Benedictum vs LAW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3369

Guest
mag ik dan vragen waarom je nu al aanvalt.. en niet gewacht hebt tot je clears wel compleet waren :D

Vind dit maar slap excuus aangezien je toch echt zelf bent begonnen met aanvallen daar had je dus beter over na kunnen denken :rolleyes:

ach :p ik kon gewoon niet wachten ^^
 

DeletedUser

Guest
2 dagen wachten :rolleyes:

en dan 2 dorpen meer :D

ik zou weten wat te doen ;)
 

DeletedUser

Guest
2 dagen wachten :rolleyes:

en dan 2 dorpen meer :D

ik zou weten wat te doen ;)

waarom ga je niet samen met bendichtem vechten? je licht er naast. En als ze met hem bezig gaan besparen ze je heus niet.. En zeker niet omdat je zo nuttig berichten hier post..:D
 

DeletedUser

Guest
waarom ga je niet samen met bendichtem vechten? je licht er naast. En als ze met hem bezig gaan besparen ze je heus niet.. En zeker niet omdat je zo nuttig berichten hier post..:D

hmm:rolleyes:

ik ben/was mss een moraalbreker van luna :D
maar omdat hij is gestopt :(
moet ik een andere beschermer zoeken:eek:

ben al bezig geweest :D
 

DeletedUser

Guest
Kijk elke dag op zijn profiel en zie hoe zijn punten dalen. Merk je vanzelf wanneer hij tot 0 komt.
 

DeletedUser

Guest
ja. gewoon meer aanvallen, en dan g'woon alle rapporten hier planten gast bene... anders dwalen we te ver af!
 

DeletedUser

Guest
Je bedoelt zulke rapportjes van zinloos een dorp vegen om het daarna niet te edelen:

Verdediger: Benedictum
Dorp:

Aantal: 0 0 445 100 0 243 0 0 138 25 0 0
Verliezen: 0 0 445 100 0 243 0 0 138 25 0 0



Buit: 24.386 110.175 48.969 183530/183530
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 12 naar level 0
 

DeletedUser

Guest
Als ik tijd heb zal ik aanvallen en luna is niet gestopt. Let maar op. Die zal nog wel wat dorpen van benedictum overnemen.

lunaluna op 02.07. om 19:01 uur Citeren Hallo iedereen van deze toffe stam,ik ga ermee stoppen omdat het allemaal een beetje teveel word ik zal mijn VV overgeven aan iemand van de leiding zodat mijn dorpen in de stam blijven.Idereen veel succes en het was een mooie tijd hier bij jullie!!!!!

Groetjes

Sorry, moest het ff ophalen :D. Nu heb ik weer even tijd... dus ga niet liegen, bij voorbaat dank :)

Voor de rest: topic kan gesloten worden van mijn part.
 

DeletedUser

Guest
Stevenvanca zit/zat ook in zo'n situatie, alleen kreeg hij tientallen aanvallen per dag, hem heb je nooit een topic zien openen!

Zijn survival heeft hij voor een redelijk deel aan mij te danken, en dat weet hij ook, nietwaar Steven? :p

Damn ik kan eindelijk weer posten, ben anderhalve maand gebanned geweest.

Als jullie dus fanboy willen spelen, dan moet je bij Steven zijn, hij verdiend het!
 

DeletedUser16159

Guest
Je bedoelt zulke rapportjes van zinloos een dorp vegen om het daarna niet te edelen:

Verdediger: Benedictum
Dorp:

Aantal: 0 0 445 100 0 243 0 0 138 25 0 0
Verliezen: 0 0 445 100 0 243 0 0 138 25 0 0



Buit: 24.386 110.175 48.969 183530/183530
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 12 naar level 0

spectaculair:rolleyes::D
 

DeletedUser

Guest
Je bedoelt zulke rapportjes van zinloos een dorp vegen om het daarna niet te edelen:

Verdediger: Benedictum
Dorp:

Aantal: 0 0 445 100 0 243 0 0 138 25 0 0
Verliezen: 0 0 445 100 0 243 0 0 138 25 0 0



Buit: 24.386 110.175 48.969 183530/183530
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 12 naar level 0

welk dorp ??
kan ik mss iets sturen
 

DeletedUser

Guest
Stevenvanca zit/zat ook in zo'n situatie, alleen kreeg hij tientallen aanvallen per dag, hem heb je nooit een topic zien openen!

Zijn survival heeft hij voor een redelijk deel aan mij te danken, en dat weet hij ook, nietwaar Steven? :p

Damn ik kan eindelijk weer posten, ben anderhalve maand gebanned geweest.

Als jullie dus fanboy willen spelen, dan moet je bij Steven zijn, hij verdiend het!

Daarom vind ik dit topic zinloos. Veel spannands gebeurt hier niet.

Offtopic: jammer dat je gestopt bent, waarom eigelijk?:(
 

DeletedUser16023

Guest
binnenkort zal het toch wel over zijn met benedictum dus krijgen jullie alsnog je zin
 

DeletedUser

Guest
Nou, Ik zie dat nu 2-2 staat? Wat leuk. Benne zo nobel je law nooit:p



En geeft mij ban.:eek:

Maar zo neemt LAW benne ook niet over ;) Denk dat LAW binnenkort echt van zich laat horen, althans dat verwacht ik. Ik wil wel zien hoe snel ze hem weg kunnen spelen, zou niet te lang duren denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb die spam maar eventjes vlug verwijderd ;) Dit topic zal niet verwijderd worden, ik zie daar geen reden toe, het is propaganda, en daar dient dit forum voor.

Groetjes,
Liquid Crystal
 

DeletedUser

Guest
Na de felle reacties ben ik wat stats over Benedictum gaan zoeken:
Zijn def stats:
1173 Benedictum 429.841
Stelt niks voor en zijn off rang is ook niet zo spectaculair.

En even over Stevenvanca. op W4 lag die ook al eens onder aanval dat is toen niet zo goed afgelipen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan