De Grote Oorlog.

DeletedUser58227

Guest
Hier mogen geen Rl namen, dus refereer ik naar jouw AF naam. ;)

Iig, laat het duidelijk zijn. Dat ik over stabben dus geen grapje ga maken :eek:
 

DeletedUser61935

Guest
Hier mogen geen Rl namen, dus refereer ik naar jouw AF naam. ;)

Iig, laat het duidelijk zijn. Dat ik over stabben dus geen grapje ga maken :eek:

Oja vergeten. Terug aangepast voor ik ban heb :eek:
Maar vertel nu wat er gebeurt is, heb toch niks te doen.
 

DeletedUser60153

Guest
Ik zou het graag willen, maar over dit soort dingen maak ik geen grapjes.
Zoals Geoffreyy net al zei. Ze hebben profiel ook al geweizicht.

Drogreden, je kan toch ook zelf je profiel veranderen :p

Maar goed, als je echt gestabt bent doen ze het op een goede dag;)
 

DeletedUser58227

Guest
Het was blijkbaar rond 30/31 Maart, maar ben er eigenlijk pas later achter gekomen :eek:
 

DeletedUser

Guest
op 30.03.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (6.450.216 eenheden)!

lol :D morgen weer plaque?
Grote mond heb je nog steeds?

prachtig om te zien:D
Hoe trots jullie zijn dat jullie een noobje kunnen inmaken :D
Het is gewoon een mooie massa, dat die speler nou een hele grote n00b blijkt, verandert daar niks aan.
Maar wij bewijzen nu wel weer dat het n00bs zijn, elke keer hier stoer doen op het AF komt dat soort spelers duur te staan, ik ben er heel erg trots op dat wij dat soort blaaskaakjes een lesje leren. :)


nee lawzzz en plague beschuldigen liever mensen van spion die geen zijn maar ze zoeken wel heeltijd zelfs spionen in andere stammen met hun smoesje . kan anders alle namen geven aan tfc hoor mss aan fruit ook zullen de massas dan nog gaan lukken ???
he er zo mijn bedenkingen bij ik .
Are you fucking kidding me?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jij weet net zo goed als mij dat iedere noob wel kan edelen en omdat je hoog in rank staat wil niet zeggen dat je meteen goed bent ;)

Daarom vulde ik ook aan dat hij aan het hoofd stond van 2 topstammen en dat dat wel degelijk iets zegt. Sterker nog, ik gaf je volledig gelijk met die opmerking, vandaar dat ik ook begon met het woord 'Klopt'.
Ben ik nu zo onduidelijk, of ben jij niet goed wakker? :p
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk zeggen rangen niet alles...:) goeie rangen in al zijn varianten kunnen rekenen op tools... Het was dan ook maar een argument dat je aan onomstotelijke stats kan toetsen... Was iig voldoende om een afnoob als hammer bro te overtreffen (lees:hij kan beter een ander forum gaan vervuilen imo).

Ik was destijds wel een dragende speler die individueel een account aan een top15 groeirang draaiende hield en daarnaast vooral collectief dacht. En ik kan vrij scherp clicken :D. Denk dat dit toch zowat de dingen zijn die waardevol zijn naast al die tooltjes.


Maar praten over jezelf wordt wel lame op den duur merk ik :). Heb ook niks meer toe te voegen aan de discussie. Soit, vendoux , denk er het jouwe van.
 

DeletedUser

Guest
Laat je niet meetrekken maatje, sinds wanneer moet jij je bewijzen dat je een topspeler bent? Kom op zeg, je bent iets minder nolifer dan vendoux maar een paar stappen beter dan hem, en dan heb ik t nog geen eens over het sociale aspect. Als er iemand is die een ander kan naaien is het vendoux wel.
 

DeletedUser

Guest
@ indunno

heb accountje netjes overgedragen aan iemand anders .
maar aan lawzzz geven neen niemand beschuldigt me als het zo NIET is ;) .
laat ze er nu maar voor vechten ;) .
 

DeletedUser

Guest
Sensation
Zou eerlijk waar fantastisch zijn als we ze massaal weg konden bashen.
Nu .SuperRunner toch van plan was binnenkort Crows aan te vallen.

Stan, als je wat wil zeggen moet je het wel goed zeggen he, ik hoopte dat ze mij gingen aanvallen, helaas haakte ze af:mad:

tonhe
Vriendje Superrunner probeert telkens om sweet tegen crows op te zetten maar dat is tot op heden niet gelukt, de reden is simpel: ik ken sweet niet anders dan een stel oprechte spelers en ik herken eigenlijk niets in alles wat ik hierboven gelezen heb.
Incorrect, ik probeerde eigenlijk juist jullie zover te krijgen dat jullie eindelijk mij gingen aanvallen, maarja dan kan ik helaas nog lang wachten:(


vulcana
Wtf, doe wat nuttigs en kick die superrunner ook gelijk, hij stookt jullie ter plekke op
(Had ik niet gepikt)

Aaah, dus zo komen jullie van jullie vijanden af... snap ook wel dat je niet tegen me durft te strijden hoor;)
 

DeletedUser58227

Guest
Noob Roshi,

Je hebt wel degelijk gezegt dat je een dezer dagen Crows aan wou gaan vallen, omdat je wat actie wou. Ook om zo te kunnen deffen ja. Maar je was wel degelijk van plan hen aan te vallen. Dus ga dat dan niet ontkennen.
 
Bovenaan