Par. vs crows

DeletedUser

Guest
Was weer een leuk weekend sweet dat van crows weg is.

Hoeveel blunders heeft crows nu al gedaan ? :rolleyes:

Dankzij marcel hebben we eindelijk de bevestigen van het troepenverhouding altijd leuke info ,

@ n3rd , pikbeertje ik zou maar dringend deff dorpen gaan maken :D
 

DeletedUser

Guest
Alsof ze dat nodig hebben, bang voor hun off dorpen zeker?;)

Waarom bang voor hun off dorpen ik snap het niet :confused:

OS krijgen ze amper al daar :p


A.s. vrijdag is er een massa aanval geplannd op The Expendables., dit is geplannd vanuit par..
pikbeertje zei:
Beste Leden,
Wij, als veel grotere stam, moeten na de schande van Absurd. laten zien wat we kunnen. Als we weer een lid ontslaan wat net onder vuur komt te liggen van een nederige stam, zal onze naam belachelijk worden gemaakt.
Voor de gevaarlijk liggende dorpen wil ik graag minimaal 5 def dorpen zien!
Tijdens deze massa mag er geen enkel dorp verloren gaan!
Op de lijst die ik hier onder post wordt afgestreept waar er 5def dorpen naartoe worden gestuurd. Ik vraag iedereen hier aan mee te helpen!

ALS DIT VOOR VANAVOND 23:59 NIET VOLTOOID IS GA IK LEDEN DORPEN TOEDELEN!

Dus met hun troepverhouding is dit fail vind ik :p

Voor de leden van Hap! er is een kans om deze noob dictator te edelen :eek:

.TargetXsnipeR. heeft het volgende geschreven:
Ik ga als alles goed gaat binnenkort al mijn os vrij krijgen. De dreiging aan mijn kant lijkt volledig te zijn weggevallen, weer een paar spelers gesloopt.

dvpope zet nu dorpen leeg voor mij, niet niet alle dorpen zijn leeg maar dat komt wel goed.
Maligirl is goed voor de ODA, die doet ook niks meer. Dan blijft er niet veel meer over. Wordt ook wel eens tijd want mijn ODA is door het dak gegaan maar dat kost bergen met gs, nu weer sparen voor edels.

goed gewerkt dus ;)
oorlog heeft veel effect gehad :p



Deze vond ik ook wel leuk toen :D spijtig van men spellingsfout

.TargetXsnipeR. op 04.10.2011 om 23:00 uur Citeren
Een hele taart krijg ik niet op, een mooie kwart is al geweldig :)
Kozacy op 10.10.2011 om 22:38 uur Citeren
Schnappi vandaag om 22:19 uur
succes met de oorlog ,

Wij stoppen pas tot als elk lid dat ooit in crows of mini crows heeft gezeten van de kaart is weg gegeveegt.

Hopelijk hebben jullie dezelfde ingesteldheid
________________

oprichter Paranoia
mvg vincke
Lord Patrick op 10.10.2011 om 22:43 uur Citeren
die gozer snapt het spel nog niet eens volgens mij hoe wil die ons uitschakele:p heb die wonder middel ofzo:p
Relatief op 10.10.2011 om 22:46 uur Citeren
Ahh...over een paar weken zal hij wel wel snappen
Pikbeertje op 10.10.2011 om 22:50 uur Citeren
Hahaha lol oké dan, let the battle begin! >:D
n3rd op 10.10.2011 om 22:52 uur Citeren
wel een komische vent met de juiste instelling :D
Pikbeertje op 10.10.2011 om 23:02 uur Citeren
n3rd heeft het volgende geschreven:
wel een komische vent met de juiste instelling :D

Hij heeft alleen een grote bek omdat die aan niemand van «C» grenst xD
Relatief op 10.10.2011 om 23:03 uur Citeren
Pikbeertje heeft het volgende geschreven:

n3rd heeft het volgende geschreven:
wel een komische vent met de juiste instelling :D

Hij heeft alleen een grote bek omdat die aan niemand van «C» grenst xD


nog niet;)
Relatief op 10.10.2011 om 23:03 uur Citeren
Pikbeertje heeft het volgende geschreven:

n3rd heeft het volgende geschreven:
wel een komische vent met de juiste instelling :D

Hij heeft alleen een grote bek omdat die aan niemand van «C» grenst xD


nog niet;)
Kozacy op 10.10.2011 om 23:03 uur Citeren
Ik grens straks alleen maar aan N3rd, als hij in het wilde weg blijft edelen.
WOWLY op 10.10.2011 om 23:03 uur Citeren
jup ik verken alvast wat par. leden =D
stuur ik maar even wat clears vanavond ;p

.TargetXsnipeR. op 10.10.2011 om 23:06 uur Citeren
wat is ingesteldheid ?
Relatief op 10.10.2011 om 23:09 uur Citeren
http://www.encyclo.nl/begrip/ingesteldheid ;)
Bewerkt door Relatief op 10.10. om 23:09 uur
.TargetXsnipeR. op 10.10.2011 om 23:19 uur Citeren
slecht Nederlands volgens mij, ongesteldheid kan ik me meer bij voor stellen
Pikbeertje op 10.10.2011 om 23:35 uur Citeren
Hahahah idd XD
't is toch instelling en niet ingesteldheid..?
Kozacy op 12.10.2011 om 15:20 uur Citeren
jep dit is er gewoon 1ntje die de nederlandse inburgering cursus meerdere keren over heeft moeten doen xD
wijko op 12.10.2011 om 15:45 uur Citeren
hahaha nice kozacy
Kozacy op 12.10.2011 om 15:47 uur Citeren
wijko heeft het volgende geschreven:
hahaha nice kozacy


zullen we het hem vragen? ghehehehe xD
wijko op 12.10.2011 om 15:50 uur Citeren
ja beter wel :D
n3rd op 12.10.2011 om 19:21 uur Citeren
Hoe gaan we deze oorlog aanpakken? Waarschijnlijk zal het een stuk makkelijker worden om hier dorpen te pakken dan tegen acro. Misschien wel leuk als we dus een paar goede massas opzetten/veel dorpen pakken zodat we als stam veel indruk maken.
Dit was dus de tijd dat crows het nog zag zitten ,

Wowly de leugenaar heeft die dag geen verkenners of clears gestuurd en tot hier toe heeft hij nog altijd niets gedaan buiten clears minder dan 25 clears als ik goed kan tellen :p


Par ? oorlog ..
Pagina: [1] >2< [3]
«C» - Lord Patrick op 10.10.2011 om 22:44 uur Citeren
gozer spoort niet heb die drome ofzo:p
M «C» - SalvadorI op 10.10.2011 om 22:45 uur Citeren
Wtf, eens zien hoe ze klinken als king richard I, verbatius en Wonder66 opgeruimd zijn ;)
Bewerkt door SalvadorI op 10.10. om 22:45 uur
«C» - Lord Patrick op 10.10.2011 om 22:45 uur Citeren
zelfde als niets voorstellende stam.
M «C» - steven756 op 10.10.2011 om 22:48 uur Citeren
moeten ze nog wel ff. . kleine 100 mil punten ?
M «C» - steven756 op 10.10.2011 om 22:54 uur Citeren
absurd verliest punten ?
«C» - Pikbeertje op 10.10.2011 om 23:03 uur Citeren
Absurd is inactief en is uit «C».
M «C» - Endon op 11.10.2011 om 07:20 uur Citeren
Goed voor onze statistieken :<
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
fusie sweet en crows hoe is het ontstaan
Belangrijk: Sweet
Pagina: >1< [2]
Kozacy op 18.10.2011 om 16:42 uur Citeren
Sweet is uit een aan het vallen?????

Wie weet hier meer van?
.TargetXsnipeR. op 18.10.2011 om 16:59 uur Citeren
ik. Er zijn er 2 weg, ik vermoed dat ze zich gaan aansluiten bij Monsigneur.
Kozacy op 18.10.2011 om 17:00 uur Citeren
check de stats maar er zijn er al veel meer dan 2

jefrades op 18.10.2011 om 17:28 uur Citeren
13LaD3R zit bij Bearguy mijn buurman in een stam
Hurei op 18.10.2011 om 17:52 uur Citeren
blader zou ik te vriend houden. is een goede speler die ik ken van w12 ;)
jump the bass op 18.10.2011 om 18:13 uur Citeren
Als ze uit elkaar vallen, wat ik trouwens niet denk is het handig om Sir Bruno en WildCard misschien uitenodigen... maar dat zien we dan wel :p
Bewerkt door jump the bass op 18.10. om 18:14 uur
Hurei op 18.10.2011 om 18:58 uur Citeren
Kozacy heeft het volgende geschreven:
check de stats maar er zijn er al veel meer dan 2


kan jij nog os missen?
Hurei op 18.10.2011 om 18:58 uur Citeren
jump the bass heeft het volgende geschreven:
Als ze uit elkaar vallen, wat ik trouwens niet denk is het handig om Sir Bruno en WildCard misschien uitenodigen... maar dat zien we dan wel :p


kan jij nog os missen?
jump the bass op 18.10.2011 om 19:14 uur Citeren
Hurei heeft het volgende geschreven:

jump the bass heeft het volgende geschreven:
Als ze uit elkaar vallen, wat ik trouwens niet denk is het handig om Sir Bruno en WildCard misschien uitenodigen... maar dat zien we dan wel :p


kan jij nog os missen?


Niet echt, heb heel veel OS nog bij mijzelf staan...
Kozacy op 18.10.2011 om 19:23 uur Citeren
ik denk dat een fusie tussen de C en Sweet mischien wel een optie was, want ze zullen alle 14 toch niet overkomenen bij ons komen er nog meer plekken vrij.
Zo hebben we geen massa stam, maar wel een fuc.ing aktieve stam met veel grote ervaren players.
Kozacy op 18.10.2011 om 19:24 uur Citeren
Voor OS graag pm
jefrades op 18.10.2011 om 19:24 uur Citeren
Kozacy heeft het volgende geschreven:
ik denk dat een fusie tussen de C en Sweet mischien wel een optie was, want ze zullen alle 14 toch niet overkomenen bij ons komen er nog meer plekken vrij.
Zo hebben we geen massa stam, maar wel een fuc.ing aktieve stam met veel grote ervaren players.


Amen!
jump the bass op 18.10.2011 om 19:26 uur Citeren
jefrades heeft het volgende geschreven:

Kozacy heeft het volgende geschreven:
ik denk dat een fusie tussen de C en Sweet mischien wel een optie was, want ze zullen alle 14 toch niet overkomenen bij ons komen er nog meer plekken vrij.
Zo hebben we geen massa stam, maar wel een fuc.ing aktieve stam met veel grote ervaren players.


Amen!


Amen 2!
Hurei op 18.10.2011 om 19:32 uur Citeren
Kozacy heeft het volgende geschreven:
Voor OS graag pm


waarvoor een pm?

topic staat onder deze waar een keurig en up to date lijst staat.
Kozacy op 18.10.2011 om 19:35 uur Citeren
dit is toch topic sweet, of zit ik er naast?
jump the bass op 18.10.2011 om 19:39 uur Citeren
Kozacy heeft het volgende geschreven:
dit is toch topic sweet, of zit ik er naast?


Hij bedoelt onder het topic Sweet, daar staat het topic The Expendables.
Hurei op 18.10.2011 om 19:40 uur Citeren
jump the bass heeft het volgende geschreven:

Kozacy heeft het volgende geschreven:
dit is toch topic sweet, of zit ik er naast?


Hij bedoelt onder het topic Sweet, daar staat het topic The Expendables.


juist
Kozacy op 18.10.2011 om 19:42 uur Citeren
Nou vraag daar dan of stuur een pm, maar ik zal zien wat ik heb
Hurei op 18.10.2011 om 19:46 uur Citeren
vraag waar dan?

als je dat topic leest is de vraag al duidelijk genoeg lijkt me/...
Crows Fusie Sweet
Ja
7 stemmen (63,64%)
Nee
4 stemmen (36,36%)
Pagina: >1<
Kozacy vandaag om 19:06 uur Citeren
Beste Stammers,

Ik heb contacten met spelers van Sweet, en er is wel eens ter sprake gekomen, wat als we zouden fuseren?

We zouden dan een na reorganisatie een Stam worden va n ongeveer 30 leden, die aan alle eisen zullen voldoen.

1. Aktief
2. Rangen
3. Punten

Dit zal ons de aktiefste, grootste, gevaarlijkste, sterkste Stam op w21 maken.

Ik weet dat er daar in Sweet ook een topic loopt, wat als we zouden fuseren?

Daarom ben ik wel benieuwd hoe de Crows hier over denkt?
Dus geef jullie stem en evt een mening, waarom wel of niet.
Bewerkt door Kozacy vandaag om 19:08 uur
Pikbeertje vandaag om 19:36 uur Citeren
Ja, puur om wat je al zegt; dat we de grootste en sterkste van W21 worden.
Hargorn vandaag om 19:37 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Hoewel ik nog niet lang in de stam zit wil ik toch na alle eerlijkheid stemmen. En mijn stem is Nee. Ik heb de stam Crows lange tijd van de buitenkant kunnen observeren, en is op mij overgekomen als een sterke stabiele stam met veel slag kracht. En daar mogen jullie trots op zijn als leden maar helemaal als leiders. Aangezien ik het binnen Arco niet voor elkaar kreeg. Daarom vraag ik mij af tot hoevere het voordelen met zich meebrengt? En Wat het gaat betekenen in de toekomst. We gaan meer fronten krijgen en hoe gaat dat uitpakken?

Daarbij vraag ik me af wat het zal doen aangezien de meeste leden al langere tijd in Crows zitten en dus weten wat ze aan elkaar hebben. En er een aantal leden bij komen. Het zijn over het algemeen fussie acounts dus betekend het geen 8 maar 16 andere meningen erbij. Mijn ervaring is op het gebied van fussie's WEES zeker van je zaak want fussie's zijn vaak op niks uit gelopen.

Marten

Kozacy vandaag om 19:51 uur Citeren
Ik stem voor.
Ik vind als deze mogelijkheid er is dat je die moet pakken.

Sweet is een mooie stam met net als wij een hechte band me3t elkaar hebben, dit maakt Sweet maar ook Crows een top stam.
Ik ben van mening als je twee van zulke stammen samenvoegt, dat we een prachtige tijd tegemoet gaan.

Tuurlijk zal er wel eens een acc wegvallen, dit is dan zeer jammer, maar we houden altijd een top stam en kunnen er dan door redenen nog wel een paar acc weg vallen, de dorpen worden snel door ons verovert en we blijven aan de top.

Dit maakt het nu zo mooi als je zo'n luxe hebt, als je zo'n stam kan creeren.
Je blijft ook naar wat tegenslagen een top stam.
Bewerkt door Kozacy vandaag om 20:04 uur
jump the bass vandaag om 20:00 uur Citeren
Ik heb ja gestemd. Wat Koz al zij, dan worden we wel heel sterk.
n3rd vandaag om 20:16 uur Citeren
ik vind dat we het niet moeten doen PUUR om de reden dat we dan nummer 1 stam zijn. ALs je zo machtszuchtig bent gaat het uiteindelijk niet goed aflopen
Kozacy vandaag om 20:36 uur Citeren
Dit heeft niks machtszuchtig te maken, alleen iets waar we voordelen aan hebben in de toekomst.
We gaan toch geen oorlog tegen hun voeren, dus mijn mening is dan kunnen we ze maar beter in de stam hebben, mocht er rare dingen gebeuren, dan heb je het wel in eigenbeheer.

Kijk maar wat er met Lodewijk, krallops, wiewetdajom, iprank, onionpeeler etc is gebeurd. Lodewijk zit weer een nieuwe speler op (moet wel meer laten zien) en rest is of word geint en hebben we de vv's van.

Enals we wel fuseren en a zouden wat spelers stoppen of door redenen kwijt raken, dan hoeven we niet 123 gaan recruiten want we houden gewoon een sterke stam, dus we zouden niet afhankelijk worden van elkaar.
Dit geval was wel zo met Acro. er gingen 4 5 spelers weg en de hele Stam spatte in enkele dagen uit een.
Dus daarom wat ik eerder aangaf is deze luxe die we dan creeren wel tof
Hargorn vandaag om 20:48 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ook mijn stem luidt hier voluit "nee", en wel om talloze redenen:

1. Ervaring

Uit eigen ervaring weet ik dat een fusie nooit goed afloopt. Ik heb het verscheidene keren zien mislukken. Een fusie tussen twee verschillende stammen brengt meestal onverwachtte problemen mee die niet te voorzien waren. Met 30 leden bijvoorbeeld zullen enkele leden al snel in edelruimte worden beperkt. Waar is de fun nog als je geen edelruimte meer hebt?

2. We hebben ze niet nodig

Waarom zouden we met ze fuseren als we ze allesbehalve nodig hebben? Waarom zouden we dan al die risico's nemen die die fusie meebrengt? We hebben nu een stabiele sterke stam, waarom zouden we dat veranderen? We zijn al de sterksten!

3. Meer leden = meer onderlinge discussie

Des te meer leden er zijn, des te meer botsende meningen er zijn. En dat is nou net de reden waarom stammen uit elkaar vallen. Laten we dat risico vermijden!

4. Leidingsvisie?

Ongetwijfeld zal de visie van beide leidingsgroepen niet overeenkomen. Er zal dan een consensus moeten gezocht worden, wat niet altijd even haalbaar is en soms ook niet vol te houden.


Dit waren de eerste redenen die net in me zijn opgekomen, maar ongetwijfeld zijn er nog veel meer!


Sam
Hargorn vandaag om 20:56 uur Citeren Bewerken Verwijderen
En nog een vraagje, mag iedereen mee?

Sam
Kozacy vandaag om 21:04 uur Citeren
Ton heeft al langere tijd zeer goede contacten met de leiding Sweet, naar mijn weten hebben ze in het verleden samen gespeeld in een ander wereld.
Dus die leidervisie, zal wel goedkomen.

En op je vraag, nee er gaan ook daar spelers afvallen.

Maar alle respect voor je mening, ook zit je nog maar net in de Crows, ook jouwn mening telt.

gr Anko
Hargorn vandaag om 21:18 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Bedankt anko uiteraard heb ik ook respect voor jouw mening.
Wie zou er dan afvallen?


Sam
Kozacy vandaag om 21:24 uur Citeren
Dat is mij nog niet verteld, wel weet ik dat ze een paar inaktieve leden hebben, dus lijkt mij dan logich dat die spelers evt dan afvallen.
Maar wie dat zijn is voor mij ook nog een vraag?
Hargorn vandaag om 21:28 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik bedoel wie gaat er van onze kant afvallen, want ik zou niet willen afvallen :).

Sam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vind ik wel jammer hoor, vincke. Ik wil Par ook wel eens zonder spy's zien vechten.

Sorry jimmy zolang ik alles binnenkrijg in men inbox ga ik het blijven gebruiken ;)

En sommige topics die ik heb gepost zijn al verleden tijd

En dit is veel beter dan moddergooien hier vind je teminste feiten :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja Vincke, jij bent wel zeer zielig met je spy'en --' win die oorlog is eerlijk als je het kunt.
 

DeletedUser

Guest
Ja Vincke, jij bent wel zeer zielig met je spy'en --' win die oorlog is eerlijk als je het kunt.

Als hij info binnen krijgt, hoeft het niet zozeer te zijn dat hij hierom vroeg he ;).

Het feit dat hij het gebruikt is een ander verhaal maar goed, het is niet verboden.
 

DeletedUser

Guest
Als hij info binnen krijgt, hoeft het niet zozeer te zijn dat hij hierom vroeg he ;).

Het feit dat hij het gebruikt is een ander verhaal maar goed, het is niet verboden.

Ja dat klopt, maar toch als je het binnenkrijgt, je kunt kiezen, met respect het spel spelen, of zielig liggen doen en lekker doorgaan met spy'en..
 

DeletedUser

Guest
Ja Vincke, jij bent wel zeer zielig met je spy'en --' win die oorlog is eerlijk als je het kunt.


Waarom zielig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB AL GEZEGD ZOLANG IK INFO BINNENKRIJG DAT IK HET GA BLIJVEN GEBRUIKEN


Win de oorlog eerlijk ?? zolang er in crows rotte appels zitten is dit niet mijn schuld maar ligt het aan hun ;)

Wat moet ik doen die info berichten verwijderen en doen of niets is gebeurt even de heilige ridder spelen ? nee sorry is niets voor mij :)

En volgens mij word er in RL bij oorlogen ook met spionnen enz gewerkt je gaat toch niet zomaar een tegenstander aanvallen zonder dat je er informatie van hebt of niet soms ? :)
 

DeletedUser

Guest
Ja dat klopt, maar toch als je het binnenkrijgt, je kunt kiezen, met respect het spel spelen, of zielig liggen doen en lekker doorgaan met spy'en..

Je kan de bal ook kaatsten richting de spion zelf, waarom zo zielig doen en info weggeven aan de vijand? De fout ligt toch echt bij dat ene lid, en niet bij de persoon die het binnen krijgt.

Voor de rest ben ik het met je eens :).
 

DeletedUser

Guest
Je kan de bal ook kaatsten richting de spion zelf, waarom zo zielig doen en info weggeven aan de vijand? De fout ligt toch echt bij dat ene lid, en niet bij de persoon die het binnen krijgt.

Voor de rest ben ik het met je eens :).

Tja, daar heb je toch wel weer gelijk in :p Nja, het is gewoon zielig van beide kanten vind ik zelf..
 

DeletedUser

Guest
Je kan de bal ook kaatsten richting de spion zelf, waarom zo zielig doen en info weggeven aan de vijand? De fout ligt toch echt bij dat ene lid, en niet bij de persoon die het binnen krijgt.

Voor de rest ben ik het met je eens :).

Ik kan het inderdaad met respect spelen deze oorlog maar toen zij in het begin van de oorlog leuk spionnen in IMP en Vincke plaatsen was dat voor mij de laatste druppel voor een eerlijke oorlog
 

DeletedUser

Guest
Waarom zielig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB AL GEZEGD ZOLANG IK INFO BINNENKRIJG DAT IK HET GA BLIJVEN GEBRUIKEN


Win de oorlog eerlijk ?? zolang er in crows rotte appels zitten is dit niet mijn schuld maar ligt het aan hun ;)

Wat moet ik doen die info berichten verwijderen en doen of niets is gebeurt even de heilige ridder spelen ? nee sorry is niets voor mij :)

En volgens mij word er in RL bij oorlogen ook met spionnen enz gewerkt je gaat toch niet zomaar een tegenstander aanvallen zonder dat je er informatie van hebt of niet soms ? :)

Dit is nog altijd een game.. En ik weet zeker dat ze het jou niet blijven geven, jij zit gewoon alleen maar door te vragen van wat er allemaal op het fora staat en gebruikt het..

Ik kan het inderdaad met respect spelen deze oorlog maar toen zij in het begin van de oorlog leuk spionnen in IMP en Vincke plaatsen was dat voor mij de laatste druppel voor een eerlijke oorlog

Sorry voor de dubbelpost maar,

Vincke je kan ook zelf met respect gaan spelen, ging jij niet spioneren, weet ik zeker dat niet bekant iedereen zich tegen jou keerde, nu zijn er maar weinig mensen die jou een eerlijk en respectvol mens vinden hier op het AF en IG.

Was jij niet gaan spioneren, dan waren crows de zeer zielige mensen, maar jij spioneert alsof het jou leven is, jij weet ook echt alles wat er op dat fora staat van hun ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Vind ik wel jammer hoor, vincke. Ik wil Par ook wel eens zonder spy's zien vechten.

Dit is zwaar verleden tijd, kijk naar de maand. Oktober...
Dit is de info waar toen zoveel ophef over is gekomen. Als het goed is word er in crows niet meer gespy'd

Sorry voor de dubbelpost maar,

Vincke je kan ook zelf met respect gaan spelen, ging jij niet spioneren, weet ik zeker dat niet bekant iedereen zich tegen jou keerde, nu zijn er maar weinig mensen die jou een eerlijk en respectvol mens vinden hier op het AF en IG.

Was jij niet gaan spioneren, dan waren crows de zeer zielige mensen, maar jij spioneert alsof het jou leven is, jij weet ook echt alles wat er op dat fora staat van hun ..

Maar volgens mij wil vincke dat ook helemaal niet, hij wil gewoon kosten wat het kost de oorlog winnen...
 

DeletedUser

Guest
Dit is nog altijd een game.. En ik weet zeker dat ze het jou niet blijven geven, jij zit gewoon alleen maar door te vragen van wat er allemaal op het fora staat en gebruikt het..

Heb ook geen info nodig dankzij marcel1969 weten we nu met zekerheid wat de troepenverhouding is van de meeste crows spelers in onze buurt :D

En dat is de belangrijkste info vind ik persoonlijk die ik heb ontvangen

Ik verschiet er van gaapje dat jij de enigste bent die het doorheeft :

We hebben inderdaad geen spionnen meer meeste zijn al vertrokken of gestopt zo slecht gaat het in crows dat zelf de spionnen stoppen :)

En voor men bg,s , vrienden , .. ben ik wel eerlijk buiten voor mijn vijanden ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb ook geen info nodig dankzij marcel1969 weten we nu met zekerheid wat de troepenverhouding is van de meeste crows spelers in onze buurt :D

En dat is de belangrijkste info vind ik persoonlijk die ik heb ontvangen

Dat was gewoon een domme actie van Marcel
 

DeletedUser60153

Guest
Heb ook geen info nodig dankzij marcel1969 weten we nu met zekerheid wat de troepenverhouding is van de meeste crows spelers in onze buurt :D

En dat is de belangrijkste info vind ik persoonlijk die ik heb ontvangen

Ik verschiet er van gaapje dat jij de enigste bent die het doorheeft :D

Wij kennen jou als speler / stamleider, hun niet. Redelijk botte hark maar wel niveau verhogend in een stam. Precies wat par. nodig heeft... Zonder vincke zou par. al uit elkaar gevallen zijn!
 

DeletedUser

Guest
Dat was gewoon een domme actie van Marcel

Ik persoonlijk vind het geen domme actie van hem

Zoals je ook bij de post fusie sweet en crows kunt zien het vetgedrukte waren de reacties die van par. kwamen we waren er toen al mee bezig om die fusie te schrappen is niet gelukt in de tussen tijd hebben we voor interne ruzies gezorgt in SC (discussies starten , ...)

Dus voor iedereen van het AF hier is het bewijs dat par. degelijk wel mee heeft gezorgt voor de val van SC.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1527

Guest
Dat was gewoon een domme actie van Marcel

Nee, dat was geen domme actie grappenmaker.

Ik zou dit nooit vermeld hebben ware het niet zo dat er maar 1 manier is om te rechtvaardigen waarom yakari en ik niet bereid zijn om 25 clears te leveren over een grote afstand aan spelers die meer aanvalsdorpen hebben dan defens.

Mijn verhouding is bekend 1 op 3,3, geen geheim :).

Misschien heb ik ze wakker geschud en gaan ze daadwerkelijk meer hun eigen boontjes doppen:D.

In Sweet gaat alles nu weer zoals het hoort en daar blijkt dat men wel clears en defensdorpen over langere afstand wil sturen, hoe zou dat toch komen ?. ;)

Vincke, ik ben blij met je openheid van zaken:)
 
Bovenaan