De Grote Oorlog.

DeletedUser61935

Guest
Stan, als je wat wil zeggen moet je het wel goed zeggen he, ik hoopte dat ze mij gingen aanvallen, helaas haakte ze af:mad:


Incorrect, ik probeerde eigenlijk juist jullie zover te krijgen dat jullie eindelijk mij gingen aanvallen, maarja dan kan ik helaas nog lang wachten:(




Aaah, dus zo komen jullie van jullie vijanden af... snap ook wel dat je niet tegen me durft te strijden hoor;)

138793.jpg
 

DeletedUser

Guest
Noob Roshi,

Je hebt wel degelijk gezegt dat je een dezer dagen Crows aan wou gaan vallen, omdat je wat actie wou. Ook om zo te kunnen deffen ja. Maar je was wel degelijk van plan hen aan te vallen. Dus ga dat dan niet ontkennen.

Plaats dat stuk maar hier zou ik zeggen... Want Stan liegt nooit toch?:rolleyes:

Best grappig dat je me een noob noemt terwijl je meerdere keren met mij wou spelen op een nieuwe wereld waar ik je vriendelijk afwees.;)
 

DeletedUser58227

Guest
Erg vriendelijk ja. Trouwens dat ik dat vroeg is ook alweer 3 maanden geleden. :eek:
Achja, misschien zit ik binnenkort weer in Sweet, heb namelijk al weer 2 aanbiedingen, lolled :D:D:D
Dus dan zal ik tegen die tijd eens kijken ;)
 

DeletedUser47506

Guest
Stan, als je wat wil zeggen moet je het wel goed zeggen he, ik hoopte dat ze mij gingen aanvallen, helaas haakte ze af:mad:


Incorrect, ik probeerde eigenlijk juist jullie zover te krijgen dat jullie eindelijk mij gingen aanvallen, maarja dan kan ik helaas nog lang wachten:(




Aaah, dus zo komen jullie van jullie vijanden af... snap ook wel dat je niet tegen me durft te strijden hoor;)

*Kuch*
 

DeletedUser

Guest
Erg vriendelijk ja. Trouwens dat ik dat vroeg is ook alweer 3 maanden geleden. :eek:
Achja, misschien zit ik binnenkort weer in Sweet, heb namelijk al weer 2 aanbiedingen, lolled :D:D:D
Dus dan zal ik tegen die tijd eens kijken ;)

Plaats die aanbiedingen dan, en nogmaals... plaats ook deel waarin ik tegen je zei dat ik tegen crows ga strijden.
 

DeletedUser

Guest
Plaats dat stuk maar hier zou ik zeggen... Want Stan liegt nooit toch?:rolleyes:

Best grappig dat je me een noob noemt terwijl je meerdere keren met mij wou spelen op een nieuwe wereld waar ik je vriendelijk afwees.;)

Totdat je weer gebanned wordt...
 

DeletedUser58227

Guest
AW: De Grote Oorlog.

Lijkt me vrij logisch dat ik de accounts niet ga noemen, slimmerd.

Daarbij, zoals ik al zei. Dat stond op het forum. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ga ergens anders die nutteloze discussies over Sweet voeren ipv dit topic aub.. Zet het desnoods voort in het praattopic ofzo..Niet in dit topic.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met lavendel eens.

Hier moeten leuke getallen en stats over de oorlog komen. Dus zal er zometeen eens meteen wat bijvoegen.
 

DeletedUser58227

Guest
AW: De Grote Oorlog.

Wie zou er toch voor staan? :rolleyes: Go Plague & LawZzZ!:)

Maar als Grassie ff dat topic opnieuw opent, hoeft dat hier niet.
 

DeletedUser

Guest
Erg vriendelijk ja. Trouwens dat ik dat vroeg is ook alweer 3 maanden geleden. :eek:
Achja, misschien zit ik binnenkort weer in Sweet, heb namelijk al weer 2 aanbiedingen, lolled :D:D:D
Dus dan zal ik tegen die tijd eens kijken ;)

Je wilt weer terug in Sweet?
 

DeletedUser

Guest
nee feye ze willen daar nu niet allemaal heen hoor.
mss het topic noemen zoals ze het in lawzzz en plague voor ogen hebben he ze willen de wereld verdelen .
en alles staat nettjes is kaart van arrogantie gesprokken .
 

DeletedUser

Guest
nee feye ze willen daar nu niet allemaal heen hoor.
mss het topic noemen zoals ze het in lawzzz en plague voor ogen hebben he ze willen de wereld verdelen .
en alles staat nettjes is kaart van arrogantie gesprokken .

Ga jij nu maar onder je steen liggen samen met Jorny. En bespreek daar nog eens de info die ik in de pm voorbij heb zien komen.
En JA daar stond wel degelijk jouw naam in ;).

Zoals je ook kan zien is de trein op gang zowel binnen Plague als Lawzzz. Dus als bondgenoten moet je dan optimistische plannen maken voor de toekomst.

Dat je nu trouwens info afgeeft wijst alleen maar weer dat we de juiste keuze hebben gemaakt als leiding binnen de alliantie.
 

DeletedUser

Guest
wil je info ok geen probleem .
klaus mss kicken tfc das de spy in jullie team .
die is de prive spy van dreadking .
ja kicken was de juiste keuze hoor ik speel er nu toch niet meer ;) .
 

DeletedUser

Guest
wil je info ok geen probleem .
klaus mss kicken tfc das de spy in jullie team .
die is de prive spy van dreadking .
ja kicken was de juiste keuze hoor ik speel er nu toch niet meer ;) .

Je kraamt maar lekker onzin uit hier ;)
Zou zeggen doe vooral door. Wij weten hoe de vork wel in de steel zit.
 
Bovenaan