S.Inc en Plague Samen één

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Bij die fusie was ik Niet bij. ;)
Vond het zelf ook Niet de slimste zet. Maar dat is geweest en hebben wij "Sweet" leden achter ons gelaten. Wij allen vonden die fusie ook een fataal verkeerde zet. Maar stuit nou aub niet steeds terug op een klein foutje van een paar spelers. We hebben het recht gezet door weer Sweet bij elkaar te rapen voor een groot deel. En we pakken het nu anders aan zodat het niet nog eens fout gaat. :)
De toekomst zal ons vertellen of we wel degelijk wat doen hier en wat kunnen betekenen.

Bij die fusie was je niet bij? Ok.
Klein foutje? Noem het maar een hele grote fout.
Paar spelers? Jij deed mee aan de fusie, niet?
Niet de slimste zet? Dat wisten we al.

En we pakken het nu anders aan zodat het niet nog eens fout gaat. :)
Het zal allemaal wel, lijkt me heel onwaarschijnlijk.
Wat is het verschil met jullie aanpak dan? Extern beleid is iig het zelfde, grote mond op het AF maar ingame geen ballen tonen.

We hebben het recht gezet door weer Sweet bij elkaar te rapen voor een groot deel.
De beste spelers zie ik niet in Sweet, maar in Hap!

De toekomst zal ons vertellen of we wel degelijk wat doen hier en wat kunnen betekenen.
Ik kan het jullie ook vertellen, het antwoord is nee.
 

DeletedUser

Guest
Je gaat een fusie/recruut niet zomaar aanvaarden als daarmee het niveau drastisch verslechterd zou worden. Natuurlijk hebben nieuwe aanwinsten andere kennis. Ze liggen in een ander gebied van de wereld. Hebben hier bepaalde info over die zeer handig kan zijn. En buiten dat zijn ze uiterst goede speltechnische en tactische spelers. Elke stam kan zo'n leden wel gebruiken.

ik weet dat ze ervaren zijn, en dat ze tot de top behoren, nog altijd, jammer dat er toen een dip was, die ervoor zorgde dat er de stam zuid. kwam, die dan mijn aansluiting op het s.inc cluster blokte,

ik denk ook dat het een goede stam zou worden, en dat ze goed samenwerken, het is ook ene tijd oorlog geweest, zonder echte winnaar, ik gun ook hele S.inc het beste, en dat zal zo blijven,
en aegon heeft s.inc toch nog goed voordgedreven. dat mag altijd nog zo zijn, ik denk en dat weten de meeste die van s.inc naar plague gingen, en een paar ex-leden, dat hij zich meer als 100% in heeft gezet, het is dat mijn pogingen faalde.......


ik hoop ook dat dit de stam gaat worden die een toekomst aan gaat, jammer dat ik er toch dicht bij lig,

maar misschien ene idee, en dat vraag ik aan idunno, om een mooie samenvatting te maken van s.inc voor in het weekblad.
ik denk dat er veel mensen zijn die het willen lezen, (waaronder ik), en die graag nodige info willen geven!

s.inc blijft gewoon een stam met een verleden, en tot kort voor het einde een gezellig forum,
de kern van s.inc zijn gewoon leden die allemaal weten hoe het spel werkt,
en je kunt over hun weinig zeggen wat hun naar beneden duwt,


S.inc het gaat jullie goed!
ik heb er nog altijd leuke herinneringen aan.
het was nu eenmaal mijn eerste stam waar ik op yoshira inzit.


dus IDunno,misschien een mooi artikel er over schrijven?!
 

DeletedUser50691

Guest
Beste AF-gangers,

De tijd van het strijden tussen ons is voorbij. Door wat wegvallen van accounts aan de kant van [ally]S.inc[/ally].
Is de Strijd die ooit tussen ons stammen bloeide neergedaald en hebben we de strijdbijl begraven.

Ik had de eer om vanuit Plague een voorstel naar de (Toen nog 5) leden van S.inc te sturen. Hier werd serieus op in gegaan en na lange besprekingen werd het aantal van 5 naar 6 opgeschroefd door het toetreden van Cornelis Rex bij S.inc.

Praten, Praten, Praten deden we veel. Het uiteindelijke besluit was om naar een fusie toe te werken door eerst de fora's te delen. En uiteindelijk op 6 December daadwerkelijk toe te treden. Met de reden dat S.inc dan 1 jaar bestaat en Sinterklaas net op bezoek is geweest. (Uiteraard geloven wij allen nog in die goedheilig man).

Wij zijn blij dat de spelers van S.inc de keuze gemaakt hebben om over te komen. Allen zijn ze stuk voor stuk welgetrainde en unieke spelers op de kaart van W21. Daarom dat we trots zijn om nu met onze nieuwe aanwinsten ten strijden te kunnen trekken.

Morgen zal het verhaal van S.inc ten tonelen komen. Het verhaal van plague is nu verteld. Reacties en vragen lees ik wel;)

Trots Leider van Plague
Zoepie.
Veel plezier bij mekaar maak er wat van ;)
 

DeletedUser57071

Guest
Met gedeelde fora ging al goed =) hopelijk blijft het zo =)
 

DeletedUser1527

Guest
Jongens, Plague ownde al, met S.Inc word het dubbele ownage!!! :cool:

Sure, CR die eerst spelers van Plague noobs noemt en zelf deze satm toe gaat treden(om zijn eigen hachje te redden wellicht) en met 32 leden nog niet eens op de 1e plek staat :D.

Respect voor de nr 1 stam, geen negatief commentaar leveren op welke stam dan ook maar lekker 1e staan en blijven.

Wat heeft plaque gepresteerd ?.

Wat heeft CR gepresteerd(afgezien van commentaar leveren op alles en iedereen) ?.
 

DeletedUser

Guest
Sure, CR die eerst spelers van Plague noobs noemt en zelf deze satm toe gaat treden(om zijn eigen hachje te redden wellicht) en met 32 leden nog niet eens op de 1e plek staat :D.

Respect voor de nr 1 stam, geen negatief commentaar leveren op welke stam dan ook maar lekker 1e staan en blijven.

Wat heeft plaque gepresteerd ?.

Wat heeft CR gepresteerd(afgezien van commentaar leveren op alles en iedereen) ?.

een betere vraag is: Wat heb jij bereikt (afgezien van commentaar leveren op alles en iedereen) ?.
 

DeletedUser

Guest
Sure, CR die eerst spelers van Plague noobs noemt en zelf deze satm toe gaat treden(om zijn eigen hachje te redden wellicht) en met 32 leden nog niet eens op de 1e plek staat :D.

Respect voor de nr 1 stam, geen negatief commentaar leveren op welke stam dan ook maar lekker 1e staan en blijven.

Wat heeft plaque gepresteerd ?.

Wat heeft CR gepresteerd(afgezien van commentaar leveren op alles en iedereen) ?.

Wat heeft Sweet al gepresteerd? Een mislukte fusie. Nog iets?
Plague heeft al veel meer dan Sweet gepresteerd.
 

DeletedUser

Guest
Sure, CR die eerst spelers van Plague noobs noemt en zelf deze satm toe gaat treden(om zijn eigen hachje te redden wellicht) en met 32 leden nog niet eens op de 1e plek staat :D.
Oh, natuurlijk.
Dat was al wel even geleden, toen wij Plague finaal in de pan hakten, veel veranderd sinds die tijd.
CR heeft al gereageerd op de laatste aantijging volgens mij? :rolleyes:

Respect voor de nr 1 stam, geen negatief commentaar leveren op welke stam dan ook maar lekker 1e staan en blijven.


Wat heeft plaque gepresteerd ?.
Om maar een voorbeeldje te geven, Immortal Dude weggespeeld.

Wat heeft CR gepresteerd(afgezien van commentaar leveren op alles en iedereen) ?.
Hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan