Golden Awards

DeletedUser54763

Guest
wat heeft dat te maken met argumentatie? beter ga je gewoon weer terug naar je spelletje, het AF is blijkbaar te hoog gegrepen voor je.

nee ik ga toch ook niet zeggen tegen jou:
ga terug naar je kleuter school al vind ik jou daar thuis horen...
dan luister je toch ook niet...


En als jij me wilt discrimineren omdat ik 12 jaar ben en niet zulke goede woorden gebruik kan ik ook niks aan doen.
 

DeletedUser31869

Guest
nee ik ga toch ook niet zeggen tegen jou:
ga terug naar je kleuter school al vind ik jou daar thuis horen...
dan luister je toch ook niet...


En als jij me wilt discrimineren omdat ik 12 jaar ben en niet zulke goede woorden gebruik kan ik ook niks aan doen.

Ik geef je een tip, want enig respect op dit forum zal je niet verdienen met dit soort reacties, en zullen mensen ook in-game anders tegen je aankijken ;)
 

DeletedUser9420

Guest
Ik geef je een tip, want enig respect op dit forum zal je niet verdienen met dit soort reacties, en zullen mensen ook in-game anders tegen je aankijken ;)

eh ja, als je hier bent om respect te verdienen dan is het wel heel erg met je gesteld.. Respect zoeken op een forum waar anoniempjes het hoogste woord voeren... Manmanman...
 

DeletedUser

Guest
wat is iedereen weer gezellig bezig


PS wat was het onderwerp van dit forum ook al weer :confused:
 

DeletedUser31869

Guest
eh ja, als je hier bent om respect te verdienen dan is het wel heel erg met je gesteld.. Respect zoeken op een forum waar anoniempjes het hoogste woord voeren... Manmanman...

Waarom ben jij hier dan? om te gaan azijn zeiken op iedere post? dan is het wel heel erg met je gesteld ;)
Leuk dat je je vriendje wil helpen op het forum, maar wees dan niet zo hypocriet.
 

DeletedUser9420

Guest
Waarom ben jij hier dan? om te gaan azijn zeiken op iedere post? dan is het wel heel erg met je gesteld ;)
Leuk dat je je vriendje wil helpen op het forum, maar wees dan niet zo hypocriet.
hypocriet ? Waar baseer je dat op ? Doe eens duiden ?

En nee, ik ben hier inderdaad niet om respect te vinden.. tussen respect vinden en azijn zeiken zitten nog heel veel dingen, maar blijkbaar bestaan alleen die 2 dingen in jou bekrompen wereldje...

Je reactie op de post van FearX raakte werkelijk kant noch wal (over azijnpissen gesproken... ) , vandaar dat ik even reageer. Wat nu eenmaal mogelijk is op een openbaar forum ;)
 

DeletedUser54763

Guest
Waarom ben jij hier dan? om te gaan azijn zeiken op iedere post? dan is het wel heel erg met je gesteld ;)
Leuk dat je je vriendje wil helpen op het forum, maar wees dan niet zo hypocriet.

die had ik nog niet gehoord leuk bedacht man maar kan je het uitleggen als je alles zo goed weet?

wat is een azijn zeiker?
 

DeletedUser31869

Guest
hypocriet ? Waar baseer je dat op ? Doe eens duiden ?

En nee, ik ben hier inderdaad niet om respect te vinden.. tussen respect vinden en azijn zeiken zitten nog heel veel dingen, maar blijkbaar bestaan alleen die 2 dingen in jou bekrompen wereldje...

Je reactie op de post van FearX raakte werkelijk kant noch wal (over azijnpissen gesproken... ) , vandaar dat ik even reageer. Wat nu eenmaal mogelijk is op een openbaar forum ;)

ik zie jou vooral spelers kleineren op het forum, wat mij het duidelijk maakt dat je waarschijnlijk alleen daarom op het AF zit, omdat erg veel nuttige posts er niet tussen zitten.
Wat betreft het hypocriet zijn, jij vertelt mij dat respect verdienen op het forum wel een hele armzalige bezigheid is, maar zelf doe je niks anders dan bovenstaande.

Tuurlijk mag je reageren, dat doe ik ook...

En om meteen de conclusie te trekken dat ik in een bekrompen wereldje leef, is van jezelf ook erg kortzichtig.
 

DeletedUser9420

Guest
ik zie jou vooral spelers kleineren op het forum, wat mij het duidelijk maakt dat je waarschijnlijk alleen daarom op het AF zit, omdat erg veel nuttige posts er niet tussen zitten.
Wat betreft het hypocriet zijn, jij vertelt mij dat respect verdienen op het forum wel een hele armzalige bezigheid is, maar zelf doe je niks anders dan bovenstaande.

die begrijp ik niet. Respect verdienen is een hele armzalige bezigheid, maar zelf doe ik niks anders dan bovenstaande (= spelers kleineren) ?

het zou pas hypocriet zijn als ik zelf respect probeerde te verdienen en jou erover afkraakte.. maar dat is dus niet zo, dus hypocriet is het verkeerde woord in deze ;)

Probeer eens een ander woord uit de Dikke van Dale :D

En inderdaad, het is gewoon leuk spelers uit de tent te lokken / te trollen / LOMP ( ken je de stam nog) te reageren.... :)
 

DeletedUser31869

Guest
die begrijp ik niet. Respect verdienen is een hele armzalige bezigheid, maar zelf doe ik niks anders dan bovenstaande (= spelers kleineren) ?

het zou pas hypocriet zijn als ik zelf respect probeerde te verdienen en jou erover afkraakte.. maar dat is dus niet zo, dus hypocriet is het verkeerde woord in deze ;)

Probeer eens een ander woord uit de Dikke van Dale :D

En inderdaad, het is gewoon leuk spelers uit de tent te lokken / te trollen / LOMP ( ken je de stam nog) te reageren.... :)

misschien was hypocriet dan niet het juiste woord, maar ik bedoel dat jij respect verdienen een armzalige bezigheid vind en ik spelers kleineren.

En ja, de stam LOMP klinkt me nog vaag bekend in de oren :D
 

DeletedUser9420

Guest
misschien was hypocriet dan niet het juiste woord, maar ik bedoel dat jij respect verdienen een armzalige bezigheid vind en ik spelers kleineren.

En ja, de stam LOMP klinkt me nog vaag bekend in de oren :D


Ondertussen hebben we wel FearX bang gemaakt.. hij is verdwenen... :p
 

DeletedUser9420

Guest
Beste speler: Le Miserable
Beste stam: LOMP
De beste stam speler: draadjelos
Het grootste ego: me, myself and I
Beste leider: Guidetti
Meest overschatte stam die met die haakjes ()()
Meest onderschatte stam P0r!
Meest overschatte speler psykideilix
Meest onderschatte speler FearX
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: LittleMuppets
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heisenberg / en die kerel met die Big Mac als naam....
Mooiste speler naam: Henry Ford Mustang
Mooiste stam naam: LOMP
Het tofste topic: verhalen uit de duim gezogen door....
Het domste topic: Dit.
Favoriete forum poster: Patsers FTW
Minst favoriete forum poster: 80% van W13 ;) ( ze weten zelf wie ik bedoel ;) )
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Messi
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: -
Mooiste actie van de wereld: Het invoeren van PA om alles te kunnen kopen wat los en vast zit !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan