Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Damn, ben ff 2 dagen zo goed als weg. Wat een gedoe :eek:

mijn reactie:
1. de optie kwam voor een BG met plague: aangenomen door alle leden -> deze BG bevatte zover ik weet en wat ik op fora heb gelezen nog geen actie hulp tegen andere stammen oid (natuurlijk hoort dit uiteindelijk wel bij een BG te komen)
2. na 2-3 dagen was er opeens S.inc die wilde fuseren. Dit was ook een zeer interessante optie voor een aantal leden.

Backstabben?
Ja: Natuurlijk niet tof dat je eerst een BG aangaat en vervolgens naar de vijand van je BG gaat
Nee: we spelen allemaal een spel om fun in het spel te hebben en zoals we hebebn gezien met ons nieuwe initiatief kan dat ook over de stammen heen gezellig en tof zijn.

Ik ga ff alles verder bijlezen en kijken wat ik ga doen. Ik ben zelf nu ff van de wijs iig :D
 

DeletedUser47506

Guest
Damn, ben ff 2 dagen zo goed als weg. Wat een gedoe :eek:

mijn reactie:
1. de optie kwam voor een BG met plague: aangenomen door alle leden -> deze BG bevatte zover ik weet en wat ik op fora heb gelezen nog geen actie hulp tegen andere stammen oid (natuurlijk hoort dit uiteindelijk wel bij een BG te komen)
2. na 2-3 dagen was er opeens S.inc die wilde fuseren. Dit was ook een zeer interessante optie voor een aantal leden.

Backstabben?
Ja: Natuurlijk niet tof dat je eerst een BG aangaat en vervolgens naar de vijand van je BG gaat
Nee: we spelen allemaal een spel om fun in het spel te hebben en zoals we hebebn gezien met ons nieuwe initiatief kan dat ook over de stammen heen gezellig en tof zijn.

Ik ga ff alles verder bijlezen en kijken wat ik ga doen. Ik ben zelf nu ff van de wijs iig :D

Zet er vaart achter, want ik wacht op je:p
 

DeletedUser

Guest
Lul niet zo stom man, van jou had ik dit nooit verwacht. De reden dat illy en jeroenie weg zijn is door dat dit dikgedrukte gedeelte nog steeds niet is goedgekomen. Ik ben er zelf ook niet blij mee, maar ik verraad plague niet.

Maikelzzz ook niet. Hij verliet (met enkele anderen) de stam om een sterk statement te maken. Dat dit een maand later (of zoiets? Kan er best naast zitten) nog speelt, toont het gebrek aan kwaliteit met betrekking tot leiderschap in Plague wel hard aan.

Plague en S.inc waren BG's toch?:eek:

Mensen die een solli voor S.Inc droppen nemen we serieus. Het blijft een fout van Ash, dat heeft hij ook toegegeven, maar ach, zo'n probleem is het niet.
 
Bovenaan