S.Inc en Plague Samen één

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Sure, CR die eerst spelers van Plague noobs noemt en zelf deze satm toe gaat treden(om zijn eigen hachje te redden wellicht) en met 32 leden nog niet eens op de 1e plek staat :D.

Respect voor de nr 1 stam, geen negatief commentaar leveren op welke stam dan ook maar lekker 1e staan en blijven.

Wat heeft plaque gepresteerd ?.

Wat heeft CR gepresteerd(afgezien van commentaar leveren op alles en iedereen) ?.

owja, ff snel lijstje van een aantal plague prestaties:

1. De vroegere nummer 1 weggespeeld (DsD)

Zijde 1:
Stammen: Plague
Zijde 2:
Stammen: DsD

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 466
Kant 2: 12
Verschil: 454

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,187,836
Kant 2: 101,717
Verschil: 4,086,119

chart

2. *S weggespeeld in C74 en deels in C75

Zijde 1:
Stammen: Plague
Zijde 2:
Stammen: *S

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 247
Kant 2: 22
Verschil: 225

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,281,909
Kant 2: 188,056
Verschil: 2,093,853

chart

3. S.inc uiteindelijk verslagen in een zeer spannende oorlog

Hier kan ik geen stats meer bij tonen die van TWstats komen aangezien S.inc niet meer bestaat, daarom maar ff in ons stammenoorlogenarchief graven, daar kom ik deze eindstand tegen:
103-86 in het voordeel van plague.

Naast deze oorlogen zie jij nog een belangrijk punt over het hoofd marcel en dat is dat plague al heel lang bestaat. Dit zegt voor mij al genoeg over de kwaliteiten van plague als stam, wij hebben geen mislukte fusies gehad. Ook heeft Sweet nog niks geprestreerd (Shh zie ik eerder als clusteropschoning.. niks prestatie.. is hetzelfde als rangers/TLA bij plague). Dus marcel, geef hier nou is antwoord op: Wat heeft Sweet als stam nou gepresteerd.
 

DeletedUser1527

Guest
Sweet is opnieuw opgericht dus nieuwe stats, maar ja dat weet je wel denk ik toch ?

Het gaat ons niet om de stats maar om al dat gelul dat CR teweeg brengt en de spelers die plague de hemel in prijzen.

Het maakt niet uit of een stam lang bestaat, aan het einde komt iedereen.

Erg veel spelers vinden zichzelf en hun stam de beste, we zien over een jaar wel wie waar staat.
 

DeletedUser

Guest
Sweet is opnieuw opgericht dus nieuwe stats, maar ja dat weet je wel denk ik toch ?

Het gaat ons niet om de stats maar om al dat gelul dat CR teweeg brengt en de spelers die plague de hemel in prijzen.

Het maakt niet uit of een stam lang bestaat, aan het einde komt iedereen.

Erg veel spelers vinden zichzelf en hun stam de beste, we zien over een jaar wel wie waar staat.

Over de stukjes die dikgedrukt staan heb ik maar 1 ding te zeggen: Propaganda?

Voorderest, jij weet toch nog wel of Sweet iets gepresteerd heeft in het verleden? Echt grote oorlogen herinner je je altijd nog wel hoor..;)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heeft Sweet nog nooit een grote oorlog gedaan...
 

DeletedUser

Guest
Sure, CR die eerst spelers van Plague noobs noemt en zelf deze satm toe gaat treden(om zijn eigen hachje te redden wellicht) en met 32 leden nog niet eens op de 1e plek staat :D.

Respect voor de nr 1 stam, geen negatief commentaar leveren op welke stam dan ook maar lekker 1e staan en blijven.

Wat heeft plaque gepresteerd ?.

Wat heeft CR gepresteerd(afgezien van commentaar leveren op alles en iedereen) ?.

Dus als ik iemand n00b noem betekent dat gelijk dat ik nooit of te nimmer bij diegene in de stam ga zitten? Zoals je misschien niet weet kon ik Ash. eerst niet uitstaan..en kijk waar dat ons nu gebracht heeft... Was Sharbelsz de leidster van mijn aartsvijand op W7 en kijk waar we nu zijn ;)

Openstaan voor verandering heet zoiets. En had ik mn hachje willen redden had ik een stam gejoined die ook daadwerkelijk tegen me aan lag :eek:

Sweet is opnieuw opgericht dus nieuwe stats, maar ja dat weet je wel denk ik toch ?

Het gaat ons niet om de stats maar om al dat gelul dat CR teweeg brengt en de spelers die plague de hemel in prijzen.

Het maakt niet uit of een stam lang bestaat, aan het einde komt iedereen.

Erg veel spelers vinden zichzelf en hun stam de beste, we zien over een jaar wel wie waar staat.

Ik kan er niks aan doen dat mensen zoals jij de hele tijd op mij ingaan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heeft Sweet nog nooit een grote oorlog gedaan...

Jawel, samen met S.Inc tegen I.C.E, maar aan de andere kant, nyanoworld was de man van I.C.E die 't verpestte, dus de verliezer zit daar ook. :D
 

DeletedUser

Guest
Sure, CR die eerst spelers van Plague noobs noemt en zelf deze satm toe gaat treden(om zijn eigen hachje te redden wellicht) en met 32 leden nog niet eens op de 1e plek staat :D.

Respect voor de nr 1 stam, geen negatief commentaar leveren op welke stam dan ook maar lekker 1e staan en blijven.

Wat heeft plaque gepresteerd ?.

Wat heeft CR gepresteerd(afgezien van commentaar leveren op alles en iedereen) ?.

Meer dan jou.
 

DeletedUser

Guest
Sure, CR die eerst spelers van Plague noobs noemt en zelf deze satm toe gaat treden(om zijn eigen hachje te redden wellicht) en met 32 leden nog niet eens op de 1e plek staat :D.

Respect voor de nr 1 stam, geen negatief commentaar leveren op welke stam dan ook maar lekker 1e staan en blijven.

Wat heeft plaque gepresteerd ?.

Wat heeft CR gepresteerd(afgezien van commentaar leveren op alles en iedereen) ?.

 

DeletedUser

Guest
Sweet is opnieuw opgericht dus nieuwe stats, maar ja dat weet je wel denk ik toch ?

Het gaat ons niet om de stats maar om al dat gelul dat CR teweeg brengt en de spelers die plague de hemel in prijzen.

Het maakt niet uit of een stam lang bestaat, aan het einde komt iedereen.

Erg veel spelers vinden zichzelf en hun stam de beste, we zien over een jaar wel wie waar staat.

Waarom? Wij staan nu toch al boven Sweet, na een jaar spelen, waarom moeten we nog een jaar wachten om onszelf beter dan Sweet te mogen noemen, wat helemaal geen grote eer is trouwens, aangezien jullie niks meer voorstellen op Wereld 21 en door bijna niemand meer serieus genomen worden, mede dankzij de reputatie die jij jezelf cadeau hebt gedaan met je belachelijke gedrag op het forum.

Wij staan hoger dan Sweet na een jaar spelen, jij staat nu heel eventjes een rankje hoger dan mij als speler, omdat ik de afgelopen maand niet aanwezig was en de maand daarvoor ook geen tijd had, maar ik denk dat men nog wel weet waar ik stond voor mijn inactieve periode, dat is waar ik mijn reputatie vandaan haal en mijn recht om kritiek te mogen geven op figuren als jij en je stammetje, dan kan je wel heel leuk met we kijken wel over 1 jaar aankomen, maar in plaats van dat te zeggen, kan je even goed je grote mond even dichthouden en over 1 jaar pas beginnen met posten, je zegt zelf dat we over 1 jaar meoten kijken maar kan nu al wel vertellen dat jij beter bent dan wij, maar wij moeten wachten met conclusies trekken tot December 2012? Beetje gek, vind je niet?
 

DeletedUser

Guest
plague heeft de oorlog nooit gewonnen,
S.inc viel niet door hun uiteen.
maar meer door inactiviteit op het forum.

en dus was dat gelijk.
s.inc hielt stand met minder leden.

en ik denk dat P.ink (mijn ooit bedachte naam ineen ander topic...... toen victus erbij was!) een beetje te erg onderschat word!

je moet weten hoe ervaren s.inc was!,
en met ene hoog IQ...
dan zie je zeker dat dit een slimme beslissing was!,
en naja, oude tijden nemen het nu op in mijn hoofd....... (kun je o 50 pagina's mee volschrijven. heeft Idunno veel te doen :D)
 

DeletedUser54893

Guest
Waarom? Wij staan nu toch al boven Sweet, na een jaar spelen, waarom moeten we nog een jaar wachten om onszelf beter dan Sweet te mogen noemen, wat helemaal geen grote eer is trouwens, aangezien jullie niks meer voorstellen op Wereld 21 en door bijna niemand meer serieus genomen worden, mede dankzij de reputatie die jij jezelf cadeau hebt gedaan met je belachelijke gedrag op het forum.

Wij staan hoger dan Sweet na een jaar spelen, jij staat nu heel eventjes een rankje hoger dan mij als speler, omdat ik de afgelopen maand niet aanwezig was en de maand daarvoor ook geen tijd had, maar ik denk dat men nog wel weet waar ik stond voor mijn inactieve periode, dat is waar ik mijn reputatie vandaan haal en mijn recht om kritiek te mogen geven op figuren als jij en je stammetje, dan kan je wel heel leuk met we kijken wel over 1 jaar aankomen, maar in plaats van dat te zeggen, kan je even goed je grote mond even dichthouden en over 1 jaar pas beginnen met posten, je zegt zelf dat we over 1 jaar meoten kijken maar kan nu al wel vertellen dat jij beter bent dan wij, maar wij moeten wachten met conclusies trekken tot December 2012? Beetje gek, vind je niet?

Ik wil niets zeggen hoor maar voor mij komt het over dat je met Plague hun credits gaat lopen aangezien je er nog maar paar dagen inzit. En om dan al een andere "top stam" te gaan kleineren. Het is hier nu wel een forum voor propaganda maar dit gaat er voor mij ietsje over.
 

DeletedUser

Guest
Nog veel succes gewenst aan plague ;)

En hopelijk zien we nog leuke acties misschien is sweet geen slecht plan e zijn we weer van een stelletje wankers van af
 

DeletedUser

Guest
Sure, CR die eerst spelers van Plague noobs noemt en zelf deze satm toe gaat treden(om zijn eigen hachje te redden wellicht) en met 32 leden nog niet eens op de 1e plek staat :D.

Respect voor de nr 1 stam, geen negatief commentaar leveren op welke stam dan ook maar lekker 1e staan en blijven.

Wat heeft plaque gepresteerd ?.

Wat heeft CR gepresteerd(afgezien van commentaar leveren op alles en iedereen) ?.

Ten eerste, CR joint ons niet vanwege zijn hachje. CR joint ons vanwege een toekomstvisie. En omdat zijn stamgenoten ons joinen. Wij gaan niet perse voor de 1e plaats. Plezier staat voorop in onze stam. Dat we daarbij mooie resultaten boeken is een 2e genots punt.

Sweet is opnieuw opgericht dus nieuwe stats, maar ja dat weet je wel denk ik toch ?

Het gaat ons niet om de stats maar om al dat gelul dat CR teweeg brengt en de spelers die plague de hemel in prijzen.

Het maakt niet uit of een stam lang bestaat, aan het einde komt iedereen.

Erg veel spelers vinden zichzelf en hun stam de beste, we zien over een jaar wel wie waar staat.

Ik kan me nog herinneren toen S.inc nog bestond dat we een NAP met de stam genaamd SWEET hadden. Echter wilde op 2 spelers na van de hele stam SWEET geen actie uitvoeren. Zelfs niet als jullie zelf het target mochten kiezen. Verder moet je dus niet gaan stoefen over resultaten van SWEET. Want deze hebben ze nog niet. Wij hebben al een aantal stammen weg geveegd. Ook al zijn ze daarna misschien door inactiviteit definitief uit elkaar gevallen. Wat heeft Sweet gepresteerd. Buiten een Faal fusie met Crows helemaal niks.

plague heeft de oorlog nooit gewonnen,
S.inc viel niet door hun uiteen.
maar meer door inactiviteit op het forum.

en dus was dat gelijk.
s.inc hielt stand met minder leden.

en ik denk dat P.ink (mijn ooit bedachte naam ineen ander topic...... toen victus erbij was!) een beetje te erg onderschat word!

je moet weten hoe ervaren s.inc was!,
en met ene hoog IQ...
dan zie je zeker dat dit een slimme beslissing was!,
en naja, oude tijden nemen het nu op in mijn hoofd....... (kun je o 50 pagina's mee volschrijven. heeft Idunno veel te doen :D)

Als ik naar ons stammenoorlog archief ga staat daar toch echt uw stam heeft gewonnen. De uiteindelijke stand geeft aan dat wij ook gewonnen hebben. Dat wij echter niet de oorzaak zijn dat S.inc uit elkaar ging is daarin bijzaak. De oorlog is feitelijk door Plague gewonnen.

Ik wil niets zeggen hoor maar voor mij komt het over dat je met Plague hun credits gaat lopen aangezien je er nog maar paar dagen inzit. En om dan al een andere "top stam" te gaan kleineren. Het is hier nu wel een forum voor propaganda maar dit gaat er voor mij ietsje over.

.Showtime maakt deel uit van Plague. Vanaf de dag dat hij toetradt heeft hij dus net zoveel recht om met de credits van Plague te lopen als ieder ander Plague lid. Echter vind ik niet dat hij hier met onze credits gaat lopen. Maar dat hij gewoon een hard feit boven tafel legt dat niets met credits te maken heeft. Het is gewoon een Feit dat Marcel met zijn fuck stam nog niets heeft waargemaakt buiten zooi plaatsen op het AF en een faal fusie. (Niets tegen de sweetspelers bedoeld.) Maar Sweet mag zich toch echt eens gaan bewijzen als ze daadwerkelijk in de top 5 gerekend willen worden.
 

DeletedUser

Guest
plague heeft de oorlog nooit gewonnen,
S.inc viel niet door hun uiteen.
maar meer door inactiviteit op het forum.

en dus was dat gelijk.
s.inc hielt stand met minder leden.

en ik denk dat P.ink (mijn ooit bedachte naam ineen ander topic...... toen victus erbij was!) een beetje te erg onderschat word!

je moet weten hoe ervaren s.inc was!,
en met ene hoog IQ...
dan zie je zeker dat dit een slimme beslissing was!,
en naja, oude tijden nemen het nu op in mijn hoofd....... (kun je o 50 pagina's mee volschrijven. heeft Idunno veel te doen :D)

zucht, jij hebt hier geen recht van spreken aangezien jij vluchtte naar Zuid. Nu zal je wel spijt hebben dat je was geleaved nu je ziet dat de trouwe S.incers meer bereiken met hun loyaliteit.. Ook heeft die foruminactiviteit een reden. Nog een reden dat jij niet mag praten is dat jij sinds een paar weken op het acc van Pietje speelt en er eigenlijk geen k*t aan gedaan hebt..

over het dikgedrukte stuk: Jij bent stoer dat je een leuke naam bedenkt (waarvan ik geeneens weet of jij dat wel bedacht heb maargoed..).

Ik wil niets zeggen hoor maar voor mij komt het over dat je met Plague hun credits gaat lopen aangezien je er nog maar paar dagen inzit. En om dan al een andere "top stam" te gaan kleineren. Het is hier nu wel een forum voor propaganda maar dit gaat er voor mij ietsje over.

1. Sweet een ''topstam''? tsja..
2. ash loopt helemaal nergens mee, feiten zijn soms gewoon moeilijk te verteren.

heb je geen plan voor nodig als je sweet aanvalt.

doe nou maar niet zo stoer, ik weet zeker dat als jij wat incs krijgt je ook gaat gillen, dus aub: SSSTT
 

DeletedUser

Guest
zucht, jij hebt hier geen recht van spreken aangezien jij vluchtte naar Zuid. Nu zal je wel spijt hebben dat je was geleaved nu je ziet dat de trouwe S.incers meer bereiken met hun loyaliteit.. Ook heeft die foruminactiviteit een reden. Nog een reden dat jij niet mag praten is dat jij sinds een paar weken op het acc van Pietje speelt en er eigenlijk geen k*t aan gedaan hebt..

over het dikgedrukte stuk: Jij bent stoer dat je een leuke naam bedenkt (waarvan ik geeneens weet of jij dat wel bedacht heb maargoed..).

ik ben niet gevlugd, maar als je toen ene kaart had was mijn weg afgesloten door zuid.,
ik had geen verbinding met s.inc,

ik speel er al iets langer op.
al een tijd voordat darkmann nog punten had.

maarja, spijt heb ik niet echt, heb plague nooit mee gemaakt, dus daar kan ik niets over zeggen, ik weet wel wat de kern van s.inc is.
 

DeletedUser

Guest
ik ben niet gevlugd, maar als je toen ene kaart had was mijn weg afgesloten door zuid.,
ik had geen verbinding met s.inc,

ik speel er al iets langer op.
al een tijd voordat darkmann nog punten had.

maarja, spijt heb ik niet echt, heb plague nooit mee gemaakt, dus daar kan ik niets over zeggen, ik weet wel wat de kern van s.inc is.

dus? dan ga je maar weg? zwak hoor.. als ik niet aan mijn stam grens zal ik er ook voor vechten.. En ik weet precies vanaf wanneer jij erop speelt, pietje was goede maat van me;)
En als je langer gespeeld hebt dan ik denk heb je plague zeker meegemaakt.. dus 1 van de 2 klopt niet en dus lieg je..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan