Topspelers

DeletedUser

Guest
Heb ik iets verloren ? lol . Nee Bas heeft dat... Als stam boeit t ons niet veel, hij was pas net in de groep punten vechten niet we worden er niet zwakker van, eerder sterker... Persoonlijk vindt ik het klote voor hem. meer dan een jaar op een account en dan in 1 week exit buiten je schuld, met een trap na van je lieve buurtjes is klote.

Op de onzin die men aandraagt om t gezicht te redden moet ik gewoon lachen :D Mede hierdoor hou ik de discussie graag levend. Iedereen weet n.l. dat maori een vuile streek heeft uitgehaald, en opgeteld wat al eerder bekend was en de "verdedigende reactie's van een aantal spelers, t boos worden en op de man spelen maakt voor iedereen meer duidelijk wat voor een groep Maori is.

Succes verder.

cluc

Eerst zeggen ze van ik kijk niet naar oude vriendschappen en gaan ze oude vrienden aanvallen, dan als wij terug aanvallen zijn wij ineens de matennaaiers.
Je zal zien bas zal het wel begrijpen als ie terug is ;) Zijn co heeft zijn acc naar de vaantjes geholpen door op handvat in te loggen en een dorp leeg te zetten. Daardoor is hij 300 dorpen kwijt, ik heb er nu 45 van hem. Op wie zal hij meer boos zijn denk je ? Iemand die hij nog maar 1 week kent of iemand die hem al lang kent?

Sayonara.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik iets verloren ? lol . Nee Bas heeft dat... Als stam boeit t ons niet veel, hij was pas net in de groep punten vechten niet we worden er niet zwakker van, eerder sterker... Persoonlijk vindt ik het klote voor hem. meer dan een jaar op een account en dan in 1 week exit buiten je schuld, met een trap na van je lieve buurtjes is klote.

Succes verder.

cluc
Man hoeveel keer moet ik het nog zeggen ons goeie maatje Dr. Freud is ons eerst beginnen aanvallen dus wij vechten gewoon terug

Op de onzin die men aandraagt om t gezicht te redden moet ik gewoon lachen :D Mede hierdoor hou ik de discussie graag levend. Iedereen weet n.l. dat maori een vuile streek heeft uitgehaald, en opgeteld wat al eerder bekend was en de "verdedigende reactie's van een aantal spelers, t boos worden en op de man spelen maakt voor iedereen meer duidelijk wat voor een groep Maori is.
Tja, ik zit niet tegen overlaod te schrewen en te roepen dat hij een maatennaaier is en dat hij lult uit zen nek. Dan zijn wij boos, kijk eens je vorige posts op dit forum na en je pm wisseling met overload dan zal je zien dat wij niet diegenen zijn die boos zijn, maar jij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
TY. hoef ik niet zover terug te lezen :D

@ Sayonara.
Hij zal echt vrolijk worden van jou denk jij niet ?
( ps. NOT )

cluc

Ps. je tekst gaat erop vooruit .. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26667

Guest
TY. hoef ik niet zover terug te lezen :D

@ Sayonara.
Hij zal echt vrolijk worden van jou denk jij niet ?
( ps. NOT )

cluc

Ps. je tekst gaat erop vooruit .. ;)

Spot ik hier ontwijkgedrag? Draai er niet omheen cluc. Ik heb het bewijs namelijk ook gezien. Je plant een offensief tegen een bevriende stam. Volgens mij heb je daar een woord voor, volgens mij begint het met hypo en eindigt het met criet..?

...
 

DeletedUser

Guest
TY. hoef ik niet zover terug te lezen :D

@ Sayonara.
Hij zal echt vrolijk worden van jou denk jij niet ?
( ps. NOT )

cluc

Ps. je tekst gaat erop vooruit .. ;)

Ik geef het op, met kleine kinderen valt niet te redeneren.
Ik weet dat veel mensen hier het eens zijn met mij ( ook die buiten onze stam ja) en dat de boze mensen hier alleen van BWR zijn.
En dat BWR hypocriet is om aanvallen te plannen tegen een stam die ze als BG hebben.
 
Reactiescore
4
Fight Fight Fight :bijl: :bijl: :bijl: :D
 

DeletedUser

Guest
Iemand is wat drammerig ( ps. ik mag hem niet ;) 3 x raden ..) en denk dat hij iets weet..

Wij hadden geen directe plannen tegen Maori . Wij hebben immer een paar weken van te voren een planning MBT mass aanvallen, ( op dit moment oa op chuugi zie stads .. ) En die plannig loopt intern over een aantal weken.
Op mijn woord van eer ! stond er helemaal niets gepland op Maori, zelfs niet op recentelijk door hun aangenomen leden die bij ons als vijand stonden..

Dus waar je het telkens over hebt weet ik niet, wellicht doel je op de houding van de "foute" co, die direct na zijn handelen is ontslagen, vanwege zijn handelen in doen en laten. Maar die is geen BWR ( meer ) en zeker geen leiding !!!
Jullie stonden gewoon als bevriend bij ons.

Dat er naar de liggin gekeken in alle eerlijkheid daar in de toekomst een oorlog zou gaan losbarsten dat zat er dik in, maar dat was zeker nu ( en de komende maanden ) niet gepland. Zou zelfs dom zijn geweest gezien jullie recente aannamens daar.

Dus hopelijk begrijp je nu waarom ik het als onzin afdoe. Dat is het n.l. ook. het is van maori hun kant een slap smoesje om de laffe aanval op bas @ freud goed te praten hier op het AF. Niet meer of minder !

cluc
 

DeletedUser

Guest
Tja, als jij het zegt zal het wel waar zijn zeker, we doelen idd op die 'foute' co maar jullie hebben hem wel aangenomen dusja. Maar Dr. Freud zit bij niemand meer in de stam dus is hij niemands probleem meer.
Wat wij gewoon niet afkunnen is dat jullie ons maatennaaiers noemen en backstabbers want wij hebben zelf niks veroorzaakt.
 
Reactiescore
4
Iemand is wat drammerig ( ps. ik mag hem niet ;) 3 x raden ..) en denk dat hij iets weet..

Wij hadden geen directe plannen tegen Maori . Wij hebben immer een paar weken van te voren een planning MBT mass aanvallen, ( op dit moment oa op chuugi zie stads .. ) En die plannig loopt intern over een aantal weken.
Op mijn woord van eer ! stond er helemaal niets gepland op Maori, zelfs niet op recentelijk door hun aangenomen leden die bij ons als vijand stonden..

Dus waar je het telkens over hebt weet ik niet, wellicht doel je op de houding van de "foute" co, die direct na zijn handelen is ontslagen, vanwege zijn handelen in doen en laten. Maar die is geen BWR ( meer ) en zeker geen leiding !!!
Jullie stonden gewoon als bevriend bij ons.

Dat er naar de liggin gekeken in alle eerlijkheid daar in de toekomst een oorlog zou gaan losbarsten dat zat er dik in, maar dat was zeker nu ( en de komende maanden ) niet gepland. Zou zelfs dom zijn geweest gezien jullie recente aannamens daar.

Dus hopelijk begrijp je nu waarom ik het als onzin afdoe. Dat is het n.l. ook. het is van maori hun kant een slap smoesje om de laffe aanval op bas @ freud goed te praten hier op het AF. Niet meer of minder !

cluc

Ik snap je niet :( leg je het nog een keer uit voor me? :D

En kan je je reacties zonder gezwam plaatsen?
Want slaat nameliijk nergens op.
Daarbij probeer jij volgendsmij zelf dingen recht te praten ;)
Dus als iuemand speler A aanvalt mogen er volgends jou redenering geen aanval teruggestuurd worden zonder toestemming?
En dan mensen backstabber noemen om terug aan te vallen?
Wat zou jij doen? Niet terug aanvallen ? Weetje wat zet gelijk je dorpjes leeg voor hem ;)
Jullie hebben die speler aangenomen in BWR als co;)
Welke wereld leef jij :rolleyes:


Nogmaals:

Fight:bijl: Fight:bijl: Fight:bijl:
 

DeletedUser

Guest
Iemand is wat drammerig ( ps. ik mag hem niet ;) 3 x raden ..) en denk dat hij iets weet..

Wij hadden geen directe plannen tegen Maori . Wij hebben immer een paar weken van te voren een planning MBT mass aanvallen, ( op dit moment oa op chuugi zie stads .. ) En die plannig loopt intern over een aantal weken.
Op mijn woord van eer ! stond er helemaal niets gepland op Maori, zelfs niet op recentelijk door hun aangenomen leden die bij ons als vijand stonden..

Dus waar je het telkens over hebt weet ik niet, wellicht doel je op de houding van de "foute" co, die direct na zijn handelen is ontslagen, vanwege zijn handelen in doen en laten. Maar die is geen BWR ( meer ) en zeker geen leiding !!!
Jullie stonden gewoon als bevriend bij ons.

Dat er naar de liggin gekeken in alle eerlijkheid daar in de toekomst een oorlog zou gaan losbarsten dat zat er dik in, maar dat was zeker nu ( en de komende maanden ) niet gepland. Zou zelfs dom zijn geweest gezien jullie recente aannamens daar.

Dus hopelijk begrijp je nu waarom ik het als onzin afdoe. Dat is het n.l. ook. het is van maori hun kant een slap smoesje om de laffe aanval op bas @ freud goed te praten hier op het AF. Niet meer of minder !

cluc

Had een week geleden van een zeer goede bron vernomen dat jullie massaal gingen jumpen richting maori om daar een front te vormen, zeg nu niet dat dat niet waar is..
 

DeletedUser

Guest
Ik snap je niet :( leg je het nog een keer uit voor me? :D

En kan je je reacties zonder gezwam plaatsen?
Want slaat nameliijk nergens op.
Daarbij probeer jij volgendsmij zelf dingen recht te praten ;)
Dus als iuemand speler A aanvalt mogen er volgends jou redenering geen aanval teruggestuurd worden zonder toestemming?
Welke wereld leef jij :rolleyes:

Nogmaals:

Fight:bijl: Fight:bijl: Fight:bijl:

Toch nog iemand met verstand :)
 
Reactiescore
4
Fight:bijl: Fight:bijl: Fight:bijl:
 

DeletedUser

Guest
Dank je wel voor je redelijke reactie. het is id niet leuk om zo genoemt te worden, maar t voelt aan mijn/onze kant zo.
Met de stam waren wij bezig om een mass clear actie op te zetten op de barbaren, om zo bas te helpen.
De aanval van jullie en met name van Overload die hij als game vriend zag voelt dan wel als een mes in de rug.
Ik hoop dat je dat begrijpt.

T handelen van de co is en was onacceptabel, t enige verwijt dat ik me zelf maak is dan ook t feit dat ik door hem op het acc. te zetten voor bas t spelletje mede heb verziekt. Helaas heb ik ook geen glaze bol. :(
Voor de rest heeft jullie aanval de rest gedaan.

edit;
Had een week geleden van een zeer goede bron vernomen dat jullie massaal gingen jumpen richting maori om daar een front te vormen, zeg nu niet dat dat niet waar is..

Dat is niet waar !!! ik ben er de stamleider, en weet alles in BWR. ik geef mijn woord niet voor niets. Het is gelul, je hebt wellicht een bron uit de verkeerde wereld ..

Smoesje om de aanval goed te praten meer niet.


cluc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dank je wel voor je redelijke reactie. het is id niet leuk om zo genoemt te worden, maar t voelt aan mijn/onze kant zo.
Met de stam waren wij bezig om een mass clear actie op te zetten op de barbaren, om zo bas te helpen.
De aanval van jullie en met name van Overload die hij als game vriend zag voelt dan wel als een mes in de rug.
Ik hoop dat je dat begrijpt.

T handelen van de co is en was onacceptabel, t enige verwijt dat ik me zelf maak is dan ook t feit dat ik door hem op het acc. te zetten voor bas t spelletje mede heb verziekt. Helaas heb ik ook geen glaze bol. :(
Voor de rest heeft jullie aanval de rest gedaan.

edit;

Dat is niet waar !!! ik ben er de stamleider, en weet alles in BWR. ik geef mijn woord niet voor niets. Het is gelul, je hebt wellicht een bron uit de verkeerde wereld.
__________________


cluc

Kerel... Voor de zoveelste keer het is geen mes in de rug als Bas en de speler op Freud zelf zegt dat hij niet ging kijken naar oude vriendschappen.
Je probeert je er nog altijd uit te praten, maar geef het toch eens op gast..

Edit die bron was Bas zelf....
 
Reactiescore
4
Dank je wel voor je redelijke reactie. het is id niet leuk om zo genoemt te worden, maar t voelt aan mijn/onze kant zo.
Met de stam waren wij bezig om een mass clear actie op te zetten op de barbaren, om zo bas te helpen.
De aanval van jullie en met name van Overload die hij als game vriend zag voelt dan wel als een mes in de rug.
Ik hoop dat je dat begrijpt.

T handelen van de co is en was onacceptabel, t enige verwijt dat ik me zelf maak is dan ook t feit dat ik door hem op het acc. te zetten voor bas t spelletje mede heb verziekt. Helaas heb ik ook geen glaze bol. :(
Voor de rest heeft jullie aanval de rest gedaan.

edit;

Dat is niet waar !!! ik ben er de stamleider, en weet alles in BWR. ik geef mijn woord niet voor niets. Het is gelul, je hebt wellicht een bron uit de verkeerde wereld ..

Smoesje om de aanval goed te praten meer niet.



cluc

Betere co-spelers regelen ;)


Het enige wat jij hier doet is jezelf eronderuit lullen .
en volgendsmij zit niemand op je smoesjes te wachten , aangezien jij het toch altijd goed doet :rolleyes:.
Je doet me Denken aan Moneyconnect ;)

Nogmaals:

Fight:bijl: Fight:ram: Fight:licht: Fight:licht: Fight:ram: Fight:bijl:
 

DeletedUser

Guest
Betere co-spelers regelen ;)


Het enige wat jij hier doet is jezelf eronderuit lullen .
en volgendsmij zit niemand op je smoesjes te wachten , aangezien jij het toch altijd goed doet :rolleyes:.
Je doet me Denken aan Moneyconnect ;)

Nogmaals:

Fight:bijl: Fight:ram: Fight:licht: Fight:licht: Fight:ram: Fight:bijl:


Moeten nog kata's & BB bij :eek: !
 
Reactiescore
4

DeletedUser

Guest
Hahaha
Edit die bron was Bas zelf....
ik zal het hem zodra ik hem aan de tel heb of op msn vragen HAHAHA dat is een goede. Los van het feit dat het echt niet zo is !! serieus ! Kijk zelf ff naar de regio, jou hebben we afgewezen 2 weken geleden omdat we bij een mogelijke toekomstige aanval van maori jou account al niet konden verdedigen !! Ik wil die afwijzing hier wel ff posten ??

Wellicht ( en zou zal t wel in elkaar zitten ) ging jij er hierdoor vanuit dat wij plannen hadden in die richting... NIET DUS ! Het was enkel verdedigend gekeken !!! Wij nemen enkel mensen aan die we direct voor 100% veiligheid kunnen geven. En dat ging met jou niet. Ondanks dan je vriend Bas mij bijna op zijn knieen heeft zitten vragen of ik jou toch zou willen aannemen.

Ik heb voor de liefhebbers nog 50 + berichten met verzoeken van bas en overload hierontrend.

Zelfgetrokken conculsie begrijp ik nu.

Wellicht begrijpen andere nu beter mijn irritatie....
Ik ben geen man om direct prive posten op dit forum t gooien, @ insane kan me dat beamen toendertijd met zijn co en t xxx verhaal. Maar als je nu weer ga vertellen dat ik nu lieg of onzin vertel maak ik je belachelijk voor heel wereld 20 en gooi ik alles hier neer.
Ik zou nu maar gaan oppassen heertje !!

cluc
 

DeletedUser

Guest
@ x raider moet jij niet naar bed ? opnaaier :D T is geen film voor kleine kindjes ;)

Edit; wat een ideoten posten hier toch :D Waar zou ik me ik hemelsnaam onder uit moeten lullen :) Onder het feit dat ik vindt dat Maori een naai streek heeft uitgehaald met als hooft dader Overload ?? Lol leg me dat eens uit ??
Het is gewoon mijn mening meer niet ! ik zou me dus onder mijn eigen mening onderuit moeten lullen hahahahaha .. en ik ga in op onzin beweringen in die niemand beter dan ikzelf onderuit kan halen , gewoon omdat ze niet waar zijn.

T gaat enkel over naai gedrag en angsthazerij van Maori met als gevolg dat een leuke speler zijn spelletje is verpest. ID door de Co die ik inderdaad heb aangesteld ( dom van mij dat klopt ) en door de laffe aanval van zijn regio vienden. Als ze net als ik nu dat zouden toegeven, dan zijn we klaar.

Nogmaals mijn mening.

cluc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan