Par. vs crows

DeletedUser60153

Guest
Hele seconde tussen. Voor jou misschien geen fail;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Thnx, Maar was niet heel erg moeilijk. En als N3rd er dan toch tijd in steekt om te timen zou het scherper kunnen
 

DeletedUser

Guest
Hele seconde tussen. Voor jou misschien geen fail;)

ik heb je fout begrepen maar ik dacht dat er stil fail stond en dat je daar mee bedoelde dat hij faalt omdat hij er nog clear voor gooit

daarbij hoeft dat geen fail te zijn aangezien er veel spelers zijn die zelfs dat niet voor elkaar krijgen :rolleyes: en nee ik hoor daar niet bij:eek:
 

DeletedUser

Guest
ik heb je fout begrepen maar ik dacht dat er stil fail stond en dat je daar mee bedoelde dat hij faalt omdat hij er nog clear voor gooit

daarbij hoeft dat geen fail te zijn aangezien er veel spelers zijn die zelfs dat niet voor elkaar krijgen :rolleyes: en nee ik hoor daar niet bij:eek:

beter lezen,

sc is dadelijk slankcrows,
net zo als s.inc.........

ow ja, maikelzzz,
je handtekening is fout...
er moest staan:
ik ben slecht :p
 

DeletedUser60153

Guest
Ik ben eigenlijk wel benieuwt naar N3rd's reactie gezien hij eerst zij van ja ik hoef toch niet te timen blablabla en toen hij het wel moest faalde hij... :p
 

DeletedUser

Guest
Hele seconde tussen. Voor jou misschien geen fail;)

Hoeveel dorpen heb jij al te pakken dan van SC?
Als jij net zo'n oda hebt als n3rd, dan mag je hier groot gaan doen.

Niet nadelig bedoeld hoor, maar je loopt hier een beetje te pokken hoe goed jij wel niet timen en snipen kan bla bla bla, maar intussen heb jij nog niks laten zien.
 

DeletedUser60671

Guest
Hoeveel dorpen heb jij al te pakken dan van SC?
Als jij net zo'n oda hebt als n3rd, dan mag je hier groot gaan doen.

Niet nadelig bedoeld hoor, maar je loopt hier een beetje te pokken hoe goed jij wel niet timen en snipen kan bla bla bla, maar intussen heb jij nog niks laten zien.

lol...misschien heeft hij ook net 1 oogje geopend...
 

DeletedUser60153

Guest
Hoeveel dorpen heb jij al te pakken dan van SC?
Als jij net zo'n oda hebt als n3rd, dan mag je hier groot gaan doen.

Niet nadelig bedoeld hoor, maar je loopt hier een beetje te pokken hoe goed jij wel niet timen en snipen kan bla bla bla, maar intussen heb jij nog niks laten zien.

Sorry kozacy, maar ff de stats van de laatste dagen. Sinds ik op YaHeL ben gaan deffen heeft n3rd nog geen dorp gepakt. YaHeL wel 1 dorp van jullie. (Tel ik niet mee, heeft yahel zelf overgenomen)

Volgens mij heb ik in totaal 8 a 10 treintjes binnengekregen, en geen 1 goed getimed. Dan vind ik dat ik recht van spreken heb.
Hoog ODA zegt niets, ik kan mijn clears ook domweg op iemand gooien. Lukt goed bij Hargorn. Dorpen pakken tegen iemand die defft zegt wat, en dat is nog niet gebeurt. En overigens ben ik geen n00bje, alleen kennen jullie me nog niet... Dat is volgens mij het enige verschil met n3rd ;)
 

DeletedUser

Guest
Sorry kozacy, maar ff de stats van de laatste dagen. Sinds ik op YaHeL ben gaan deffen heeft n3rd nog geen dorp gepakt. YaHeL wel 1 dorp van jullie. (Tel ik niet mee, heeft yahel zelf overgenomen)

Volgens mij heb ik in totaal 8 a 10 treintjes binnengekregen, en geen 1 goed getimed. Dan vind ik dat ik recht van spreken heb.
Hoog ODA zegt niets, ik kan mijn clears ook domweg op iemand gooien. Lukt goed bij Hargorn. Dorpen pakken tegen iemand die defft zegt wat, en dat is nog niet gebeurt. En overigens ben ik geen n00bje, alleen kennen jullie me nog niet... Dat is volgens mij het enige verschil met n3rd ;)

Jij praat iedere keer over je vv, maar ik heb het over je eigen acc, je hebt er nog geen Crow mee aangevallen.

Die 2 dorpies die je van een inactieve hagorn hebt gepakt tel ik uiteraard niet mee.

Altijd makkelijk om je vv te gebruiken scheelt jezelf weer troepen ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Als wij tegen een crowslid aan hadden gelegen had hij al veel van ons binnen gekregen. Maar wij moeten het dus met Hargorn doen...
 

DeletedUser57071

Guest
Sweet Crows Ofniet Het EX-Sweet is weg. :rolleyes: Niet zo'n super goede fusie in mijn ogen.
 

DeletedUser

Guest
Sorry kozacy, maar ff de stats van de laatste dagen. Sinds ik op YaHeL ben gaan deffen heeft n3rd nog geen dorp gepakt. YaHeL wel 1 dorp van jullie. (Tel ik niet mee, heeft yahel zelf overgenomen)

Volgens mij heb ik in totaal 8 a 10 treintjes binnengekregen, en geen 1 goed getimed. Dan vind ik dat ik recht van spreken heb.
Hoog ODA zegt niets, ik kan mijn clears ook domweg op iemand gooien. Lukt goed bij Hargorn. Dorpen pakken tegen iemand die defft zegt wat, en dat is nog niet gebeurt. En overigens ben ik geen n00bje, alleen kennen jullie me nog niet... Dat is volgens mij het enige verschil met n3rd ;)

Haha ik val pas een week aan en heb 10 dorpen overgenomen, precies het clustertje van Yahel wat tussen mij in lag. En omdat ik nu 2 dagen niks heb gepakt (ook bijna geen aanvallen verstuurd naar jullie trouwens), vind je jezelf winning? Wat een clown ben je.

En over dat timen, tot nu toe ging het dus allemaal best makkelijk (10 dorpjes binnen). Als je me nu ineens gaat waarschuwen dat je gaat snipen ja dan is het toch logisch dat ik probeer er nog een cleartje tussen te gooien?

Maargoed als jullie nu ineens kunnen snipen dan zal ik men treintjes vanaf nu wat zorgvuldiger moeten gaan sturen.
 
Bovenaan