Scripts legaal bevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser61145

Guest
Sorry dat ik dat net zei want ik zie nu dat je zo veel punten hebt want dat staat eronder weet je wel.
Mijn exkuses.
 

DeletedUser61145

Guest
Ik bouw eerst mijn grondstofen heel hoog want dan krijg ik daar lekker veel van en dan kan ik later veel speervechters maken !
 

DeletedUser61145

Guest
Hebben jullie nog tips voor mij want ik wil graag nummer 1 worden en ik wil ook een grote stam hebben met veel dorpen.
 

DeletedUser53396

Guest
Hebben jullie nog tips voor mij want ik wil graag nummer 1 worden en ik wil ook een grote stam hebben met veel dorpen.

Ik zou een fusie aangaan met Zone X of iemand anders van BWR. Je moet gewoon berichten blijven sturen totdat ze je aannemen in hun stam of op hun account.

Werkt echt, anders zou ik ook niet op dit account zitten!!
 

DeletedUser61145

Guest
Maar dan wil ik wel leider zijn want ik ga geen dingen doen die ik neit wil snap je
 

DeletedUser

Guest
@godly:

Heb wel wat beters te doen op me verjaardag dan hierop reageren, maar zal dan toch even gauw reageren over het stukje van hillside (dat is alles wat ik gelezen heb >.<)

Bert stopte met edelen op het moment dat hij het uiterste van zijn edelrichting had bereikt, zou hij dooredelen dan zou het tegen de edelrichtingen ingaan. Ik heb toen voor solo nog een 40-tal(zoiets?) dorpen gecleard, hij edelde er echter geen 1. Het dorpenverlies aan die kant is dus niet te wijten aan het feit dat wij hillside hebben geëdeld, maar aan het feit dat er personen inactief waren daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan