Stamnaam

DeletedUser

Guest
Zoek eens op TW naar SPQR ofzo, durf te wedden dat er net zoveel zoniet meer stammen zijn die zo heten dan -300-. SPQR was toch Romeinse rijk?:p
 

DeletedUser

Guest
Senatus Populusque Romanus oftwel de senaat en het volk van Rome.
Fungeerde als officiele naam van het Romeinse rijk...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik vind fearless fighters of te wel vrijheids vechters de mooiste naam van w4
 

DeletedUser

Guest
het word hier ingewikkeld


aja en ter info aan degene die denken dat we de naam gepikt hebben uit wereld twee dan zijn jullie wel degelijk mis

eerst bestond -300- enkel in w2 waar het een topstam was daarna toen w4 begon zijn er vescheidene leden die ook in w2 speelden hier begonnen en hebben dan met andere spelers de stam -300- ook hier opgestart en zoals ze zeggen " de appel valt niet ver van de boom" want ook hier vind ik dat we het redelijk goed doen

spijtig genoeg zijn de oprichters van deze stam ondertussen gestopt op deze wereld en hebben ze mij de leiding in handen gegeven en ik draag deze naam met eer



is er misschien dan iemand die wel een goeie stamnaam weet ipv commentaar te geven op andere namen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zijn er niet zoveel criteria voor een mooie stamnaam. Oprichter vindt het een mooie naam. That's it! En als dat het geval is zal het je toch een rotzorg zijn of de naam origineel is of niet?
 

DeletedUser

Guest
Mijn stam is :

Naam: United Forces
Tag : Unifor

Vind ik zelf wel mooi :D
 

DeletedUser3115

Guest
ZOU ik wel de moeite doen om Opulentia-Phoenix uit te leggen ?
Op risico van allerhande commentaar te moeten aanhoren (lezen in dit geval) doe ik toch een poging.

Heel lang geleden (bij het ontstaan van wereld 4) was er een fake-300-stam. Eigenlijk was er alles fake aan en werden enkele leden die toestand beu. Phoenix werd dus opgericht met de "herboren" leden van die fake-300, vandaar die naam dus.
De rest van het verhaal kennen jullie : door de intense wederzijdse ineenstrengeling (wat een woord trouwens) werd het leven in deze wereld moeilijk en duur (vooral wat betreft meervoudige edelingen) en werd er overgegaan tot een fusie met het eerder genoemde Opulentia.
 

DeletedUser

Guest
mijn oude stam -Guardians of Hell- in wereld 5 was mooi
wij hebben hem geprobeerd na te maken, ik en jeanke jos in wereld 4 :p

geen succes
 

DeletedUser

Guest
Walhalla...
Ik vind het een goede naam, omdat het ook nog enigszins diepgang heeft...

ja ik weet het is een quote van de eerste pagina enzo. maar toch. het walhalla rulez. het is namelijk ook de naam van mijn faculteitskroeg. (mijn studievereniging heet thor dus is het walhalla ook wel logisch natuurlijk :p)
(voor meer informatie http://hetwalhalla.nl/)
 

DeletedUser

Guest
United We Stand bestaat nu wel !
In Continent 14 en 4
Zeer goede stam !
 

DeletedUser

Guest
ja ik weet het is een quote van de eerste pagina enzo. maar toch. het walhalla rulez. het is namelijk ook de naam van mijn faculteitskroeg. (mijn studievereniging heet thor dus is het walhalla ook wel logisch natuurlijk :p)
(voor meer informatie http://hetwalhalla.nl/)

Laat me raden, elektrotechniek?
Ik vind stamnamen met een kwadraat erachter sowieso bagger
 

DeletedUser2929

Guest
ja ik weet het is een quote van de eerste pagina enzo. maar toch. het walhalla rulez. het is namelijk ook de naam van mijn faculteitskroeg. (mijn studievereniging heet thor dus is het walhalla ook wel logisch natuurlijk :p)
(voor meer informatie http://hetwalhalla.nl/)

Ja maar met Walhalla op w4 wordt geen kroeg bedoeldXD
 

DeletedUser

Guest
mag ik u feliciteren?
ik zou gewoon blijven waar je bent als je geen stamhopper wilt worden. :D
 
Bovenaan