Wereld 16: Door de eeuwen heen!

DeletedUser55090

Guest
Ik ga niet oordelen over wie beter is, jij ik, innc of hokuz. Vergeet niet elk account is anders, elke tegenstander is anders en elke situatie. Je kunt pas oordelen als je hetzelfde +- verwerkt en met een beter resultaat. Hiernaast moet je ook rekening houden met de stand van het account na het offensief en hoelang het duurt
 
Reactiescore
1.094
Ik ga niet oordelen over wie beter is, jij ik, innc of hokuz. Vergeet niet elk account is anders, elke tegenstander is anders en elke situatie. Je kunt pas oordelen als je hetzelfde +- verwerkt en met een beter resultaat. Hiernaast moet je ook rekening houden met de stand van het account na het offensief en hoelang het duurt

Klopt mooi gezegd.
 

DeletedUser

Guest
freek5023 zegt
zeg ook is dat ik goddelijk ben
[...] zegt
jij bent een god maar dan de letters omgekeerd



Jaj
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Lolled, ik bedoelde dat je pas dorpen kon nemen nadat we gestopt waren. Het zou wel kunnen, alles kan namelijk:).

De smaakmaker? Voor een 5tal dagen was je idd de smaakwaren en daarna werd je het 'lachertje' van de wereld, en hier op w16 ben jij alles behalve de smaakmaker, na tomman heb je geen enkele 'goede' actie meer gedaan, dus hoezo smaakmaker? Nee, je staat niet altijd in het middelpunt.
En ofcourse heb ik het nooit gekund, laat dat maar gewoon vallen oke?:rolleyes:

Jij zegt jij zegt...wat de fuck boeit het wat jij zegt, je hebt geen gelijk. FEITELIJK gezien, want check de stats maar. Ik sta al enkele maanden op je voor, dus je liegt gewoon een partij dat je barst.

2e punt: Nee. Het was namelijk bepaald niet m'n eerste goede/opvallende actie (lees: Phalanx 2 keer edelen, als eerste een acc. van hun op kraken gezet). Nadat ik Tomman aanvankelijk redde- en 40+ het alsnog zelf snoeihard verklootte- is er amper actie op de wereld geweest, buiten Ful+40+ en Astra* accounts die gebroken werden. Ik def niet voor FUL en Astra*, en zodoende heb ik niks hoeven doen. Maar in de geschiedenis van W16 ben ik zoveel belangrijker dan et Abdelya account, en mij zie je er vast niet voor aan een post in dit topic te maken bij mn vertrek. ZELFS ik ben zo arrogant niet, en zeker niet met zulke slechte stats.

Ik denk dat innocence net ietsje beter was dan onze fido hier, maar ik zou mezelf zo op 3zetten van w16 deffers?

1: ik: 2: Farmalarm 3: f.i.d.o. Jij of Frozenfear op 4.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jij zegt jij zegt...wat de fuck boeit het wat jij zegt, je hebt geen gelijk. FEITELIJK gezien, want check de stats maar. Ik sta al enkele maanden op je voor, dus je liegt gewoon een partij dat je barst.

2e punt: Nee. Het was namelijk bepaald niet m'n eerste goede/opvallende actie (lees: Phalanx 2 keer edelen, als eerste een acc. van hun op kraken gezet). Nadat ik Tomman aanvankelijk redde- en 40+ het alsnog zelf snoeihard verklootte- is er amper actie op de wereld geweest, buiten Ful+40+ en Astra* accounts die gebroken werden. Ik def niet voor FUL en Astra*, en zodoende heb ik niks hoeven doen. Maar in de geschiedenis van W16 ben ik zoveel belangrijker dan et Abdelya account, en mij zie je er vast niet voor aan een post in dit topic te maken bij mn vertrek. ZELFS ik ben zo arrogant niet, en zeker niet met zulke slechte stats.



1: ik: 2: Farmalarm 3: f.i.d.o. Jij of Frozenfear op 4.

Waar the fuck is mijn arrogantie man, jij bent echt gewoon stekeblind met dat bord voor je kop.
Echt, het verbaast me niet dat zoveel spelers zo'n grote haat tegenover jou hebben, je bent een onuitstaanbaar persoon zowel sociaal als ig, want je zeikt alleen maar.
Rofl, jij op 1..
 

DeletedUser35742

Guest
Waar jouw arrogantie is? Waar niet, zelfs in dit topic. Face it...gedeft op accounts die op delete zijn, en versus Nilva is de enige account waar jij (een lichte) voorsprong hebt je eigen. Je overschat jezelf enorm. Zowel je skills als je relevantie. Oordeel maar niet over sociaal, IG is het enige dat telt op een spelletje. Niet dat er iets mis is, maar alsnog. Er zijn slechts een handvol spelers hier die me niet mogen. Jij, lya zelf, amagonsan, palikir/...? Raad eens wat jullie in gemeen hebben;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Waar jouw arrogantie is? Waar niet, zelfs in dit topic. Face it...gedeft op accounts die op delete zijn, en versus Nilva is de enige account waar jij (een lichte) voorsprong hebt je eigen. Je overschat jezelf enorm. Zowel je skills als je relevantie. Oordeel maar niet over sociaal, IG is het enige dat telt op een spelletje. Niet dat er iets mis is, maar alsnog. Er zijn slechts een handvol spelers hier die me niet mogen. Jij, lya zelf, amagonsan, palikir/...? Raad eens wat jullie in gemeen hebben;)

oke, heel tanken van w24
heel break+phalanx+insane+divine op w18
hier heel astra+ful en sommige van curam-gohxl ook niet. w5 ook zeer veel spelers, tjaah jongen, je hebt echt een bord voor je kop:). Ik overschat mijn skills? Bullshit.
 

DeletedUser58043

Guest
Jij zegt jij zegt...wat de fuck boeit het wat jij zegt, je hebt geen gelijk. FEITELIJK gezien, want check de stats maar. Ik sta al enkele maanden op je voor, dus je liegt gewoon een partij dat je barst.

2e punt: Nee. Het was namelijk bepaald niet m'n eerste goede/opvallende actie (lees: Phalanx 2 keer edelen, als eerste een acc. van hun op kraken gezet). Nadat ik Tomman aanvankelijk redde- en 40+ het alsnog zelf snoeihard verklootte- is er amper actie op de wereld geweest, buiten Ful+40+ en Astra* accounts die gebroken werden. Ik def niet voor FUL en Astra*, en zodoende heb ik niks hoeven doen. Maar in de geschiedenis van W16 ben ik zoveel belangrijker dan et Abdelya account, en mij zie je er vast niet voor aan een post in dit topic te maken bij mn vertrek. ZELFS ik ben zo arrogant niet, en zeker niet met zulke slechte stats.



1: ik: 2: Farmalarm 3: f.i.d.o. Jij of Frozenfear op 4.

what the fack Jij heb de grootste arrogantie die ik ken en je bent ook 1 van irritantste
 

DeletedUser35742

Guest
Tanken omdat ik ze verlaten heb en veel later heb geowned. Phalanx omdat ik ze heb geowned, .kiwi omdat ik ze heb geowned, Astra* omdat ik ze heb geowned. De 4 top 1 stammen van de 4 werelden waar ik serieus speelde. Nee dat heeft vast niks met IG te maken:rolleyes: FUL gewoon niet, Curam en GoH heb ik nooit wat slechts van gehoord. Break gewoon niet, zelfde voor Divine die ik ook nooit sprak. Zelfde voor Insane. Dat is W18, en alle 3 die stammen wilden me dan weer hebben-_- Je lult uit je nek, dus. Niks nieuws. Ik heb je net uitleg gegeven waarom je jezelf onderschat. Zon grote mond voor iemand met een negatieve score. Slaat echt helemaal nergens op.
 

DeletedUser58043

Guest
Tanken omdat ik ze verlaten heb en veel later heb geowned. Phalanx omdat ik ze heb geowned, .kiwi omdat ik ze heb geowned, Astra* omdat ik ze heb geowned. De 4 top 1 stammen van de 4 werelden waar ik serieus speelde. Nee dat heeft vast niks met IG te maken:rolleyes: FUL gewoon niet, Curam en GoH heb ik nooit wat slechts van gehoord. Break gewoon niet, zelfde voor Divine die ik ook nooit sprak. Zelfde voor Insane. Dat is W18, en alle 3 die stammen wilden me dan weer hebben-_- Je lult uit je nek, dus. Niks nieuws. Ik heb je net uitleg gegeven waarom je jezelf onderschat. Zon grote mond voor iemand met een negatieve score. Slaat echt helemaal nergens op.

Jij hebt |P| ook hard genakt he je account op delete gooien wat hard geownt man!

Hokuzje niemand mag je :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Tanken omdat ik ze verlaten heb en veel later heb geowned. Phalanx omdat ik ze heb geowned, .kiwi omdat ik ze heb geowned, Astra* omdat ik ze heb geowned. De 4 top 1 stammen van de 4 werelden waar ik serieus speelde. Nee dat heeft vast niks met IG te maken:rolleyes: FUL gewoon niet, Curam en GoH heb ik nooit wat slechts van gehoord. Break gewoon niet, zelfde voor Divine die ik ook nooit sprak. Zelfde voor Insane. Dat is W18, en alle 3 die stammen wilden me dan weer hebben-_- Je lult uit je nek, dus. Niks nieuws. Ik heb je net uitleg gegeven waarom je jezelf onderschat. Zon grote mond voor iemand met een negatieve score. Slaat echt helemaal nergens op.

Oh ja? Ik heb je afscheidspost +de reacties gelezen door 1van je ex co's, ja die mogen je allemaal zo erg. Dat bord moet wel serieus wat domheid verbergen hé?
phalanx geowned? Waar? Lol. Tanken verlaten, tjaah, ze haten je gewoon wegens je persoonlijkheid ook. Ik heb geen negatieve score dumbass, je zegt net dat ik voorsta, jezelf tegenspreken,jaja. Oke, je hebt ze 'geownd' maar ze haten je wegens je arrogantie, ik haat je wegens je arrogantie, wie haat je eigenlijk niet voor je arrogantie?
 

DeletedUser

Guest
Oke jongens, de volgende die in deze discussie ongepast taalgebruik hanteert of iemand beledigt krijgt zonder pardon een infraction, en zijn post word verwijdert. Moet ik te vaak ingrijpen is het einde discussie.

Plantj
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vind persoonlijk innocence de beste. Wat hij allebei met minieme troepen kan, geniaal.
 

DeletedUser35742

Guest
Jij hebt |P| ook hard genakt he je account op delete gooien wat hard geownt man!

Hokuzje niemand mag je :eek:

Je stelt je mening weer eens zonder feiten. Ik heb 2 keer Phalanx aangevallen, nummer 1 OD gestaan maandenlang dóór Phalanx, en exact 3 keer zoveel geedelt van hun als andersom. Mijn delete aldaar was maanden ná m'n laatste aanval op of van die stam, en zodoende hadden zij niks met mijn delete te maken.

Oh ja? Ik heb je afscheidspost +de reacties gelezen door 1van je ex co's, ja die mogen je allemaal zo erg. Dat bord moet wel serieus wat domheid verbergen hé?
phalanx geowned? Waar? Lol. Tanken verlaten, tjaah, ze haten je gewoon wegens je persoonlijkheid ook. Ik heb geen negatieve score dumbass, je zegt net dat ik voorsta, jezelf tegenspreken,jaja. Oke, je hebt ze 'geownd' maar ze haten je wegens je arrogantie, ik haat je wegens je arrogantie, wie haat je eigenlijk niet voor je arrogantie?

Ik ging weg omdat ik mijn co's niet goed vond. Tot die tijd was er geen kwaad woord gevallen. Phalanx geowned>zie hierboven. Tanken verlaten+geowned, zie eerdere post> Je hebt een negatieve score versus Nilva. De enige account namelijk die jij gedeft hebt binnen Astra*, en die positief staat tegen Nilva is je eigen en die staat + 40 of 50. Wij hebben Its, Faha, DHBN, iTob* gesloopt, op al die accounts heb jij -tijdelijk- gedeft en geen van allen bestaan nog. Niet alleen is die score dus zeer positief voor ons versus jou, wanneer je de barbarendorpen vervolgens zou tellen omdat jij die accounts niet kon behouden, is die nog véél groter. Je staat zwaar negatief tegen ons zelfs, en dat zijn de feiten volgens de statistieken. Bluffen en roepen dat je de beste bent kunnen we allemaal wel. Om die laatste vraag te beantwoorden: m'n stam, BG's en vrienden obviously.

@plantj: dit is zeker geen off-topic discussie, en mijn taalgebruik is in tegenstelling tot dat van DS3 en warrant officer zeer mild. Dit moet dus gewoon kunnen, want wanneer je door het/hun gescheld heen kijkt kun je de inhoud zien:)
 

DeletedUser29828

Guest
Hou het gewoon een beetje netjes damens en heren.
En voel je je niet aangesproken als je weet dat jij gewoon net taalgebruik gebruikt.
 

DeletedUser55090

Guest
Vind persoonlijk innocence de beste. Wat hij allebei met minieme troepen kan, geniaal.

Met alle respect richting Innococence een voorbeeld geweest voor mij qua deffen. Maar heb je ooit gestreden tegen hokuz? Tegen ds3? Of tegen mij? Ik denk dat je het meeste weet over hem en daarom hem bovenaan kiest (kan zeker kloppen vergis me niet) maar ik werk ook met minimale troepen uit veel dorpen dat lijkt me als je vaak defft een bassisregel. Veel mensen doen dit niet, ik wel, meer kansen, sneller opgebouwde verliezen en gewoon meer zekerheid tot slagen.

Het gene is dat ik persoonlijk vind dat je pas kan oordelen als je met allemaal ervaringen hebt en zal het verhaal hier voor vergelijkbare situaties hebt.

Wat farmalarm presteerde in die tijd is prachtig iets wat ik in m'n hoofd heb een onuitgewerkt idee wel te verstaan maar ik ben iets van plan met die wijze van deffen. Maar elke deffer is anders en is in iets beter dan de andere.

Maar jij oordeelt gelijk door terwijl je nooit vergelijkingsmatriaal hebt gehad omdat we alle 4 bijna niks vverloren hebben is het verschil minimaal. Het maakt mij niet uit of ze me beste of slechste deffer noemen. Ik wil me bewijzen door het te laten zien en woorden bewijzen geen kwaliteiten.
 
Bovenaan