2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

DeletedUser858

Guest
Een wereld zonder vooraf bepaalde eindvoorwaarden eindigt indien 1 stam 100% van alle dorpen heeft en dus de winnaar is van de wereld. Dit betreft alleen dorpen in het bezit van spelers, barbarendorpen tellen dus niet mee.

We laten echter de mogelijkheid toe dat de rang 1 en 2 stam ons contacteren (Indien ze samen 85% van de wereld beheersen) zodat we geval per geval kunnen bekijken of de wereld kan eindigen na een stemming.

Lachen :D xD Achja, misschien dat ik tijdens de aanvalsstop van 2013 weer is actief word.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, jammer genoeg was ik toen w19 startte een jaar gestopt dus dat wist ik niet :p
Was er later nog wel begonnen met Tarsonis maar daar opnieuw beginnen was geen doen, omdat er geen rim is daar xd

Misschien kan ik nog wel wat voor je regelen? :) Stuur even PMetje :)

Ben leider van de nummer 1 stam dus er moet vast wel wat mogelijk zijn :D als je zin hebt :p
 

DeletedUser

Guest
Misschien kan ik nog wel wat voor je regelen? :) Stuur even PMetje :)

Ben leider van de nummer 1 stam dus er moet vast wel wat mogelijk zijn :D als je zin hebt :p

Misschien later, maar momenteel ben ik zo goed als gestopt met tw (op zo nu en dan is een speedje na).
En ik moet zeggen, dat bevalt me al een tijdje erg goed :D
 

DeletedUser

Guest
Misschien kan ik nog wel wat voor je regelen? :) Stuur even PMetje :)

Ben leider van de nummer 1 stam dus er moet vast wel wat mogelijk zijn :D als je zin hebt :p

Wacht nog ff en w19 zit ook in dezelfde fase als w2, dat is de moment dat leiding zijn van de nr 1 stam rustigste job ooit is :D
 

DeletedUser

Guest
Misschien kan ik nog wel wat voor je regelen? :) Stuur even PMetje :)

Ben leider van de nummer 1 stam dus er moet vast wel wat mogelijk zijn :D als je zin hebt :p

Haha, zou grappig zijn als hij echt op W2 zou beginnen, want als er 1 wereld is waar je geen actie moet gaan zoeken, is het wel W2 ^^

Wel jammer eigenlijk, het was zo'n leuke wereld vroeger .. Ik keek net nog eens op TW-stats en zag dat Stroco, Matties en Pderks ook barbaren zijn geworden? :( Wel jammer, want deze 3 zijn altijd toppertjes geweest.

Wacht nog ff en w19 zit ook in dezelfde fase als w2, dat is de moment dat leiding zijn van de nr 1 stam rustigste job ooit is :D

W19 komt inderdaad ook nog wel in deze situatie terecht, dat zal alleen nog een paar maanden/jaren duren.

En moet jij geen massa gaan opzetten Dietrix? Om de actieve vijanden weg te bashen hihi :D
 

DeletedUser

Guest
En moet jij geen massa gaan opzetten Dietrix? Om de actieve vijanden weg te bashen hihi :D

Nee joh, we gebruiken andere tactiek nu, we negeren ze net zolang tot ze barbaren gaan :D

... of MM valt ze op zijn ééntje aan en ze gaan ook al barbaren :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, zou grappig zijn als hij echt op W2 zou beginnen, want als er 1 wereld is waar je geen actie moet gaan zoeken, is het wel W2 ^^

Wel jammer eigenlijk, het was zo'n leuke wereld vroeger .. Ik keek net nog eens op TW-stats en zag dat Stroco, Matties en Pderks ook barbaren zijn geworden? :( Wel jammer, want deze 3 zijn altijd toppertjes geweest.



W19 komt inderdaad ook nog wel in deze situatie terecht, dat zal alleen nog een paar maanden/jaren duren.

En moet jij geen massa gaan opzetten Dietrix? Om de actieve vijanden weg te bashen hihi :D

kruitje op W19 eh! :p en W19 zal bij langa na niet zo lang duren tenzij er zoveel wisselingen gaan komen! max reisafstand van 80u ofzo is niet veel :p W2 haalde we al soms 200u :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg we doen die around the speed world met de pro's van w2?
Ik wil jullie wel wat helpen, bovendien ben ik zelf inmiddels redelijk ervaren met speeds dus dan kunnen we gewoon ff shinen als w2 :cool:
 

DeletedUser

Guest
uit w2.. dietrix je moet toegeven dat tbr niet meer is als wat het was. Het was een topstam en nu worden ze alleen niet aangevallen om het respect wat ze verdiend hebben

Lool, je lult kerel.
De gehele concurrentie is weg, simpelweg omdat KoC niet tegen TBR durft te gaan, dat KH dat niet wilt begrijp ik nog wel omdat ze zo goed als altijd BG zijn geweest (of voor zover ik weet in ieder geval :p)
 

DeletedUser

Guest
Lool, je lult kerel.
De gehele concurrentie is weg, simpelweg omdat KoC niet tegen TBR durft te gaan, dat KH dat niet wilt begrijp ik nog wel omdat ze zo goed als altijd BG zijn geweest (of voor zover ik weet in ieder geval :p)

dat komt ook puur hoe de samen werking met tbr toen de tijd is gekomen denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Veel oude bekende gezichten die hier nog af en toe komen posten! Altijd leuk! :D
 

DeletedUser

Guest
Er is toch eigenlijk ook geen oorlog meer te voeren op w2? OS is er in overvloed en de clears ook.. maar het sturen word een giga probleem:p
 

DeletedUser

Guest
Er is toch eigenlijk ook geen oorlog meer te voeren op w2? OS is er in overvloed en de clears ook.. maar het sturen word een giga probleem:p

Inderdaad, er zijn nog zo'n 20 actieve (echte actieve spelers bedoel ik dan) op W2, als we al aan die 20 komen.

Dus het sturen wordt een fameus probleem! :D
 

DeletedUser

Guest
Cool kunne de oude pro's van werled 2 nu tegen een actieve speler op w2 speede :cool:
 
Bovenaan