Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337

DeletedUser55122

Guest
Re: Teken voor!

*Boooeeeii*
Verpest ons feestje nou niet zeg :p
Als je zo nodig wilt stoppen doe dat dan, maar laat ons verder prutsen :)

Als je zelf hier dan nog wel speelt, gok erop dat zeker minimaal 50% van de voorstemmers tegen de tijd van 300mil zelf al gestopt zijn.
 

DeletedUser

Guest
Re: Teken voor!

Geen mening dan maar.

Wat glen zegt klopt wel, maakt de wereld langs de ene kant spannend, want je moet het nog maand volhouden ook die 300mio punten ..
Langs andere kant is het kut, dat deze wereld dan plots stopt , boem patat zomaar!
 
Reactiescore
116
Re: Teken voor!

Glenn, wie zegt dat wij inactief gaan worden na die 300mn. ?
We krijgen niet eens de kans het te bewijzen! :eek:

En met 300mjn is het misschien nog niet helemaal uitgespeeld!
 

DeletedUser57892

Guest
Re: Teken voor!

Voor de nee stemmers, misschieen handig om persoonlijk te stoppen bij de 300 mil stam? Ipv de 90% aanhang te na*ien.
 

DeletedUser24056

Guest
Re: Teken voor!

Onwaar. Een wereld die te vroeg stopt omdat het merendeel nog verder wil spelen wordt niet 'decent' afgesloten. Het blijkt maar weer dat het merendeel verder wil spelen. Op iedere wereld blijkt dat er in ieder geval langer gespeeld wil worden dan de 15 miljoen.

Wat we wel moeten doen is een duidelijk doel voor ogen hebben. Waar willen wij dan wél stoppen? Rondschreeuwen dat hij niet te vroeg moet stoppen is niet genoeg!
 

DeletedUser36905

Guest
Re: Teken voor!

Tegen.

Hadden jullie maar een andere wereld moeten gaan spelen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Teken voor!

Een stam moet 500.000.000 punten hebben, een maand lang. Dat lijkt me een beter streven.
 

DeletedUser50540

Guest
Re: Teken voor!

Onwaar. Een wereld die te vroeg stopt omdat het merendeel nog verder wil spelen wordt niet 'decent' afgesloten. Het blijkt maar weer dat het merendeel verder wil spelen. Op iedere wereld blijkt dat er in ieder geval langer gespeeld wil worden dan de 15 miljoen.

Wat we wel moeten doen is een duidelijk doel voor ogen hebben. Waar willen wij dan wél stoppen? Rondschreeuwen dat hij niet te vroeg moet stoppen is niet genoeg!

De wereld gewoon volledig uitspelen. bij de 300mio overstappen op de eindspel
waarbij de munten gehalveerd worden waardoor je minstens 4 edels per dag kunt aanmaken
hiermee zal het eindspel sneller gaan dan normaal. maar zal wel iedereen te vrede zijn
 

DeletedUser13565

Guest
Re: Teken voor!

Ik heb nooit op #20 gespeeld maar ik stem voooooor
 

DeletedUser48160

Guest
Re: Teken voor!

ik stem voor 300mil is veel te kort dan komen de grote oorlogen net een beetje op gang :p
 
Reactiescore
2.490
Re: Teken voor!

Vreemd Vreemd Vreemd....

eerst gaan spelen op een wereld waarvan de eindvoorwaarden bij voorbaat bekend waren en dan een stemming houden om de wereld langer door te laten gaan... Tegenstrijdig is het wel hoor ;)

Maargoed... We zullen bij dit topic een INFORMATIEVE stemming toevoegen...

Zo zie ik graag in hoeverre de stemming hierover uitdraait.

Deze stemming is echter SLECHTS informatief en op geen enkele wijze bindend.
De redenen hiertoe zijn:
  • Dit is een publiek forum is en iedereen (van wereld 1 - 23) kan stemmen....

  • De eindvoorwaarden van de wereld en de geschatte duurtijd waren bij de start van de wereld bekendgemaakt.

  • Desondanks dat je op de hoogte was van de eindvoorwaarden ben je zelf gaan spelen op deze spelwereld met eindvoorwaarden waar je het niet mee eens bent.

De kans dat de eindvoorwaarden gewijzigd worden is nihil en zal enkel serieus overwogen worden als we merken dat een grote meerderheid van de spelwereld gewijzigde eindvoorwaarden wilt.

We zullen de wereld NIET eindeloos laten doorgaan als andere werelden.

Nogmaals tevens:
We zullen bij dit topic een INFORMATIEVE stemming toevoegen die op geen enkele wijze bindend is.

Met vriendelijke groeten,
Community-Management TribalWars.nl

P.s. De eerste die ervanuitgaat dat dit een definitieve of beslissende stemming is krijgt het symbolische 'kijk-mij-blond-zijn' T-shirt... Lijkt me als ik het 3x herhaal het wel duidelijk is, toch?
 

DeletedUser

Guest
Neen. Dit is van tevoren aangegeven, er zou een winnaar uitkomen.
Deze wereld was juist om te voorkomen dat een wereld eindeloos door zou gaan, er zou een winnaar uitkomen, wat voor velen belangrijk was.

Als jullie er echt niet tegen kunnen, dan vallen jullie toch elke keer de stam aan die erbij in de buurt komt, het is je eigen schuld als je verliest. :)
 

DeletedUser54763

Guest
Ik heb nee gestemd
ik ben deze wereld gaan spelen omdat ik wist dat er na zoveel tijd een einde zou komen dan heb je eindelijk ff rust en een half jaartje weer echt vakantie en daarna weer op een andere wereld starten.
En je moest hier maar niet starten als je langer door wou spelen, ze hebben dit niet voor niks van te voren aangekondigd.
deze wereld zou nog zo 1 jaar 1,5 jaar door kunnen gaan dus ik vind het wel best.
 

DeletedUser15161

Guest
Ik heb namens de account Dwergkoning voor gestemd.... ik was me er niet van bewust dat W20 een dergelijk flauw einde te wachten stond... prima wereld om te spelen... hoop tijd in zitten...

SamMaloe
 

DeletedUser

Guest
Hoogste stam zit pas aan 89 mio, duurt nog hartstikke lang voordat ze aan de 300 miljoen zitten hoor....
 
Bovenaan