waren die wel logisch kunnen redeneren.

Ik moet met feiten komen? Prima.
* Snitser, verlaat CTH (vijand van Saints).
* Komt 1 week rondkijken/spioneren in RoV.
* Vertrekt naar Saints.

Nou, mensen die wel in staat zijn om logisch te redeneren begrijpen dus precies wat er gebeurt is. Daarnaast zegt de overstap/aannemen natuurlijk genoeg over het "beleid/speelwijze"(?) van Saints.

xQM.


dit zegt ook iets over jullie beleid waarom nemen jullie hem dan aan ?;)
 

DeletedUser

Guest
volgens mij horen de voorgaande berichten niet in dit topic thuis, maar ik begrijp dat de frustraties bij ROV hoog op beginnen te lopen.:confused:

Correct, maar als je ziet hoe de discussie ontstaat is het Saints die de naam RoV hierin betrekt. ;>

Frustraties? Waar heb je het over? :eek:

de leiding van ROV doet het hier voorkomen alsof er ook een oorlog tussen onze stammen woedt. Maar dat is geenzins het geval. We hebben de stam wel eens uitgedaagd om haar als kleinste partij een oorlog uit te laten roepen, maar ze hadden andere dingen te doen, werd ons toen verteld. En als naburige stam waar geen NAP of BG mee bestaat, staat het de leden van saints vrij om aan te vallen wanneer ze dat goed lijkt.

Zo doen wij het voorkomen? Heb ook jij last met lezen? Het ging om een punt te maken en dat lijkt me inmiddels gemaakt. Als er gereageerd word, reageer ik. En nogmaals, RoV werd hier betrokken door Saints.

Daarnaast vind ik, sinds er inderdaad aanvallen over en weer plaats vinden, het niet nodig om op jouw kinderachtige 'oorlogsverklaring' in te gaan. Aanvallen vinden over en weer plaats, wanneer en waar ik wil. Een 'oorlogsverklaring' zal voor mij geen verandering brengen tenminste, ik speel een spel, TribalWars, speel geen voorstelling.


Die rapporten van gurt11 komen ergens van een zolder, want ik kan me niet meer herinneren dat we zo,n grote aanval op hem hebben gedaan., de laatste tijd. Sterker nog; Ik durf te wedden dat de rapporten die hier op het forum worden geplaatst niet van één dag zijn. Als gurt11 het tegendeel bewijst hier op het forum, mag hij mijn nieuwste veroverde dorp van me hebben!

Van zolder? Dat zal ook wel meevallen denk ik. ;>

Wat snitser betreft;
Waar gaat het in vredesnaam over!!!
Hij behoort al tot het vaste meubilair in onze stam.
Hij zit al maanden in onze stam, en zat op zijn moment van toetreden in geen enkele stam.

Waar heb ik het over? Logisch redeneren is ook niet voor jou weggelegd denk ik. En het vaste meubilair? Hij is ex-vijand, zit net 5 maanden in Saints en dat is jullie vaste meubilair? Hij zat op moment van toetreding in geen enkele stam. Hij had RoV maar liefst 3 dagen daarvoor verlaten en CTH 1,5 week. Stamhoppers? Beleid? Waar heb je het over? Do the math.

Daar komt bij, we hebben oorlog met CTH en geen oorlog met ROV dus wat houdt ons tegen om leden van deze stam aan te nemen, als het ze daar niet meer bevalt?:rolleyes:
Eén van onze spelers(fran) is een tijdje geleden vanuit de stam guerre (ken je die?;)) naar ons toegekomen, omdat zijn grootste cluster in ons gebied ligt. Ze hebben hem vanuit guerre een goede toekomst gewenst, zonder verwijten over stanhoppen o.i.d.

De laatste twee aanwinsten van saints zullen in de ogen van ROV stamhoppers zijn, maar ROV zou ook moeten weten dat spelers van hun formaat wel een paar keer nadenken voordat ze de overstap maken naar een andere stam.

Dat ze dan bij saints terechtkomen zal een strategische keuze zijn, maar om ze dan als lafaards e.d. uit te maken hier op forum, zie ik als een belediging naar deze spelers, en naar de stam waar ze zijn toegetreden.

Misschien is Fran een speler die zonder spioneren kan vertrekken. Daarnaast zijn de locatie verschillen niet te vergelijken. Maar dat logische denken, dat wil niet merk ik.

De overstap begrijpen? Die begrijp ik zeer goed, de reden heb ik al gegeven. Kun je zelf uitpuzzelen. Zal vast 1 pot nat zijn daar.

En een belediging? Ga janken man. Ik zeg niets verkeerds. All facts, face it.

Heb m'n punt gemaakt en deze discussie is wat mij betreft afgesloten. Maar dat ligt natuurlijk in jouw handen. ;)

xQM.

P.s. kingaliagtor, leer je naam spellen en ga spelen. Je kraamt enkel onzin uit, legendarion heeft geantwoord.
 

DeletedUser

Guest
mijn naam is een lang verhaal en trouwens jullie hadden die speler maar beter moeten screenen.
 

DeletedUser

Guest
Waar heb ik het over? Logisch redeneren is ook niet voor jou weggelegd denk ik. En het vaste meubilair? Hij is ex-vijand, zit net 5 maanden in Saints en dat is jullie vaste meubilair? Hij zat op moment van toetreding in geen enkele stam. Hij had RoV maar liefst 3 dagen daarvoor verlaten en CTH 1,5 week. Stamhoppers? Beleid? Waar heb je het over? Do the math.

5 maanden is best wel lang hoor.;)
 

DeletedUser

Guest
11 Saints 37.822.502 punten 34 leden
18 RoV 21.666.444 punten 28 leden

xeQooM

OD Rank: 450. (1,035,444 score)
OD Attack Rank: 294. (830,067 score)
OD Defense Rank: 1004. (205,377 score)

RoV

OD Rank: 29. (16,190,375 score)
OD Attack Rank: 24. (9,644,994 score)
OD Defense Rank: 31. (6,545,381 score)

Saints

OD Rank: 11. (41,470,333 score)
OD Attack Rank: 9. (27,856,067 score)
OD Defense Rank: 13. (13,614,266 score)


als je naar de rangen kijkt doet RoV en xeQooM, het ondermaats
mooije praatjes maar geen mooie cijfers.
als je nu echt denkt, dat het bij ons politiek en spionage is dan zou je juist in de cijfertjes saints moeten verslaan.

kijk trouwens net jullie top10 ff door maar mijn aanvals rang is in mijn eentje volgens mij beter als die van jullie top 10 bij elkaar getelt
en ik heb niet eens een boven gemiddelde aanvalsrang.

voor RoV begrippen is die van xeQooM wel goed, je ben geloof ik de meest aanvallende uit jullie top 10, maar of je daar nu echt trots op kan zijn ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je dan toch met statistieken aan komt zetten vermeld dan ook alles.

Even voor de duidelijkheid.
-----------------
xeQooM:

OD Defense Rank: 1004. (205,377 score)
Verloren dorpen: 0
-----------------
kjew:

OD Defense Rank: 530. (407.009 score)
Verloren dorpen: 14
-----------------

"als je nu echt denkt, dat het bij ons politiek en spionage is dan zou je juist in de cijfertjes saints moeten verslaan."

Daar heb je je cijfertjes. En als je iets komt melden moet je geen dingen achterwege laten natuurlijk. ;)

Ondermaats? Jij dan? \o/

Ga spelen. ;>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan