Scripts legaal bevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52567

Guest
iedereen rent hier heen en weer als kip zonder kop omdat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten zeggen
 

DeletedUser

Guest
Jongens laten we het allemaal een beetje leuk houden hier on neembaar godness op de blockeer stand zetten en we hebben allemaal weer een vrede liefend forum waar je de tegenstander kan complimenteren voor zijn werk.
 

DeletedUser52174

Guest
Jongens laten we het allemaal een beetje leuk houden hier on neembaar godness op de blockeer stand zetten en we hebben allemaal weer een vrede liefend forum waar je de tegenstander kan complimenteren voor zijn werk.

Uitstekend !

Ik doe mee;)
 

DeletedUser52567

Guest
Jongens laten we het allemaal een beetje leuk houden hier on neembaar godness op de blockeer stand zetten en we hebben allemaal weer een vrede liefend forum waar je de tegenstander kan complimenteren voor zijn werk.

Uitstekend !

Ik doe mee;)

wat een gekwijl opeens, echt dit is in mijn visie het toppunt van huichelarij.
Nu jullie niets zinnigs meer weten te zeggen, moeten we opeens met zijn allen kumbaya my lord gaan zingen rond het kampvuur van vrede???

Jullie hebben nog nooit respect kunnen tonen en nu opeens wel???? zeer opmerkelijk.

Het is jullie nu te heet geworden onder jullie voetjes, en proberen nu in een goed daglicht te komen...sorry you fail
 

DeletedUser52174

Guest
wat een gekwijl opeens, echt dit is in mijn visie het toppunt van huichelarij.
Nu jullie niets zinnigs meer weten te zeggen, moeten we opeens met zijn allen kumbaya my lord gaan zingen rond het kampvuur van vrede???

Jullie hebben nog nooit respect kunnen tonen en nu opeens wel???? zeer opmerkelijk.

Het is jullie nu te heet geworden onder jullie voetjes, en proberen nu in een goed daglicht te komen...sorry you fail

Lolwut:confused:
Ik heb een hekel aan On-neembaar, en ik ben niet te enige. Mamba's idee om het massaal te gaan ignoren steun ik. Dat mag toch gewoon?
Wat heeft dat te maken met huichelarij en het heet onder je voeten krijgen -.-

Sorry maar ik heb de indruk dat jij teksten op een hele aparte manier leest.
 

DeletedUser24056

Guest
Kumbayaaaa my lord
Kumbayaaaa
Kumbayaaaa my lord, Kumbayaaaa

Kumbayaaaa my lord, Kumbayaaaa
Oh lord, Kumbayaaaaaaaa
 

DeletedUser

Guest
wat een gekwijl opeens, echt dit is in mijn visie het toppunt van huichelarij.
Nu jullie niets zinnigs meer weten te zeggen, moeten we opeens met zijn allen kumbaya my lord gaan zingen rond het kampvuur van vrede???

Jullie hebben nog nooit respect kunnen tonen en nu opeens wel???? zeer opmerkelijk.

Het is jullie nu te heet geworden onder jullie voetjes, en proberen nu in een goed daglicht te komen...sorry you fail
Jou bericht is niet naar mij gericht neem ik aan? Maar ik heb ze allesinds beide wel geblokkeerd. Het zijn de 2 accounts die je hier bijna het vaakst ziet maar het minste toevoegen. In het geval van on-neembaar is het zelf alleen maar zeiken op het forum
 

DeletedUser52567

Guest
Jou bericht is niet naar mij gericht neem ik aan? Maar ik heb ze allesinds beide wel geblokkeerd. Het zijn de 2 accounts die je hier bijna het vaakst ziet maar het minste toevoegen. In het geval van on-neembaar is het zelf alleen maar zeiken op het forum

waar het mij meer omging zijn de woorden om er een vredelievend forum er van te maken, dat vind ik huichelarij.
Ja ik ben er zeer zeker ook een voorstander van.

Maar opeens nu word dat gezegd omdat het hier nu opeens zou moeten, terwijl het normaliter zo is dat iedereen elkaar uitmaakt voor dat wat het daglicht niet kan verdragen, en dat vind ik huichelachtig.

Maar dit is nogal een gevoelig onderwerp en dan moeten we elkaar opeens complimenteren.
laten we dat dan ook op de andere fora's zo doen??
 

DeletedUser56594

Guest
Eens goldy, feit is wel dat hij nu in een hecht team speelt, hij hoeft t niet alleen te doen.
Bij ons doen we aanvallen en deffen samen.

Cluc

Ik moest wat typen zodat iedereen het kon zien. (Alleen de vaste skypers snappen deze :p)
 

DeletedUser52567

Guest
Beste Tw.nl'ers,

Mede ik hier met een wereld zit waar de mods het gebruik van scripts legaal hebben bevonden wil ik jullie hiervan graag op de hoogte brengen.

Het gaat hier om 1000 aanvallen op 1u tijd waarvan er sommige een 10tal seconden op zich laten wachten en dan aanvallen van 5 stuks en meer in 1 seconde .. wat volgens de mods perfect mogelijk is zonder scripts.

Quoting uit support: Laurens(Laurenssie1)

Beide situaties zijn perfect mogelijk zonder illegale scripts of zonder vals spel. Je verdenking is dus ongegrond, maar toch bedankt voor de melding.


Het is toegestaan scripts te gebruiken als het maar meer dan 50ms duurt per aanval .. sneller kan een script toch niet draaien meld een mod in opleiding. Het is me bekent dat dit regel is bij een edeltrein maar voor 1000+ aanvallen geld dit dus ook! Feel free to use the oldscool scripts die over 2 jaar volledig verbannen waren omdat er dan te snel coordinaten werden ingevult en te snel op de ok knop werd geduwd. Of het nu mag of niet ze geven het hier toe dat ze er toch niks aan kunnen doen!

Quoting uit support: Laurens(Laurenssie1)

Het systeem plaatst automatisch 50 milliseconden tussen aanvallen die sneller zijn verstuurd. Het is dus onmogelijk om hiertegen een overtreding te maken.

Het is overigens ook toegestaan om aanvallen sneller dan 150 milliseconden te laten aankomen. Er staat geen enkele restrictie op het aantal en de tijdsspanne waarin aanvallen toekomen in je dorp.

Quoting uit support: Simon (Simeco)

Zoals mijn collega al zei is het niet mogelijk om aanvallen te versturen met minder dan 50ms tussen. Het is dus ONMOGELIJK hier een overtreding tegen te maken. Verder heb ook ik het nagekeken en kan ik geen overtreding vaststellen. Dit om de simpele reden dat het gewoon niet mogelijk is.




Dus wat ik hier zie mag je alles doen wat je wilt omdat het toch niet mogelijk is .. ieder scipt dat je gebruikt zal +50ms zijn (wat zo is ;) ) en dan is het gewoontjes toegestaan .. bedankt Tw voor mij 2jaar manueel te laten sturen terwijl het nog gewoon met een script mag !

Ik kan jullie ook bewijzen geven van meerdere aanvallen per seconde maar op een klein uur 1000+ aanvallen binnenkrijgen is al genoeg lijkt me .. taggen moet ik in 3 klikken doen iedere 3 klikken stonden er 3 aanvallen bij!

Aub voor de mensen die schrik hadden om hun oud scripts te gebruiken wegens het verbod erop het is hierbij toegestaan. Heb de mijne ook al terug bovengehaald om met eerlijke wapens terug te strijden de support doet er toch niks aan.

en misschien dat we dan nu weer ontoppic kunnen gaan ipv er van af te dwalen en de aandacht af te leiden waar het om gaat:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan