Plaatje in handtekening

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 266 51,4%
  • Nee

    Stemmen: 252 48,6%

  • Totaal aantal stemmers
    518

DeletedUser

Guest
+leuk

-Rommeliger In spoilers niet, en tekst nu is rommeliger.
-Laadtijd wordt langer Onzin in spoilers
-Overbodig Blijkbaar niet want meer voor dan tegen
-Langer pagina's scrollen In spoilers maakt dus niet uit
-Met beetje creativiteit pas je je handtekening aan dat het een plaatje lijkt:
ʘ͵͚ ʘ Lol, dit slaat gwn nergens op. Valt niet te vergelijken met tags.
˙ʭ˙

Uhuh.. ^

Ook zijn er meerdere wegen en kunnen we elkaar toekomen.
Zoals: Spoilers, Functie voor Aan en Uit, Alleen op bepaalde fora?
 

DeletedUser

Guest
Uhuh.. ^

Ook zijn er meerdere wegen en kunnen we elkaar toekomen.
Zoals: Spoilers, Functie voor Aan en Uit, Alleen op bepaalde fora?

Lol :)

Tja spoilers vast op handtekening zetten zou al een idee op zich zijn. En daar zou ik zeker voor zijn. En ok dan mag er van mij ook zo'n plaatje in, als ik het maar niet zie, oftewel geen hinder van heb:D
 

DeletedUser13801

Guest
+leuk

-Rommeliger
-Laadtijd wordt langer
-Overbodig
-Langer pagina's scrollen
-Met beetje creativiteit pas je je handtekening aan dat het een plaatje lijkt:
ʘ͵͚ ʘ
˙ʭ˙

Inderdaad.
Maar de nee-stemmers zijn de mensen die iets vanuit een standpunt beschouwen en niet kritisch nadenken.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het niet nodig, spelers die via mobiele telefoon checken (zoals ik) hebben dan een zeer trage laadsnelheid. Je afbeelding onder je naam (schermafbeelding) vind ik genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad.
Maar de nee-stemmers zijn de mensen die iets vanuit een standpunt beschouwen en niet kritisch nadenken.

Hoe bedoel je niet kritisch?

Je wilt dus beweren dat ja stemmers niet van uit een standpunt dit idee beschouwen, en juist wel kritisch nadenken?

Ok, jij hebt dus kritisch nagedacht, mag ik dan antwoorden op de volgende vragen:

Waarom vind je dat dit idee er moet komen behalve dat je dat leuk vind en op andere servers wel actief is?

Hoe denk je extra pagina-laad-tijd te voorkomen die ontstaat door noch eens een plaatje bij meerdere spelers.(al is het noch zo klein, het neemt ruimte in)?

Hoe kritisch heb je nagedacht over het overzicht over de pagina's, wordt het beter-slechter of blijft het gelijk?

Wat is de meerwaarde van invoering voor heel de community. Wat wordt er daadwerkelijk verbetert aan dit forum na invoering?

Ik ben inderdaad een nee stemmer die een bepaald standpunt ingenomen heeft. Maar pas na dat ik het idee eerst kritisch overdacht had.
Als jij nu op bovenstaande vragen goede doordachte antwoorden kan geven, kan ik misschien van gedachten veranderen.
 

DeletedUser

Guest
Tegen! Stuk onoverzichtelijker, een plaatje per persoon meer dan genoeg :)
 

DeletedUser13801

Guest
Hoe bedoel je niet kritisch?

Je wilt dus beweren dat ja stemmers niet van uit een standpunt dit idee beschouwen, en juist wel kritisch nadenken?

Ok, jij hebt dus kritisch nagedacht, mag ik dan antwoorden op de volgende vragen:

Waarom vind je dat dit idee er moet komen behalve dat je dat leuk vind en op andere servers wel actief is?

Hoe denk je extra pagina-laad-tijd te voorkomen die ontstaat door noch eens een plaatje bij meerdere spelers.(al is het noch zo klein, het neemt ruimte in)?

Hoe kritisch heb je nagedacht over het overzicht over de pagina's, wordt het beter-slechter of blijft het gelijk?

Wat is de meerwaarde van invoering voor heel de community. Wat wordt er daadwerkelijk verbetert aan dit forum na invoering?

Ik ben inderdaad een nee stemmer die een bepaald standpunt ingenomen heeft. Maar pas na dat ik het idee eerst kritisch overdacht had.
Als jij nu op bovenstaande vragen goede doordachte antwoorden kan geven, kan ik misschien van gedachten veranderen.

Nee, even serieus. Had jij op die vragen zelf het antwoord niet kunnen bedenken?
En natuurlijk, "Wat is de meerwaarde voor de community." Wat een eerstegraads drogreden. Zie het als een luxe-product, het heeft inderdaad niet een ontzettende meerwaarde, maar het is er wel.

Laten we het over de andere boeg gooien, waarom zouden we de avatar niet afschaffen, gewoon als voorbeeld, wie van jullie heeft de avatar uitgevinkt? Wees nu eens heel eerlijk tegen jezelf, geen onzin verzinnen, wie heeft de ava's op onzichtbaar staan?

Wat men allemaal toch niet snapt.

De oorzaak dat men niet op 'Ja.' heeft gestemd heeft is volgens mij gewoon een vooroordeel.
Waarom?
"Het neemt zoveel ruimte in beslag en het is onoverzichtelijk."
Dit is complete onzin. Als je bij "Opties wijzigen" kijkt zul je zien dat je een vak hebt met "weergaveopties discussies" hier kun je schermafbeeldingen, handtekeningen en andere afbeeldingen simpelweg uitvinken en dan zul je die niet meer zien.
Dit lijkt me dan ook met sig's. Dit lost ook gelijk het probleem op met het hele spoiler gedoe.

Dit lost op:
- Onoverzichtelijkheid.
- Overbodig lange posts voor zij die er mee zitten.
- Je hoeft de plaatjes niet te laden.

Ik heb niet van nog meer problemen gehoord geloof ik.

Conclusie: 'Nee.' stemmen is ongefundeerd.

Dus? Gewoon wel doen. ;);)
 

DeletedUser

Guest
Nee, even serieus. Had jij op die vragen zelf het antwoord niet kunnen bedenken?
En natuurlijk, "Wat is de meerwaarde voor de community." Wat een eerstegraads drogreden. Zie het als een luxe-product, het heeft inderdaad niet een ontzettende meerwaarde, maar het is er wel.

Laten we het over de andere boeg gooien, waarom zouden we de avatar niet afschaffen, gewoon als voorbeeld, wie van jullie heeft de avatar uitgevinkt? Wees nu eens heel eerlijk tegen jezelf, geen onzin verzinnen, wie heeft de ava's op onzichtbaar staan?

Boven staande ben ik het totaal niet eens en dat heeft Onze goede fee al haarfijn uitgelegd zie onder:
Je houdt geen rekening met bepaalde dingen:

- Mensen die connecteren met Smartphone, ... willen dit uitschakelen.
Maar 's avonds hebben ze een gewone verbindingen en dan willen ze die wil zien.
Deze moeten dan of 2 accounts hebben (mag dat wel? het is sowieso niet praktisch!) of moeten bij elke inlogbeur die instellingen wijzigen.
Erg handig...

- Mensen die de signatuurplaatjes uitschakelen gaan weel dingen niet snappen omdat de mensen antwoorden op iets dat in hun afbeelding staat.

- We willen wel zien wat ze te zeggen hebben (welke speler, ...) maar we willen die foto's in de handtekening totaal niet!

Als we even kijken hoe de mensen zó tegen de nieuwe layout waren (zo erg dat Innogames een optie heeft toegevoegd "terug naar oude layout"!!!)
Wat voor reacties ga je hier dan op krijgen als je het doet terwijl er toch 50% tegen is... (en 50% van die 50% zijn de regulars van het designer forum)

Jouw oplossing is totaal geen oplossing.
Of de optie 'uitschakelen' er nu is of niet, je kan het niet uitschakelen omdat iedereen het gaat doen en je dan informatie misloopt.

En nu moeten wij dus omdat jij deze onzin wil extra gaan klikken, en daar bedank ik dus ook voor.

Geen rotzooi dr bij
 

DeletedUser13801

Guest
Boven staande ben ik het totaal niet eens en dat heeft Onze goede fee al haarfijn uitgelegd zie onder:


En nu moeten wij dus omdat jij deze onzin wil extra gaan klikken, en daar bedank ik dus ook voor.

Geen rotzooi dr bij

Interesant, dat je ten eerste geen antwoord op mijn vraag wilt geven en ten tweede alleen maar posts aanhaalt die in het voordeel van de "nee" stemmers zijn, terwijl ikzelf al op die post heb gereageerd. In andere woorden, jij hebt je keuze al gemaakt, er valt helemaal niets te overtuigen. Dat wilt zeggen dat jij bevooroordeeld bent.

En nee, je hoeft niet - OMYGOSH 30 CENTIMETER MET JE MUIS TE BEWEGEN EN TWEE KEER TE KLIKKEN - omdat ik het wil. Je moet in het geval dat dit door gevoerd wordt - OMYGOSH 30 CENTIMETER MET JE MUIS TE BEWEGEN EN TWEE KEER TE KLIKKEN - omdat de meerderheid van het forum dit wilt.

En waarom wil je niet op mijn vraag reageren?
"Laten we het over de andere boeg gooien, waarom zouden we de avatar niet afschaffen, gewoon als voorbeeld, wie van jullie heeft de avatar uitgevinkt? Wees nu eens heel eerlijk tegen jezelf, geen onzin verzinnen, wie heeft de ava's op onzichtbaar staan?"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52445

Guest
honder procent nee
stel je hebt slecht internet duurt euwig voordat het geladen is plus het is afleidelijk
je kan al gewoon plaatje doen in je profiel (2 zelfs) dus een derde erbij is gewoon overbodig
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf het gewoon dondersdwaze onzin vinden. Dan heb je een plaatje, en dan wat? Voel je je dan een stuk stoerder, zelfverzekerder ofzo? Ik ben een tijdje op .net forum geweest en ik kon me er flink aan ergeren overal die pictures onder en tussen de tekst en veelal met allemaal flitse kleuren enzo. Daar word je blij van :rolleyes:.

Bwah, je hebt een plaatje links van je en tevens heb je een handtekening. Meer dan genoeg :)
 

DeletedUser

Guest
Interesant, dat je ten eerste geen antwoord op mijn vraag wilt geven en ten tweede alleen maar posts aanhaalt die in het voordeel van de "nee" stemmers zijn, terwijl ikzelf al op die post heb gereageerd. In andere woorden, jij hebt je keuze al gemaakt, er valt helemaal niets te overtuigen. Dat wilt zeggen dat jij bevooroordeeld bent.

En nee, je hoeft niet - OMYGOSH 30 CENTIMETER MET JE MUIS TE BEWEGEN EN TWEE KEER TE KLIKKEN - omdat ik het wil. Je moet in het geval dat dit door gevoerd wordt - OMYGOSH 30 CENTIMETER MET JE MUIS TE BEWEGEN EN TWEE KEER TE KLIKKEN - omdat de meerderheid van het forum dit wilt.

En waarom wil je niet op mijn vraag reageren?

Omdat heel eenvoudig de goed fee daar al een bondig antwoord op heeft gegeven.
Het probleem is dat jij onze motieven niet serieus neemt, en een onzinnig idee wilt promoten, wat geen voordelen heeft. En alleen nadelen.
De oplossingen die je noemt zijn geen oplossingen, maar juist grotere beperkingen, voor ons die dergelijke onzin niet wensen.

En een meerderheid heb je niet want de opkomst is hooguit 10 procent van actieve forum gebruikers. Je kan dit hooguit een peiling noemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13801

Guest
Omdat heel eenvoudig de goed fee daar al een bondig antwoord op heeft gegeven.
Het probleem is dat jij onze motieven niet serieus neemt, en een onzinnig idee wilt promoten, wat geen voordelen heeft. En alleen nadelen.
De oplossingen die je noemt zijn geen oplossingen, maar juist grotere beperkingen, voor ons die dergelijke onzin niet wensen.

En een meerderheid heb je niet want de opkomst is hooguit 10 procent van actieve forum gebruikers. Je kan dit hooguit een peiling noemen.

Hoe beperkt het jou? Je zet ze één keer uit en je bent er de rest van je leven vanaf, hoe beperkt het je dan nog Hollandjan?
Het is helemaal geen onzinnig idee, je speelt allemachtig een spelletje en daar gaat het in om de lol. Dat er nu al zoveel ophef is over een kleine toevoeging die gemakkelijk te negeren is, vreemd.

Overigens:

"Laten we het over de andere boeg gooien, waarom zouden we de avatar niet afschaffen, gewoon als voorbeeld, wie van jullie heeft de avatar uitgevinkt? Wees nu eens heel eerlijk tegen jezelf, geen onzin verzinnen, wie heeft de ava's op onzichtbaar staan?"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voor. Mits een optie om de plaatjes uit te schakelen voor zij die dat willen.
 

DeletedUser

Guest
Hoe beperkt het jou? Je zet ze één keer uit en je bent er de rest van je leven vanaf, hoe beperkt het je dan nog Hollandjan?
Het is helemaal geen onzinnig idee, je speelt allemachtig een spelletje en daar gaat het in om de lol. Dat er nu al zoveel ophef is over een kleine toevoeging die gemakkelijk te negeren is, vreemd.

Overigens:

Ben je nou zo dom of houd je je zo.

Wij willen niet beperkt worden. Dus als wij optie moeten negeren om het forum voor ons leuk te houden moeten wij info missen die anderen niet missen.
Dus op een snelle verbinding moeten we alles weer aanklikken om op de hoogte te blijven en op onze langzame alles weer uit klikken, omdat het anders onwerkbaar wordt.

Alles wat dus geheugen slurpt vinden wij geen goede toevoeging. of het moet wel degelijk nut hebben.
Negeren van plaatjes en handtekeningen is een oplossing die spelers met langzame verbindingen buitensluit.
 

DeletedUser13801

Guest
Ben je nou zo dom of houd je je zo.

Alsjeblieft zeg, als we zo gaan reageren kun je geen reactie meer verwachten.

Alles wat in je post staat heb ik een oplossing voor gegeven in andere posts, ga het dan maar lekker zelf opzoeken. Aangezien mijn aanzien in jou als een volwaardig discussiepartner is verdwenen.
 

DeletedUser

Guest
Alsjeblieft zeg, als we zo gaan reageren kun je geen reactie meer verwachten.

Alles wat in je post staat heb ik een oplossing voor gegeven in andere posts, ga het dan maar lekker zelf opzoeken. Aangezien mijn aanzien in jou als een volwaardig discussiepartner is verdwenen.

Lol toch reageer je:p

Ja je hebt inderdaad oplossingen gegeven, maar die zijn allang ontkracht. Want je bekijkt de zaak alleen vanuit uit jou visie, precies wat je eerder nee-stemmers verweet.
 

DeletedUser

Guest
Lol toch reageer je:p

Ja je hebt inderdaad oplossingen gegeven, maar die zijn allang ontkracht. Want je bekijkt de zaak alleen vanuit uit jou visie, precies wat je eerder nee-stemmers verweet.

Jij bekijkt de zaak toch vanuit jouw mening ? anders ga je geen ja of neen stemmen.
 

DeletedUser13801

Guest
Lol toch reageer je:p

Ja je hebt inderdaad oplossingen gegeven, maar die zijn allang ontkracht. Want je bekijkt de zaak alleen vanuit uit jou visie, precies wat je eerder nee-stemmers verweet.

Natuurlijk reageer ik, ik hoopte alleen jou in te laten zien dat je opmerking onfatsoenlijk was.

Het enige argument dat ik me kon heugen dat een beetje "onoplosbaar" is, is dat je zogenaamd geen informatie verkrijgt.
Maar zoals ik al zeg, die informatie krijg je nu ook al niet. En daarnaast staat er in een signature over het algemeen weinig informatie.
Ik zie dus overigens niet hoe jij al mijn andere argumenten hebt ontkracht.

Overigens is die opmerking over 10 promille van de actieve gebruikers incorrect, het is zelfs meer dan 10 procent. Aanzienlijk hoger dus...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan