Par. vs crows

DeletedUser

Guest
The Expendables. Verlaten 20th November 2011 - 02:15 1,823,113 ook al naar minicrows

zo is het wel gemakkelijk voor crows ;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom zielig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB AL GEZEGD ZOLANG IK INFO BINNENKRIJG DAT IK HET GA BLIJVEN GEBRUIKEN


Win de oorlog eerlijk ?? zolang er in crows rotte appels zitten is dit niet mijn schuld maar ligt het aan hun ;)

Wat moet ik doen die info berichten verwijderen en doen of niets is gebeurt even de heilige ridder spelen ? nee sorry is niets voor mij :)

En volgens mij word er in RL bij oorlogen ook met spionnen enz gewerkt je gaat toch niet zomaar een tegenstander aanvallen zonder dat je er informatie van hebt of niet soms ? :)

Je kan het zeker anders doen noob. Kijk naar mij.. Ik kreeg van een toenmalig S.inc lid een aanbod om het hele forum naar ons te sturen als ik hem niet aanviel. Ipv het aanbod aan te nemen heb ik het gesprek doorgestuurd naar Aegon (Victus) en hem uitgelegd hoe de vork in de steel zat. En alsnog kan plague resultaten boeken.. Dus kom niet zo schijnheilig doen en geef toe dat je je oorlogje niet kan winnen zonder allerlei smerige spelletjes. Mijn respect voor Par. is zojuist gedaald tot het nulpunt.

Nee, dat was geen domme actie grappenmaker.

Ik zou dit nooit vermeld hebben ware het niet zo dat er maar 1 manier is om te rechtvaardigen waarom yakari en ik niet bereid zijn om 25 clears te leveren over een grote afstand aan spelers die meer aanvalsdorpen hebben dan defens.

Mijn verhouding is bekend 1 op 3,3, geen geheim :).

Misschien heb ik ze wakker geschud en gaan ze daadwerkelijk meer hun eigen boontjes doppen:D.

In Sweet gaat alles nu weer zoals het hoort en daar blijkt dat men wel clears en defensdorpen over langere afstand wil sturen, hoe zou dat toch komen ?. ;)

Vincke, ik ben blij met je openheid van zaken:)

Ook jij bent een zwak individu. Als je niet bereid bent om je stamleden over een lange afstand te helpen-> TRIBALwars..? Ik kan wel horen dat dit jou eerste wereld is, je hebt er totaal geen verstand van. Geen tactisch inzicht, geen stamgevoel.. Wat heb je dan aan een stam? Vind je jezelf dan stoer? Kan je dan tegen de rest van W21 zeggen hoe goed jij bent?

Marceltje toch.. Dieptriest dat Sweet zo'n mentaliteit heeft.

Wel even een kleine aanvulling en wel Par. heeft niet gezorgd dat Sweet en Crows uit elkaar zijn gegaan hoor.

Par. heeft gewoon geluk dat bijna iedereen van Sweet te ver af ligt om daar wat te gaan doen of willen doen.

Breuk was conflict tussen 1 leider van Crows en een paar spelers van Sweet.

Per saldo is er denk ik tussen Crows en Par. geen verandering afgezien dat Crows wellicht iets meer gaan letten op hun eigen defens.

Fusies zijn altijd risicovol, had ik je vantevoren ook wel kunnen vertellen. Wederom een gebrek aan tactisch inzicht in beide kampen (C en Sweet)..

Jij bent zelf nooit echt actief geweest in Sweet of zit ik nou mis?

Reageer op mijn vorige antwoord, jij dwaas. Ik weet hoe de Sweet mentaliteit is en jij bent de verpersoonlijking ervan.. Grootste laffaard @W21..
 

DeletedUser

Guest
Jij bent zelf nooit echt actief geweest in Sweet of zit ik nou mis?

Toch een flink lange tijd in sweet gezeten, maar ik vond de activiteit van de stam te laag en ik kon het niet zo goed met me enige buurman vinden die telkens dorpen in me cluster edelde. Kreeg toen een aanbod om met me stamgenoten van w14 in NextNL te gaan spelen, dat was een niet te weigeren aanbod. En daar zit ik nu al een vrij lange tijd met alle tevredenheid, sterker sinds dit weekend sta ik aan kop vd stam.

elefendts maat

Rustig aan maat
 

DeletedUser1527

Guest
Ook hier heeft elefendts maat zijn naam niet bijstaan, lijkt wel de grote lafaard op dit AF.

Ik vind het allemaal gescheten wat jij tikt, we zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen op wereld 21.

Ik heb voor de komende maand genoeg getikt op dit Af en ga daar maar weer eens lekker mee stoppen.

Ik zie je wel in game als jij eens aangeeft wie je bent:rolleyes:

Dit is mijn laatste bericht op dit forum, zal niet eerder weer wat tikken hier dan 1 januari 2011:D

bye bye
 

DeletedUser58227

Guest
Ook hier heeft elefendts maat zijn naam niet bijstaan, lijkt wel de grote lafaard op dit AF.

Ik vind het allemaal gescheten wat jij tikt, we zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen op wereld 21.

Ik heb voor de komende maand genoeg getikt op dit Af en ga daar maar weer eens lekker mee stoppen.

Ik zie je wel in game als jij eens aangeeft wie je bent:rolleyes:

Dit is mijn laatste bericht op dit forum, zal niet eerder weer wat tikken hier dan 1 januari 2011:D

bye bye

Nee :(
 

DeletedUser

Guest
Ook hier heeft elefendts maat zijn naam niet bijstaan, lijkt wel de grote lafaard op dit AF.

Ik vind het allemaal gescheten wat jij tikt, we zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen op wereld 21.

Ik heb voor de komende maand genoeg getikt op dit Af en ga daar maar weer eens lekker mee stoppen.

Ik zie je wel in game als jij eens aangeeft wie je bent:rolleyes:

Dit is mijn laatste bericht op dit forum, zal niet eerder weer wat tikken hier dan 1 januari 2011:D

bye bye

Dus we zien je nooit meer terug, aangezien het nu al 2011 is :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ook hier heeft elefendts maat zijn naam niet bijstaan, lijkt wel de grote lafaard op dit AF.

Ik vind het allemaal gescheten wat jij tikt, we zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen op wereld 21.

Ik heb voor de komende maand genoeg getikt op dit Af en ga daar maar weer eens lekker mee stoppen.

Ik zie je wel in game als jij eens aangeeft wie je bent:rolleyes:

Dit is mijn laatste bericht op dit forum, zal niet eerder weer wat tikken hier dan 1 januari 2011:D

bye bye

kerel, ik heb je al meerdere malen gezegd wie ik was: Willieboom, nu tijdelijk gestopt. Maarja, lezen is iets wat jij niet kan. iedereen hier weet al wie ik ben en je kan aan mensen vragen of ik een laffaard ben. Mensen weten nog van vorige werelden dat ik dat zeker niet ben (kan je desnoods bij fey navragen, ookal waren we niet altijd even goed met elkaar;)) En aangezien je mijn post eigenlijk niet beantwoord en je je nu terugtrekt zie ik dat als een bevestiging van mijn gelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ook hier heeft elefendts maat zijn naam niet bijstaan, lijkt wel de grote lafaard op dit AF.

Ik vind het allemaal gescheten wat jij tikt, we zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen op wereld 21.

Ik heb voor de komende maand genoeg getikt op dit Af en ga daar maar weer eens lekker mee stoppen.

Ik zie je wel in game als jij eens aangeeft wie je bent:rolleyes:

Dit is mijn laatste bericht op dit forum, zal niet eerder weer wat tikken hier dan 1 januari 2011:D

bye bye

Doei, blijf maar langer weg joh..niemand die je mist.
 

DeletedUser60153

Guest
Je kan het zeker anders doen noob. Kijk naar mij.. Ik kreeg van een toenmalig S.inc lid een aanbod om het hele forum naar ons te sturen als ik hem niet aanviel. Ipv het aanbod aan te nemen heb ik het gesprek doorgestuurd naar Aegon (Victus) en hem uitgelegd hoe de vork in de steel zat. En alsnog kan plague resultaten boeken.. Dus kom niet zo schijnheilig doen en geef toe dat je je oorlogje niet kan winnen zonder allerlei smerige spelletjes. Mijn respect voor Par. is zojuist gedaald tot het nulpunt.
Vincke is Par. in jouw ogen? Ik ben altijd tegen spy's geweest, maakt meer kapot dan het opbrengt...
En ik weet wat het allemaal kapot kan maken. Dus oordeel aub even over de speler zelf, en niet over de stam Par.
 

DeletedUser

Guest
Vincke is Par. in jouw ogen? Ik ben altijd tegen spy's geweest, maakt meer kapot dan het opbrengt...
En ik weet wat het allemaal kapot kan maken. Dus oordeel aub even over de speler zelf, en niet over de stam Par.

heel Par. past zijn tactiek aan op die info, dat weet ik zeker.. Als vincke info doorkrijgt over een aanval, dan wordt er daar gedeffed.. Ofniet?:eek:
Dusja, heel par. doet hier aan mee..
 
Reactiescore
323
Vincke is Par. in jouw ogen? Ik ben altijd tegen spy's geweest, maakt meer kapot dan het opbrengt...
En ik weet wat het allemaal kapot kan maken. Dus oordeel aub even over de speler zelf, en niet over de stam Par.

Vincke is leider en oprichter van Par. Hij voert het beleid, regelt wss aanvallen, hij krijgt de info binnen die hij kan weigeren.

Ja, vincke maakt Par. zo dus kapot. Als een oprichter/leider vuil wil spelen, dan speelt de hele stam het. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je kan het zeker anders doen noob. Kijk naar mij.. Ik kreeg van een toenmalig S.inc lid een aanbod om het hele forum naar ons te sturen als ik hem niet aanviel. Ipv het aanbod aan te nemen heb ik het gesprek doorgestuurd naar Aegon (Victus) en hem uitgelegd hoe de vork in de steel zat. En alsnog kan plague resultaten boeken.. Dus kom niet zo schijnheilig doen en geef toe dat je je oorlogje niet kan winnen zonder allerlei smerige spelletjes. Mijn respect voor Par. is zojuist gedaald tot het nulpunt.

Ik Wil niet veel zeggen maar de nieuwe speler van hargorn heeft een sollicitatie bij ons gedaan 2 weken geleden denk ik en heeft toen ook info doorgestuurd om zekerheid te hebben dat hij in par. mag heb het toen gepost op het AF en rarara hij zit nog steeds in MC ;)
Heb ook die pm naar andere crows leden gestuurd maar ze doen daar niets tegen aangezien hij waarschijn nr 1 staat bij minicrows.
Hargorn op 30.10. om 15:22 uur
Hallo leider

Ik ben tom en ben 13 jaar, ik speel al heel lang dit spel.
Ik ben vandaag net begonnen.

Ik zit nu in een stomme stam en wil graag bij jullie komen omdat jullie vet goed zijn.

Ik wil u ook graag vragen of jullie willen stoppen met mij aan te vallen, ik val jullie toch ook niet aan.

Ik hoop dat ik in uw stam mag, dan kan ik u helpen want Zepraten over u hier in het forum.

En denk je nu echt dat de stam par. het iets kan schelen of ze respect hebben van een gestopte kerel wegens RL problemen ?

En zoals eerder vermeld gebruik ik geen spionnen meer dus probeer aub alles te lezen voordat je tegen mij komt reageren je bent trouwens gestopt en ben tenslotte meer op de hoogte van w21 dan jij zelf ;)

Vincke is leider en oprichter van Par. Hij voert het beleid, regelt wss aanvallen, hij krijgt de info binnen die hij kan weigeren.

Ja, vincke maakt Par. zo dus kapot. Als een oprichter/leider vuil wil spelen, dan speelt de hele stam het. :rolleyes:

Klopt allemaal buiten dat dat ik par. kapot maak ;)

En vuil spel zou ik het nu ook niet direct noemen info weigeren doe ik ook niet ik ben tenslotte ook externe leider
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik Wil niet veel zeggen maar de nieuwe speler van hargorn heeft een sollicitatie bij ons gedaan 2 weken geleden denk ik en heeft toen ook info doorgestuurd om zekerheid te hebben dat hij in par. mag heb het toen gepost op het AF en rarara hij zit nog steeds in MC ;)
Heb ook die pm naar andere crows leden gestuurd maar ze doen daar niets tegen aangezien hij waarschijn nr 1 staat bij minicrows.


En denk je nu echt dat de stam par. het iets kan schelen of ze respect hebben van een gestopte kerel wegens RL problemen ?

En zoals eerder vermeld gebruik ik geen spionnen meer dus probeer aub alles te lezen voordat je tegen mij komt reageren je bent trouwens gestopt en ben tenslotte meer op de hoogte van w21 dan jij zelf ;)

je moest is weten, ik ben nog genoeg op de hoogte van alles;)
Hoe staat het er btw voor tussen jou en missdiny:rolleyes:;)
 

DeletedUser

Guest
je moest is weten, ik ben nog genoeg op de hoogte van alles;)
Hoe staat het er btw voor tussen jou en missdiny:rolleyes:;)

Goed ik heb het er nog met jack over gehad en geen enkel probleem ;)

Een toffe meid en ik zou het apprecieren dat je haar niet als een spy gaat beschuldigen want dat is ze helemaal niet :)
 
Bovenaan