De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
jij moet echt leren lezen hoor jij zie wat je wilt zien he .
nee ik ga het niet doen zoals jullie willen het accountje aan jullie geven , nee joh je maakt geen indruk op me jij .
ze zijn nu niet allemaal bang van lawzzz en plague hoor ;) .
 

DeletedUser

Guest
jij moet echt leren lezen hoor jij zie wat je wilt zien he .
nee ik ga het niet doen zoals jullie willen het accountje aan jullie geven , nee joh je maakt geen indruk op me jij .
ze zijn nu niet allemaal bang van lawzzz en plague hoor ;) .

@Vendoux: Dit is toch irritant om te lezen (de posts van demme22).. Er zitten zoveel grammatica en spelfouten in dat het me bijna moeite kost om te lezen. Snap je nu waar ik me soms aan erger?:p

@Demme22: Dude/dudette, je hebt zelf info doorgespeeld aan jorny en andere van AnB.. Jullie zijn nota bene RL vrienden van elkaar (waar ofc niks mis mee is, maar wel dat er dan vervolgens info naar hem lekt via jou.). Logisch dat je samen met angela/robin (weet niet wie van de twee jij bent) eruit wordt geschopt..
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
als ik een spy was of zo klik ik toch gwn de spionen van jullie naab .
ja ik prate er mee klopt en met schips ook maar info gegeven ben ze nu nog aan het zoeken .
 

DeletedUser

Guest
Wrm zegt iedereen de hele tijd dat sambal info aan ons geeft.
Hij heeft idd. contact af en toe met jorny21,weet ik van jorny zelf. Maar als hij echt info doorspeelt hoe komt het dan dat ik daar niets van hoor en niet van lees op ons forum.?
Wij doen niet mee aan zulke achterlijke spelletjes,wij willen een oorlog eerlijk winnen of verliezen. En dat zie ik niet terug bij Plague en LawZzZ. En dan beginnen ze ons beetje zwart maken door het spelletje niet eerlijk te spelen!:eek:
 

DeletedUser63476

Guest
Wrm zegt iedereen de hele tijd dat sambal info aan ons geeft.
Hij heeft idd. contact af en toe met jorny21,weet ik van jorny zelf. Maar als hij echt info doorspeelt hoe komt het dan dat ik daar niets van hoor en niet van lees op ons forum.?
Wij doen niet mee aan zulke achterlijke spelletjes,wij willen een oorlog eerlijk winnen of verliezen. En dat zie ik niet terug bij Plague en LawZzZ. En dan beginnen ze ons beetje zwart maken door het spelletje niet eerlijk te spelen!:eek:


Laten we eerst voorop stellen dat wij jullie als stam niet zwart maken.
Dit gaat over een tweetal personen die info lekte aan een stamlid van jullie.

Laten we nu even eerlijk wezen hij wilt jullie joinen om ons jullie forum te geven en alles wat erop staat.En dat vindt jij wel kloppen????
 

DeletedUser

Guest
Verlopig heb ik nog niets van sambal gehoord dat hij ons zou willen joinen
 

DeletedUser

Guest
Zoals Robbie mooi zegt: neem je verlies en verlaat de wereld. Geef je gegeven accountje terug en verdwijn.
Je spreekt jezelf ontzetten tegen, aan fruit en tfc wil je info van ons geven en om terug in lawzzz te komen wil je unfovan hun forum halen.

Ik zeg t op de rotterdamse manier: donder op en kom nooit meer terug, aandachtsgeiler.
 

DeletedUser

Guest
Wrm zegt iedereen de hele tijd dat sambal info aan ons geeft.
Hij heeft idd. contact af en toe met jorny21,weet ik van jorny zelf. Maar als hij echt info doorspeelt hoe komt het dan dat ik daar niets van hoor en niet van lees op ons forum.?
Wij doen niet mee aan zulke achterlijke spelletjes,wij willen een oorlog eerlijk winnen of verliezen. En dat zie ik niet terug bij Plague en LawZzZ. En dan beginnen ze ons beetje zwart maken door het spelletje niet eerlijk te spelen!:eek:

Het ging vooral om de info over de massa op jorny zelf, ik weet niet of TfC./AnB. verder nog info heeft gekregen van sambal/willieboom (CO @willie is eraf gedonderd). Hoop dat het voorderest nu zonder gespy etc. kan, want daar houden wij niet van. Dat is al zo sinds de eerste oorlogen die we voerden en dat zal ook altijd zo blijven.
 

DeletedUser

Guest
Zoals Robbie mooi zegt: neem je verlies en verlaat de wereld. Geef je gegeven accountje terug en verdwijn.
Je spreekt jezelf ontzetten tegen, aan fruit en tfc wil je info van ons geven en om terug in lawzzz te komen wil je unfovan hun forum halen.

Ik zeg t op de rotterdamse manier: donder op en kom nooit meer terug, aandachtsgeiler.

Zo mag ik het horen Rtje:D
 

DeletedUser

Guest
Het ging vooral om de info over de massa op jorny zelf, ik weet niet of TfC./AnB. verder nog info heeft gekregen van sambal/willieboom (CO @willie is eraf gedonderd). Hoop dat het voorderest nu zonder gespy etc. kan, want daar houden wij niet van. Dat is al zo sinds de eerste oorlogen die we voerden en dat zal ook altijd zo blijven.

wij willen idd. ook oorlog zonder spy's enzo...
Over massa op jorny was niets bekend,er is pas os beginnen gevraagd te worden toen eerste aanvallen begonnen te lopen.
 

DeletedUser

Guest
om hoeveel zullen we wedden van niet ;) je kan aan iedereen in anb. vragen of zij al eerder dan dat de teller opliep een aanvraag hadden gehad, zelfs aan sweet kan je het vragen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
om hoeveel zullen we wedden van niet ;) je kan aan iedereen in anb. vragen of zij al eerder dan dat de teller opliep een aanvraag hadden gehad, zelfs aan sweet kan je het vragen ;)

Misschien hebben jullie wel afgesproken om te liegen tegen ons? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Warbrothers in W~A~R terwijl Warbrothers niet eens in de buurt komt van het cluster van W~A~R.

Puur puntengeilers, of zie ik dat nu verkeerd?
 

DeletedUser

Guest
Demme kerel. Blijkbaar ben je van plan een account te stelen als ik het hier lees... Dat zou enorm triest zijn als je 't mij vraagt.

Je zit tot je nek in de drek qua reputatie. Dus als ik je n goede raad mag geven, geef terug wat van anderen is, anders dreig je de pispaal van w21 te worden, en ga je vrij deprimerende communicatie krijgen (voor jou dan). Het zal er niet leuker op worden.

In ieder geval, laat dit een les zijn voor je rl :rolleyes:
 

DeletedUser61161

Guest
klopt jij bent een hommel en ik heb honing aan me reet :D

Precies :p:p

Demme kerel. Blijkbaar ben je van plan een account te stelen als ik het hier lees... Dat zou enorm triest zijn als je 't mij vraagt.

Je zit tot je nek in de drek qua reputatie. Dus als ik je n goede raad mag geven, geef terug wat van anderen is, anders dreig je de pispaal van w21 te worden, en ga je vrij deprimerende communicatie krijgen (voor jou dan). Het zal er niet leuker op worden.

In ieder geval, laat dit een les zijn voor je rl :rolleyes:

Hey faalhaas ben jij hier ook xd
 
Bovenaan