Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Die kaart die hier gepost werd is wel maar een deel van het verhaal. Accounts als Fitzcarraldo en Robbie 49 ontbreken geloof ik als ik dit kaartje bekijk. En dat zijn toch geen kleine jongetjes. Net als Marcel1969;)

En nieuwe topstam? Dat we dat eerst maar een keer bewijzen dan :)

Heb je helemaal gelijk in, we zullen zien wat de toekomst brengt. Wij zijn er als stam blij mee, nu werken aan het geheel. Pas dan kan je gaan zeggen of we top zijn.
 

DeletedUser1527

Guest
Die kaart die hier gepost werd is wel maar een deel van het verhaal. Accounts als Fitzcarraldo en Robbie 49 ontbreken geloof ik als ik dit kaartje bekijk. En dat zijn toch geen kleine jongetjes. Net als Marcel1969;)

En nieuwe topstam? Dat we dat eerst maar een keer bewijzen dan :)

ben jij van het TW Weekblad ?.

Je moet je schamen om bepaalde teksten die je plaatst.

Zelfs het niveau van de TW mods gaat ver naar beneden, wereld 21 AF is gedoemd te mislukken.

Geen goed woord over voor dit zooitje.
 

DeletedUser

Guest
Heb je helemaal gelijk in, we zullen zien wat de toekomst brengt. Wij zijn er als stam blij mee, nu werken aan het geheel. Pas dan kan je gaan zeggen of we top zijn.

je moet wel nog je handtekening aanpassen fey;)
 

DeletedUser

Guest
ben jij van het TW Weekblad ?.

Je moet je schamen om bepaalde teksten die je plaatst.

Zelfs het niveau van de TW mods gaat ver naar beneden, wereld 21 AF is gedoemd te mislukken.

Geen goed woord over voor dit zooitje.

Gossiej, heeft het TW team weer iemand gebanned van Sweet?
 

DeletedUser

Guest
ben jij van het TW Weekblad ?.

Je moet je schamen om bepaalde teksten die je plaatst.

Zelfs het niveau van de TW mods gaat ver naar beneden, wereld 21 AF is gedoemd te mislukken.

Geen goed woord over voor dit zooitje.

Mopjes mag de jeugd blijkbaar ook al niet maken:rolleyes: Maar goed , jij kan er duidelijk de humor niet van inzien, dus zal ik je niet meer vernoemen.

Wel een serieuze vraag: om welke teksten zou ik me moeten schamen? Ik laat me niet stigmatiseren, door niemand
 

DeletedUser

Guest
ben jij van het TW Weekblad ?.

Je moet je schamen om bepaalde teksten die je plaatst.

Zelfs het niveau van de TW mods gaat ver naar beneden, wereld 21 AF is gedoemd te mislukken.

Geen goed woord over voor dit zooitje.

Als je elke keer zo ongelukkig word van het AF, kom hier dan alsjeblieft niet meer, dan is het probleem opgelost.
 

DeletedUser

Guest
ben jij van het TW Weekblad ?.

Je moet je schamen om bepaalde teksten die je plaatst.

Zelfs het niveau van de TW mods gaat ver naar beneden, wereld 21 AF is gedoemd te mislukken.

Geen goed woord over voor dit zooitje.

begin je weer? dan ga ik even een dagje niet op het AF komen.
 
Bovenaan