De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
en nu gaan we ontkennen mij geen probleem hoor .

Je hebt van Lawzzz een ontzettend mooie kans gekregen, je hebt hem verknald en je hebt een mooi account met je meegesleurd.
Dat is wel genoeg, nu mag je verdwijnen, en anders kom ik je nog weleens helpen.

mvg,
Kr.
 

DeletedUser

Guest
kom anders effe helpen.
en nu komen ze wakker lawzzz ik egin met hun info te gooien .
vinden jullie u nu nog altijd zo eerlijk oorlog voeren ???
ah en fruit let op met rip you rip ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
doe ik gwn niet jullie vechten het maar zelf uit wie en hoe een spy is .
ik en eschuldigt in een laffe manier ik zie zelf wel hoe ik er mee om ga hoor ;) .

jij bent toch de oude co van willieboom?:rolleyes: zo jah van wie kwam de info dan want het stond vast dat het via het account willieboom is gegaan:rolleyes: marc en daan zetten zich heeel erg in voor plague & hun account ;) ik logde vrij wel nooit in + het is algemeen bekend dat ik schijt aan alles en iedereen heb dus waarom zou ik info verschaffen nooit contact gehad met die n00bjes!:eek: dus ga maar lekker spelen in de zandbak!:cool:

@Vendoux: Dit is toch irritant om te lezen (de posts van demme22).. Er zitten zoveel grammatica en spelfouten in dat het me bijna moeite kost om te lezen. Snap je nu waar ik me soms aan erger?:p

en dan loop jij te zeiken soms dat mijn taal op 3x niks slaat!:eek: geef nou maar gewoon toe dat demme22 heeeeel wat erger is!:rolleyes:
 

DeletedUser47506

Guest
jij bent toch de oude co van willieboom?:rolleyes: zo jah van wie kwam de info dan want het stond vast dat het via het account willieboom is gegaan:rolleyes: marc en daan zetten zich heeel erg in voor plague & hun account ;) ik logde vrij wel nooit in + het is algemeen bekend dat ik schijt aan alles en iedereen heb dus waarom zou ik info verschaffen nooit contact gehad met die n00bjes!:eek: dus ga maar lekker spelen in de zandbak!:cool:



en dan loop jij te zeiken soms dat mijn taal op 3x niks slaat!:eek: geef nou maar gewoon toe dat demme22 heeeeel wat erger is!:rolleyes:

Baas:cool:
 

DeletedUser

Guest
en het kindje zal het ook maar eens gaan zeggen mss spam je gwn omdat je niets anders kan jij
 

DeletedUser51595

Guest
Je hebt van Lawzzz een ontzettend mooie kans gekregen, je hebt hem verknald en je hebt een mooi account met je meegesleurd.
Dat is wel genoeg, nu mag je verdwijnen, en anders kom ik je nog weleens helpen.

mvg,
Kr.

De aardige kant van kr o_O
 

DeletedUser

Guest
Drogreden, je kan toch ook zelf je profiel veranderen :p

Maar goed, als je echt gestabt bent doen ze het op een goede dag;)

Onder wat voor drogredenatie valt het dan? Noem het eerder gewoon bluffen. (of liegen of de waarheid spreken ;))

gtfo.png

Mijn trademark :(
 

DeletedUser

Guest
en het kindje zal het ook maar eens gaan zeggen mss spam je gwn omdat je niets anders kan jij


Hey demme,


Vraagje welke glenn zit er op sambal of ben jet zelf en teken je met een andere naam.
Het zou wel in jouw straatje passen om zoiets te doen...



Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) -------- meervoudige persoonlijkheidsstoornis
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jorny21:
image.php



Dreadking:
image.php

JaTu:
image.php



Actie afgelopen weekend: Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS, LawZzZ
Zijde 2:
Stammen: Sweet, AnB.

Timeframe: 30/03/2012 00:00:00tot03/04/2012 09:56:29

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 50
Kant 2: 0
Verschil: 50

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 461,681
Kant 2: 0
Verschil: 461,681

chart
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser58227

Guest
AW: De Grote Oorlog.

Najah. Daar lopen nu ook twijfels over hoor. Zolang het maar negatief uitpakt voor Sweet. :p
 
Bovenaan