Scripts legaal bevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser61145

Guest
Sessie afgelopen

De sessie is afgelopen. Meld je opnieuw aan op de startpagina.
 

DeletedUser

Guest
@godly:

Heb wel wat beters te doen op me verjaardag dan hierop reageren, maar zal dan toch even gauw reageren over het stukje van hillside (dat is alles wat ik gelezen heb >.<)

Bert stopte met edelen op het moment dat hij het uiterste van zijn edelrichting had bereikt, zou hij dooredelen dan zou het tegen de edelrichtingen ingaan. Ik heb toen voor solo nog een 40-tal(zoiets?) dorpen gecleard, hij edelde er echter geen 1. Het dorpenverlies aan die kant is dus niet te wijten aan het feit dat wij hillside hebben geëdeld, maar aan het feit dat er personen inactief waren daar.

nu we toch bezig zijn ga..



gefeliciteerd
 

DeletedUser61145

Guest
Je mag hier op het AF ook een andere naam pakken.

Zie dacure die speelt op het account Chuugi, toch ook niet dezelfde naam :eek:

Ja dat is wel zo maar ik heb gewoon dezelfde naam zoek me maar op via dat ranglijst ding waar je de punten ook kunt zien.
 

DeletedUser

Guest

Bij ons doen we aanvallen en verdedigen ook samen, Dat Zone x niet veel samen gewerkt zou hebben zou eerder te maken hebben met zijn ligging tegen over de rest van de stam.

Zone x weigerde Hillside verder te edelen omdat hij geilt op zijn cluster vorm. hij wou de volgende continent niet in.
zegt al genoeg over de instellingen zelf, dit terwijl in de tijd zijn Stamgenoot Griffio zwaar in strijd was.

waarin, Zone x een 50tal dorpen overnam van Hillside en griffio de massa kreeg vanuit Empire
waardoor Griffio niet alleen de klappen opving maar ook nog eens de edels die Hillside heeft gekregen door de geedelde dorpen van Zone x moest opvangen.

Dit is 1 verhaal van 1 kant, zijn kant van het verhaal zal uiteraard anders wezen.

Moet wel toegeven dat ik vrijwel niet samen gewerkt heb tegen .Time
dit was een drukke periode van mij zelf waardoor ik niet in staat was op tijd mee te doen met zijn aanvals golf.

Des al niet te min, Binnen /Dome word wel degelijk goed geondersteund en aangevallen vanuit verschillende kanten.

Wij hebben niet zoals jullie knuppels 1 grote vijand, wij hebben meerdere vijanden en meerdere oorlogen, je speelt al eerder in kleine groepen massa aanvallen dan vanuit de gehele stam

dat zone x deze klik niet heeft kunnen maken met zijn naaste stamgenoten en stamgenoten ligt dus niet aan de stam zelf.

om op zijn minst verstand van zaken te hebben over de huidige situatie die Zone x melden als reden voor vertrek moet je op zijn minst op het forum komen. wij zagen hun nooit op het forum..

Natuurlijk hebben wij ook meerdere vijanden, sick die via VV speelt is er eentje maar ook Dis en Empire waren op het moment dat wij aanvielen goede / sterke vijanden. Id stammen zoals Bata en OUD zijn net als sick hun vijand STNO! niet echt tegenstanders van formaat ( no offence ) maar we hebben zeker meer vijanden ( gehad ;) )

Wij werken niet gewoon samen zoals andere stammen maar doen meer dan dat. Ook onze tegenstanders beamen dat. De reden van vertrek is een zaak tussen hem en jullie, ik blijf daar buiten. Wat ik uit eigen ervaring kan zeggen is dat de heren op X weldegelijk teamspelers zijn, en zeer actief op ons forum. Wellicht dat dat ooit anders is geweest in /Dome, maar in BWR zijn ze nu al een geaccepteerd en gewaardeerd deel van t team voornamelijk door hun houding en bereidheid zich direct aan te passen aan onze manier van ( samen ) spelen.

cluc
 

DeletedUser

Guest
Is goed, hoeveel punten heb je? je mag mij ook wel een brief sturen in het spel zelf want dan kan de rest het namelijk niet lezen.

2,5 miljoen... Maar mijn Co moet er wel eerst mee akkoord gaan natuurlijk. Want we nemen zeker geen noobs aan, jij bent toevallig geen noob toch?
 

DeletedUser33364

Guest
Om nr1 te staan moet je kunnen farmen. En als je genoeg dorpen internt en daarna genoeg clears hebt kun je wel lekker ODA binnenhalen.
Want Jonnie77 was eerst ook een intern account, speelt nog steeds rank 2 ;).

Was .. is .. en zal altijd zijn .. heb ze 5x uitgenodigd om mee aan te vallen dat doet team Do'm/Renbout niet graag zo'n acc's zie je wel meer verdwijnen .. hoge dunk tot ze volgende week zelf 5k aanvallen op hun krijgen.

Good luck @ handvat ik zorg wel voor de afleiding voor Bwr ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan