Scripts legaal bevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser33364

Guest
Beste Tw.nl'ers,

Mede ik hier met een wereld zit waar de mods het gebruik van scripts legaal hebben bevonden wil ik jullie hiervan graag op de hoogte brengen.

Het gaat hier om 1000 aanvallen op 1u tijd waarvan er sommige een 10tal seconden op zich laten wachten en dan aanvallen van 5 stuks en meer in 1 seconde .. wat volgens de mods perfect mogelijk is zonder scripts.

Quoting uit support: Laurens(Laurenssie1)

Beide situaties zijn perfect mogelijk zonder illegale scripts of zonder vals spel. Je verdenking is dus ongegrond, maar toch bedankt voor de melding.


Het is toegestaan scripts te gebruiken als het maar meer dan 50ms duurt per aanval .. sneller kan een script toch niet draaien meld een mod in opleiding. Het is me bekent dat dit regel is bij een edeltrein maar voor 1000+ aanvallen geld dit dus ook! Feel free to use the oldscool scripts die over 2 jaar volledig verbannen waren omdat er dan te snel coordinaten werden ingevult en te snel op de ok knop werd geduwd. Of het nu mag of niet ze geven het hier toe dat ze er toch niks aan kunnen doen!

Quoting uit support: Laurens(Laurenssie1)

Het systeem plaatst automatisch 50 milliseconden tussen aanvallen die sneller zijn verstuurd. Het is dus onmogelijk om hiertegen een overtreding te maken.

Het is overigens ook toegestaan om aanvallen sneller dan 150 milliseconden te laten aankomen. Er staat geen enkele restrictie op het aantal en de tijdsspanne waarin aanvallen toekomen in je dorp.

Quoting uit support: Simon (Simeco)

Zoals mijn collega al zei is het niet mogelijk om aanvallen te versturen met minder dan 50ms tussen. Het is dus ONMOGELIJK hier een overtreding tegen te maken. Verder heb ook ik het nagekeken en kan ik geen overtreding vaststellen. Dit om de simpele reden dat het gewoon niet mogelijk is.




Dus wat ik hier zie mag je alles doen wat je wilt omdat het toch niet mogelijk is .. ieder scipt dat je gebruikt zal +50ms zijn (wat zo is ;) ) en dan is het gewoontjes toegestaan .. bedankt Tw voor mij 2jaar manueel te laten sturen terwijl het nog gewoon met een script mag !

Ik kan jullie ook bewijzen geven van meerdere aanvallen per seconde maar op een klein uur 1000+ aanvallen binnenkrijgen is al genoeg lijkt me .. taggen moet ik in 3 klikken doen iedere 3 klikken stonden er 3 aanvallen bij!

Aub voor de mensen die schrik hadden om hun oud scripts te gebruiken wegens het verbod erop het is hierbij toegestaan. Heb de mijne ook al terug bovengehaald om met eerlijke wapens terug te strijden de support doet er toch niks aan.
 

DeletedUser

Guest
Vraag de mods eens 1000 aanvallen in een uur te versturen. Eens zien of dat echt zo perfect mogelijk is.
 

DeletedUser57892

Guest
Toppie.
En dan nu nog iemand vv laten draaien op een mb'tje van jullie en die vv lekker een scriptje af laten draaien
dan zijn we weer blij :)

lol rustig jij farmt niet eens dus waarom zal ik dat doen.

@strik

? wat bedoel je?
 

DeletedUser33364

Guest
@ nothing but insane

Ik weet perfect wat voor script er gebruikt wordt door de enige backstabber in deze wereld omdat die het me zelf nog gemeld heeft.

Ik ga hier niet verder over in maar heb in de tijd een gesprek gehad op skype toen ik mooi men tabbladen afwerkte:


Jonnie77 op 05.04. om 19:15 uur
volegns mij werken wij op de zelfde manier .....

mocht dat niet zo zijn dan zou ik onze 2 farm methodes wel eens samen willen zien want dit is niet menselijk watt wij doen :p
 

DeletedUser

Guest
gebruik je nu ook zkr , zit kan ook zonder script legaal net zo makkelijk.
 

DeletedUser

Guest
Pinguinz, lul toch niet zo dom, jij hebt al moeite 50 aanvallen onderwegg te zetten..
 

DeletedUser

Guest
nee niet echt anders was mijn OD rang wel lager.

krijg bij het taggen elke x bot bescherming beetje irri.
 

DeletedUser

Guest
reinoudt is gratis,

sfeer leuk daar veel stam actie die je miste bij ? :(

hoe is het met rick trouwens ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan