Par. vs crows

DeletedUser60153

Guest
Haha ik val pas een week aan en heb 10 dorpen overgenomen, precies het clustertje van Yahel wat tussen mij in lag. En omdat ik nu 2 dagen niks heb gepakt (ook bijna geen aanvallen verstuurd naar jullie trouwens), vind je jezelf winning? Wat een clown ben je.

En over dat timen, tot nu toe ging het dus allemaal best makkelijk (10 dorpjes binnen). Als je me nu ineens gaat waarschuwen dat je gaat snipen ja dan is het toch logisch dat ik probeer er nog een cleartje tussen te gooien?

Maargoed als jullie nu ineens kunnen snipen dan zal ik men treintjes vanaf nu wat zorgvuldiger moeten gaan sturen.

Wat nu overigens ook niet is gelukt (1,2 sec vind ik redelijk veel verschil, of w10 moet verschrikkelijk goed kunnen timen.)

-----------------------------------------CLEAR n3rd vandaag om 22:27:12:210 uur 1:06:33
-----------------------------------------EDELS n3rd vandaag om 22:27:13:484 uur 1:06:34
-----------------------------------------EDELS n3rd vandaag om 22:27:13:564 uur 1:06:34
-----------------------------------------EDELS n3rd vandaag om 22:27:13:614 uur 1:06:34
-----------------------------------------EDELS n3rd vandaag om 22:27:13:664 uur 1:06:34
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Probeer m eerst maar te snipen, daarna stoer doen dat ie niet strak getimed is ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Probeer m eerst maar te snipen, daarna stoer doen dat ie niet strak getimed is ;)

-----------------------------------------DODGE herbenoemen vandaag om 22:09:13:408 uur 0:11:19 Voor deze aanval ondersteuning aanvragen
-----------------------------------------DODGE herbenoemen vandaag om 22:27:12:210 uur 0:29:18 Voor deze aanval ondersteuning aanvragen
OS herbenoemen vandaag om 22:27:12:947 uur 0:29:18
OS herbenoemen vandaag om 22:27:13:084 uur 0:29:19
OS herbenoemen vandaag om 22:27:13:306 uur 0:29:19
-----------------------------------------EDELS herbenoemen vandaag om 22:27:13:484 uur 0:29:19 Voor deze aanval ondersteuning aanvragen
-----------------------------------------EDELS herbenoemen vandaag om 22:27:13:564 uur 0:29:19 Voor deze aanval ondersteuning aanvragen
-----------------------------------------EDELS herbenoemen vandaag om 22:27:13:614 uur 0:29:19 Voor deze aanval ondersteuning aanvragen
-----------------------------------------EDELS herbenoemen vandaag om 22:27:13:664 uur 0:29:19
 

DeletedUser

Guest
Waar doel je hierop?
Wij durven niks? Niet mee eens, is mijn mening!

we vroegen jullie meerdere malen om een gezamelijke actie op S.inc (jaja (ex)-S.incers, kom maar met jullie geblaat:p) en wat we terug kregen, van zowel de leiding als de leden van Sweet was iets in de trend van: 'We nemen het risico niet' en 'De leiding wilt niks opzetten' en 'We liggen niet goed :)o)' enz enz..

jij was de hoofdschijterd daar, durfde geen risico te nemen.. En vervolgens ff leuk met zn alle naar Crows he? Chapeau voor deze goede leidersinzichten..
 

DeletedUser

Guest
we vroegen jullie meerdere malen om een gezamelijke actie op S.inc (jaja (ex)-S.incers, kom maar met jullie geblaat:p) en wat we terug kregen, van zowel de leiding als de leden van Sweet was iets in de trend van: 'We nemen het risico niet' en 'De leiding wilt niks opzetten' en 'We liggen niet goed :)o)' enz enz..

jij was de hoofdschijterd daar, durfde geen risico te nemen.. En vervolgens ff leuk met zn alle naar Crows he? Chapeau voor deze goede leidersinzichten..

We gingen eerst samen op H en er waren al gezamelijke aanvallen hé, alleen op S.inc niet maar dat bleek toch niet meer nodig te zijn.
 

DeletedUser

Guest
We gingen eerst samen op H en er waren al gezamelijke aanvallen hé, alleen op S.inc niet maar dat bleek toch niet meer nodig te zijn.

Achteraf bleek dit niet meer nodig te zijn. Maar zelfs op grootschalig niveau kregen we niks van de grond af;)
 

DeletedUser

Guest
we vroegen jullie meerdere malen om een gezamelijke actie op S.inc (jaja (ex)-S.incers, kom maar met jullie geblaat:p) en wat we terug kregen, van zowel de leiding als de leden van Sweet was iets in de trend van: 'We nemen het risico niet' en 'De leiding wilt niks opzetten' en 'We liggen niet goed :)o)' enz enz..

jij was de hoofdschijterd daar, durfde geen risico te nemen.. En vervolgens ff leuk met zn alle naar Crows he? Chapeau voor deze goede leidersinzichten..

Nou, er waren er 2 die wel mee wouden helpen :p Maar de rest niet nee :mad:
 

DeletedUser58227

Guest
Nou, er waren er 2 die wel mee wouden helpen :p Maar de rest niet nee :mad:

Ikke! :D
Het liep gewoon niet zo soepeltjes toen. Zullen we het daar op houden dat er daarom toen niet veel aandacht werd besteeds aan een gezamenlijke aanval ;)
 

DeletedUser

Guest
Ikke! :D
Het liep gewoon niet zo soepeltjes toen. Zullen we het daar op houden dat er daarom toen niet veel aandacht werd besteeds aan een gezamenlijke aanval ;)

Juist in mindere periode moet je iets positiefs proberen neer te zetten. Door een goed resultaat in een aanval zou dit mogelijk zijn. Spelers worden gemotiveerd door de statistieken;)
 

DeletedUser

Guest
we vroegen jullie meerdere malen om een gezamelijke actie op S.inc (jaja (ex)-S.incers, kom maar met jullie geblaat:p) en wat we terug kregen, van zowel de leiding als de leden van Sweet was iets in de trend van: 'We nemen het risico niet' en 'De leiding wilt niks opzetten' en 'We liggen niet goed :)o)' enz enz..

jij was de hoofdschijterd daar, durfde geen risico te nemen.. En vervolgens ff leuk met zn alle naar Crows he? Chapeau voor deze goede leidersinzichten..

OMGGGGG ZIE JE WEL JULLIE ZIJN ZO NOOB DAT JULLIE T NIET IN JULLIE EENTJE DURFDEN HAHAHA IK WIST HET WEL

trolololol
 
Bovenaan